In het midden van het plaatjequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef appelsientje het volgende:
En hier verder
en hier woon ik dus
[afbeelding]
Nee dat is de Maat... dit is ermelo west.... het spoor naar beneden gaat richting Putten...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
In het midden van het plaatje, maar ik herken het nu wel een beetje. Links(boven) van het spoor is het winkelcentrum of niet?
En dan kom het hier aan:quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat is de Maat... dit is ermelo west.... het spoor naar beneden gaat richting Putten...
Wtf?!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding]
Dit dus.
Misschien moeten we er maar een topic over openen.
Die lui daar zijn ook lang niet goed he..quote:De dolblije spelers van Flu, die de zege extra provocerend vierden als antwoord op Treze's feestje in Rio, werden vervolgens belaagd door hun tegenstanders. Ook het publiek liet zich met een regen aan projectielen niet onbetuigd.
Zoow dat is wel evenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krankzinnige penalty-reeks duurt half uur
Nergens. Ik stond erbij en ik keek ernaarquote:
Hoelaat is je cursussie tongie?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef tong80 het volgende:
Goedenacht.
't is verdomme net licht en ik zit al te typen. Ik snap niet hoe jullie dat doen.
Wel lekker al die jankende Portugesen gisteren.
Koffie graag, zwart.
Weirdquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nergens. Ik stond erbij en ik keek ernaar.
Die knekker schijnt ook zijn eigen magieschool te hebben in Amsterdam.
Ik ben echt benieuwd hoe het werkt.
13.00 uur. Moet een uur eerder al met de trein.quote:
Hey daar kom ik iedere dag langsquote:
Tering, ik ben nog later op dan tongquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef tong80 het volgende:
Goedenacht.
't is verdomme net licht en ik zit al te typen. Ik snap niet hoe jullie dat doen.
Wel lekker al die jankende Portugesen gisteren.
Koffie graag, zwart.
Dan moet je over 30 minuten op het station zijn. En geen kaartje vergeten te kopen hequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
13.00 uur. Moet een uur eerder al met de trein.
Sjek die magiër.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom zweven we?
Of hij is zo sterk dat hij zichzelf omhoog trekt..quote:
Ja daar staat me iets van bij.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan moet je over 30 minuten op het station zijn. En geen kaartje vergeten te kopen he.
Daar heb ik nog een leuk verhaaltje over, van wat mij vanochtend is gebeurdquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef JaWi het volgende:
Dan moet je over 30 minuten op het station zijn. En geen kaartje vergeten te kopen he.
Kom je vaak buitenquote:
Kom maar door Cobyquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een leuk verhaaltje over, van wat mij vanochtend is gebeurd
Heb je even?
Ja naar den Bosch.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:40 schreef Suijk het volgende:
Moet je naar de grote stad, tong?
Het zal rustig worden op Fok!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja naar den Bosch.
Ben weg nu.
Tot later
Dat wilde ik dus voorkomen vorige week, met succes overigens.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:43 schreef Bluezz het volgende:
De man vlak vóór mij wordt gevraagd naar zijn kaartje, had niks bij zich ook geen legitimatie, dus die wordt gevraagd mee te lopen....
ja naar voetbal wedstrijd kan het altijd welquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:47 schreef JaWi het volgende:
Foei.
Zwartrijden, doe ik ook eigenlijk niet meer zo vaak. Vroeger wel.
Nu eigenlijk alleen op zondag naar Ajax.
Mijn bus rijdt op zondag wat anders, dus dan redt ik het niet. Ik verzin altijd gewoon een kutsmoes. En in een trein vol voetbalsupporters vertikken ze het vaak om te controleren, en anders zijn er altijd wel andere probleemgevallenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja naar voetbal wedstrijd kan het altijd wel
Naar Twente heb ik het ook wel een paar keer gedaan
De metro pakken ze op de CL middagen wel vaak... Staan er 20 plisie mensen bij Waterlooplein...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn bus rijdt op zondag wat anders, dus dan redt ik het niet. Ik verzin altijd gewoon een kutsmoes. En in een trein vol voetbalsupporters vertikken ze het vaak om te controleren, en anders zijn er altijd wel andere probleemgevallen.
Ja kloptquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De metro pakken ze op de CL middagen wel vaak... Staan er 20 plisie mensen bij Waterlooplein...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:51 schreef Lionheaad het volgende:
Heb je ook ff een bespreken...opent dat drankje alweeer een nieuwe HOOLS.....
Waar wil je heen in kreta?? ik ben er 2x op vakantie geweestquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:59 schreef JaWi het volgende:
Zeg, anders mailen ze even terug van Kreta.
het lijkt dat ik AMD weg heb gejaagd
Ja, zag die gast gisteren op AT5. Maffe actquote:
Ik had 3 uitspringmogelijkheden, ingestapt in Haarlem, dus ik kon er nog in Centraal, Amstel of Duivendrecht uit... maar toch blijven zittenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zag van een endje de volgende halte al aankomen dus het was even zweten tot we daar aankwamen...
* Da_Sandman nog wel even netjes naar oom agent gezwaaid heeft
quote:
oow dan duurt het wel evenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij maakt volgens mij een rondje langs alle slowchat reeksen.
Voor vakantiewerkquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar wil je heen in kreta?? ik ben er 2x op vakantie geweest
Ja dat had ik ondertussen door jaquote:
Bar / discotheek / kroegquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat had ik ondertussen door ja
Maar waar wil je werken? of maakt dat niet zo uit..
Als je naar Chersonissos gaat... daar ben ik ook 2x geweestquote:
Mocht ik naar Kreta gaan, dan zal het daar zijn. 't Hof van Holland, zegt dat je watquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als je naar Chersonissos gaat... daar ben ik ook 2x geweest
Lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef Lionheaad het volgende:
zo, was ik weer.
2 broodjes op en een toetje
Ik heb iets heel goors op broodquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef Lionheaad het volgende:
zo, was ik weer.
2 broodjes op en een toetje
zit op dat hoekje toch ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mocht ik naar Kreta gaan, dan zal het daar zijn. 't Hof van Holland, zegt dat je wat?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mocht ik naar Kreta gaan, dan zal het daar zijn. 't Hof van Holland, zegt dat je wat?
Misschien ben ik wat laat, maar dat is wel de planningquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar ben ik uitgeleden op de bar
Het was daar erg gezellig.. en gingen op de bar dansen met 2 damesmaar het was een beetje glad daar... dus ik glij daar onderuit... precies tegen de stapelbierglazen.. met als gevolg dat de helft omvalt...
Kom die eigenaar naar me toe.... vraagt"Gaat ie?" dus ik: "ja best man, wilde alleen een biertje"
En die kreeg ik ookecht relaxe gast....
![]()
Wel lachen als je daar gaat werken..
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zit op dat hoekje toch ?
ben daar 2 jaar terug een keertje geweest !
Damm dat is veranderd... ben er 5 jaar geleden geweest... tijdens het EK2000... was echt super gezellig daar!! en toen ook niet zo druk.. en dat was denk ik wel het grote voordeel!quote:
Weet je hoe lekker dat isquote:
Je hebt daar ook nog ergens de veronica bar... en de rest van de namen weet ik allemaal niet meer....quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat laat, maar dat is wel de planning.
Verder nog leuke tenten daar, ben er een paar jaar terug geweest, maar toen was ik nog braaf en netjes. Toch lijkt het me wel wat 2 maanden werken daar.
golfer vind het zooooo smerigquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:59 schreef appelsientje het volgende:
Weet je hoe lekker dat is
Echt een tijd geleden dat ik dat gegeten heb...
Jazekerquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat zal me een heerlijk zuipfestijn wezen.
Ik ben ook een keer de sloot ingeredenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jazeker
vorig jaar lag een maat van mij in de sloot
Nee dat heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer de sloot ingereden.
Een vriend van mij is ene keer een container stortafval ingeredenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog nooit gehad
wel een keer tegen een boom
Nee nog niet.. vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |