Dat wilde ik dus voorkomen vorige week, met succes overigens.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:43 schreef Bluezz het volgende:
De man vlak vóór mij wordt gevraagd naar zijn kaartje, had niks bij zich ook geen legitimatie, dus die wordt gevraagd mee te lopen....
ja naar voetbal wedstrijd kan het altijd welquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:47 schreef JaWi het volgende:
Foei.
Zwartrijden, doe ik ook eigenlijk niet meer zo vaak. Vroeger wel.
Nu eigenlijk alleen op zondag naar Ajax.
Mijn bus rijdt op zondag wat anders, dus dan redt ik het niet. Ik verzin altijd gewoon een kutsmoes. En in een trein vol voetbalsupporters vertikken ze het vaak om te controleren, en anders zijn er altijd wel andere probleemgevallenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja naar voetbal wedstrijd kan het altijd wel
Naar Twente heb ik het ook wel een paar keer gedaan
De metro pakken ze op de CL middagen wel vaak... Staan er 20 plisie mensen bij Waterlooplein...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn bus rijdt op zondag wat anders, dus dan redt ik het niet. Ik verzin altijd gewoon een kutsmoes. En in een trein vol voetbalsupporters vertikken ze het vaak om te controleren, en anders zijn er altijd wel andere probleemgevallen.
Ja kloptquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De metro pakken ze op de CL middagen wel vaak... Staan er 20 plisie mensen bij Waterlooplein...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:51 schreef Lionheaad het volgende:
Heb je ook ff een bespreken...opent dat drankje alweeer een nieuwe HOOLS.....
Waar wil je heen in kreta?? ik ben er 2x op vakantie geweestquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:59 schreef JaWi het volgende:
Zeg, anders mailen ze even terug van Kreta.
het lijkt dat ik AMD weg heb gejaagd
Ja, zag die gast gisteren op AT5. Maffe actquote:
Ik had 3 uitspringmogelijkheden, ingestapt in Haarlem, dus ik kon er nog in Centraal, Amstel of Duivendrecht uit... maar toch blijven zittenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zag van een endje de volgende halte al aankomen dus het was even zweten tot we daar aankwamen...
* Da_Sandman nog wel even netjes naar oom agent gezwaaid heeft
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |