wacht maar tot jij echt Lowlands hebt gedaanquote:
Ik ben er al 2x geweestquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wacht maar tot jij echt Lowlands hebt gedaan
Jou moest ik net hebbenquote:
Edah AZquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef Againzender het volgende:
Zo, booschapjes gedaan.
Krat beugels voor 6,99, dat valt weer mee!
Maar eerst maar eens wat koffie.
En die is dan nog afgesturdeerd, ik ben MBO-erquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja een vriend van me is 2 jaar geleden afgestudeerd... en kon nergens werk vinden... dus werd hij verkoper bij de mediamarkt... Tja je moet toch geld verdienen...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben er al 2x geweest
Maar ik ging altijd keurig op tijd naar bed![]()
oo okequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En die is dan nog afgesturdeerd, ik ben MBO-er.. Maar goed verkoper vind ik niet zo erg werk
Half 6 klaar met werken, rond kwart voor 6 thuis, snel boodschappen tot een uur of 6. Even een mueslireep en appel ofzo, rond half 7 een uurtje rennen (soms wat meer, soms wat minder). Dan om 8 uur douchen, kwart over 8 koken, eten soms pas tegen 9 uur.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jou moest ik net hebben
Hoe doe jij dat toch ? werken en daarna lopen/rennen en dan pas eten... ??
Ik heb meestal zo'n honger dat ik niet aan rennen toe kan komen omdat ik gewoon teveel honger heb.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Half 6 klaar met werken, rond kwart voor 6 thuis, snel boodschappen tot een uur of 6. Even een mueslireep en appel ofzo, rond half 7 een uurtje rennen (soms wat meer, soms wat minder). Dan om 8 uur douchen, kwart over 8 koken, eten soms pas tegen 9 uur.
Is wel laat, maar ik lunch dan ook vrij laat.
Damn, als ik het zo zie...ik dacht dat MM volgens een vast schema leefde zeg...
maar hoe doe je dat dan met Onderweg naar morgen en goede tijden, slechte tijdenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Half 6 klaar met werken, rond kwart voor 6 thuis, snel boodschappen tot een uur of 6. Even een mueslireep en appel ofzo, rond half 7 een uurtje rennen (soms wat meer, soms wat minder). Dan om 8 uur douchen, kwart over 8 koken, eten soms pas tegen 9 uur.
Is wel laat, maar ik lunch dan ook vrij laat.
Damn, als ik het zo zie...ik dacht dat MM volgens een vast schema leefde zeg...
Dirkquote:
Systeem/netwerkbeheer op middelbaar niveauquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke![]()
Ik zeg ook niet dat het erg werk ismaar toch je verwacht toch wel iets meer als je afgestudeerd bent...
In welke omgeving zoek je iets dan?
Ik mis wel altijd het nieuws eigenlijk. En het sportjournaal met Dione.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar hoe doe je dat dan met Onderweg naar morgen en goede tijden, slechte tijden
hier ookquote:
Tas ingepakt, prikkaart in de hand!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:53 schreef Bluezz het volgende:
*sleutels klaarlegt, 1 rolluik al naar beneden gedaan....
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tas ingepakt, TREINKAARTJE in de hand!
Dat heet promotie, beste Noca.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:28 schreef Noca het volgende:
Goedemiddag!
Zojuist een promovatie bijgewoond van mijn begeleider op stage, heeft ie eindelijk weer wat tijd voor me
Je gaat voor de zwarte band informatica?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Goedemiddag.
Eerste dag van de PC-cursus met glans doorstaan.
En veel belangrijker den Bosch heeft nog steeds stroom, en de nood-aggregator hoefde niet te worden gebruikt.
Wist je dat je met je muis kunt slepen ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je gaat voor de zwarte band informatica?
quote:
Hee nee, dankje tong!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat je met je muis kunt slepen ?
ik dacht dat ze alleen kaas aten!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat je met je muis kunt slepen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |