Zo wel?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef appelsientje het volgende:
andere plaatjes doen het niet meer..
Was toch Phoxy dag ?quote:
Nope...quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo wel?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oke dankjequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:08 schreef pascalheister het volgende:
psst werkt gewoon sientje
http://www.pascalheister.nl/fok/psv/psvbanner.jpg
Hmm dan ligt het aan Imageshack. Iemand een alternatief?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:17 schreef appelsientje het volgende:
Nope...
quote:
Wat is er mis mee dan ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
wat een kut titel, k heb zo de schurft aan die vos
*Eensch*quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
wat een kut titel, k heb zo de schurft aan die vos
wat is er goed aanquote:
hahaha je mag hem echt niet volgens mijquote:
Niks mis mee; Leuk voor kinderen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is er goed aanachtelijk beest dat over vooraan moet staan. Het komt niet vaak voor dat k echt kritiek heb op PSV maar die belachelijke mascotte
hahahaquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:dan houden ze die vos lekker bij de kids dagen, dat ding hoeft niet vooraan op t bordes met de huldiging bijvoorbeeld.
google laat ook deze phoxy zien, da's veel leuker:
[afbeelding]
idd appelsientje k heb dat ding al niet gemogen sinds dag 1 dat hij er gekomen isleuk voor kinderen zeggen ze dan, dan hadden we ook wel sinterklaas kunnen nemen, die is ook leuk voor kinderen
ik ben in het bos nog nooit een gemoedelijke vos tegengekomenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef cultheld het volgende:
Tja, ik vind zo'n mascotte juist symbolisch voor de gemoedelijkheid van PSV.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef appelsientje het volgende:
Eend ik heb de OP speciaal voor jou aangepast![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef cultheld het volgende:
Sibon wil niet naar Genk omdat hij bij PSV meer verdient
Genk biedt hem echt niet minder salaris dan een Heerenveen hem betaalde. Wedden dat hij nu uit gaat van de PSV standaard?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Sibon wil wél naar Genk, maar niet voor het loon wat zij bieden. Dat is wat anders.
Hij wil wel... hij weet het alleen nog nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef cultheld het volgende:
Dat denk ik niet, ik denk dat hij best wel wat geld wil inleveren om basisspeler te worden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Genk biedt hem echt niet minder salaris dan een Heerenveen hem betaalde. Wedden dat hij nu uit gaat van de PSV standaard?
Hij is een broodvoetballer pur sang. Hij is miljonair geworden door voor bankzitter te spelen bij Sheffield, Ajax en PSV. Voetballen zal hij ook wel leuk vinden, maar als hij kan kiezen tussen voetballen of zakken zullen, zal hij ongetwijfeld voor dat laatste kiezen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:39 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik denk dat hij best wel wat geld wil inleveren om basisspeler te worden.
er is natuurlijk wel een verschil tussen voetballen tot je 35ste en dat je dan nog hard moet gaan werken of voetballen tot je 35ste en dan kunnen gaan doen wat je leuk vind en de belangen van je gezin financieel veilig hebben gesteld.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is een broodvoetballer pur sang. Hij is miljonair geworden door voor bankzitter te spelen bij Sheffield, Ajax en PSV. Voetballen zal hij ook wel leuk vinden, maar als hij kan kiezen tussen voetballen of zakken zullen, zal hij ongetwijfeld voor dat laatste kiezen.
Hij is al lang en breed binnen. Je gaat echt schrikken als je hoort wat Sibon bij PSV verdient.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is natuurlijk wel een verschil tussen voetballen tot je 35ste en dat je dan nog hard moet gaan werken of voetballen tot je 35ste en dan kunnen gaan doen wat je leuk vind en de belangen van je gezin financieel veilig hebben gesteld.
ik denk dat hij tussen de 8 ton en 1 miljoen zal verdienen bij PSVquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is al lang en breed binnen. Je gaat echt schrikken als je hoort wat Sibon bij PSV verdient.
Maar PSV zal beter voor zijn carriere zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik denk dat hij schrikbarend veel verdient
En zulke bedragen verdiende hij bij Ajax en Sheffield ook; Hij is ergens een held. Gewoon het bankje warm houden, af en toe mee trainen, maar vooral niet goed voetballen en dan toch gewoon hartstikke binnen lopen. Helaas dit jaar ten koste van de financiën van PSV.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat hij tussen de 8 ton en 1 miljoen zal verdienen bij PSV
Toch heeft hij wel belangrijke doelpunten gemaakt.. en ik zie ook wel wat Guus in hem zag... hij is echt wel balvast... maar net allemaal niet goed genoeg..quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
En zulke bedragen verdiende hij bij Ajax en Sheffield ook; Hij is ergens een held. Gewoon het bankje warm houden, af en toe mee trainen, maar vooral niet goed voetballen en dan toch gewoon hartstikke binnen lopen. Helaas dit jaar ten koste van de financiën van PSV.
Rustig maar mannetje, Sibon wil naar Heraclesquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef cultheld het volgende:
Dat zou wel een hele dure terreinknecht zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
We moeten Sibon in EIndhoven houden
Als hij naar Heracles gaat, dan neem ik al het negatieve terug wat ik over hem gezegd heb.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:37 schreef Zapper het volgende:
[..]
Rustig maar mannetje, Sibon wil naar Heracles
Overigens met TLK eens dat PSV 'm moet houden, maar ja.
Een lucky shot tegen Vitesse en verder alleen maar doelpunten tegen clubs als RBC. De man heeft dit jaar meer dan een ton per doelpunt opgestreken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Sibon kan belangrijk zijn.
En dat heeft hij ook laten zien
Krijgen we dat weer. Sibon kon ook alleen maar scoren "tegen clubs als RBC" (FC Twente, Vitesse, huh???) omdat ie tegen de grotere clubs niet heeft gespeeld.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:44 schreef cultheld het volgende:
Een lucky shot tegen Vitesse en verder alleen maar doelpunten tegen clubs als RBC. De man heeft dit jaar meer dan een ton per doelpunt opgestreken.
Noem Arsenal maar niks.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Sibon kon ook alleen maar scoren "tegen clubs als RBC" (FC Twente, Vitesse, huh???) omdat ie tegen de grotere clubs niet heeft gespeeld.
Sibon heeft een aantal zeer belangrijke doelpunten gescoord, waarmee PSV belangrijke punten heeft gepakt.
Maar vergeet dat maar lekker.![]()
bij Sheffield verdiende hij rustig het dubbele hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
En zulke bedragen verdiende hij bij Ajax en Sheffield ook; Hij is ergens een held. Gewoon het bankje warm houden, af en toe mee trainen, maar vooral niet goed voetballen en dan toch gewoon hartstikke binnen lopen. Helaas dit jaar ten koste van de financiën van PSV.
Ben het met je eens.. ben geen fan van Sibon (de 1 mag je meer dan een ander) maar hij is echt wel nuttig geweest voor PSV....quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Sibon kon ook alleen maar scoren "tegen clubs als RBC" (FC Twente, Vitesse, huh???) omdat ie tegen de grotere clubs niet heeft gespeeld.
Sibon heeft een aantal zeer belangrijke doelpunten gescoord, waarmee PSV belangrijke punten heeft gepakt.
Maar vergeet dat maar lekker.![]()
Het lijkt me echt heerlijk om Phoxy eens helemaal af te rossenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben in het bos nog nooit een gemoedelijke vos tegengekomen
nee die van ajax ziet er nog belachelijker uitquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heerlijk om Phoxy eens helemaal af te rossen. Echt de meest gare mascotte die er is...
Idd ..quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee die van ajax ziet er nog belachelijker uit
das een oudjequote:Op donderdag 19 mei 2005 21:50 schreef chelloboy het volgende:
Phoxy is echt leuk voor de kinderen.Ik heb thuis me eigen Phoxy![]()
[[url=http://img95.echo.cx/img95/9310/cimg03391gq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mag van mij best komen, maar niet voor een absurd hoog bedrag.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
Landzaat wordt steeds nadrukkelijker bij PSV genoemd
Ze noemen ons altijd lampenclubquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Op BRT Text noemden ze PSV de lampenclub. Wel aardig van die Belgen. Ze zien Sibon als een prima reus. Is ie ook wel.
En Phoxy is best een leuke vos.
Ik weet het goed gemaakt. PSV trekt die Huntelaar-clausule in en Väyrynen komt voor niks.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
ze vragen 2,5 miljoen dus we betalen uiteindelijk 2 miljoen
Landzaat wordt steeds nadrukkelijker bij PSV genoemd
quote:20/5/2005 - Persconferentie over samenwerking met Boca Juniors?
(Gepost door RvN)
Enkele Argentijnse media melden dat er om 12.30 uur een persconferentie staat gepland met Guus Hiddink en Mauricio Macri, voorzitter van Boca Juniors. Daarin zouden de clubs een samenwerkingsverband op het gebied van jeugdspelers bekendmaken.
Kijk dat klinkt helemaal niet slecht...quote:
Nee dat is niet gelukt helaas.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:35 schreef ASSpirine het volgende:
Pyth, heb je nu foto's van Mateja met Gomes?
Gek hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee dat is niet gelukt helaas.
Ga volgende week als ik een halve dag vrij kan pakken met hem naar de training.
Dan gaat het op zekers lukken en kan ik ook de handtekeningen fixen voor Carmen
Het was gewoon veel te druk en je kon niet echt bij de spelers komen![]()
quote:
Ik ben voor Boca.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Boca en PSv, op zich prima. Jammer dat ik toch voor de grote concurrent River Plate ben (Sorry MaxPower)
Hij gaat, gelukkig, als derde keeper mee achter Dida en Marcos.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:18 schreef Suijk het volgende:
Gomes weer opgeroepen voor Brazilië, was dat al gemeld?
In zijn eigen topic stond het al vermeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:18 schreef Suijk het volgende:
Gomes weer opgeroepen voor Brazilië, was dat al gemeld?
Goed voor de sfeer daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In zijn eigen topic stond het al vermeld.
Maar leuk voor hem
Het blijven belgen hequote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Op BRT Text noemden ze PSV de lampenclub. Wel aardig van die Belgen. Ze zien Sibon als een prima reus. Is ie ook wel.
En Phoxy is best een leuke vos.
Ik ben bang voor je dat dit topic het weekend wel gaat overleven. Dus Phoxy blijft voorlopig wel in de titel staan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:17 schreef rubbereend het volgende:
is dit topic nog niet vol?
Ja, is denk ik wel te verwachten gezien de protesten tegen de Buscombi.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij zullen er meer PSVers buiten de vakken zitten dan in de PSV vakken als k t zo om me heen hoor
k denk dat hij weer terug komt met een talent die de meeste niet kennenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:15 schreef ASSpirine het volgende:
Hiddink naar Z-Amerika
laatste poging Robinho?
quote:20/5/2005 - 'Argentijn Gago gaat nog niet in op interesse van Ajax en PSV'
(Gepost door RvN)
De Argentijnse voetbalkrant Ole meldde afgelopen week dat zowel Ajax als PSV al geruime tijd interesse hebben voor Fernando Rubén Gago van Boca Juniors. De interesse van beide clubs zou gewekt zijn op het Terborg toernooi en het Eurovoetbaltoernooi in 2003. Sindsdien wordt de 19-jarige middenvelder gevolgd, afgelopen maand nog zou Piet de Visser, scout van PSV en Chelsea, hem hebben bekeken. Vooralsnog zou de middenvelder niet vertrekken bij Boca Juniors, volgens Ole.
PSV Netwerk
Hiddink is zoals vandaag bekendgeworden overigens op dit moment bij Boca Juniors om een samenwerkingsverband met de club te bekrachtigen.
Als je alleen de tweede helft wil zien welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:43 schreef appelsientje het volgende:
Rotterdam is nog verder dan EIndhoven voor mij... en ik kan die zondag niet want dan ben ik een weekend weg... maar hoop 's avonds wel weer thuis te zijn..
19:00 toch?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je alleen de tweede helft wil zien wel
18.00 uur dus
quote:
Vroeg ik me ook af. 'Talenten uitwisselen', lijkt me niet dat er Eindhovense knulletjes daarheen gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:04 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk voor Boca in? Wat voor voordeel hebben zij?
Zij mogen de talenten die niet bij PSV slagen gratis hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:04 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk voor Boca in? Wat voor voordeel hebben zij?
Zij krijgen medische en tactische kennis.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. 'Talenten uitwisselen', lijkt me niet dat er Eindhovense knulletjes daarheen gaan.
?? waar lees je dat dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:21 schreef fransie102 het volgende:
Ruudje in 2008 dus terug naar PSV. Heel slim bezig, Hiddink heeft het echt goed door.
PSV netwerkquote:In het Algemeen Dagblad heeft Ruud van Nistelrooy opnieuw de wens uitgesproken om na afloop van zijn contract in 2008 terug te keren bij PSV. "Ik voetbal hier graag en dien gewoon mijn contract uit, dat loopt tot de zomer van 2008. Daarna keer ik terug naar PSV, als ze me daar dan nog willen natuurlijk. Terugkeren bij PSV, dat zou ik mooi vinden."
Kijk dat klinkt altijd goed natuurlijkquote:Volgens Argentijnse media is een onderdeel van de samenwerking tussen PSV en Boca Juniors dat PSV drie jeugdspelers per jaar mag laten overkomen. Indien zij de club overtuigen, komen ze vervolgens voor een jaar op huurbasis naar Eindhoven met optie tot koop.
Gisteren stond het ook op vi.nl, ik kan het nu niet meer vinden opeens.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
?? waar lees je dat dan?
[..]
PSV netwerk
Nou van mij mag die komen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
In een interview met het AD inderdaad. Met de toevoeging: 'als psv me wil hebben tegen die tijd natuurlijk'.
33 is wel erg oud voor een spits.quote:
Ja maar met een boel ervaring!!quote:
Te simpel gedacht. Een verdediger of middenvelder kan langer mee dan een spits. Een spits moet je in de bloei van z'n leven kunnen opstellen. Uitgebluste spitsen doen het leuk bij kleine clubs.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar met een boel ervaring!!
Misschien heb je dan weer het Cocu effect.
Eens.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Te simpel gedacht. Een verdediger of middenvelder kan langer mee dan een spits. Een spits moet je in de bloei van z'n leven kunnen opstellen. Uitgebluste spitsen doen het leuk bij kleine clubs.
quote:Toon Brusselers (71) overleden
Oud-PSV'er Toon Brusselers is vrijdag na een kort ziekbed in een ziekenhuis in Eindhoven overleden aan de gevolgen van een hartstilstand. Hij werd 71 jaar.
Brusselers, vader van voetballer Geert, speelde in de periode van 1951 tot 1965 378 competitieduels voor de Eindhovense club. Daarin scoorde hij 102 doelpunten. Ook speelde hij viermaal in Oranje.
Verder speelde hij op 21 september 1955 in het elftal van PSV dat als eerste Nederlandse club (tegen Rapid Wien) in een Europa-Cuptoernooi actief was.
Brusselers werd na zijn spelerscarrière bestuurslid technische zaken bij PSV en is lid van verdienste bij die club.
Als je het hebt over simpel denken moet je natuurlijk niet de generalisatie gaan maken dat alle 33 jaar oude spitsen uitgeblust zijn. Het handelsmerk van RVN is zijn euuwige draven en sleuren door de verdediging dat raakt hij niet zo snel kwijt hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Te simpel gedacht. Een verdediger of middenvelder kan langer mee dan een spits. Een spits moet je in de bloei van z'n leven kunnen opstellen. Uitgebluste spitsen doen het leuk bij kleine clubs.
Noem jij eens een spits op die op z'n 33e nog bij een topclub speelt en aan de lopende band scoort of op z'n minst belangrijk is voor z'n elftal.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als je het hebt over simpel denken moet je natuurlijk niet de generalisatie gaan maken dat alle 33 jaar oude spitsen uitgeblust zijn. Het handelsmerk van RVN is zijn euuwige draven en sleuren door de verdediging dat raakt hij niet zo snel kwijt hoor.
(niets persoonlijks hoor Cult)
Bergkamp is geen spits. Van Hooijdonk speelde op die leeftijd volgens mij al voor de Turken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:27 schreef LuNaTiC het volgende:
Bergkamp?
en Van Hooijdonk heeft het op die leeftijd ook niet slecht gedaan anders![]()
Reiziger zou wel nuttig kunnen zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:29 schreef chelloboy het volgende:
Volgens The Mirror hebben zowel Ajax als PSV hun zinnen gezet op het aantrekken van Michael Reiziger. De verdediger mag ondanks een nog een jaar doorlopend contract transfervrij vertrekken bij Middlesbrough. De 32-jarige Reiziger speelde het afgelopen seizoen slechts 15 keer voor de Premier League club als gevolg van blessures.
Pff, laat die lip maar naar ajaks gaan.Is toch alleen maar geblesseerd.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Ja op die manier kan ik het ook. Onder een spits versta je alleen iemand die _de_ afmaker is en het allerdiepst speelt? Nilis speelde op zn 33e z'n laatste seizoen voor PSV en deed dat ook niet onverdienstelijk volgens mij.
Maarja, dat is natuurlijk ook geen spits
edit: en dan nog, van nistelrooy kan denk ik ook prima uit de voeten als schaduwspits met zn sleur en pleur werk om andere mensen in positie te brengen...
Dat zal wel nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:44 schreef Zapper het volgende:
Er komen nu de eerste berichten via Heracles-fansites binnen, dat Gerald Sibon inmiddels een 1-jarig contract getekend heeft bij Heracles Almelo
Waarom niet?quote:
Heracles heeft geld hoor, en een meervoudig miljonair als voorzitterquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef rubbereend het volgende:
en waar betaald Heracles Sibon eigenlijk van?
Ja, maar er zijn ook gevallen waarbij de club zich coulant opstelt tegenover de speler door hem gratis te laten vertrekken. (remember Bruggink?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Heracles heeft betaald Djekko, want Sibon hoefde niet perse weg.
En laten ze dan voor vrijwel geen geld weer vertrekkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij leiden de talenten tenminste zelf op
Bijvoorbeeld. Er zijn er nog veel meer natuurlijk! Maar misschien is dat meer dan 3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:08 schreef Spideyman het volgende:
Weah, Batistuta, Shearer, Romario, Larsson, Baggio, Vialli, Suker, Klinsmann...
Ooijer verdient het niet om zomaar buiten de basiself te worden gehouden, dus die is denk ik wel verzekerd van een basisplaats voor volgend seizoen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Reiziger zou een goede aanvulling zijn voor PSV. Ik denk wel dat Ooijer de voorkeur krijgt boven Michael.
Tsja ik denk dat de meeste PSV'ers toch wel 'jaloers' zijn op onze jeugdopleiding, als zullen jullie het zelf niet snel toegeven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:21 schreef rubbereend het volgende:
we hebben afgelopen jaar weer eens gezien wat dat eigen opgeleide talent heeft gepresteerd
Jaloers is misschien een groot woord, maar het is gewoon een feit dat er meer spelers uit de ajax-jeugd doorbreken dan bij ons. Dat kun je simpelweg niet ontkennen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja ik denk dat de meeste PSV'ers toch wel 'jaloers' zijn op onze jeugdopleiding, als zullen jullie het zelf niet snel toegeven.
Ik wil niet zeggen dat we jaloers zijn, de kwaliteit van Ajax ligt daar gewoon.. wij zijn dan misschien iets beter met scouting enz... Ach ieder z'n kwaliteit...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja ik denk dat de meeste PSV'ers toch wel 'jaloers' zijn op onze jeugdopleiding, als zullen jullie het zelf niet snel toegeven.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo werd ik een paar dagen geleden gebeld door PSV/postcode loterij...
Of ik lid daarvan wilde worden om zo de jeugdopleiding te steunen....
ooooquote:Op zondag 22 mei 2005 10:58 schreef zjroentje het volgende:
Mijn broertje werd daar ook voor gebeld, en het was voor de Sponsorloterij, niet de Postcodeloterij.
hehequote:Op zondag 22 mei 2005 11:08 schreef twi het volgende:
En dan zitten we met z'n allen over een paar jaar bij TROS Radar om te vragen wat er in godsnaam met dat geld is gebeurd
Ik heb het ook niet gedaan. (Ben dus ook gebeld)quote:Op zondag 22 mei 2005 11:55 schreef MMUFC het volgende:
Zijn er trouwens mensen die daar aan mee doen?
Ik iig niet.. dan bespaar ik die 72 ¤ liever om een aantal keer naar een wedstrijd te gaan...
De voor PSV meestal lastige uitwedstrijd in Kerkrade.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
vandaag laatste competitie wedstrijd ..
Ze zullen inderdaad niet voluit gaan, niet al te veel risico's nemen met oog op de bekerfinale.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat ze gelijkspelen en niet voluit gaan
Ze hebben volgens mij (bijna) iedere (seizoens)clubcardhouder/lid van supportersvereniging gebeld. Op de tribune vorige week hoorde ik er ook al verschillende mensen over praten.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:14 schreef pascalheister het volgende:
ik werd ook al gebeld door de sponsorloterij
Zou wat zijn. 2 keer verliezen dit jaar, en 2 keer van Roda.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:01 schreef Bos81 het volgende:
Wedstrijd waar niet veel op het spel staat, behalve wat records. Het zou me niet verbazen dat PSV dit gaat verliezen, maar hoop uiteraard wel op een overwinning.
Het zal me worst wezen of ze verliezen, als iedereen maar heel blijft voor de bekerfinale.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zou wat zijn. 2 keer verliezen dit jaar, en 2 keer van Roda.
Ze kunnen het clubrecord van minste tegendoelpunten scherper zetten. Ze staan nu op 18 en 20 is het clubrecordquote:Op zondag 22 mei 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
De 0 houden was wel een record, meen ik. Lijkt te lukken.
ja en nu dus nog hopen dat we de eerste uitwedstrijd volgend jaar ook niet verliezen om het record van meeste uitwedstrijden ongeslagen voor ons alleen te hebben.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:41 schreef rubbereend het volgende:
en dat is dus gelukt
Ja, dat moet zeker te doen zijn. Eerst afwachten tegen wie we de eerste uitwedstrijd af moeten werken, maar op voorhand kun je wel stellen dat het zeker een haalbaar iets is.quote:
Roda is dit jaar de enige club die niet van PSV heeft verloren.quote:Vijf records voor PSV
Met de 0-0 in Kerkrade heeft PSV een stokoud record van FC Twente geëvenaard: de Eindhovenaren hielden dit seizoen maar liefst 23 keer de nul. De Tukkers deden dit in 1971-1972. Zij kregen toen in totaal overigens slechts 13 treffers tegen; PSV nu 18. Dat is wél een clubrecord.
Het derde record dat PSV vandaag pakte was dat het nu een heel seizoen ongeslagen is in uitwedstrijden. Dat gebeurde nog nooit in het bestaan van de club. Record vier heeft hiermee te maken: PSV is nu 21 uitduels op rij ongeslagen. Dat record stond op 20.
Het vijfde record betreft slechts een evenaring: PSV behaalde dit seizoen 87 punten. Dat deden de Eindhovenaren al één keer eerder.
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:04 schreef cultheld het volgende:
PSV krijgt last van Ajax/Feyenoord-achtige taferelen:
De voorzitter van Birkirkara, een topclub op Malta, heeft laten weten dat de club met PSV beginnende contacten heeft over een vorm van samenwerking. "De kans om een samenwerking te starten met PSV Eindhoven is een heel opwindende kans voor onze club. Ze hebben inmiddels al diverse samenwerkingen met andere clubs in de wereld welke succesvol zijn. We hopen nu dat we in de toekomst onderdeel kunnen uitmaken van dat netwerk dat ons een stevige basis zou garanderen zowel op als buiten het veld."
PSV Netwerk
Ik denk dat daar toBclub moest staanquote:
Ja, het schijnt blauw te worden.. wordt als het goed is voor het eerst gedragen in de AC-finale.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk dat daar toBclub moest staanIemand trouwens al iets vernomen van het nieuwe uit-shirt?
Daaromquote:
Wedstrijd had beide kanten kunnen opgaan. Na ons leuke openingsoffensief vond ik het vrij veel middenveld voetbal...quote:Op zondag 22 mei 2005 19:53 schreef appelsientje het volgende:
Zo 0 - 0 netjes gedaan.. al hadden we volgens mij best kunnen winnen.... ach op naar AC!
Heb alleen net ff de samenvatting gezien... maar ach het was de laatste wedstrijdquote:Op zondag 22 mei 2005 19:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wedstrijd had beide kanten kunnen opgaan. Na ons leuke openingsoffensief vond ik het vrij veel middenveld voetbal...
Tien, tien, tien!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:00 schreef WooZ het volgende:
Die hond bij Den Bosch
Verder niet echt boeiende wedstrijd, hoop volgende week in de Kuip meer te beleven
Ik leef met je mee ASSpirinequote:
Was wel een leuke match om te zien, lekker sfeertje.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb alleen net ff de samenvatting gezien... maar ach het was de laatste wedstrijd
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was wel een leuke match om te zien, lekker sfeertje.
Met jullie opkomst zal de ring Eindhoven wel plat gelegen hebben...![]()
quote:Hiddink bij ’superclásico’
Van onze Telesportredactie
BUENOS AIRES, zondag
Guus Hiddink is vandaag getuige van een van de meest beladen voetbalwedstrijden wereldwijd, de Argentijnse stadsderby Boca Juniors-River Plate. Bij de ‘superclásico’, zoals de derby tussen de twee populairste clubs van Buenos Aires wordt genoemd, staat ditmaal niet de koppositie op het spel. River Plate staat vierde, terwijl Boca Juniors zelfs naar de twaalfde plaats is afgezakt. Hiddink oriënteert zich als technisch directeur van PSV op versterkingen voor middenveld en spits. De twee grootste Argentijnse middenveldtalenten spelen bij River Plate, maar de verdedigende middenvelder Javier Mascherano (20) lijkt te duur voor PSV, terwijl de aanvallende middenvelder Luis Gonzalez (24) al voor FC Porto heeft gekozen.
Daarom richt PSV het vizier op Boca-middenvelder Fernando Gago (19), die eerder op de jeugdtoernooien in Groningen en Terborg veel indruk maakte en spits Rodrigo Palacio (23).
Behalve de ‘supercláscio’ heeft Hiddink ook San Lorenzo- Arsenal de Sarandí en de thuiswedstrijd van koploper Velez Sarsfield tegen Banfield bezocht. Bij San Lorenzo bekeek hij middenvelder Pablo Zabaleta (20).
Haha, de kampioen die op 1 uurtje rijden een schamele 200 man meebrengt?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:56 schreef PyTh het volgende:
Stond voor PSV niks meer op het spel dus niet zo heel raar dat er niet al teveel PSV publiek was.
Roda spreekt klaarblijkelijk niet tot de verbeeldingquote:Op zondag 22 mei 2005 22:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Haha, de kampioen die op 1 uurtje rijden een schamele 200 man meebrengt?![]()
Gewoon triest, een opkomst van 200 man.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Roda spreekt klaarblijkelijk niet tot de verbeelding
Tsja, jullie hadden iets recht te zetten tegen ons. De enige club die in de competitie die van jullie wint spreekt je niet aan...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Roda spreekt klaarblijkelijk niet tot de verbeelding
Volgende week staat er weer wat op het spel in Rotterdam
Niet broekpoepen, als wij weer naar UNA zeelst komen ehquote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef PyTh het volgende:
Nou gefeliciteerd!
Volgend jaar met 500 man naar IJmuiden, Leeuwarden of Apeldoorn.
Ga nou maar weer uithuilen bolletjes![]()
Dat heb je goed gezien... Ik ben een behoorlijk fanatieke supporter, maar ik heb vandaag niet eens de samenvatting gezien. Ik zou er gratis nog niet naar toe gegaan zijn...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tsja, jullie hadden iets recht te zetten tegen ons. De enige club die in de competitie die van jullie wint spreekt je niet aan...
ik vraag me alleen af hoeveel dat moet kosten, en of de positie van onze schotel momenteel goed staatquote:Op zondag 22 mei 2005 21:42 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik leef met je mee ASSpirineSchotel ofzo geen optie?
Haha nou nou nou, vooral voor zo'n kleuter als TerroRubbie, die gevaarlijkertquote:Op zondag 22 mei 2005 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet broekpoepen, als wij weer naar UNA zeelst komen eh![]()
Je bent een mietje...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haha nou nou nou, vooral voor zo'n kleuter als TerroRubbie, die gevaarlijkert
Nou succes tegen euuh Heracles.....ooh wacht nee want die spelen WEL Eredivisie volgend jaar![]()
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien... Ik ben een behoorlijk fanatieke supporter, maar ik heb vandaag niet eens de samenvatting gezien. Ik zou er gratis nog niet naar toe gegaan zijn...
Een landskampioen die nog geen 200 man meeneemt? KV Mechelen (3de klasse!!) nam de 1na laatste competitiematch 3000 man mee...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:17 schreef rubbereend het volgende:
gaan we nu liggen mieren over hoeveel supporters er meekomen?
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Een landskampioen die nog geen 200 man meeneemt? KV Mechelen (3de klasse!!) nam de 1na laatste competitiematch 3000 man mee...
Tsja, ik kan het ook niet helpen dat jullie gewoon een kutpubliek hebben.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd!
Ga nou maar weer lekker naar het boeiende Roda/KV Mechelen of Aachen topic van je, je hebt genoeg uitleg gehad hier
trouwens, hoe ga jij eredivisie voetbal volgen?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Een landskampioen die nog geen 200 man meeneemt? KV Mechelen (3de klasse!!) nam de 1na laatste competitiematch 3000 man mee...
Maargoed dat PSV een boring club is is wederom bewezen.
hopelijk haalt Ooijer tquote:22/5/2005 - De Jong en Beasley halen bekerfinale niet; Ooijer wellicht wel
(Gepost door RvN)
John de Jong en Damarcus Beasley halen de bekerfinale in ieder geval niet. Beiden zullen niet op tijd fit zijn voor het duel tegen Willem II in De Kuip. Andre Ooijer is dat wellicht wel. De verdediger herstelt vooralsnog goed, maar of hij op tijd speelklaar geraakt voor het duel is de vraag.
In 't stadion, uit & thuis.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
trouwens, hoe ga jij eredivisie voetbal volgen?
Boring publiek of een boring tegenstander?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
een boring onbelangrijke wedstrijd waar zelfs een mier niet wakker ligtquote:Op zondag 22 mei 2005 22:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Met deze vergelijking zou je juist wel moeten gaan. *Kuch ramptoeristen*quote:Op maandag 23 mei 2005 01:37 schreef Spideyman het volgende:
Wie gaat er dan ook naar zo'n kutclub uit Kerkrade kijken. Das het zelfde als kijken naar een zwaar auto ongeluk. Dat doe je gewoon niet.
Weer zo eentje die nooit in het stadion zit.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een boring onbelangrijke wedstrijd waar zelfs een mier niet wakker ligt
Ja ja dan mag jij de titel verzinnenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
voordeel van deze discussie is dat t topic een stuk sneller vol is
Roda uit is de afgelopen jaren altijd uitverkocht geweest. Dat dit gisteren niet het geval was kwam niet alleen door de onzinnigheid van de wedstrijd, maar ook vooral omdat er weer eens to een autocombi met omwisselen in Eindhoven was besloten. Te gek voor woorden aangezien er de afgelopen jaren met vrij vervoer werkelijk nooit iets gebeurd is.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:34 schreef DarkShine het volgende:
Flinke opkomst mensen! Heel Eindhoven leek wel leeggelopen om de kampioen aan het werk te zien in Kerkrade!
Boring PSV.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:31 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Boring publiek of een boring tegenstander?
De genoemde 200 is overigens ook onjuist. Er waren ongeveer 450 man.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef pinksta het volgende:
Als je een echte supporter bent dan ga je naar elke wedstrijd, ongeacht de tegenstander en ook ongeacht welke belangen er op het spel staan..je steunt je club door dik en dun...zo zou het horen...dus 200 man is idd triest..
Volgens jouw logica kan een club maar een heel beperkt aantal echte supporters hebben. Het stadion zit toch een keer volquote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef pinksta het volgende:
Als je een echte supporter bent dan ga je naar elke wedstrijd, ongeacht de tegenstander en ook ongeacht welke belangen er op het spel staan..je steunt je club door dik en dun...zo zou het horen...dus 200 man is idd triest..
quote:
Snap niet waarom ik hierop reageer...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef pinksta het volgende:
bron: SkySportsquote:PSV agree Boca deal
PSV Eindhoven
Dutch champions PSV Eindhoven have struck a cooperative agreement with Boca Juniors.
The Argentine giants confirmed the news at a press conference in Buenos Aires, which PSV coach Guus Hiddink attended along with Boca president Mauricio Macri.
Both clubs will now work together to develop talent,
although the deal should give PSV first rights over any potential stars at Boca
The news could also be of interest to Chelsea, who themselves have a strong relationship with PSV - and in-turn The Blues could very well find themselves gaining rights to some of Boca's future stars.
Deze deal schijnt nog niet helemaal voor 100% beklonken te zijn al denk ik ook niet dat een speler als Javier Mascherano haalbare kaart is.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mascherano naar Corinthians (dat is wel via Chelsea geregeld).
Misschien via Chelsea, maar als Corinthians hem vastlegt dan zal dat ook via Chelsea geregeld zijn, net zoals met Tevez.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Deze deal schijnt nog niet helemaal voor 100% beklonken te zijn al denk ik ook niet dat een speler als Javier Mascherano haalbare kaart is.
quote:
En de rest ken jij niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lucho Gonzales gaat al naar Porto en Mascherano naar Corinthians (dat is wel via Chelsea geregeld). Deze deal kan ook gunstig uitpakken voor Chelsea, al blijkt dat de grote Argentijnse talenten voor PSV gewoon niet haalbaar zijn. Tevez kwam niet, Mascherano komt niet en Gonzales gaat al naar FC Porto.
Ach we zullen zien, maar ik denk dat er echt wel wat talenten van Boca richting PSV gaan komen in de toekomstquote:Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien via Chelsea, maar als Corinthians hem vastlegt dan zal dat ook via Chelsea geregeld zijn, net zoals met Tevez.
Dat zal vast wel, maar de grote vraag is wat er gaat komen.... potentiële Mascherano's en Lucho's of Kasmirski/Juan-figuren.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach we zullen zien, maar ik denk dat er echt wel wat talenten van Boca richting PSV gaan komen in de toekomst
Hoho, wij zijn Ajax niet...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zal vast wel, maar de grote vraag is wat er gaat komen.... potentiële Mascherano's en Lucho's of Kasmirski/Juan-figuren.
nouja Leandro, takak smit colin feher bakkal janssen en hoosgstrate zaten al niet meer in de selectie dus daar komt geen ruimte door vrij. Maar er komen nog 4 aankopen bij als Hiddink zn zin krijgt.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Komend seizoen:
Weg
Zeker: Van Bommel, Vogel, Leandro
Waarschijnlijk: Lamey, Takak, Smit, Van der Schaaf, Colin.
Wellicht: Sibon, Bogelund, Fehér, Zoetebier
Verhuurd: Bakkal, Janssen, Hoogstrate
Nieuw
Bijna zeker: Väyrinnen
Kortom: als alles weggaat dat hierboven staat, moet er flink wat bij of doorstromen. Afellay komt er zeker bij, Aisattiwaarschijnlijk ook, net als Wuytens.
Dat komt ook wel goed in het geval van de Koreanen.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil GVD contractverlengingen zien. VoH, Park en Lee bijvoorbeeld...
Jan meldt op zijn eigen site dat ie zeer tevreden was over het gesprek en dat ie kan kiezen tussen een contract voor 1, 2 of 3 jaar. Die blijft dus wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat komt ook wel goed in het geval van de Koreanen.
Wat betreft VoH ben ik er eigenlijk niet zo zeker van al zou ik het erg jammer vinden als ie weggaat want hij is dit seizoen vaak erg belangrijk geweest.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jan meldt op zijn eigen site dat ie zeer tevreden was over het gesprek en dat ie kan kiezen tussen een contract voor 1, 2 of 3 jaar. Die blijft dus wel.
Volgens mij speelde hij de laatste tijd niet meer vanwege een blessure...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:10 schreef rubbereend het volgende:
Takak is zelfs bij RKC niet eens meer een vaste basisspeler volgens mij
quote:Op maandag 23 mei 2005 10:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Weer zo eentje die nooit in het stadion zit.![]()
Wij hebben jaarlijks een buscombi naar Eindhoven, uitzondering 3 jaar terug en toen ging een groep NSC met de trein waardoor we nu weer combi hebben, en nemen ook meer man mee...quote:Op maandag 23 mei 2005 10:38 schreef Bobu het volgende:
[..]
Roda uit is de afgelopen jaren altijd uitverkocht geweest. Dat dit gisteren niet het geval was kwam niet alleen door de onzinnigheid van de wedstrijd, maar ook vooral omdat er weer eens to een autocombi met omwisselen in Eindhoven was besloten. Te gek voor woorden aangezien er de afgelopen jaren met vrij vervoer werkelijk nooit iets gebeurd is.
Op de tribune was het onderling gezellig (lang niet voorgekomen bij Roda!), sfeer was bij vlagen best goed! Vooral eerste half uur.quote:Oh ja, ik was er wel en ik moet zeggen dat Hornbach het als sponsor aardig aanpakt...
edit: Als dit een "lekker sfeertje" was...wie heeft er dan eigenlijk een kutpubliek?
1/4 uitvak is geen 450 man.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef Bobu het volgende:
[..]
De genoemde 200 is overigens ook onjuist. Er waren ongeveer 450 man.
Takak doet het prima bij RKC, hij is alleen even geblesseerd geweest.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:10 schreef rubbereend het volgende:
Takak is zelfs bij RKC niet eens meer een vaste basisspeler volgens mij
Jullie gaan dan ook op bezoek bij een topclub, als wij naar roda gaan gaan we op bezoek bij een veredelde middenmoter, dat scheelt nogal...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:22 schreef DarkShine het volgende:
Wij hebben jaarlijks een buscombi naar Eindhoven, uitzondering 3 jaar terug en toen ging een groep NSC met de trein waardoor we nu weer combi hebben, en nemen ook meer man mee...
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jullie gaan dan ook op bezoek bij een topclub, als wij naar roda gaan gaan we op bezoek bij een veredelde middenmoter, dat scheelt nogal...
Jij zegt kan, anderen zeggen wil.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Goed dat die 'topclub' dan niet eens kan winnen van een 'veredelde middenmotor'.
Het is inderdaad het enige team uit de Holland Casino Eredivisie waar PSV niet van gewonnen heeft dit seizoen maar Roda blijft een veredelde middenmotor of je dat nou leuk vind of nietquote:Op maandag 23 mei 2005 15:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Goed dat die 'topclub' dan niet eens kan winnen van een 'veredelde middenmotor'.
PSV verloor thuis expres van Roda JC?quote:
Blijft leuk, dat motorquote:Op maandag 23 mei 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:
Het is inderdaad het enige team uit de Holland Casino Eredivisie waar PSV niet van gewonnen heeft dit seizoen maar Roda blijft een veredelde middenmotoer of je dat nou leuk vind of niet
Roda-fans kunnen zulke huilies zijn als hun team niet wint. Liever een paar verliespunten dan dat gejank in je stadion.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV verloor thuis expres van Roda JC?
Bron ?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:46 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Roda-fans kunnen zulke huilies zijn als hun team niet wint. Liever een paar verliespunten dan dat gejank in je stadion.
Bron? Een paar wedstrijden Roda uit meegemaakt.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bron ?
Er komen alleen maar huilende reacties van jullie kant als er feiten worden neergezet hier.
Je hebt hier van verschillende mensen uitleg gehad waarom er niet zoveel supporters mee naar Kerkrade zijn geweest.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bron ?
Er komen alleen maar huilende reacties van jullie kant als er feiten worden neergezet hier.
Nope is er niet meer van gekomen maar Zaterdag zie ik 'm als het goed is en regel ik een Handtekening voor jou en Carmenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Heb je Gomes nog gesproken?
Dat zal toch echt wel thuis worden (als ik tenminste op tijd thuis ben)quote:Op maandag 23 mei 2005 16:48 schreef gr8w8 het volgende:
Waar gaan jullie kijken trouwens? Naar AC bedoel ik?
Zolang Jefferson er tegen Uruguay en Colombia over een weekje of twee maar een paar goals intrapt vind ik het best.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:42 schreef PyTh het volgende:
hehe Zappert, ik kopiede DarkShine uit de post boven mij.
En nee CMT we verloren thuis niet express van Roda al had jou grote vriend Jefferson al lang en breed 2-0 moeten maken uit die 2 opgelegde kansen in het eerste half uur.
Maar goed ALS telt niet
Zo is dat!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zolang Jefferson er tegen Uruguay en Colombia over een weekje of twee maar een paar goals intrapt vind ik het best.
Dat is hij in Peru zeker. Hij is populairder dan Pizarro.quote:
Eigenlijk is Roda gewoon veel beter dan PSVquote:Op maandag 23 mei 2005 15:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is hij in Peru zeker. Hij is populairder dan Pizarro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |