Zo wel?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:04 schreef appelsientje het volgende:
andere plaatjes doen het niet meer..
Was toch Phoxy dag ?quote:
Nope...quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo wel?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oke dankjequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:08 schreef pascalheister het volgende:
psst werkt gewoon sientje
http://www.pascalheister.nl/fok/psv/psvbanner.jpg
Hmm dan ligt het aan Imageshack. Iemand een alternatief?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:17 schreef appelsientje het volgende:
Nope...
quote:
Wat is er mis mee dan ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
wat een kut titel, k heb zo de schurft aan die vos
*Eensch*quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
wat een kut titel, k heb zo de schurft aan die vos
wat is er goed aanquote:
hahaha je mag hem echt niet volgens mijquote:
Niks mis mee; Leuk voor kinderen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is er goed aanachtelijk beest dat over vooraan moet staan. Het komt niet vaak voor dat k echt kritiek heb op PSV maar die belachelijke mascotte
hahahaquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef rubbereend het volgende:dan houden ze die vos lekker bij de kids dagen, dat ding hoeft niet vooraan op t bordes met de huldiging bijvoorbeeld.
google laat ook deze phoxy zien, da's veel leuker:
[afbeelding]
idd appelsientje k heb dat ding al niet gemogen sinds dag 1 dat hij er gekomen isleuk voor kinderen zeggen ze dan, dan hadden we ook wel sinterklaas kunnen nemen, die is ook leuk voor kinderen
ik ben in het bos nog nooit een gemoedelijke vos tegengekomenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef cultheld het volgende:
Tja, ik vind zo'n mascotte juist symbolisch voor de gemoedelijkheid van PSV.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef appelsientje het volgende:
Eend ik heb de OP speciaal voor jou aangepast![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef cultheld het volgende:
Sibon wil niet naar Genk omdat hij bij PSV meer verdient
Genk biedt hem echt niet minder salaris dan een Heerenveen hem betaalde. Wedden dat hij nu uit gaat van de PSV standaard?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Sibon wil wél naar Genk, maar niet voor het loon wat zij bieden. Dat is wat anders.
Hij wil wel... hij weet het alleen nog nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef cultheld het volgende:
Dat denk ik niet, ik denk dat hij best wel wat geld wil inleveren om basisspeler te worden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Genk biedt hem echt niet minder salaris dan een Heerenveen hem betaalde. Wedden dat hij nu uit gaat van de PSV standaard?
Hij is een broodvoetballer pur sang. Hij is miljonair geworden door voor bankzitter te spelen bij Sheffield, Ajax en PSV. Voetballen zal hij ook wel leuk vinden, maar als hij kan kiezen tussen voetballen of zakken zullen, zal hij ongetwijfeld voor dat laatste kiezen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:39 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik denk dat hij best wel wat geld wil inleveren om basisspeler te worden.
er is natuurlijk wel een verschil tussen voetballen tot je 35ste en dat je dan nog hard moet gaan werken of voetballen tot je 35ste en dan kunnen gaan doen wat je leuk vind en de belangen van je gezin financieel veilig hebben gesteld.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is een broodvoetballer pur sang. Hij is miljonair geworden door voor bankzitter te spelen bij Sheffield, Ajax en PSV. Voetballen zal hij ook wel leuk vinden, maar als hij kan kiezen tussen voetballen of zakken zullen, zal hij ongetwijfeld voor dat laatste kiezen.
Hij is al lang en breed binnen. Je gaat echt schrikken als je hoort wat Sibon bij PSV verdient.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is natuurlijk wel een verschil tussen voetballen tot je 35ste en dat je dan nog hard moet gaan werken of voetballen tot je 35ste en dan kunnen gaan doen wat je leuk vind en de belangen van je gezin financieel veilig hebben gesteld.
ik denk dat hij tussen de 8 ton en 1 miljoen zal verdienen bij PSVquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is al lang en breed binnen. Je gaat echt schrikken als je hoort wat Sibon bij PSV verdient.
Maar PSV zal beter voor zijn carriere zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik denk dat hij schrikbarend veel verdient
En zulke bedragen verdiende hij bij Ajax en Sheffield ook; Hij is ergens een held. Gewoon het bankje warm houden, af en toe mee trainen, maar vooral niet goed voetballen en dan toch gewoon hartstikke binnen lopen. Helaas dit jaar ten koste van de financiën van PSV.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat hij tussen de 8 ton en 1 miljoen zal verdienen bij PSV
Toch heeft hij wel belangrijke doelpunten gemaakt.. en ik zie ook wel wat Guus in hem zag... hij is echt wel balvast... maar net allemaal niet goed genoeg..quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
En zulke bedragen verdiende hij bij Ajax en Sheffield ook; Hij is ergens een held. Gewoon het bankje warm houden, af en toe mee trainen, maar vooral niet goed voetballen en dan toch gewoon hartstikke binnen lopen. Helaas dit jaar ten koste van de financiën van PSV.
Rustig maar mannetje, Sibon wil naar Heraclesquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef cultheld het volgende:
Dat zou wel een hele dure terreinknecht zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
We moeten Sibon in EIndhoven houden
Als hij naar Heracles gaat, dan neem ik al het negatieve terug wat ik over hem gezegd heb.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:37 schreef Zapper het volgende:
[..]
Rustig maar mannetje, Sibon wil naar Heracles
Overigens met TLK eens dat PSV 'm moet houden, maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |