Tsja, jullie hadden iets recht te zetten tegen ons. De enige club die in de competitie die van jullie wint spreekt je niet aan...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Roda spreekt klaarblijkelijk niet tot de verbeelding
Volgende week staat er weer wat op het spel in Rotterdam
Niet broekpoepen, als wij weer naar UNA zeelst komen ehquote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef PyTh het volgende:
Nou gefeliciteerd!
Volgend jaar met 500 man naar IJmuiden, Leeuwarden of Apeldoorn.
Ga nou maar weer uithuilen bolletjes![]()
Dat heb je goed gezien... Ik ben een behoorlijk fanatieke supporter, maar ik heb vandaag niet eens de samenvatting gezien. Ik zou er gratis nog niet naar toe gegaan zijn...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tsja, jullie hadden iets recht te zetten tegen ons. De enige club die in de competitie die van jullie wint spreekt je niet aan...
ik vraag me alleen af hoeveel dat moet kosten, en of de positie van onze schotel momenteel goed staatquote:Op zondag 22 mei 2005 21:42 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik leef met je mee ASSpirineSchotel ofzo geen optie?
Haha nou nou nou, vooral voor zo'n kleuter als TerroRubbie, die gevaarlijkertquote:Op zondag 22 mei 2005 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet broekpoepen, als wij weer naar UNA zeelst komen eh![]()
Je bent een mietje...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haha nou nou nou, vooral voor zo'n kleuter als TerroRubbie, die gevaarlijkert
Nou succes tegen euuh Heracles.....ooh wacht nee want die spelen WEL Eredivisie volgend jaar![]()
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien... Ik ben een behoorlijk fanatieke supporter, maar ik heb vandaag niet eens de samenvatting gezien. Ik zou er gratis nog niet naar toe gegaan zijn...
Een landskampioen die nog geen 200 man meeneemt? KV Mechelen (3de klasse!!) nam de 1na laatste competitiematch 3000 man mee...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:17 schreef rubbereend het volgende:
gaan we nu liggen mieren over hoeveel supporters er meekomen?
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Een landskampioen die nog geen 200 man meeneemt? KV Mechelen (3de klasse!!) nam de 1na laatste competitiematch 3000 man mee...
Tsja, ik kan het ook niet helpen dat jullie gewoon een kutpubliek hebben.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd!
Ga nou maar weer lekker naar het boeiende Roda/KV Mechelen of Aachen topic van je, je hebt genoeg uitleg gehad hier
trouwens, hoe ga jij eredivisie voetbal volgen?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Een landskampioen die nog geen 200 man meeneemt? KV Mechelen (3de klasse!!) nam de 1na laatste competitiematch 3000 man mee...
Maargoed dat PSV een boring club is is wederom bewezen.
hopelijk haalt Ooijer tquote:22/5/2005 - De Jong en Beasley halen bekerfinale niet; Ooijer wellicht wel
(Gepost door RvN)
John de Jong en Damarcus Beasley halen de bekerfinale in ieder geval niet. Beiden zullen niet op tijd fit zijn voor het duel tegen Willem II in De Kuip. Andre Ooijer is dat wellicht wel. De verdediger herstelt vooralsnog goed, maar of hij op tijd speelklaar geraakt voor het duel is de vraag.
In 't stadion, uit & thuis.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
trouwens, hoe ga jij eredivisie voetbal volgen?
Boring publiek of een boring tegenstander?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
een boring onbelangrijke wedstrijd waar zelfs een mier niet wakker ligtquote:Op zondag 22 mei 2005 22:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Met deze vergelijking zou je juist wel moeten gaan. *Kuch ramptoeristen*quote:Op maandag 23 mei 2005 01:37 schreef Spideyman het volgende:
Wie gaat er dan ook naar zo'n kutclub uit Kerkrade kijken. Das het zelfde als kijken naar een zwaar auto ongeluk. Dat doe je gewoon niet.
Weer zo eentje die nooit in het stadion zit.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een boring onbelangrijke wedstrijd waar zelfs een mier niet wakker ligt
Ja ja dan mag jij de titel verzinnenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
voordeel van deze discussie is dat t topic een stuk sneller vol is
Roda uit is de afgelopen jaren altijd uitverkocht geweest. Dat dit gisteren niet het geval was kwam niet alleen door de onzinnigheid van de wedstrijd, maar ook vooral omdat er weer eens to een autocombi met omwisselen in Eindhoven was besloten. Te gek voor woorden aangezien er de afgelopen jaren met vrij vervoer werkelijk nooit iets gebeurd is.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:34 schreef DarkShine het volgende:
Flinke opkomst mensen! Heel Eindhoven leek wel leeggelopen om de kampioen aan het werk te zien in Kerkrade!
Boring PSV.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:31 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Boring publiek of een boring tegenstander?
De genoemde 200 is overigens ook onjuist. Er waren ongeveer 450 man.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef pinksta het volgende:
Als je een echte supporter bent dan ga je naar elke wedstrijd, ongeacht de tegenstander en ook ongeacht welke belangen er op het spel staan..je steunt je club door dik en dun...zo zou het horen...dus 200 man is idd triest..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |