ja en nu dus nog hopen dat we de eerste uitwedstrijd volgend jaar ook niet verliezen om het record van meeste uitwedstrijden ongeslagen voor ons alleen te hebben.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:41 schreef rubbereend het volgende:
en dat is dus gelukt
Ja, dat moet zeker te doen zijn. Eerst afwachten tegen wie we de eerste uitwedstrijd af moeten werken, maar op voorhand kun je wel stellen dat het zeker een haalbaar iets is.quote:
Roda is dit jaar de enige club die niet van PSV heeft verloren.quote:Vijf records voor PSV
Met de 0-0 in Kerkrade heeft PSV een stokoud record van FC Twente geëvenaard: de Eindhovenaren hielden dit seizoen maar liefst 23 keer de nul. De Tukkers deden dit in 1971-1972. Zij kregen toen in totaal overigens slechts 13 treffers tegen; PSV nu 18. Dat is wél een clubrecord.
Het derde record dat PSV vandaag pakte was dat het nu een heel seizoen ongeslagen is in uitwedstrijden. Dat gebeurde nog nooit in het bestaan van de club. Record vier heeft hiermee te maken: PSV is nu 21 uitduels op rij ongeslagen. Dat record stond op 20.
Het vijfde record betreft slechts een evenaring: PSV behaalde dit seizoen 87 punten. Dat deden de Eindhovenaren al één keer eerder.
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:04 schreef cultheld het volgende:
PSV krijgt last van Ajax/Feyenoord-achtige taferelen:
De voorzitter van Birkirkara, een topclub op Malta, heeft laten weten dat de club met PSV beginnende contacten heeft over een vorm van samenwerking. "De kans om een samenwerking te starten met PSV Eindhoven is een heel opwindende kans voor onze club. Ze hebben inmiddels al diverse samenwerkingen met andere clubs in de wereld welke succesvol zijn. We hopen nu dat we in de toekomst onderdeel kunnen uitmaken van dat netwerk dat ons een stevige basis zou garanderen zowel op als buiten het veld."
PSV Netwerk
Ik denk dat daar toBclub moest staanquote:
Ja, het schijnt blauw te worden.. wordt als het goed is voor het eerst gedragen in de AC-finale.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk dat daar toBclub moest staanIemand trouwens al iets vernomen van het nieuwe uit-shirt?
Daaromquote:
Wedstrijd had beide kanten kunnen opgaan. Na ons leuke openingsoffensief vond ik het vrij veel middenveld voetbal...quote:Op zondag 22 mei 2005 19:53 schreef appelsientje het volgende:
Zo 0 - 0 netjes gedaan.. al hadden we volgens mij best kunnen winnen.... ach op naar AC!
Heb alleen net ff de samenvatting gezien... maar ach het was de laatste wedstrijdquote:Op zondag 22 mei 2005 19:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wedstrijd had beide kanten kunnen opgaan. Na ons leuke openingsoffensief vond ik het vrij veel middenveld voetbal...
Tien, tien, tien!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:00 schreef WooZ het volgende:
Die hond bij Den Bosch
Verder niet echt boeiende wedstrijd, hoop volgende week in de Kuip meer te beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |