Bergkamp is geen spits. Van Hooijdonk speelde op die leeftijd volgens mij al voor de Turken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:27 schreef LuNaTiC het volgende:
Bergkamp?
en Van Hooijdonk heeft het op die leeftijd ook niet slecht gedaan anders![]()
Reiziger zou wel nuttig kunnen zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:29 schreef chelloboy het volgende:
Volgens The Mirror hebben zowel Ajax als PSV hun zinnen gezet op het aantrekken van Michael Reiziger. De verdediger mag ondanks een nog een jaar doorlopend contract transfervrij vertrekken bij Middlesbrough. De 32-jarige Reiziger speelde het afgelopen seizoen slechts 15 keer voor de Premier League club als gevolg van blessures.
Pff, laat die lip maar naar ajaks gaan.Is toch alleen maar geblesseerd.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Ja op die manier kan ik het ook. Onder een spits versta je alleen iemand die _de_ afmaker is en het allerdiepst speelt? Nilis speelde op zn 33e z'n laatste seizoen voor PSV en deed dat ook niet onverdienstelijk volgens mij.
Maarja, dat is natuurlijk ook geen spits
edit: en dan nog, van nistelrooy kan denk ik ook prima uit de voeten als schaduwspits met zn sleur en pleur werk om andere mensen in positie te brengen...
Dat zal wel nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:44 schreef Zapper het volgende:
Er komen nu de eerste berichten via Heracles-fansites binnen, dat Gerald Sibon inmiddels een 1-jarig contract getekend heeft bij Heracles Almelo
Waarom niet?quote:
Heracles heeft geld hoor, en een meervoudig miljonair als voorzitterquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef rubbereend het volgende:
en waar betaald Heracles Sibon eigenlijk van?
Ja, maar er zijn ook gevallen waarbij de club zich coulant opstelt tegenover de speler door hem gratis te laten vertrekken. (remember Bruggink?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Heracles heeft betaald Djekko, want Sibon hoefde niet perse weg.
En laten ze dan voor vrijwel geen geld weer vertrekkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij leiden de talenten tenminste zelf op
Bijvoorbeeld. Er zijn er nog veel meer natuurlijk! Maar misschien is dat meer dan 3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:08 schreef Spideyman het volgende:
Weah, Batistuta, Shearer, Romario, Larsson, Baggio, Vialli, Suker, Klinsmann...
Ooijer verdient het niet om zomaar buiten de basiself te worden gehouden, dus die is denk ik wel verzekerd van een basisplaats voor volgend seizoen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Reiziger zou een goede aanvulling zijn voor PSV. Ik denk wel dat Ooijer de voorkeur krijgt boven Michael.
Tsja ik denk dat de meeste PSV'ers toch wel 'jaloers' zijn op onze jeugdopleiding, als zullen jullie het zelf niet snel toegeven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:21 schreef rubbereend het volgende:
we hebben afgelopen jaar weer eens gezien wat dat eigen opgeleide talent heeft gepresteerd
Jaloers is misschien een groot woord, maar het is gewoon een feit dat er meer spelers uit de ajax-jeugd doorbreken dan bij ons. Dat kun je simpelweg niet ontkennen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja ik denk dat de meeste PSV'ers toch wel 'jaloers' zijn op onze jeugdopleiding, als zullen jullie het zelf niet snel toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |