quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je alleen de tweede helft wil zien wel
18.00 uur dus
quote:
Vroeg ik me ook af. 'Talenten uitwisselen', lijkt me niet dat er Eindhovense knulletjes daarheen gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:04 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk voor Boca in? Wat voor voordeel hebben zij?
Zij mogen de talenten die niet bij PSV slagen gratis hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:04 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk voor Boca in? Wat voor voordeel hebben zij?
Zij krijgen medische en tactische kennis.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. 'Talenten uitwisselen', lijkt me niet dat er Eindhovense knulletjes daarheen gaan.
?? waar lees je dat dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:21 schreef fransie102 het volgende:
Ruudje in 2008 dus terug naar PSV. Heel slim bezig, Hiddink heeft het echt goed door.
PSV netwerkquote:In het Algemeen Dagblad heeft Ruud van Nistelrooy opnieuw de wens uitgesproken om na afloop van zijn contract in 2008 terug te keren bij PSV. "Ik voetbal hier graag en dien gewoon mijn contract uit, dat loopt tot de zomer van 2008. Daarna keer ik terug naar PSV, als ze me daar dan nog willen natuurlijk. Terugkeren bij PSV, dat zou ik mooi vinden."
Kijk dat klinkt altijd goed natuurlijkquote:Volgens Argentijnse media is een onderdeel van de samenwerking tussen PSV en Boca Juniors dat PSV drie jeugdspelers per jaar mag laten overkomen. Indien zij de club overtuigen, komen ze vervolgens voor een jaar op huurbasis naar Eindhoven met optie tot koop.
Gisteren stond het ook op vi.nl, ik kan het nu niet meer vinden opeens.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
?? waar lees je dat dan?
[..]
PSV netwerk
Nou van mij mag die komen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
In een interview met het AD inderdaad. Met de toevoeging: 'als psv me wil hebben tegen die tijd natuurlijk'.
33 is wel erg oud voor een spits.quote:
Ja maar met een boel ervaring!!quote:
Te simpel gedacht. Een verdediger of middenvelder kan langer mee dan een spits. Een spits moet je in de bloei van z'n leven kunnen opstellen. Uitgebluste spitsen doen het leuk bij kleine clubs.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar met een boel ervaring!!
Misschien heb je dan weer het Cocu effect.
Eens.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Te simpel gedacht. Een verdediger of middenvelder kan langer mee dan een spits. Een spits moet je in de bloei van z'n leven kunnen opstellen. Uitgebluste spitsen doen het leuk bij kleine clubs.
quote:Toon Brusselers (71) overleden
Oud-PSV'er Toon Brusselers is vrijdag na een kort ziekbed in een ziekenhuis in Eindhoven overleden aan de gevolgen van een hartstilstand. Hij werd 71 jaar.
Brusselers, vader van voetballer Geert, speelde in de periode van 1951 tot 1965 378 competitieduels voor de Eindhovense club. Daarin scoorde hij 102 doelpunten. Ook speelde hij viermaal in Oranje.
Verder speelde hij op 21 september 1955 in het elftal van PSV dat als eerste Nederlandse club (tegen Rapid Wien) in een Europa-Cuptoernooi actief was.
Brusselers werd na zijn spelerscarrière bestuurslid technische zaken bij PSV en is lid van verdienste bij die club.
Als je het hebt over simpel denken moet je natuurlijk niet de generalisatie gaan maken dat alle 33 jaar oude spitsen uitgeblust zijn. Het handelsmerk van RVN is zijn euuwige draven en sleuren door de verdediging dat raakt hij niet zo snel kwijt hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Te simpel gedacht. Een verdediger of middenvelder kan langer mee dan een spits. Een spits moet je in de bloei van z'n leven kunnen opstellen. Uitgebluste spitsen doen het leuk bij kleine clubs.
Noem jij eens een spits op die op z'n 33e nog bij een topclub speelt en aan de lopende band scoort of op z'n minst belangrijk is voor z'n elftal.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als je het hebt over simpel denken moet je natuurlijk niet de generalisatie gaan maken dat alle 33 jaar oude spitsen uitgeblust zijn. Het handelsmerk van RVN is zijn euuwige draven en sleuren door de verdediging dat raakt hij niet zo snel kwijt hoor.
(niets persoonlijks hoor Cult)
Bergkamp is geen spits. Van Hooijdonk speelde op die leeftijd volgens mij al voor de Turken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:27 schreef LuNaTiC het volgende:
Bergkamp?
en Van Hooijdonk heeft het op die leeftijd ook niet slecht gedaan anders![]()
Reiziger zou wel nuttig kunnen zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:29 schreef chelloboy het volgende:
Volgens The Mirror hebben zowel Ajax als PSV hun zinnen gezet op het aantrekken van Michael Reiziger. De verdediger mag ondanks een nog een jaar doorlopend contract transfervrij vertrekken bij Middlesbrough. De 32-jarige Reiziger speelde het afgelopen seizoen slechts 15 keer voor de Premier League club als gevolg van blessures.
Pff, laat die lip maar naar ajaks gaan.Is toch alleen maar geblesseerd.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Ja op die manier kan ik het ook. Onder een spits versta je alleen iemand die _de_ afmaker is en het allerdiepst speelt? Nilis speelde op zn 33e z'n laatste seizoen voor PSV en deed dat ook niet onverdienstelijk volgens mij.
Maarja, dat is natuurlijk ook geen spits
edit: en dan nog, van nistelrooy kan denk ik ook prima uit de voeten als schaduwspits met zn sleur en pleur werk om andere mensen in positie te brengen...
Dat zal wel nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:44 schreef Zapper het volgende:
Er komen nu de eerste berichten via Heracles-fansites binnen, dat Gerald Sibon inmiddels een 1-jarig contract getekend heeft bij Heracles Almelo
Waarom niet?quote:
Heracles heeft geld hoor, en een meervoudig miljonair als voorzitterquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef rubbereend het volgende:
en waar betaald Heracles Sibon eigenlijk van?
Ja, maar er zijn ook gevallen waarbij de club zich coulant opstelt tegenover de speler door hem gratis te laten vertrekken. (remember Bruggink?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Heracles heeft betaald Djekko, want Sibon hoefde niet perse weg.
En laten ze dan voor vrijwel geen geld weer vertrekkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij leiden de talenten tenminste zelf op
Bijvoorbeeld. Er zijn er nog veel meer natuurlijk! Maar misschien is dat meer dan 3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:08 schreef Spideyman het volgende:
Weah, Batistuta, Shearer, Romario, Larsson, Baggio, Vialli, Suker, Klinsmann...
Ooijer verdient het niet om zomaar buiten de basiself te worden gehouden, dus die is denk ik wel verzekerd van een basisplaats voor volgend seizoen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Reiziger zou een goede aanvulling zijn voor PSV. Ik denk wel dat Ooijer de voorkeur krijgt boven Michael.
Tsja ik denk dat de meeste PSV'ers toch wel 'jaloers' zijn op onze jeugdopleiding, als zullen jullie het zelf niet snel toegeven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:21 schreef rubbereend het volgende:
we hebben afgelopen jaar weer eens gezien wat dat eigen opgeleide talent heeft gepresteerd
Jaloers is misschien een groot woord, maar het is gewoon een feit dat er meer spelers uit de ajax-jeugd doorbreken dan bij ons. Dat kun je simpelweg niet ontkennen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja ik denk dat de meeste PSV'ers toch wel 'jaloers' zijn op onze jeugdopleiding, als zullen jullie het zelf niet snel toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |