Een lucky shot tegen Vitesse en verder alleen maar doelpunten tegen clubs als RBC. De man heeft dit jaar meer dan een ton per doelpunt opgestreken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Sibon kan belangrijk zijn.
En dat heeft hij ook laten zien
Krijgen we dat weer. Sibon kon ook alleen maar scoren "tegen clubs als RBC" (FC Twente, Vitesse, huh???) omdat ie tegen de grotere clubs niet heeft gespeeld.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:44 schreef cultheld het volgende:
Een lucky shot tegen Vitesse en verder alleen maar doelpunten tegen clubs als RBC. De man heeft dit jaar meer dan een ton per doelpunt opgestreken.
Noem Arsenal maar niks.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Sibon kon ook alleen maar scoren "tegen clubs als RBC" (FC Twente, Vitesse, huh???) omdat ie tegen de grotere clubs niet heeft gespeeld.
Sibon heeft een aantal zeer belangrijke doelpunten gescoord, waarmee PSV belangrijke punten heeft gepakt.
Maar vergeet dat maar lekker.![]()
bij Sheffield verdiende hij rustig het dubbele hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
En zulke bedragen verdiende hij bij Ajax en Sheffield ook; Hij is ergens een held. Gewoon het bankje warm houden, af en toe mee trainen, maar vooral niet goed voetballen en dan toch gewoon hartstikke binnen lopen. Helaas dit jaar ten koste van de financiën van PSV.
Ben het met je eens.. ben geen fan van Sibon (de 1 mag je meer dan een ander) maar hij is echt wel nuttig geweest voor PSV....quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Sibon kon ook alleen maar scoren "tegen clubs als RBC" (FC Twente, Vitesse, huh???) omdat ie tegen de grotere clubs niet heeft gespeeld.
Sibon heeft een aantal zeer belangrijke doelpunten gescoord, waarmee PSV belangrijke punten heeft gepakt.
Maar vergeet dat maar lekker.![]()
Het lijkt me echt heerlijk om Phoxy eens helemaal af te rossenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben in het bos nog nooit een gemoedelijke vos tegengekomen
nee die van ajax ziet er nog belachelijker uitquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heerlijk om Phoxy eens helemaal af te rossen. Echt de meest gare mascotte die er is...
Idd ..quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee die van ajax ziet er nog belachelijker uit
das een oudjequote:Op donderdag 19 mei 2005 21:50 schreef chelloboy het volgende:
Phoxy is echt leuk voor de kinderen.Ik heb thuis me eigen Phoxy![]()
[[url=http://img95.echo.cx/img95/9310/cimg03391gq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mag van mij best komen, maar niet voor een absurd hoog bedrag.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
Landzaat wordt steeds nadrukkelijker bij PSV genoemd
Ze noemen ons altijd lampenclubquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Op BRT Text noemden ze PSV de lampenclub. Wel aardig van die Belgen. Ze zien Sibon als een prima reus. Is ie ook wel.
En Phoxy is best een leuke vos.
Ik weet het goed gemaakt. PSV trekt die Huntelaar-clausule in en Väyrynen komt voor niks.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
ze vragen 2,5 miljoen dus we betalen uiteindelijk 2 miljoen
Landzaat wordt steeds nadrukkelijker bij PSV genoemd
quote:20/5/2005 - Persconferentie over samenwerking met Boca Juniors?
(Gepost door RvN)
Enkele Argentijnse media melden dat er om 12.30 uur een persconferentie staat gepland met Guus Hiddink en Mauricio Macri, voorzitter van Boca Juniors. Daarin zouden de clubs een samenwerkingsverband op het gebied van jeugdspelers bekendmaken.
Kijk dat klinkt helemaal niet slecht...quote:
Nee dat is niet gelukt helaas.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:35 schreef ASSpirine het volgende:
Pyth, heb je nu foto's van Mateja met Gomes?
Gek hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee dat is niet gelukt helaas.
Ga volgende week als ik een halve dag vrij kan pakken met hem naar de training.
Dan gaat het op zekers lukken en kan ik ook de handtekeningen fixen voor Carmen
Het was gewoon veel te druk en je kon niet echt bij de spelers komen![]()
quote:
Ik ben voor Boca.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Boca en PSv, op zich prima. Jammer dat ik toch voor de grote concurrent River Plate ben (Sorry MaxPower)
Hij gaat, gelukkig, als derde keeper mee achter Dida en Marcos.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:18 schreef Suijk het volgende:
Gomes weer opgeroepen voor Brazilië, was dat al gemeld?
In zijn eigen topic stond het al vermeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:18 schreef Suijk het volgende:
Gomes weer opgeroepen voor Brazilië, was dat al gemeld?
Goed voor de sfeer daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In zijn eigen topic stond het al vermeld.
Maar leuk voor hem
Het blijven belgen hequote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Op BRT Text noemden ze PSV de lampenclub. Wel aardig van die Belgen. Ze zien Sibon als een prima reus. Is ie ook wel.
En Phoxy is best een leuke vos.
Ik ben bang voor je dat dit topic het weekend wel gaat overleven. Dus Phoxy blijft voorlopig wel in de titel staan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:17 schreef rubbereend het volgende:
is dit topic nog niet vol?
Ja, is denk ik wel te verwachten gezien de protesten tegen de Buscombi.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij zullen er meer PSVers buiten de vakken zitten dan in de PSV vakken als k t zo om me heen hoor
k denk dat hij weer terug komt met een talent die de meeste niet kennenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:15 schreef ASSpirine het volgende:
Hiddink naar Z-Amerika
laatste poging Robinho?
quote:20/5/2005 - 'Argentijn Gago gaat nog niet in op interesse van Ajax en PSV'
(Gepost door RvN)
De Argentijnse voetbalkrant Ole meldde afgelopen week dat zowel Ajax als PSV al geruime tijd interesse hebben voor Fernando Rubén Gago van Boca Juniors. De interesse van beide clubs zou gewekt zijn op het Terborg toernooi en het Eurovoetbaltoernooi in 2003. Sindsdien wordt de 19-jarige middenvelder gevolgd, afgelopen maand nog zou Piet de Visser, scout van PSV en Chelsea, hem hebben bekeken. Vooralsnog zou de middenvelder niet vertrekken bij Boca Juniors, volgens Ole.
PSV Netwerk
Hiddink is zoals vandaag bekendgeworden overigens op dit moment bij Boca Juniors om een samenwerkingsverband met de club te bekrachtigen.
Als je alleen de tweede helft wil zien welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:43 schreef appelsientje het volgende:
Rotterdam is nog verder dan EIndhoven voor mij... en ik kan die zondag niet want dan ben ik een weekend weg... maar hoop 's avonds wel weer thuis te zijn..
19:00 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |