Ik wil niet zeggen dat we jaloers zijn, de kwaliteit van Ajax ligt daar gewoon.. wij zijn dan misschien iets beter met scouting enz... Ach ieder z'n kwaliteit...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja ik denk dat de meeste PSV'ers toch wel 'jaloers' zijn op onze jeugdopleiding, als zullen jullie het zelf niet snel toegeven.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo werd ik een paar dagen geleden gebeld door PSV/postcode loterij...
Of ik lid daarvan wilde worden om zo de jeugdopleiding te steunen....
ooooquote:Op zondag 22 mei 2005 10:58 schreef zjroentje het volgende:
Mijn broertje werd daar ook voor gebeld, en het was voor de Sponsorloterij, niet de Postcodeloterij.
hehequote:Op zondag 22 mei 2005 11:08 schreef twi het volgende:
En dan zitten we met z'n allen over een paar jaar bij TROS Radar om te vragen wat er in godsnaam met dat geld is gebeurd
Ik heb het ook niet gedaan. (Ben dus ook gebeld)quote:Op zondag 22 mei 2005 11:55 schreef MMUFC het volgende:
Zijn er trouwens mensen die daar aan mee doen?
Ik iig niet.. dan bespaar ik die 72 ¤ liever om een aantal keer naar een wedstrijd te gaan...
De voor PSV meestal lastige uitwedstrijd in Kerkrade.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
vandaag laatste competitie wedstrijd ..
Ze zullen inderdaad niet voluit gaan, niet al te veel risico's nemen met oog op de bekerfinale.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat ze gelijkspelen en niet voluit gaan
Ze hebben volgens mij (bijna) iedere (seizoens)clubcardhouder/lid van supportersvereniging gebeld. Op de tribune vorige week hoorde ik er ook al verschillende mensen over praten.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:14 schreef pascalheister het volgende:
ik werd ook al gebeld door de sponsorloterij
Zou wat zijn. 2 keer verliezen dit jaar, en 2 keer van Roda.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:01 schreef Bos81 het volgende:
Wedstrijd waar niet veel op het spel staat, behalve wat records. Het zou me niet verbazen dat PSV dit gaat verliezen, maar hoop uiteraard wel op een overwinning.
Het zal me worst wezen of ze verliezen, als iedereen maar heel blijft voor de bekerfinale.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zou wat zijn. 2 keer verliezen dit jaar, en 2 keer van Roda.
Ze kunnen het clubrecord van minste tegendoelpunten scherper zetten. Ze staan nu op 18 en 20 is het clubrecordquote:Op zondag 22 mei 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
De 0 houden was wel een record, meen ik. Lijkt te lukken.
ja en nu dus nog hopen dat we de eerste uitwedstrijd volgend jaar ook niet verliezen om het record van meeste uitwedstrijden ongeslagen voor ons alleen te hebben.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:41 schreef rubbereend het volgende:
en dat is dus gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |