Inderdaad, geweldige game. Lange tijd geleden dat ik zo geboeid heb zitten gamen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
Geen nieuw topic geopend, zag geen OP in vorige topic die ik kon overnemen.. maar dat maakt ook geen flikker uit, als we maar weer kunnen posten!!.
Wat een spel is dit zeg
Alleen kon je pkwarts en mij niet eens joinenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:32 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldige game. Lange tijd geleden dat ik zo geboeid heb zitten gamen.
Ja, ik ben dat nog steeds aan het uitzoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alleen kon je pkwarts en mij niet eens joinen![]()
Ik ga nu beginnen met de corvette races, wish me luck.![]()
Vreemd, moet je eens zelf een server opzetten, kijken of ze dan kunnen joinen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:37 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ja, ik ben dat nog steeds aan het uitzoeken.Ik kan wel random meedoen met een stel Amerikanen of fransen, maar fokkers ho maar.
Ga ik proberen. Tnx.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vreemd, moet je eens zelf een server opzetten, kijken of ze dan kunnen joinen.
Zelf game ik ook veel met groepje vaste mensen, en er zijn er 2 die elkaar niet kunnen joinen, maar dan weer wel als ze beide op een andere server joinen die ik dan aanmaak
Mijn beste engine swap was een Ford gt motor in mijn 1970 mustang, heb nog niet zo veel engines geswapt, maar dit gaat wel lekker.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:12 schreef Bastard het volgende:
Wat is jullie beste engine swap geweest?
Kheb op die porsche 911 uit 76 een motor gezet uit de Porsche GT2... werd ie wel een klap sneller van zeg maar. Alleen geen spoilers bij he.. das wel jammer.
En op die CRX trouwens.. zitten 5 motoren die je kan kiezen, die 18R en de best turbo er op, weet je ook niet wat je hoort
Euh dat was Chocoboquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef Pecker het volgende:
De Nurbeurgring met die mini's gisteren ook
Wie was de hond in de gele mini die maar bleef botsen? Ik werd er gek van.....en tis niet sportief![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef Pecker het volgende:
De Nurbeurgring met die mini's gisteren ook
Wie was de hond in de gele mini die maar bleef botsen? Ik werd er gek van.....en tis niet sportief![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef Pecker het volgende:
De Nurbeurgring met die mini's gisteren ook
Wie was de hond in de gele mini die maar bleef botsen? Ik werd er gek van.....en tis niet sportief![]()
Ik ben een bikkel, ik ga het helemaal zelf doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef twi het volgende:
Heb net een Drivatar zitten maken, laagste is 74, maar verder gemiddeld boven de 80 met uitschieters naar 100%. Corvette races
En ? Hoe raced je mobiel nu. Bied je drivatar concurrentie ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef twi het volgende:
Heb net een Drivatar zitten maken, laagste is 74, maar verder gemiddeld boven de 80 met uitschieters naar 100%. Corvette races
Die wint elke race afgetekendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En ? Hoe raced je mobiel nu. Bied je drivatar concurrentie ?
Pfftquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:14 schreef Heintje het volgende:
Het kijken naar die drivatar kan best spannend zijn hoor.
quote:Een drivatar is voor guppekoppen die geen tijd of geen zin hebben in een spel..
Nee prima, dan weet ik dat.... What goes around.......quote:
Zei ik niet kunnen rijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:22 schreef twi het volgende:
[..]Valt nog mee dat je net niet zegt dat 't voor mensen is die niet kunnen rijden
'k Zie je wel weer bij de finish he?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zei ik niet kunnen rijden
Kan je nog wel hard rijden, blijf je een guppekop.![]()
En op hoeveel procent zit je dan nu, aangezien ik je voor gek verklaar als je boven de 25% de abs uit zet. Je bent je dan echt te veel aan het richten op het remmen, plus dat je langzamer remt dan met abs aan. Het spel is al moeilijk genoeg met TC en STM uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik kan iedereen aanraden om ook de ABS uit te zetten. Remmen wordt nog leuker doordat je steeds net op de grens moet gaan zitten tussen de maximale remkracht en het punt waarbij de voorwielen blokkeren en je de baan afschiet.
Dan kan je net zo goed Mario Kart gaan spelen inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:45 schreef donald_dick het volgende:
vind hem niet zo moeilijk eigelijk als je de hulplijn aanzetdan speel je hem met 1 viner op hard uit
Ik moet toegeven dat ik ABS nu ook aan heb gezet, na jou aanraden. Ik ben het spel idd met alle hulpmiddelen uit begonnen, maar na zo'n 20% merkte ik dat m'n rondetijden constant bagger bleven en ik het te vaak op hairpins verneukte, simpelweg omdat ik idd m'n rempunten niet op één vast punt vast kon stellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:51 schreef DinoPK het volgende:
[..]
En op hoeveel procent zit je dan nu, aangezien ik je voor gek verklaar als je boven de 25% de abs uit zet. Je bent je dan echt te veel aan het richten op het remmen, plus dat je langzamer remt dan met abs aan. Het spel is al moeilijk genoeg met TC en STM uit.
http://www.acura.com/about/abo_home_index.aspquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef rockstah het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Acura en Honda?
Heb het 1x gebruikt om ff geld te verzamelen. Dat dacht ik danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:14 schreef Heintje het volgende:
Het kijken naar die drivatar kan best spannend zijn hoor.
Euh toch niet tijdens de racequote:Op woensdag 18 mei 2005 11:00 schreef gijsje79 het volgende:
Ik kan me auto wel van 8 kanten zien.
Serieus.. ik kijk achter de auto standaard, ik kan van links, rechts, en naar achter kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ha ha.
Nee gijs je bent de enige die dat niet kan.
Kijk vanavond maar es.
er zit nogal een verschil in tussen echt rijden en in Forzaquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:39 schreef peristilius het volgende:
Ik heb Laguna Seca nu gehaald met de corvette.
Alleen bij Rio de Janeiro is het wel erg jammer dat je geen remmen hebt, ik dacht dat die dingen verplicht waren.
Ik geloof nooit dat chevrolet blij is met dit spel.Ik geloof overigens ook niet dat corvettes echt zo kut rijden. Dan zouden ze toch niet gemaakt worden?
Ja, maar het zou toch zo realistisch zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
er zit nogal een verschil in tussen echt rijden en in Forza
erg realitisch, met een automaat en een pookje rijdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar het zou toch zo realistisch zijn.Ik vind het heus heel leuk enzo, maar soms denk ik van hmm dit had toch wel beter gekund. Heeft iemand het publiek weleens gezien.
Ik rijd geen automaat.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
erg realitisch, met een automaat en een pookje rijdenen wat boeit het publiek, zolangs ze geen tieten laten zien kij ik er niet naar
In dit spel kunje zelf bij een automaat nog handmatig schakelen. Maar ja, voor de rest heb ik wining te klagen over de realiteitquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
erg realitisch, met een automaat en een pookje rijdenen wat boeit het publiek, zolangs ze geen tieten laten zien kij ik er niet naar
Als ze niet hard gaan zijn ze allemaal te besturen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:59 schreef Heintje het volgende:
De meeste auto's (dus ook de Corvettes) rijden best wel goed. Alleen als je er een andere motor in gooid en die dan nog helemaal op fokken. Vervolgens niks aan de instellingen te doen dan geloof ik best dat die auto's niet rijden.
Met mijn S2 Corvette Stingray is het geen geslaagde combinatie om gas te geven en te sturen tegelijk. Maar stock is het een best aardige auto hoor.
Road America is een bagger track, je moet je spoilers en dergelijke instellen op maximale top speed, dan win je het, enige probleem dan is de sweeper, de rest van de bochten moet je toch veel te veel afremmen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Zeg ik heb jullie hulp even nodig...
In de All American Face Off ik heb 4 van de 5 races maar die Road America lukt niet...
Niet met een C6 ook niet met een Viper Competition Coupe.(Allebei fully tuned),Die Hennessey viper is gewoon te snel net als die Lingfelder(oid).
Mij lukt het niet drivatar ook niet...
Iemand tips ?
Dude ik ben geen race god zoals jijquote:
Garage, en onder My Cars en Buy Upgrades staat Tune Setup, daar kun je dingen als downforce, chamber, anti roll (stijfheid), bandendruk alles instellen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dude ik ben geen race god zoals jij
Mzraki afstellen ? hoe stel ik af ik weet hoe ik in setup scherm kom amar hoe verander ik iets ?
Dankjequote:Op woensdag 18 mei 2005 20:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Garage, en onder My Cars en Buy Upgrades staat Tune Setup, daar kun je dingen als downforce, chamber, anti roll (stijfheid), bandendruk alles instellen.
probeer het eens, ik ben er nu zelf ook mee bezig, alleen dan met m'n Evo.
Welkom bij Amerikaanse auto's. Zo kut zijn ze dus wel.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:39 schreef peristilius het volgende:
Ik heb Laguna Seca nu gehaald met de corvette.
Alleen bij Rio de Janeiro is het wel erg jammer dat je geen remmen hebt, ik dacht dat die dingen verplicht waren.
Ik geloof nooit dat chevrolet blij is met dit spel.Ik geloof overigens ook niet dat corvettes echt zo kut rijden. Dan zouden ze toch niet gemaakt worden?
Heb die corvette races gedaan met de stingray en de C6.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef peristilius het volgende:
Die C6 moet je sowieso niet mee rijden, dat ding heeft geen remmen.
Maar ja ik moet wel om de Lingenfelter te unlocken, ga er maar vanuit dat die remmen beter zijn. De A.I. krijgt het iig voor elkaar om te remmen met dat ding, maar ja de A.I. rijdt vaak ook gewoon door als je vol tegen de achterkant aanbeukt.
30 a 40 minuten per race is wel te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:02 schreef Bastard het volgende:
Ik ben bij de endurance aangekomen... ga ik nog wel es doen.
half uur is een eitje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
30 a 40 minuten per race is wel te doen.
Heb de D,C,B en A races al gedaan.
Lekker weer wat geld erbij.
zowiezo minder dat je de velgen niet kunt kleuren, nu kan ik de nieuwe evo van mn buurman niet namakenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Spijtig trouwens dat je geen witte bandenmerken op de zijkant van je banden kunt zetten, niets is er zo mooi als een compleet zwarte auto met witte velgen en dan van die wite letters op de banden,.
Huhquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:11 schreef rockstah het volgende:
[[url=http://img37.echo.cx/img37/9008/052000037dx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nee, maar ik kan wel tunenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Huhmaar jij kunt toch helemaal niet rijden?
Waarop is dat trouwens en welke bak?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:25 schreef rockstah het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel tunen
Ik durf zelfs te wedden dat mijn bak sneller was dan die kerel die eerste stond, alleen hij rijd niet met een whiskeykoers zoals ik![]()
Want dan willen we de uitdaging wel aan gaan inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarop is dat trouwens en welke bak?
Aah vandaar...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:39 schreef rockstah het volgende:
championship series - NSX event - Sunset Peninsula Speedway - Honda NSX type R
Eens. Ik krabde wel even achter m'n oren toen ik zag dat m'n drivatar in de top 100 stondquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aah vandaar...
Wat lame trouwens dat de drivatar tijden ook op de scoreboards geplaatst worden.
Ja, dat is echt een tijd om trots op te zijn hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Eens. Ik krabde wel even achter m'n oren toen ik zag dat m'n drivatar in de top 100 stond
Nee, ik vind eigenlijk dat ik het zelf moet doen, heb mn drivatar nu al 2 races laten winnen. Nu hoef ik nog maar heel veel moeite te doen voor 1, dat is al beter dan 3.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:19 schreef Heintje het volgende:
Of je drivatar beter trainen natuurlijk. Daar heb je ook in latere races wat aan.
Op het moment mag mijn drivatar winnen wat hij kan, als hij het niet kan doe ik het zelf wel. Of verlopig nog maar niet.
Menu vind ik mooi, alleen gaat het net iets te langzaam naar mijn idee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:00 schreef WooZ het volgende:
Heb em ook wat uurtjes gespeeld, in eerste instantie vond ik em wat tegenvallen, maar na een uurtje spelen ging het eigenlijk toch steeds lekkerder
De graphics v/h menu en vooral wanneer ie af gaat tellen 3-2-1 zijn alleen ZO LELIJK, vind ik persoonlijk, dat hadden ze wel wat mooier kunnen maken
Zeg ik dan dat ik er trots op ben?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een tijd om trots op te zijn hoor.
tis dat ik forza niet haal anders had ik toch zeker 9de gestaan op Tokyo Circuitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ik er trots op ben?Ik moest er alleen om lachen.
Waar ik wel trots op ben is de serie van 3 races die ik tot nu toe met de Exige neer heb gezetMet als toppunt de 18e stek op Rio de Janeiro 11e plek op Tokyo Circuit
![]()
9e van onderen zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis dat ik forza niet haal anders had ik toch zeker 9de gestaan op Tokyo Circuit![]()
Idd, AI heeft ook een onwerkelijk korte remweg, ze duiken veel sneller de bocht in, volgens mij kan het ook wel, doordat je met wat gas geven in de bocht het gewicht van je auto meer naar de achterwielen brengt, maar is dat dus zo'n onstabiele situatie dat het gewoon door de computer gecontroleerd moet worden. Maw, dat jij het nooit zo perfect kunt doen.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:28 schreef piet_pelle het volgende:
Wat super frustrerend als je een lange remweg hebt en gewoonweg eerder moet remmen dan de AI tegenstanders. Dan beuken ze je gewoon van de baan af.
En meestal gebeurd dit ook nog eens in de laatste ronde/bocht.
Het was toch niet weer op die oval he.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:17 schreef rockstah het volgende:
hmmz, zojuist de 37e tijd neer gezet in de S class endurance raceHet begint een beetje eng te worden......
Door te rijden verdien je geld, met geld kan je auto's kopen. Of je wint gewoon auto's door races te winnen, kun je die tunen naar eigen smaak en gebruiken op LIVE.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:24 schreef vanBoeschoten het volgende:
PS. nog een klein PGR2 vraagje aangezien ik dat topic niet kan vinden. Hoe "unlock" je auto's voor Live ?
Hmm, maar dat geld verdien ik dat ook door Live races te winnen of moet dat in de single mode ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Door te rijden verdien je geld, met geld kan je auto's kopen. Of je wint gewoon auto's door races te winnen, kun je die tunen naar eigen smaak en gebruiken op LIVE.
Zowel live als de SP.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:55 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hmm, maar dat geld verdien ik dat ook door Live races te winnen of moet dat in de single mode ?
ze staan allebei op eenzame hoogte...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Okay dan![]()
Maar wat is leuker volgens jullie, PGR2 of Forza ?
Forza.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Okay dan![]()
Maar wat is leuker volgens jullie, PGR2 of Forza ?
Zijn beiden goeie games.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Okay dan![]()
Maar wat is leuker volgens jullie, PGR2 of Forza ?
Het is toch niet zo'n hotseknotse spel dat je ook kan winnen als je constant in de vangrail hangt he ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het gaat alleen om winnen, niet om hoe je door de bocht gaat.
nee zeker niet, maar dat is PGR2 ook niet echt (alhoewel Forza wel realistischer is dan PGR2)squote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Het is toch niet zo'n hotseknotse spel dat je ook kan winnen als je constant in de vangrail hangt he ?
Je kan in sommige gevallen een krachtigere motor in je bak zetten. Vergeet dan niet dat als je dat doet alle upgrades op je andere motor niet meegaan naar de nieuwe: je zal ze opnieuw moeten kopen. Mijn tip: kijk voordat je upgrades koopt of een auto de mogelijkheid biedt tot een engine swap, swap als dat wat oplevert en voer dan op. Bespaart geld, enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Heeft hier iemand trouwens nog goede tips voor de engine swaps?
Heb er nog nooit een gedaan, maar weet ook niet echt wat de mogelijkheden zijn enzo, weet hier iemand hier iets meer van af?.
Ga toch weg met dat lijntje van je, dat je op de scoreboards geplaatst wordt met dat ding aan is al schandalig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:16 schreef rockstah het volgende:
12e tijd inmiddels met een Enzo in S klasse professional series. Ik heb de suggested line gewoon bijna precies gevolgt
Ik moet die Enzo ook hebben hoe komen jullie daar aan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:16 schreef rockstah het volgende:
12e tijd inmiddels met een Enzo in S klasse professional series. Ik heb de suggested line gewoon bijna precies gevolgt
Ah zo een.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:28 schreef rockstah het volgende:
Ik vind het wel leuk zo eik. De resultaten zijn er, waarom zou ik hem dan uitdoen?
Van iemand kopen op live (ik heb er nog wel een paar in de aanbieding voor de geïnterreseerdenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik moet die Enzo ook hebben hoe komen jullie daar aan?
Want die Koenigsegg CC8S is ook niet alles.
Dan wacht ik daar wel op.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:30 schreef rockstah het volgende:
[..]
Van iemand kopen op live (ik heb er nog wel een paar in de aanbieding voor de geïnterreseerden), of op level 48 komen.
moet je de AI op hard zetten, dan moet je wel hard rijdenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:34 schreef peristilius het volgende:
Die levels van iedereen, zit pas op 31.
En ik heb volgens mij ook nog niet eens een top 100 notitie, top 200 wel volgens mij. Ik moet meer gaan spelen.
23 hier ofzo, maar heb niet zoveel tijd en speel op z'n moeilijkst, m'n broertje is me allang voorbij, maarja, die speelt op kleuter mode met suggested line en AI op easy enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:34 schreef peristilius het volgende:
Die levels van iedereen, zit pas op 31.
En ik heb volgens mij ook nog niet eens een top 100 notitie, top 200 wel volgens mij. Ik moet meer gaan spelen.
de AI is trouwens echt fantastisch vind ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
23 hier ofzo, maar heb niet zoveel tijd en speel op z'n moeilijkst, m'n broertje is me allang voorbij, maarja, die speelt op kleuter mode met suggested line en AI op easy enzo.
Ik niet, ze rijden veel te agressief om het realistisch te laten lijken, als jij remt voor een bocht komen zij keihard achterop beuken waardoor je dus fijn van de baan af stuiterd, en zij remmen uiteraard precies goed en stuiven de horizon over.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:05 schreef kepler het volgende:
[..]
de AI is trouwens echt fantastisch vind ik
als ik voor ze rij dan willen ze nog wel eens verremmen en gewoon de bocht missen. Rijden ze voor me dan rijden ze iets rustiger en maken minder snel een fout. Maar ook het inhalen doen ze meestal goed, gewoon netjes aan de binnenkant inhalen en uitremmen. En ook hier willen ze nog wel eens hun rempunt missen. Je hebt echt het gevoel alsof je aan het racen bent
heb ik tot nu toe weinig last van, ze maken vaak genoeg een foutjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik niet, ze rijden veel te agressief om het realistisch te laten lijken, als jij remt voor een bocht komen zij keihard achterop beuken waardoor je dus fijn van de baan af stuiterd, en zij remmen uiteraard precies goed en stuiven de horizon over.
Inderdaad, hun schieten ook vaak genoeg wel van de baan om het leuk te hebben.. in ieder geval de beste AI die ik in een racespel heb gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:27 schreef kepler het volgende:
[..]
heb ik tot nu toe weinig last van, ze maken vaak genoeg een foutje
Terecht.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef DinoPK het volgende:
(mijn drivatar was niet goed genoeg om die races te winnen dus ik moet wel).
dat zeker, al kan ik me af en toe flink irriteren als ik weer door een tikje achterstevoren staquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, hun schieten ook vaak genoeg wel van de baan om het leuk te hebben.. in ieder geval de beste AI die ik in een racespel heb gezien.
Ik probeer zelf om zo net mogelijk te rijden, dus ook niet leunen in een bocht, gewoon inhalen waar het veilig kan, moet zeggen dat ik nog geen 1 keer heb meegemaak dat ze me er af beuken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:12 schreef kepler het volgende:
[..]
dat zeker, al kan ik me af en toe flink irriteren als ik weer door een tikje achterstevoren sta
ik heb ook het idee dat als jij normaal rijdt, dat de AI dan ook normaal rijdt. Of klopt dat niet?
hmm, af en toe wurm ik me er wel mooi tussendoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik probeer zelf om zo net mogelijk te rijden, dus ook niet leunen in een bocht, gewoon inhalen waar het veilig kan, moet zeggen dat ik nog geen 1 keer heb meegemaak dat ze me er af beuken.
Hooguit de ruimte niet geven om in te halen
Twas toch de bedoeling om "de echte racers te onderscheiden" ... je onder"schijt" je zeker met het gebruik van een drivatar ja... denk toch niet dat ik je tijden in de scoreboards aanneem van je hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:54 schreef twi het volgende:
Al steken mensen de disc ritueel in de fik na er een grote stomende drol op gelegd te hebben, waarom maken anderen zich daar zo druk over?
Als je niet kan rijden, doe het dan niet.. of probeer je auto te tunen, de tuning is standaard namelijk om te huilen. Beetje rommelen met afstelling en je heb soieso een betere auto, en probeer het dan weer. Nog de tuning niet goed, ga dan weer zitten kutten, net zo lang tot je wel die race kan winnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:41 schreef DinoPK het volgende:
Diegenen die afgeven op die drivatar's hebben de races waar ik het over heb vast nog niet geprobeerd. Ga voor de lol maar eens de Shelby Cobra en Tuscan S races doen in professional, de corvette races zijn er niets bij aangezien je daar wel een opgevoerde bak hebt..
Sorry hoor, maar na 3 uur frustratie heb ik er soms ook wel eens genoeg van. Mijn drivatar heeft tot nu toe pas 2 races voor mij gereden, big deal. Dit spel is af en toe zo ontiegelijk moeilijk dat het een aanvulling kan zijn. Voor de credits hoef je het niet te doen.
Als je wilt zeiken, zeik dan op mensen die met hun racelijn en assistjes aanrijden.
/level 42.
Ja sorry.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:04 schreef DinoPK het volgende:
Bastard: hoever ben jij nu dan.... ik wil wel eens horen wat je zegt als je net zover bent als ik.
En gijsje: komop man, nog steeds al die hulpmiddeltjes?
43% level 34.. lukt me nog best zonder drivatarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:04 schreef DinoPK het volgende:
Bastard: hoever ben jij nu dan.... ik wil wel eens horen wat je zegt als je net zover bent als ik. Niet kunnen rijden, kom op man.
quote:To get a rear-wheel drive under control, you'll basically need to do two things:
1) Tune your suspension properly (which means buying the most expensive suspension upgrade)
2) Drive correctly: use partial throttle when your front wheels are turned.
After getting the fully customizable suspension, take it for a test drive. Is the car oversteering? Take a look at the defauly suspension setting, particularly the spring rates and the antiroll bars.
There are two things I noticed about the default settings in the racing suspension for many of the cars that I bought:
1) There is a large differential between the front and rear spring rates (i.e. the front spring is set to a high number and the rear is set to a low number). Well, no wonder my car handles like crap. One of the things I learned from GT3 and GT4 is that you want to keep your front and rear spring rates as close as possible. Big differentials causes uneven stiffness, and leads to over/under-steer. You will need a small differential on most cars to get the steer corrected, but not a 40% difference that you see here.
2) The antiroll bars are set very low at the default settings. Who though this was a good idea? What's the point of having them if they are preset to almost zero? Duh. Also, no room to play with them.
Here is what has been successful for me. (May not be for you). The first thing I do when I get a new car and the racing suspension:
1) Drive the car around the course to get a feel for the default settings. You will probably notice lots of under/over-steer. Now begin tuning (do all these things before driving again):
2) Set the front and rear springs to the middle setting, same setting for front and back. Get rid of that differential, at least for now.
3) Lower the ride height to a few notches above the lowest setting. Same setting for front and back.
4) Set your antiroll bars to the middle setting, same for each.
5) Now drive a few laps. It will feel different, but probably better than it was before.
This is the neutral setting for you car. You have gotten rid of the glaring problems from the default settings: lowered your car, actually given your antiroll bars some effect, and gotten rid of the huge spring differential.
Lowering you car is always good. It puts your center of gravity lower so there is less transfer of weight during cornering, braking, and acceleration. It also reduces the aerodynamic drag under your car. Think about a big monster truck who has its ride height set real high.how well can that thing corner with all that body roll. Low to the ground is always good, no matter what the other settings are.
Now, if ride height is set too low, your car will hit the roadway on a bump. But in Forza, you don't need to worry about this too much. Why: no damage when you do bottom out and very little loss of control when you do. We're not running any rally courses here. No major bumps. So, lower that car and don't worry about the consequences.
Now that you have the neutral setting, you can make small adjustments. If the car feels to stiff or too responsive, you can begin softening both your antiroll bars and springs, same for front and back. If the car feels too mushy or not responsive enough, then increase them. If, for some reason, your car bounces into the air, soften your springs. I don't think this will happen, though.
To correct over/under-steer, make small changes to both the antiroll bars and springs. Small. Doing this will cause you to have a small differential between front and back settings. But, by making small changes to both front and back of both antiroll bars and springs, you can get good effects without causing a large differential in either setting. For example, if the description says to increase my front roll bars to help with understeer, I will increase my front roll bars a little and decrease the real roll bars by the same amount. I then do the same for the springs.
My advice is to mess with the springs and antiroll bars to correct for under/oversteer before you start messing with downforce settings. A lot of drivers become "dependent" on their downforce to correct steer. But there are disadvantages to this:
1) Downforce is proportional to speed, so this will only help in the faster corners, whereas suspension settings work at all speeds.
2) Downforce also creates drag which slows you car down. Yes, downforce is important and helps, but don't use it in place of good suspension settings.
Gooi die lijn nou eens uit, en zet je ABS desnoods aan, en vergeet daarbij je damage niet. Dan begin je pas echt te racen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:11 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nou op 42% en gebruik alleen die rare lijn die meestal maar voor 2 of 3 bochten handig is. Da AI staat op makkelijk. Damage op Cosmetic. En voor de rest staat alles op moeilijk. Dus lekker zelf schakelen, Geen ABS Traction en STM. Ook slijten mijn banden.
Wat ik wel eens irritant vind is dat je niet kan zien wanneer je wielspin of blokkerende banden hebt. Het zou wel fijn zijn dat er dan iets op zou lichten net zoals gebeurd als je ABS aan hebt staan en hem ook gebruikt.
Nuttige shit, dit ga ik even proberenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
43% level 34.. lukt me nog best zonder drivatar
Misschien moet je het volgende eens doorlezen, voor de diehard racer:
[..]
Als je met ABS aan rijd niet. En ik vind trouwens nog steeds dat mensen die op hulpmiddelen als ABS TC en STM zitten te zeuren zichzelf voor de gek aan het houden zijn, die dingen zijn tenslotte gemaakt om je beter te laten performen. Kijk maar naar die mensen die in de top 10 staan in de time trials, die hebben negen van de tien keer die dingen ook allemaal aanstaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:57 schreef Heintje het volgende:
Rank 50 haal je bij 9 miljoen. En een endurance race is maar 120K dus dat valt nog wel mee. Of leveren de endurance races op den duur nog meer op?
Oja, Dino? Wat heb jij tegen die ideale lijn? Je moet nog steeds zelf je auto besturen. En die lijn is op in de meeste gevallen niet eens ideaal. Die lijn remt altijd in de bocht terwijl voor de bocht remmen veel fijner is. Dus je moet toch eerder remmen dan waar die lijn rood wordt.
Het zegt toch genoeg denk ik dat jij gisteravond de 3 laps nurburgring wint met 17 seconde voorsprong, daarna je lijn uitzet en op tsukuba 3 laps D klasse met een halve ronde niet eens op tijd binnenkomt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef rockstah het volgende:
[..]
Die racelijnen zijn twijfelachtig ja, maar ga nu niet zitten doen alsof ze het hele spel verzieken.
Je kan zelfs van auto switchen als je wilt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:06 schreef twi het volgende:
Trouwens, op een gegeven moment kom je op een niveau waar je races in series moet rijden. Krijg je die auto op 't einde ook alleen als wanneer je die hele serie in 1 ruk uit speelt, of kan je ook tussendoor saven en quitten, en dan de volgende dag verder gaan?
Tsja, als iemand hulpmiddelen nodig heeft om te winenn dan doet dat alleen maar af aan zijn gevoel van voldoening als hij wint.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Het zegt toch genoeg denk ik dat jij gisteravond de 3 laps nurburgring wint met 17 seconde voorsprong, daarna je lijn uitzet en op tsukuba 3 laps D klasse met een halve ronde niet eens op tijd binnenkomt.
Zeker op de ring , en testtrack heeft die lijn een enorm voordeel aangezien de banen zo lang zijn dat ze erg moeilijk foutloos te rijden zijn in dit spel. Ook in New York, een erg donkere baan, heeft de lijn een visueel voordeel (makkelijker te zien, zeker overdags).
Die hulplijnen kunnen mij eigenlijk geen flikker schelen, maar ik wil wel als ik online race een eerlijke kans hebben tegen een ander. Misschien wel de grootste misser van forza, geen mogelijkheid om hulpmiddelen te forceren als host zijnde. Singleplayer verziekt de lijn niets, multiplayer daarentegen wel. imho.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:01 schreef RealRico het volgende:
Vinden jullie 't ook niet 'n beetje oneerlijk, tegenover de reclame van Forza Motorsport, op tv.
Deze laten ze met ´n veel hogere framerate zien, dan dat ie werkelijk speelbaar is.
Of is 'ie bij jullie wel speelbaar met 'n hogere framerate? (dus dattie lekker vloeit).
Vind ik erg knap van ze als ze dat kunnen, aangezien het signaal met 25fps van de kabel af komt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:01 schreef RealRico het volgende:
Vinden jullie 't ook niet 'n beetje oneerlijk, tegenover de reclame van Forza Motorsport, op tv.
Deze laten ze met ´n veel hogere framerate zien, dan dat ie werkelijk speelbaar is.
Of is 'ie bij jullie wel speelbaar met 'n hogere framerate? (dus dattie lekker vloeit).
Ja, da's veruit het leukste. Verder is 't eerder regel dan uitzondering dat je op de ring te laat binnen komt. Zeker met snelle auto's. 30 seconden is gewoon veel te weinig, dat hadden ze naar anderhalve minuut moeten tillen. Dat was misschien wel veel, maar ik heb echt nauwelijks irritaties gehad bij PGR2 tijdens 't wachten, want je kan nog gewoon doorlullen en anderhalve minuut nagenieten van je overwinningquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
Spelen jullie Live allemaal met auto's die je in de carreer mode gewonnen/getuned hebt enzo ?
Ik had gewonnen op de nurburgring.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Het zegt toch genoeg denk ik dat jij gisteravond de 3 laps nurburgring wint met 17 seconde voorsprong, daarna je lijn uitzet en op tsukuba 3 laps D klasse met een halve ronde niet eens op tijd binnenkomt.
Zeker op de ring , en testtrack heeft die lijn een enorm voordeel aangezien de banen zo lang zijn dat ze erg moeilijk foutloos te rijden zijn in dit spel. Ook in New York, een erg donkere baan, heeft de lijn een visueel voordeel (makkelijker te zien, zeker overdags).
Die hulplijnen kunnen mij eigenlijk geen flikker schelen, maar ik wil wel als ik online race een eerlijke kans hebben tegen een ander. Misschien wel de grootste misser van forza, geen mogelijkheid om hulpmiddelen te forceren als host zijnde. Singleplayer verziekt de lijn niets, multiplayer daarentegen wel. imho.
Ik rijd al vanaf het begin met de AI op hard.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:41 schreef kepler het volgende:
[..]
moet je de AI op hard zetten, dan moet je wel hard rijden
bij amateur gaat het gewoon om de snelst getunede autoquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik rijd al vanaf het begin met de AI op hard.
Alleen ik wilde eerst alle amateur races doen, daar is het veel moeilijker om een top notitie neer te zetten dan in de proffesional merk ik. Bij die proffesional races kom je idd bijna standaard in de top 500 als je gewoon wint met de AI op hard.
Dat deed ik dus niet, vond ik een beetje zwak.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:15 schreef kepler het volgende:
[..]
bij amateur gaat het gewoon om de snelst getunede auto
tja ach, na de amateur-races wordt het pas echt moeilijkerquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat deed ik dus niet, vond ik een beetje zwak.Meestal was mijn auto maar iets beter dan de beste tegenstander (alleen is mn maximaal geupgrade corvette c6 volgens mij nog steeds slechter dan de stock lingenfelter
). En in de amateur races zijn al zo ontzettend veel tijden neergezet...
Weet het, ik heb nu een stuk of 6 events in de professional gedaan. Idd wel iets pittiger, maar over het algemeen nog steeds goed te doen vind ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef kepler het volgende:
[..]
tja ach, na de amateur-races wordt het pas echt moeilijker
Ben nog niet echt bezig in de R P en al die andere überklasses, dus mijn favo auto is so far de Evo 8 FQ 330, super grip met de 4wd, acceleratie van 10, springt in iedere bocht heerlijk weg, prachtautoquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:01 schreef DinoPK het volgende:
Wat is iedereens favoriete autotje eigenlijk tot nu toe?
Mijn favoriet is de A1 F355. Supersnel schakelen, als een blok op de weg, snel, en dan bovenal dat gierende geluid, fantastisch.
Eervolle vermelding voor beste motorgeluid: Jag XJ220 met wat extra's erop. De fluit en de blowoff van de turbo zijn fantastisch
Vandaag totaal geen problemen gehad met de races, alles vrij makkelijk gewonnen (lightweights en A championship gedaan). Wel jammer dat de races zo enorm lang worden...
Ja, maar jouw bak was ook veel sneller, en je had me net in de laatste bocht ingehaald, het scheelde nog geen halve secondequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik had gewonnen op de nurburgring.Met alleen abs.
Staat ook niet op 't hoesje op de achterkant. Beter dan bij MM3, PGR2 en Halo 2 waar je een half jaar lang gek gemaakt wordt met content download en 't dan veel te laat pas wordt geleverd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:51 schreef DinoPK het volgende:
Overigens.... waar is de content download optie?.... het zou toch niet...
Inderdaad, het hadden er best meer mogen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:39 schreef truSteh het volgende:
Ik vind dat er ook wel te weinig tracks zijn, begint een beetje te vervelen om elke track voor de zoveelste keer te rijden, en dan ook nog eens steeds meer rondjes.. begint saai te worden.
Ik vind in precies dezelfde stock bak rijden nou ook niet echt leuk, de hele tijd zitten zenuwen omdat je tegenstander precies even hard gaat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef rockstah het volgende:
En alleen in de amateur mode vind ik het echt saai, omdat je daar vaak veel te ver voor aan rijd met een té snelle bak.
Er zitten mij nu al veel te veel tracks in het spel, hoe vaak ben ik al niet fijn een bocht uitgegleden omdat ik niet meer wist hoe ik die het beste kon nemen. Hoewel ik ze nu toch allemaal vrij goed begin te leren heb ik het net toch nog best moeilijk gehad op Nürburgring C, op sommige stukken moet je gewoon precies weten hoe je erin duikt, omdat je anders weer verkeerd uitkomt voor de volgende bocht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:58 schreef gijsje79 het volgende:
Blue mountain is wel de minste van alle tracks.
Dan vind ik die test circuit nog wel leuk.
Had wel wat meer tracks in het spel mogen zitten.
Seca is geniaal. Paar high speed bochten, paar heel hard op de rem. Overigens vind ik Maple Valley wel lekker, erg hard circuit, je denkt hem te perfect te kennen, maar 1 stuurfoutje en dan is 250 tegen de kant best hard.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:37 schreef twi het volgende:
Leukste vind ik ook de FQ-330. Heerlijke auto, maar ik heb ook genoeg anderen waar ik plezier aan heb. Leukste tracks, tsja, dat zijn er eigenlijk heel veel. Alpine Ring () vind ik erg leuk, Testtrack Infield is prachtig frustrerend, Tsukuba is erg leuk, Laguna Seca ben ik van gaan houden, Silverstone is uitdagend maar wat sfeerloos en de Nurburgring is fantastisch (maar die tijdslimiet he?
). Enige tracks welke ik echt niet graag doe zijn Maple Valley en de Pacific Shipyard point to point races.
Ook Sunset Peninsula Infield (ofzo) vind ik niet zo bijster interessant eigenlijk. Er zitten niet veel banen in de game, maar elke auto heeft weer een andere insteek van de baan nodig zodat er toch nog genoeg uitdaging blijft op elk circuit.
Yup, een cheat eruit halen waardoor je door wat handelingen van de host zo level 50 bereikte en heel veel credits kon verdienen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:14 schreef gieling het volgende:
weet iemand waarvoor die xbox live update is
ok!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, een cheat eruit halen waardoor je door wat handelingen van de host zo level 50 bereikte en heel veel credits kon verdienen.
Seca, Tsubuka, en de eerder genoemde penis inside zijn echt heerlijke banen.. Maple Valley krijg ik niet snel onder de kniequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Seca is geniaal. Paar high speed bochten, paar heel hard op de rem. Overigens vind ik Maple Valley wel lekker, erg hard circuit, je denkt hem te perfect te kennen, maar 1 stuurfoutje en dan is 250 tegen de kant best hard.
Ik snap niet hoe dubbel jij praat!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:00 schreef DinoPK het volgende:
Besef je zelf niet hoe dubbel je nu praat ? : Van de week de drivatar afzeiken omdat het een makkelijke manier is om het spel te spelen, en nou wordt er een grote geld & level up (! instant level 50) glitch gedicht en dan vindt je het opeens wel best ?...
Wat een enorme kneus ben je toch ook af en toequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dubbel jij praat!
Wel omgebouwde xbox hebben met gedownloade spellen, en hier de brave ridder uithangen?
En jij bent zoooo'nn huillie he.. je hebt werkelijk altijd en overal wel iets op aan te merken of te zeiken... werkelijk offtopic inderdaad dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:13 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Wat een enorme kneus ben je toch ook af en toe![]()
En dan zeurt 'ie over de Drivatarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
Wat kan jou het nou schelen hoe ze aan die Saleen komen, als jij er van kan winnen is het toch geen punt? Dus nee niet mooi.
Ik vind het wel een beetje jammer, niet dat ik echt in geldnood heb gezeten, maar toen ik er 2 ton bij reed via die glitch (cheat is het niet), kon ik mooi wel wat auto's uitproberen, ipv andere auto's verkopen die ik had.
Spuit elfquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
En dan zeurt 'ie over de Drivatar
/edit: Ah, 't was al bedaard zag ik
Heb al wat endurance racen gedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:08 schreef twi het volgende:
Heb gisteren trouwens de eerste twee endurance races gereden. Waar blijven jullie, DinoPK en Rockdarkangel?
Godver had ik 19% body-schade doordat een achterblijver me bij New York achterstevoren en tegen de muur tikte. 38.000 credits schade![]()
Op een oval zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:49 schreef peristilius het volgende:
Die ME Four Twelve is te ziekelijk snel, rijd ik daar lekker rustig top-speed met mijn Zonda, opeens *SOEF* komt er iets zilvers voorbij, toen ik gefinished was zag ik dat het een ME Four Twelve was.
Het was op penis inside, en stock heeft zon ME Four Twelve een speed van 9.9, de Saleen S7 reed ik er met mijn Zonda op de oval makkelijk uit, die heeft ook maar een speed van 8,5 ofzo volgens mij.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:51 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Op een oval zeker?
Mwah valt mee op zich hoor:
De saleen s7 is verreweg de snelste ultimateop de normale circuits.
En voor de ovals een geheim wapen: voer eens een xj220 helemaal op
Een probleem, die autos heb ik nog niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:00 schreef rockstah het volgende:
Die chrysler ME? Je wil niet weten hoe slecht dat ding rijdt
Die Enzo en XJ opvoeren en je rijd hem er echt kneiters hard uit.
Dat kan jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan kan je de Enzo trouwens wel ver opvoeren.
Dat heb ik nu ook al een beetje en ik zit pas op 41% ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:58 schreef DinoPK het volgende:
Die enzo heh.... hij's snel, dat geef ik toe. Alleen zijn ze de remmen vergeten ofzo?.. Wat een irritant ding om mee te rijden zeg(je krijgt hem dus bij level 48, 49 zal wel de me4-12 zijn en 50 de TVR).
Ik ben de singleplayer een beetje zat aan het worden denk ik, er zijn alleen nog maar high speed races over, erg lang allemaal, moeilijk, en soms totaal niet leuk.
Alleen voor de 1337.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:23 schreef Droopie het volgende:
oke, en die Fok! auto club, is die voor iedereen of moet je al getraind zijn
Euhm nee, er wordt gewoon altijd je eigen soundtrack gedraait.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:30 schreef GinaG het volgende:
Misschien moet ik m'n bril opdoen(ik zag het nergens in de handleiding staan), ik heb zojuist mijn eigen soundrack samengesteld, als ik straks een game host kunnen anderen dan ook meegenieten van mijn goede smaak () ?
Jammer erg jammerquote:Op zondag 29 mei 2005 00:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm nee, er wordt gewoon altijd je eigen soundtrack gedraait.
Het zou de verbinding denk ik niet ten goede komen.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jammer erg jammer![]()
Ik vind dat die optie er eigenlijk zou moeten zijn![]()
Ik denk dat het eerder met dingen als rechten te maken zal hebben.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zou de verbinding denk ik niet ten goede komen.
Ik kan die auto nergens vindenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:42 schreef Rev- het volgende:
met de Tommy kollinski evo lancer(volledig opgevoerd) rij je iedereen er online uit... probeer maares voor de gein
Heb je hem op de dragstrip weleens vergeleken met de tommykaira skyline? Die trekt hem er volgens mij namelijk echt wel uit.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:46 schreef Rev- het volgende:
ik bedoel natuurlijk de mine's evo, was ff in de war
Volledig opgevoerd is dat de snelst optrekkende auto in het spel (zelf getest op de dragstrip)
Als je goed rijd rij je zonder al te veel moeite bijna iedereen eruit
Dat is natuurlijk totaal geen representatieve test, ik heb met de Tommy Skyline bij mijn eerste drag al een 8.4 gereden bijvoorbeeld. Het ligt ook erg aan je eigen schakelstijl. De enzo is qua top super snel, qua acceleratie.... zijn er denk ik betere/makkelijkere. In ervaren handen is de enzo de snelste, met de juiste setup, maar marginaal.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:20 schreef Rev- het volgende:
heb het net getest, en de evo is sneller
Tommy skyline 0:09.303
Mine's evo 0:09.246
Enzo 0:09.253
Allemaal volledig opgevoerd
En nu zonder automaat en de lijst ziet er heel anders uit, en de tijden hoger.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:09 schreef rockstah het volgende:
Ik heb de test even over gedaan met alle auto's in mijn garage die de drag <10 sec uit kunnen rijden:
1. Enzo Ferrari: 0:09.169
2. Mine's Evo VI: 0:09.313
3. Jaguar XJ220: 0:09.466
4. BMW Motorsport #15 V12 LMR: 0:09.496
5. Caddilac #8 LMP-02: 0:09.520
6. Subaru Impreza WRX STI Spec-C: 0:09.540
7. Koenigsegg CC8S: 0:09.548 (7)
8. TVR Cerbera Speed 12: 0:09.640
9. BMW Motorsport #42 Mclaren F1 GTR: 0:09.649
10. Chrysler ME Four-Twelve: 0:09.687
11. Sparco Evo VIII: 0:09.721
12. Porsche Carrera GT: 0:09.722
13. Panoz #10 LMP01 EPP: 0:09.784
14. Ferrari F40: 0:09.829
15. Tommy Kaira Skyline R34: 0:09.833
16. Audi #38 Champion R8: 0:09.888
17. Porsche Boxter S: 0:09.968
Duidelijke winnaar dus. Heb bij alle auto's de automaat laten schakelen en ze zijn allemaal vol gas gestart. Wat vooral opviel bij die rallybakken is dat ze een stuk minder wheelspin hadden dan bij de rest, op die TommyKaira na.
Hoezo niet? Heb gewoon alle auto's getest me de zelfde settings dus dat lijkt me van wel... (abs,tc en auto schakelen)quote:Op zondag 29 mei 2005 15:56 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk totaal geen representatieve test, ik heb met de Tommy Skyline bij mijn eerste drag al een 8.4 gereden bijvoorbeeld. Het ligt ook erg aan je eigen schakelstijl. De enzo is qua top super snel, qua acceleratie.... zijn er denk ik betere/makkelijkere. In ervaren handen is de enzo de snelste, met de juiste setup, maar marginaal.
Goh, wat een aardschokkende conclusie.quote:[b]Op zondag 29 mei 2005 16:09 Wat vooral opviel bij die rallybakken is dat ze een stuk minder wheelspin hadden dan bij de rest,
Ok, ik geef toe. Ik wou gewoon even patsen met al mijn superbakkenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goh, wat een aardschokkende conclusie.
Dat mag, daar is dit topic dan ook voorquote:Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe. Ik wou gewoon even patsen met al mijn superbakken![]()
Het verschil zit hem in 4wd t.o.v. rwd of fwd. Rallybakken rijden juist super.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe. Ik wou gewoon even patsen met al mijn superbakken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |