Ik had gewonnen op de nurburgring.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Het zegt toch genoeg denk ik dat jij gisteravond de 3 laps nurburgring wint met 17 seconde voorsprong, daarna je lijn uitzet en op tsukuba 3 laps D klasse met een halve ronde niet eens op tijd binnenkomt.
Zeker op de ring , en testtrack heeft die lijn een enorm voordeel aangezien de banen zo lang zijn dat ze erg moeilijk foutloos te rijden zijn in dit spel. Ook in New York, een erg donkere baan, heeft de lijn een visueel voordeel (makkelijker te zien, zeker overdags).
Die hulplijnen kunnen mij eigenlijk geen flikker schelen, maar ik wil wel als ik online race een eerlijke kans hebben tegen een ander. Misschien wel de grootste misser van forza, geen mogelijkheid om hulpmiddelen te forceren als host zijnde. Singleplayer verziekt de lijn niets, multiplayer daarentegen wel. imho.
Ik rijd al vanaf het begin met de AI op hard.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:41 schreef kepler het volgende:
[..]
moet je de AI op hard zetten, dan moet je wel hard rijden
bij amateur gaat het gewoon om de snelst getunede autoquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik rijd al vanaf het begin met de AI op hard.
Alleen ik wilde eerst alle amateur races doen, daar is het veel moeilijker om een top notitie neer te zetten dan in de proffesional merk ik. Bij die proffesional races kom je idd bijna standaard in de top 500 als je gewoon wint met de AI op hard.
Dat deed ik dus niet, vond ik een beetje zwak.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:15 schreef kepler het volgende:
[..]
bij amateur gaat het gewoon om de snelst getunede auto
tja ach, na de amateur-races wordt het pas echt moeilijkerquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat deed ik dus niet, vond ik een beetje zwak.Meestal was mijn auto maar iets beter dan de beste tegenstander (alleen is mn maximaal geupgrade corvette c6 volgens mij nog steeds slechter dan de stock lingenfelter
). En in de amateur races zijn al zo ontzettend veel tijden neergezet...
Weet het, ik heb nu een stuk of 6 events in de professional gedaan. Idd wel iets pittiger, maar over het algemeen nog steeds goed te doen vind ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef kepler het volgende:
[..]
tja ach, na de amateur-races wordt het pas echt moeilijker
Ben nog niet echt bezig in de R P en al die andere überklasses, dus mijn favo auto is so far de Evo 8 FQ 330, super grip met de 4wd, acceleratie van 10, springt in iedere bocht heerlijk weg, prachtautoquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:01 schreef DinoPK het volgende:
Wat is iedereens favoriete autotje eigenlijk tot nu toe?
Mijn favoriet is de A1 F355. Supersnel schakelen, als een blok op de weg, snel, en dan bovenal dat gierende geluid, fantastisch.
Eervolle vermelding voor beste motorgeluid: Jag XJ220 met wat extra's erop. De fluit en de blowoff van de turbo zijn fantastisch
Vandaag totaal geen problemen gehad met de races, alles vrij makkelijk gewonnen (lightweights en A championship gedaan). Wel jammer dat de races zo enorm lang worden...
Ja, maar jouw bak was ook veel sneller, en je had me net in de laatste bocht ingehaald, het scheelde nog geen halve secondequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik had gewonnen op de nurburgring.Met alleen abs.
Staat ook niet op 't hoesje op de achterkant. Beter dan bij MM3, PGR2 en Halo 2 waar je een half jaar lang gek gemaakt wordt met content download en 't dan veel te laat pas wordt geleverd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:51 schreef DinoPK het volgende:
Overigens.... waar is de content download optie?.... het zou toch niet...
Inderdaad, het hadden er best meer mogen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:39 schreef truSteh het volgende:
Ik vind dat er ook wel te weinig tracks zijn, begint een beetje te vervelen om elke track voor de zoveelste keer te rijden, en dan ook nog eens steeds meer rondjes.. begint saai te worden.
Ik vind in precies dezelfde stock bak rijden nou ook niet echt leuk, de hele tijd zitten zenuwen omdat je tegenstander precies even hard gaat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef rockstah het volgende:
En alleen in de amateur mode vind ik het echt saai, omdat je daar vaak veel te ver voor aan rijd met een té snelle bak.
Er zitten mij nu al veel te veel tracks in het spel, hoe vaak ben ik al niet fijn een bocht uitgegleden omdat ik niet meer wist hoe ik die het beste kon nemen. Hoewel ik ze nu toch allemaal vrij goed begin te leren heb ik het net toch nog best moeilijk gehad op Nürburgring C, op sommige stukken moet je gewoon precies weten hoe je erin duikt, omdat je anders weer verkeerd uitkomt voor de volgende bocht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:58 schreef gijsje79 het volgende:
Blue mountain is wel de minste van alle tracks.
Dan vind ik die test circuit nog wel leuk.
Had wel wat meer tracks in het spel mogen zitten.
Seca is geniaal. Paar high speed bochten, paar heel hard op de rem. Overigens vind ik Maple Valley wel lekker, erg hard circuit, je denkt hem te perfect te kennen, maar 1 stuurfoutje en dan is 250 tegen de kant best hard.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:37 schreef twi het volgende:
Leukste vind ik ook de FQ-330. Heerlijke auto, maar ik heb ook genoeg anderen waar ik plezier aan heb. Leukste tracks, tsja, dat zijn er eigenlijk heel veel. Alpine Ring () vind ik erg leuk, Testtrack Infield is prachtig frustrerend, Tsukuba is erg leuk, Laguna Seca ben ik van gaan houden, Silverstone is uitdagend maar wat sfeerloos en de Nurburgring is fantastisch (maar die tijdslimiet he?
). Enige tracks welke ik echt niet graag doe zijn Maple Valley en de Pacific Shipyard point to point races.
Ook Sunset Peninsula Infield (ofzo) vind ik niet zo bijster interessant eigenlijk. Er zitten niet veel banen in de game, maar elke auto heeft weer een andere insteek van de baan nodig zodat er toch nog genoeg uitdaging blijft op elk circuit.
Yup, een cheat eruit halen waardoor je door wat handelingen van de host zo level 50 bereikte en heel veel credits kon verdienen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:14 schreef gieling het volgende:
weet iemand waarvoor die xbox live update is
ok!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, een cheat eruit halen waardoor je door wat handelingen van de host zo level 50 bereikte en heel veel credits kon verdienen.
Seca, Tsubuka, en de eerder genoemde penis inside zijn echt heerlijke banen.. Maple Valley krijg ik niet snel onder de kniequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Seca is geniaal. Paar high speed bochten, paar heel hard op de rem. Overigens vind ik Maple Valley wel lekker, erg hard circuit, je denkt hem te perfect te kennen, maar 1 stuurfoutje en dan is 250 tegen de kant best hard.
Ik snap niet hoe dubbel jij praat!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:00 schreef DinoPK het volgende:
Besef je zelf niet hoe dubbel je nu praat ? : Van de week de drivatar afzeiken omdat het een makkelijke manier is om het spel te spelen, en nou wordt er een grote geld & level up (! instant level 50) glitch gedicht en dan vindt je het opeens wel best ?...
Wat een enorme kneus ben je toch ook af en toequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dubbel jij praat!
Wel omgebouwde xbox hebben met gedownloade spellen, en hier de brave ridder uithangen?
En jij bent zoooo'nn huillie he.. je hebt werkelijk altijd en overal wel iets op aan te merken of te zeiken... werkelijk offtopic inderdaad dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:13 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Wat een enorme kneus ben je toch ook af en toe![]()
En dan zeurt 'ie over de Drivatarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
Wat kan jou het nou schelen hoe ze aan die Saleen komen, als jij er van kan winnen is het toch geen punt? Dus nee niet mooi.
Ik vind het wel een beetje jammer, niet dat ik echt in geldnood heb gezeten, maar toen ik er 2 ton bij reed via die glitch (cheat is het niet), kon ik mooi wel wat auto's uitproberen, ipv andere auto's verkopen die ik had.
Spuit elfquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
En dan zeurt 'ie over de Drivatar
/edit: Ah, 't was al bedaard zag ik
Heb al wat endurance racen gedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:08 schreef twi het volgende:
Heb gisteren trouwens de eerste twee endurance races gereden. Waar blijven jullie, DinoPK en Rockdarkangel?
Godver had ik 19% body-schade doordat een achterblijver me bij New York achterstevoren en tegen de muur tikte. 38.000 credits schade![]()
Op een oval zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:49 schreef peristilius het volgende:
Die ME Four Twelve is te ziekelijk snel, rijd ik daar lekker rustig top-speed met mijn Zonda, opeens *SOEF* komt er iets zilvers voorbij, toen ik gefinished was zag ik dat het een ME Four Twelve was.
Het was op penis inside, en stock heeft zon ME Four Twelve een speed van 9.9, de Saleen S7 reed ik er met mijn Zonda op de oval makkelijk uit, die heeft ook maar een speed van 8,5 ofzo volgens mij.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:51 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Op een oval zeker?
Mwah valt mee op zich hoor:
De saleen s7 is verreweg de snelste ultimateop de normale circuits.
En voor de ovals een geheim wapen: voer eens een xj220 helemaal op
Een probleem, die autos heb ik nog niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:00 schreef rockstah het volgende:
Die chrysler ME? Je wil niet weten hoe slecht dat ding rijdt
Die Enzo en XJ opvoeren en je rijd hem er echt kneiters hard uit.
Dat kan jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan kan je de Enzo trouwens wel ver opvoeren.
Dat heb ik nu ook al een beetje en ik zit pas op 41% ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:58 schreef DinoPK het volgende:
Die enzo heh.... hij's snel, dat geef ik toe. Alleen zijn ze de remmen vergeten ofzo?.. Wat een irritant ding om mee te rijden zeg(je krijgt hem dus bij level 48, 49 zal wel de me4-12 zijn en 50 de TVR).
Ik ben de singleplayer een beetje zat aan het worden denk ik, er zijn alleen nog maar high speed races over, erg lang allemaal, moeilijk, en soms totaal niet leuk.
Alleen voor de 1337.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:23 schreef Droopie het volgende:
oke, en die Fok! auto club, is die voor iedereen of moet je al getraind zijn
Euhm nee, er wordt gewoon altijd je eigen soundtrack gedraait.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:30 schreef GinaG het volgende:
Misschien moet ik m'n bril opdoen(ik zag het nergens in de handleiding staan), ik heb zojuist mijn eigen soundrack samengesteld, als ik straks een game host kunnen anderen dan ook meegenieten van mijn goede smaak () ?
Jammer erg jammerquote:Op zondag 29 mei 2005 00:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm nee, er wordt gewoon altijd je eigen soundtrack gedraait.
Het zou de verbinding denk ik niet ten goede komen.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jammer erg jammer![]()
Ik vind dat die optie er eigenlijk zou moeten zijn![]()
Ik denk dat het eerder met dingen als rechten te maken zal hebben.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zou de verbinding denk ik niet ten goede komen.
Ik kan die auto nergens vindenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:42 schreef Rev- het volgende:
met de Tommy kollinski evo lancer(volledig opgevoerd) rij je iedereen er online uit... probeer maares voor de gein
Heb je hem op de dragstrip weleens vergeleken met de tommykaira skyline? Die trekt hem er volgens mij namelijk echt wel uit.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:46 schreef Rev- het volgende:
ik bedoel natuurlijk de mine's evo, was ff in de war
Volledig opgevoerd is dat de snelst optrekkende auto in het spel (zelf getest op de dragstrip)
Als je goed rijd rij je zonder al te veel moeite bijna iedereen eruit
Dat is natuurlijk totaal geen representatieve test, ik heb met de Tommy Skyline bij mijn eerste drag al een 8.4 gereden bijvoorbeeld. Het ligt ook erg aan je eigen schakelstijl. De enzo is qua top super snel, qua acceleratie.... zijn er denk ik betere/makkelijkere. In ervaren handen is de enzo de snelste, met de juiste setup, maar marginaal.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:20 schreef Rev- het volgende:
heb het net getest, en de evo is sneller
Tommy skyline 0:09.303
Mine's evo 0:09.246
Enzo 0:09.253
Allemaal volledig opgevoerd
En nu zonder automaat en de lijst ziet er heel anders uit, en de tijden hoger.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:09 schreef rockstah het volgende:
Ik heb de test even over gedaan met alle auto's in mijn garage die de drag <10 sec uit kunnen rijden:
1. Enzo Ferrari: 0:09.169
2. Mine's Evo VI: 0:09.313
3. Jaguar XJ220: 0:09.466
4. BMW Motorsport #15 V12 LMR: 0:09.496
5. Caddilac #8 LMP-02: 0:09.520
6. Subaru Impreza WRX STI Spec-C: 0:09.540
7. Koenigsegg CC8S: 0:09.548 (7)
8. TVR Cerbera Speed 12: 0:09.640
9. BMW Motorsport #42 Mclaren F1 GTR: 0:09.649
10. Chrysler ME Four-Twelve: 0:09.687
11. Sparco Evo VIII: 0:09.721
12. Porsche Carrera GT: 0:09.722
13. Panoz #10 LMP01 EPP: 0:09.784
14. Ferrari F40: 0:09.829
15. Tommy Kaira Skyline R34: 0:09.833
16. Audi #38 Champion R8: 0:09.888
17. Porsche Boxter S: 0:09.968
Duidelijke winnaar dus. Heb bij alle auto's de automaat laten schakelen en ze zijn allemaal vol gas gestart. Wat vooral opviel bij die rallybakken is dat ze een stuk minder wheelspin hadden dan bij de rest, op die TommyKaira na.
Hoezo niet? Heb gewoon alle auto's getest me de zelfde settings dus dat lijkt me van wel... (abs,tc en auto schakelen)quote:Op zondag 29 mei 2005 15:56 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk totaal geen representatieve test, ik heb met de Tommy Skyline bij mijn eerste drag al een 8.4 gereden bijvoorbeeld. Het ligt ook erg aan je eigen schakelstijl. De enzo is qua top super snel, qua acceleratie.... zijn er denk ik betere/makkelijkere. In ervaren handen is de enzo de snelste, met de juiste setup, maar marginaal.
Goh, wat een aardschokkende conclusie.quote:[b]Op zondag 29 mei 2005 16:09 Wat vooral opviel bij die rallybakken is dat ze een stuk minder wheelspin hadden dan bij de rest,
Ok, ik geef toe. Ik wou gewoon even patsen met al mijn superbakkenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goh, wat een aardschokkende conclusie.
Dat mag, daar is dit topic dan ook voorquote:Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe. Ik wou gewoon even patsen met al mijn superbakken![]()
Het verschil zit hem in 4wd t.o.v. rwd of fwd. Rallybakken rijden juist super.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe. Ik wou gewoon even patsen met al mijn superbakken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |