abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27339005
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Het zegt toch genoeg denk ik dat jij gisteravond de 3 laps nurburgring wint met 17 seconde voorsprong, daarna je lijn uitzet en op tsukuba 3 laps D klasse met een halve ronde niet eens op tijd binnenkomt.

Zeker op de ring , en testtrack heeft die lijn een enorm voordeel aangezien de banen zo lang zijn dat ze erg moeilijk foutloos te rijden zijn in dit spel. Ook in New York, een erg donkere baan, heeft de lijn een visueel voordeel (makkelijker te zien, zeker overdags).

Die hulplijnen kunnen mij eigenlijk geen flikker schelen, maar ik wil wel als ik online race een eerlijke kans hebben tegen een ander. Misschien wel de grootste misser van forza, geen mogelijkheid om hulpmiddelen te forceren als host zijnde. Singleplayer verziekt de lijn niets, multiplayer daarentegen wel. imho.
Ik had gewonnen op de nurburgring. Met alleen abs.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_27339090
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:41 schreef kepler het volgende:

[..]

moet je de AI op hard zetten, dan moet je wel hard rijden
Ik rijd al vanaf het begin met de AI op hard.
Alleen ik wilde eerst alle amateur races doen, daar is het veel moeilijker om een top notitie neer te zetten dan in de proffesional merk ik. Bij die proffesional races kom je idd bijna standaard in de top 500 als je gewoon wint met de AI op hard.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:15:46 #203
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27339362
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:08 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik rijd al vanaf het begin met de AI op hard.
Alleen ik wilde eerst alle amateur races doen, daar is het veel moeilijker om een top notitie neer te zetten dan in de proffesional merk ik. Bij die proffesional races kom je idd bijna standaard in de top 500 als je gewoon wint met de AI op hard.
bij amateur gaat het gewoon om de snelst getunede auto
The line is a dot to you!
pi_27339485
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:15 schreef kepler het volgende:

[..]

bij amateur gaat het gewoon om de snelst getunede auto
Dat deed ik dus niet, vond ik een beetje zwak. Meestal was mijn auto maar iets beter dan de beste tegenstander (alleen is mn maximaal geupgrade corvette c6 volgens mij nog steeds slechter dan de stock lingenfelter ). En in de amateur races zijn al zo ontzettend veel tijden neergezet...
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:19:46 #205
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27339525
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef peristilius het volgende:

[..]

Dat deed ik dus niet, vond ik een beetje zwak. Meestal was mijn auto maar iets beter dan de beste tegenstander (alleen is mn maximaal geupgrade corvette c6 volgens mij nog steeds slechter dan de stock lingenfelter ). En in de amateur races zijn al zo ontzettend veel tijden neergezet...
tja ach, na de amateur-races wordt het pas echt moeilijker
The line is a dot to you!
pi_27339640
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef kepler het volgende:

[..]

tja ach, na de amateur-races wordt het pas echt moeilijker
Weet het, ik heb nu een stuk of 6 events in de professional gedaan. Idd wel iets pittiger, maar over het algemeen nog steeds goed te doen vind ik. Ze zijn iig een stuk makkelijker dan die corvette races (behalve die tuscan races waar dino het over had dan misschien ).

Oh en ik wil nog even vermelden dat ik de AI kut vind.
Heel leuk dat ze zelf ook eens van de baan rijden, maar het zijn een stel onsportieve debielen (vooral de duitse auto's, mercedessen moet je echt voor uitkijken ).
pi_27343379
Wat is iedereens favoriete autotje eigenlijk tot nu toe?
Mijn favoriet is de A1 F355. Supersnel schakelen, als een blok op de weg, snel, en dan bovenal dat gierende geluid, fantastisch.

Eervolle vermelding voor beste motorgeluid: Jag XJ220 met wat extra's erop. De fluit en de blowoff van de turbo zijn fantastisch

Vandaag totaal geen problemen gehad met de races, alles vrij makkelijk gewonnen (lightweights en A championship gedaan). Wel jammer dat de races zo enorm lang worden...
pi_27344083
Beste auto, de JGTC Skyline. Dat blauwe ding, snel, super handling en grip dankzij de 4wd. Dat ding rijdt uber hard en je vliegt bijna nooit uit de bocht.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_27344793
De AB Flug RX-7 heeft ook wel een grappig motorgeluid
pi_27344797
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:01 schreef DinoPK het volgende:
Wat is iedereens favoriete autotje eigenlijk tot nu toe?
Mijn favoriet is de A1 F355. Supersnel schakelen, als een blok op de weg, snel, en dan bovenal dat gierende geluid, fantastisch.

Eervolle vermelding voor beste motorgeluid: Jag XJ220 met wat extra's erop. De fluit en de blowoff van de turbo zijn fantastisch

Vandaag totaal geen problemen gehad met de races, alles vrij makkelijk gewonnen (lightweights en A championship gedaan). Wel jammer dat de races zo enorm lang worden...
Ben nog niet echt bezig in de R P en al die andere überklasses, dus mijn favo auto is so far de Evo 8 FQ 330, super grip met de 4wd, acceleratie van 10, springt in iedere bocht heerlijk weg, prachtauto .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:49:30 #211
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27344935
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik had gewonnen op de nurburgring. Met alleen abs.
Ja, maar jouw bak was ook veel sneller, en je had me net in de laatste bocht ingehaald, het scheelde nog geen halve seconde

voor de beste auto ga ik trouwens voor de Saleen #2 Konrad Motorsport S7R , achterlijk goede handling en ook bloedsnel, maar hij ziet er nog wel normaal uit itt die P1 le mans bakken.
pi_27345000
Overigens.... waar is de content download optie?.... het zou toch niet...
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:53:16 #213
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27345064
Die VIS rijdt erg erg fijn moet ik zeggen.
De enige auto die mijn manier van rijden aankan. .
-
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:58:01 #214
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27345192
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:51 schreef DinoPK het volgende:
Overigens.... waar is de content download optie?.... het zou toch niet...
Staat ook niet op 't hoesje op de achterkant. Beter dan bij MM3, PGR2 en Halo 2 waar je een half jaar lang gek gemaakt wordt met content download en 't dan veel te laat pas wordt geleverd.
pi_27345358
Ja het scheelt idd weer een paar topics met 'wat moet er in' zooi, maar als dit daadwerkelijk zo is dan blijft dit forza... geen stock BMW's, niet meer Banen, geen nieuwe decals (niet echt nodig maar toch).. Zou jammer zijn. IIG mooi een reden om dat extra live kaartje dan maar eens te verkopen
  woensdag 25 mei 2005 @ 17:26:44 #216
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27346107
Stock BMW's zijn wel jammer ja, maar zoals ik al zei mis ik toch ook de Lupootjes, de Pandaatjes, de Corsaatjes en al die kleine auto's. Daarnaast natuurlijk had het extreem gaaf geweest om wat lichte pickup trucks te nemen en die te tunen totdat ze mee kunnen met bijvoorbeeld de B-klasse.
pi_27349766
Ik vind het alleen jammer dat er geen nieuwe banen bij komen, zijn er toch best weinig.

Zit nu op 39,9% in de career mode.

Favoriete auto is een Porsche 911 GT3/GT2, ben er nog niet helemaal uit, vind ze allebei lekker.
Ik ben ook wel benieuwd naar de favoriete tracks, die van mij is Road America of Peninsula infield. Ik heb een hekel aan Blue mountain. En dan ken ik die track eindelijk een beetje, mag ik hem achterstevoren gaan doen.
pi_27349803
Ik vind dat er ook wel te weinig tracks zijn, begint een beetje te vervelen om elke track voor de zoveelste keer te rijden, en dan ook nog eens steeds meer rondjes.. begint saai te worden.
pi_27349957
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:39 schreef truSteh het volgende:
Ik vind dat er ook wel te weinig tracks zijn, begint een beetje te vervelen om elke track voor de zoveelste keer te rijden, en dan ook nog eens steeds meer rondjes.. begint saai te worden.
Inderdaad, het hadden er best meer mogen zijn.
Op deze manier begint het snel te vervelen.

Favo Track : Maple Valley. (hier sta ik in de top 80)
Favo Auto : Mitsubishi Evo.
ik ben nog niet zo ver (Level 17)
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:47:00 #220
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27350040
Naja, het is natuurlijk op gebouwd dat je de tracks een beetje goed kent, en dat gaat makkelijker met minder tracks. En alleen in de amateur mode vind ik het echt saai, omdat je daar vaak veel te ver voor aan rijd met een té snelle bak.
pi_27350126
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef rockstah het volgende:
En alleen in de amateur mode vind ik het echt saai, omdat je daar vaak veel te ver voor aan rijd met een té snelle bak.
Ik vind in precies dezelfde stock bak rijden nou ook niet echt leuk, de hele tijd zitten zenuwen omdat je tegenstander precies even hard gaat.
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:58:01 #222
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27350391
Blue mountain is wel de minste van alle tracks.
Dan vind ik die test circuit nog wel leuk.
Had wel wat meer tracks in het spel mogen zitten.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_27351607
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:58 schreef gijsje79 het volgende:
Blue mountain is wel de minste van alle tracks.
Dan vind ik die test circuit nog wel leuk.
Had wel wat meer tracks in het spel mogen zitten.
Er zitten mij nu al veel te veel tracks in het spel, hoe vaak ben ik al niet fijn een bocht uitgegleden omdat ik niet meer wist hoe ik die het beste kon nemen. Hoewel ik ze nu toch allemaal vrij goed begin te leren heb ik het net toch nog best moeilijk gehad op Nürburgring C, op sommige stukken moet je gewoon precies weten hoe je erin duikt, omdat je anders weer verkeerd uitkomt voor de volgende bocht.

Maarja, ik heb er dan ook nog niet bijster veel uurtjes in zitten, dus misschien moet de verveling nog komen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:36:28 #224
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27351682
Ben nu ook bij de races aangekomen met de Nürburgring erin.
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:37:27 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27351717
Leukste vind ik ook de FQ-330. Heerlijke auto, maar ik heb ook genoeg anderen waar ik plezier aan heb. Leukste tracks, tsja, dat zijn er eigenlijk heel veel. Alpine Ring ( ) vind ik erg leuk, Testtrack Infield is prachtig frustrerend, Tsukuba is erg leuk, Laguna Seca ben ik van gaan houden, Silverstone is uitdagend maar wat sfeerloos en de Nurburgring is fantastisch (maar die tijdslimiet he? ). Enige tracks welke ik echt niet graag doe zijn Maple Valley en de Pacific Shipyard point to point races.

Ook Sunset Peninsula Infield (ofzo) vind ik niet zo bijster interessant eigenlijk. Er zitten niet veel banen in de game, maar elke auto heeft weer een andere insteek van de baan nodig zodat er toch nog genoeg uitdaging blijft op elk circuit.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:12:36 #226
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27355768
Tsukuba en penis inside vind ik erreg cool eigenlijk, de rest zijn gewoon erg leuk
Behalve testtrack.. kan me daar niet echt uitleven.

Wat me ook aanspreekt is de diversiteit in het rijden van al die verschillende auto's.. erg mooi gedaan. Uniek geluidje, unieke handling.
The truth was in here.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:14:15 #227
65516 gieling
Live from NYC
pi_27355855
weet iemand waarvoor die xbox live update is
  donderdag 26 mei 2005 @ 22:51:34 #228
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27390268
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:37 schreef twi het volgende:
Leukste vind ik ook de FQ-330. Heerlijke auto, maar ik heb ook genoeg anderen waar ik plezier aan heb. Leukste tracks, tsja, dat zijn er eigenlijk heel veel. Alpine Ring ( ) vind ik erg leuk, Testtrack Infield is prachtig frustrerend, Tsukuba is erg leuk, Laguna Seca ben ik van gaan houden, Silverstone is uitdagend maar wat sfeerloos en de Nurburgring is fantastisch (maar die tijdslimiet he? ). Enige tracks welke ik echt niet graag doe zijn Maple Valley en de Pacific Shipyard point to point races.

Ook Sunset Peninsula Infield (ofzo) vind ik niet zo bijster interessant eigenlijk. Er zitten niet veel banen in de game, maar elke auto heeft weer een andere insteek van de baan nodig zodat er toch nog genoeg uitdaging blijft op elk circuit.
Seca is geniaal. Paar high speed bochten, paar heel hard op de rem. Overigens vind ik Maple Valley wel lekker, erg hard circuit, je denkt hem te perfect te kennen, maar 1 stuurfoutje en dan is 250 tegen de kant best hard.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:17:20 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27391222
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:14 schreef gieling het volgende:
weet iemand waarvoor die xbox live update is
Yup, een cheat eruit halen waardoor je door wat handelingen van de host zo level 50 bereikte en heel veel credits kon verdienen.
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:44:32 #230
65516 gieling
Live from NYC
pi_27392206
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef twi het volgende:

[..]

Yup, een cheat eruit halen waardoor je door wat handelingen van de host zo level 50 bereikte en heel veel credits kon verdienen.
ok!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 00:12:42 #231
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_27393106
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Seca is geniaal. Paar high speed bochten, paar heel hard op de rem. Overigens vind ik Maple Valley wel lekker, erg hard circuit, je denkt hem te perfect te kennen, maar 1 stuurfoutje en dan is 250 tegen de kant best hard.
Seca, Tsubuka, en de eerder genoemde penis inside zijn echt heerlijke banen.. Maple Valley krijg ik niet snel onder de knie
  vrijdag 27 mei 2005 @ 07:21:56 #232
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27396279
He jammer die update

Ah, heb nu toch geld zat.
The truth was in here.
pi_27396336
Blij toe met die update, die cheat verknalt de single player. Het voorkomt mensen die online met een saleen rijden (enorm overpowered, maar deze krijg je normaal pas bij level 46) of beter, terwijl ze totaal niet kunnen rijden. Mooi toch? Ik kwam gisteren 2 mensen tegen met een P1 auto, maar beiden hadden ze nog 0 races online gereden, dan weet ik wel op wat voor manier zij zullen rijden hoor.

Geld is toch geen probleem in dit spel, ik heb al tijden een krediet staan van bijna 2 miljoen credits, ik koop genoeg auto's en upgrades, maar het wil gewoon niet op
  vrijdag 27 mei 2005 @ 08:43:48 #234
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27396854
Wat kan jou het nou schelen hoe ze aan die Saleen komen, als jij er van kan winnen is het toch geen punt? Dus nee niet mooi.

Ik vind het wel een beetje jammer, niet dat ik echt in geldnood heb gezeten, maar toen ik er 2 ton bij reed via die glitch (cheat is het niet), kon ik mooi wel wat auto's uitproberen, ipv andere auto's verkopen die ik had.
The truth was in here.
pi_27397175
Difficulty omhoog gooien en minder hulpdingetjes, dan heb je geen last van je credits. Ik heb nog geen auto verkocht, en heb al dik 80 auto's in mijn garage met nog veel centjes op de bank... (sterker zelfs, ik heb gewoon een nieuwe GT2 gekocht om 1 race te rijden terwijl ik er al eentje had, maar geen zin om te de-tunen).

En wat kan het mij schelen? Als ik er vanaf wordt gereden omdat ze niet kunnen rijden met zo'n snelle auto dan kan het mij veel schelen. Nog irritanter is als ze rijden met de racelijn aan, die saleen hou jij echt niet bij hoor met een S1 zonda of beter, dat is echt de CRX van de S klasse. En het scheelt je trouwens ook in de rankings, een drivatar gecombineerd met zo'n bak garandeerd snelle rondetijden waar ik me soms helemaal ziek voor moet rijden.

Een goede zaak dus, mooi, spelen zoals het spel bedoeld is en niet snel door het spel heen kunnen raggen. Besef je zelf niet hoe dubbel je nu praat ? : Van de week de drivatar afzeiken omdat het een makkelijke manier is om het spel te spelen, en nou wordt er een grote geld & level up (! instant level 50) glitch gedicht en dan vindt je het opeens wel best ?...
pi_27397310
* Kan niet wachten tot het spel door de brievenbus valt *
Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
  vrijdag 27 mei 2005 @ 09:07:23 #237
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27397359
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 09:00 schreef DinoPK het volgende:

Besef je zelf niet hoe dubbel je nu praat ? : Van de week de drivatar afzeiken omdat het een makkelijke manier is om het spel te spelen, en nou wordt er een grote geld & level up (! instant level 50) glitch gedicht en dan vindt je het opeens wel best ?...
Ik snap niet hoe dubbel jij praat!
Wel omgebouwde xbox hebben met gedownloade spellen, en hier de brave ridder uithangen?

En een drivatar dat is echt .. helemaal voor slechte coureurs. Ik blijf rijden net zo lang tot ik de baan heb behaald, niks door een drivatar. Straks met recht zeggen "ik heb hem uitgespeeld" is mij persoonlijk heel wat waard.
Maar dat ik een race heb behaald door een auto die ik makkelijk kon kopen omdat ik een glitch kon gebruiken.. nee, geen probleem mee.
Tis niet dat ik toen ik die glitch ondekte meteen maar even 10 miljoen bij elkaar heb gereden ofzo.. 2x gedaan ofzo, ff lachen. Enorm slecht voor je ELO ook.
The truth was in here.
pi_27397551
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 09:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe dubbel jij praat!
Wel omgebouwde xbox hebben met gedownloade spellen, en hier de brave ridder uithangen?
Wat een enorme kneus ben je toch ook af en toe
...
Ik hang geen brave ridder uit, sowieso meld ik hier amper wat ik doe met mijn xbox (totaal offtopic). Moet je weer in de verdediging schieten omdat ik een constatering maak waar je even niet omheen kan? Inmiddels heb ik de 2 races die ik heb gehaald dmv een drivatar zelf alweer op goud gereden hoor, wees niet bang dat mijn hogere plaats in de rankings door die drivatar komt. Blegh.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 09:17:11 #239
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27397657
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 09:13 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Wat een enorme kneus ben je toch ook af en toe
En jij bent zoooo'nn huillie he.. je hebt werkelijk altijd en overal wel iets op aan te merken of te zeiken... werkelijk offtopic inderdaad dit.
The truth was in here.
pi_27397883
Tuurlijk Bastard, ik zeik altijd enzo, sorry dat ik niet jouw poststijl van 's heb. Ga dan zelf niet offtopic als je niet tegen kritiek kan.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:22:32 #241
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27401334
Gaat weer lekker hier.
Halo Stats
360 Blog
pi_27401762
Ging, tis al weer bedaard hoop ik . Temperament, een van de mooie eigenschappen van de mens.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:48:33 #243
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27402267
Ik maak me niet kwaad ook hoor.. tis en blijft maar een spel, een tijdsinvulling, en wat dat betreft doet iedereen wat hij/zij lekker/leuk vind. Vind het allemaal wel best.. maar zit wel een grijns op mijn gezicht de reacties te lezen
The truth was in here.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:54:37 #244
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27402498
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
Wat kan jou het nou schelen hoe ze aan die Saleen komen, als jij er van kan winnen is het toch geen punt? Dus nee niet mooi.

Ik vind het wel een beetje jammer, niet dat ik echt in geldnood heb gezeten, maar toen ik er 2 ton bij reed via die glitch (cheat is het niet), kon ik mooi wel wat auto's uitproberen, ipv andere auto's verkopen die ik had.
En dan zeurt 'ie over de Drivatar

/edit: Ah, 't was al bedaard zag ik
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:04:42 #245
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27402801
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:54 schreef twi het volgende:

[..]

En dan zeurt 'ie over de Drivatar

/edit: Ah, 't was al bedaard zag ik
Spuit elf
The truth was in here.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:08:19 #246
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27402946

Heb gisteren trouwens de eerste twee endurance races gereden. Waar blijven jullie, DinoPK en Rockdarkangel?

Godver had ik 19% body-schade doordat een achterblijver me bij New York achterstevoren en tegen de muur tikte. 38.000 credits schade
pi_27403780
Hoezo waar blijven jullie? Ik heb er dacht ik wel een tijd voor staan of niet dan?
Anyways, ik heb nu 6 van de 10 endurances gehaald (68%, level 46 ), waarvan slechts 1 met enige moeite. Niet alle tijden even scherp, slordig gereden/concentratie verlies en foute settings... (ik had de 911 cup nog op hard staan, leuk om 2 ronden voor het einde te worden ingehaald door 3 keer in de rondte te worden geduwd om er daarna niet meer bij te kunnen komen...).
De classics endurances is erg pittig, aangezien jezelf maximaal een gt40 kan hebben en die ferrari 330p4 ofzo een stuk sneller is. Godzijdank was het op Seca, waar ik redelijk mee uit de voeten kan door de demo.
pi_27404020
Ah je bedoelde qua tijd. Tjah ik ben geen supergoede racer hoor (zeker geen top 60 van de wereld wijsneus..) veels te wisselvallig, itt tot jou. Hotlap tijden kan ik goed meekomen, maar daartussenin zitten genoeg foutjes. Zolang ik die endurances maar win, ik rij voor mijn lol en niet voor de plaats op de rankings (al is het leuk als ik bij de top 250 van de wereld zit, wat niet al te veel voorkomt helaas )
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:53:11 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27404259
Ja ik ken het, ik rij wel eens een heel snel rondje, maar weet toch altijd wel voor elkaar te krijgen door toch altijd een keer van de baan te rijden of een bord te raken.
Ach als ik maar finish voor goud
The truth was in here.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:59:13 #250
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27404413
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 12:08 schreef twi het volgende:

Heb gisteren trouwens de eerste twee endurance races gereden. Waar blijven jullie, DinoPK en Rockdarkangel?

Godver had ik 19% body-schade doordat een achterblijver me bij New York achterstevoren en tegen de muur tikte. 38.000 credits schade
Heb al wat endurance racen gedaan.
D tot en met A en gisteren met de 911 GT 2.
Die body schade ook.
Ja het gaat hard als je veel verdient, een tikje kan al een hoop geld kosten.
Halo Stats
360 Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')