abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:35:37 #151
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27312881
Duurt akelig lang hoor
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:41:36 #152
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27313094
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:34 schreef peristilius het volgende:
Die levels van iedereen, zit pas op 31.

En ik heb volgens mij ook nog niet eens een top 100 notitie, top 200 wel volgens mij. Ik moet meer gaan spelen.
moet je de AI op hard zetten, dan moet je wel hard rijden
The line is a dot to you!
pi_27313354
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:34 schreef peristilius het volgende:
Die levels van iedereen, zit pas op 31.

En ik heb volgens mij ook nog niet eens een top 100 notitie, top 200 wel volgens mij. Ik moet meer gaan spelen.
23 hier ofzo, maar heb niet zoveel tijd en speel op z'n moeilijkst, m'n broertje is me allang voorbij, maarja, die speelt op kleuter mode met suggested line en AI op easy enzo.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:05:14 #154
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27313895
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

23 hier ofzo, maar heb niet zoveel tijd en speel op z'n moeilijkst, m'n broertje is me allang voorbij, maarja, die speelt op kleuter mode met suggested line en AI op easy enzo.
de AI is trouwens echt fantastisch vind ik
als ik voor ze rij dan willen ze nog wel eens verremmen en gewoon de bocht missen. Rijden ze voor me dan rijden ze iets rustiger en maken minder snel een fout. Maar ook het inhalen doen ze meestal goed, gewoon netjes aan de binnenkant inhalen en uitremmen. En ook hier willen ze nog wel eens hun rempunt missen. Je hebt echt het gevoel alsof je aan het racen bent
The line is a dot to you!
pi_27314586
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:05 schreef kepler het volgende:

[..]

de AI is trouwens echt fantastisch vind ik
als ik voor ze rij dan willen ze nog wel eens verremmen en gewoon de bocht missen. Rijden ze voor me dan rijden ze iets rustiger en maken minder snel een fout. Maar ook het inhalen doen ze meestal goed, gewoon netjes aan de binnenkant inhalen en uitremmen. En ook hier willen ze nog wel eens hun rempunt missen. Je hebt echt het gevoel alsof je aan het racen bent
Ik niet, ze rijden veel te agressief om het realistisch te laten lijken, als jij remt voor een bocht komen zij keihard achterop beuken waardoor je dus fijn van de baan af stuiterd, en zij remmen uiteraard precies goed en stuiven de horizon over.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:27:28 #156
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27314615
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:26 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik niet, ze rijden veel te agressief om het realistisch te laten lijken, als jij remt voor een bocht komen zij keihard achterop beuken waardoor je dus fijn van de baan af stuiterd, en zij remmen uiteraard precies goed en stuiven de horizon over.
heb ik tot nu toe weinig last van, ze maken vaak genoeg een foutje
The line is a dot to you!
pi_27315647
De AI van de tegenstanders valt me nu pas goed op nu ik met de tuscan s races bezig ben. Schelden op die corvette races heb ik gedaan, vandaag heb ik dan toch voor het eerst met mijn controller gesmeten, wat een tievusspel is het af en toe zeg.
Die tuscan rijdt op zich best goed, alleen de AI kan harder remmen, en vindt het nogal leuk om me telkens in de laatste ronde ervanaf te tikken. Aangezien het een unmodified klasse is, over nogal veel ronden gaat het dus niet echt ... makkelijk. Ik ben er nu denk ik al 3 uur mee bezig (mijn drivatar was niet goed genoeg om die races te winnen dus ik moet wel).
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:10:30 #158
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27315810
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:27 schreef kepler het volgende:

[..]

heb ik tot nu toe weinig last van, ze maken vaak genoeg een foutje
Inderdaad, hun schieten ook vaak genoeg wel van de baan om het leuk te hebben.. in ieder geval de beste AI die ik in een racespel heb gezien.
The truth was in here.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:11:11 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27315826
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef DinoPK het volgende:
(mijn drivatar was niet goed genoeg om die races te winnen dus ik moet wel).
Terecht.
The truth was in here.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:12:03 #160
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27315851
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Inderdaad, hun schieten ook vaak genoeg wel van de baan om het leuk te hebben.. in ieder geval de beste AI die ik in een racespel heb gezien.
dat zeker, al kan ik me af en toe flink irriteren als ik weer door een tikje achterstevoren sta

ik heb ook het idee dat als jij normaal rijdt, dat de AI dan ook normaal rijdt. Of klopt dat niet?
The line is a dot to you!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:20:25 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27316089
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:12 schreef kepler het volgende:

[..]

dat zeker, al kan ik me af en toe flink irriteren als ik weer door een tikje achterstevoren sta

ik heb ook het idee dat als jij normaal rijdt, dat de AI dan ook normaal rijdt. Of klopt dat niet?
Ik probeer zelf om zo net mogelijk te rijden, dus ook niet leunen in een bocht, gewoon inhalen waar het veilig kan, moet zeggen dat ik nog geen 1 keer heb meegemaak dat ze me er af beuken.

Hooguit de ruimte niet geven om in te halen
The truth was in here.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:23:01 #162
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27316169
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik probeer zelf om zo net mogelijk te rijden, dus ook niet leunen in een bocht, gewoon inhalen waar het veilig kan, moet zeggen dat ik nog geen 1 keer heb meegemaak dat ze me er af beuken.

Hooguit de ruimte niet geven om in te halen
hmm, af en toe wurm ik me er wel mooi tussendoor Of ik verrem me en knal keihard tegen mijn voorganger op

en ik wordt er af en toe echt afgetikt, zelfs als ik ze alleen op snelheid inhaal op het rechte stuk
The line is a dot to you!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:38:35 #163
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27316675
Drivatar.
Koop je een spel en dan rij je niet zelf.
Vind dat wel een hele makkelijke overwinning.
Maar dat is natuurlijk mijn iedee erover.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:54:34 #164
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27317194
Al steken mensen de disc ritueel in de fik na er een grote stomende drol op gelegd te hebben, waarom maken anderen zich daar zo druk over? De "echte" zware races moet je toch wel rijden, en dan vind ik 't geen probleem als ik 5 rondjes oval even aanzet tijdens 't eten.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:58:24 #165
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27317302
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:54 schreef twi het volgende:
Al steken mensen de disc ritueel in de fik na er een grote stomende drol op gelegd te hebben, waarom maken anderen zich daar zo druk over?
Twas toch de bedoeling om "de echte racers te onderscheiden" ... je onder"schijt" je zeker met het gebruik van een drivatar ja... denk toch niet dat ik je tijden in de scoreboards aanneem van je he
The truth was in here.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:19:36 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27317934
Gelukkig kan je van gamers binnen de top 100 de video's downloaden, kan je zien dat ik telkens andere fouten maakt, waar een Drivatar elk rondje dezelfde fouten maakt

En ja, als ik eerlijk ben vind ik die Drivatar een toevoeging die ervoor zorgt dat mensen die lui zijn niet alles willen winnen, maar dat ding gebruiken. Maar als je even kijkt naar de levels boven 20% completion, is het meer een uitzondering dan een regel dat je met een Drivatar ingeschakeld wint. Je auto moet namelijk flink wat beter zijn dan de rest van de competitie, iets waar je wanneer je zelf rijdt eigenlijk geen "last" van hebt.

Het enige wat ik echt slecht vind is dat de Drivatar-tijden worden opgeslagen op Live. Maargoed, dat was in de eerste paar dagen toen nog niet zoveel mensen de game hadden / zo ver in de game zaten. Dus dat zal nu wel meevallen.

En ja, ook ik ben soms lui
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:39:14 #167
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27318505
Nou ja, de drivatar is eigenlijk een soort klungelige uitvoering van jezelf, je hebt hem tenslotte zelf getrained. Dus ik zie het probleem niet echt.
pi_27318583
Diegenen die afgeven op die drivatar's hebben de races waar ik het over heb vast nog niet geprobeerd. Ga voor de lol maar eens de Shelby Cobra en Tuscan S races doen in professional, de corvette races zijn er niets bij aangezien je daar wel een opgevoerde bak hebt..
Sorry hoor, maar na 3 uur frustratie heb ik er soms ook wel eens genoeg van. Mijn drivatar heeft tot nu toe pas 2 races voor mij gereden, big deal. Dit spel is af en toe zo ontiegelijk moeilijk dat het een aanvulling kan zijn. Voor de credits hoef je het niet te doen.

Als je wilt zeiken, zeik dan op mensen die met hun racelijn en assistjes aanrijden.

/level 42.
pi_27318680
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:46:15 #170
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27318708
Op zich wel jammer dat je bij de unmodded auto's alleen je banden spanning in kan stellen.
maar ja, Van af de GT klasse is er niet veel meer te upgraden dus rij je in principe ook met unmodded auto's. Alleen die kun je wel helemaal aanpassen.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:58:00 #171
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27319082
Ja ik race met alles aan.
Op Live dan zonder lijn.
Maar ik gebruik geen drivatar.
Dan ga ik liever een paar uur kloten en als dat niet wil dan wil ik er misschien nog es over denken om de AI op easy te zetten.
Maar tot nu toe speel ik alles op medium.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:58:57 #172
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27319114
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:41 schreef DinoPK het volgende:
Diegenen die afgeven op die drivatar's hebben de races waar ik het over heb vast nog niet geprobeerd. Ga voor de lol maar eens de Shelby Cobra en Tuscan S races doen in professional, de corvette races zijn er niets bij aangezien je daar wel een opgevoerde bak hebt..
Sorry hoor, maar na 3 uur frustratie heb ik er soms ook wel eens genoeg van. Mijn drivatar heeft tot nu toe pas 2 races voor mij gereden, big deal. Dit spel is af en toe zo ontiegelijk moeilijk dat het een aanvulling kan zijn. Voor de credits hoef je het niet te doen.

Als je wilt zeiken, zeik dan op mensen die met hun racelijn en assistjes aanrijden.

/level 42.
Als je niet kan rijden, doe het dan niet.. of probeer je auto te tunen, de tuning is standaard namelijk om te huilen. Beetje rommelen met afstelling en je heb soieso een betere auto, en probeer het dan weer. Nog de tuning niet goed, ga dan weer zitten kutten, net zo lang tot je wel die race kan winnen.
Maar nee, zet een drivatar in.. waarom dan?? Omdat je je spel wil uitspelen, en het moet zo snel mogelijk Lekker gevoel hou je dan aan het einde over..
Of zitten de mensen die de drivatar gebruiken daar niet zo mee? Ik denk het niet dan.. misschien is het ook maar een kleine stap hoor, cheaten, spellen branden, drivatar gebruiken...
The truth was in here.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:59:52 #173
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27319155
Maar laten we maar op houden over die drivatar.

We zijn er nu wel over uit dat sommige mensen hem gebruiken.
Als je dit leuk vind, vooral doen.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_27319326
Bastard: hoever ben jij nu dan.... ik wil wel eens horen wat je zegt als je net zover bent als ik. Niet kunnen rijden, kom op man.

En gijsje: nog steeds al die hulpmiddeltjes?... maak dan ook geen opmerking als iemand 2x een drivatar gebruikt.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:06:17 #175
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27319360
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 20:04 schreef DinoPK het volgende:
Bastard: hoever ben jij nu dan.... ik wil wel eens horen wat je zegt als je net zover bent als ik.
En gijsje: komop man, nog steeds al die hulpmiddeltjes?
Ja sorry.
De races worden moeilijker he.
Maar geen drivatar.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:08:24 #176
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27319434
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 20:04 schreef DinoPK het volgende:
Bastard: hoever ben jij nu dan.... ik wil wel eens horen wat je zegt als je net zover bent als ik. Niet kunnen rijden, kom op man.
43% level 34.. lukt me nog best zonder drivatar

Misschien moet je het volgende eens doorlezen, voor de diehard racer:
quote:
To get a rear-wheel drive under control, you'll basically need to do two things:

1) Tune your suspension properly (which means buying the most expensive suspension upgrade)
2) Drive correctly: use partial throttle when your front wheels are turned.

After getting the fully customizable suspension, take it for a test drive. Is the car oversteering? Take a look at the defauly suspension setting, particularly the spring rates and the antiroll bars.

There are two things I noticed about the default settings in the racing suspension for many of the cars that I bought:

1) There is a large differential between the front and rear spring rates (i.e. the front spring is set to a high number and the rear is set to a low number). Well, no wonder my car handles like crap. One of the things I learned from GT3 and GT4 is that you want to keep your front and rear spring rates as close as possible. Big differentials causes uneven stiffness, and leads to over/under-steer. You will need a small differential on most cars to get the steer corrected, but not a 40% difference that you see here.
2) The antiroll bars are set very low at the default settings. Who though this was a good idea? What's the point of having them if they are preset to almost zero? Duh. Also, no room to play with them.

Here is what has been successful for me. (May not be for you). The first thing I do when I get a new car and the racing suspension:

1) Drive the car around the course to get a feel for the default settings. You will probably notice lots of under/over-steer. Now begin tuning (do all these things before driving again):
2) Set the front and rear springs to the middle setting, same setting for front and back. Get rid of that differential, at least for now.
3) Lower the ride height to a few notches above the lowest setting. Same setting for front and back.
4) Set your antiroll bars to the middle setting, same for each.
5) Now drive a few laps. It will feel different, but probably better than it was before.

This is the neutral setting for you car. You have gotten rid of the glaring problems from the default settings: lowered your car, actually given your antiroll bars some effect, and gotten rid of the huge spring differential.

Lowering you car is always good. It puts your center of gravity lower so there is less transfer of weight during cornering, braking, and acceleration. It also reduces the aerodynamic drag under your car. Think about a big monster truck who has its ride height set real high.how well can that thing corner with all that body roll. Low to the ground is always good, no matter what the other settings are.

Now, if ride height is set too low, your car will hit the roadway on a bump. But in Forza, you don't need to worry about this too much. Why: no damage when you do bottom out and very little loss of control when you do. We're not running any rally courses here. No major bumps. So, lower that car and don't worry about the consequences.

Now that you have the neutral setting, you can make small adjustments. If the car feels to stiff or too responsive, you can begin softening both your antiroll bars and springs, same for front and back. If the car feels too mushy or not responsive enough, then increase them. If, for some reason, your car bounces into the air, soften your springs. I don't think this will happen, though.

To correct over/under-steer, make small changes to both the antiroll bars and springs. Small. Doing this will cause you to have a small differential between front and back settings. But, by making small changes to both front and back of both antiroll bars and springs, you can get good effects without causing a large differential in either setting. For example, if the description says to increase my front roll bars to help with understeer, I will increase my front roll bars a little and decrease the real roll bars by the same amount. I then do the same for the springs.

My advice is to mess with the springs and antiroll bars to correct for under/oversteer before you start messing with downforce settings. A lot of drivers become "dependent" on their downforce to correct steer. But there are disadvantages to this:
1) Downforce is proportional to speed, so this will only help in the faster corners, whereas suspension settings work at all speeds.
2) Downforce also creates drag which slows you car down. Yes, downforce is important and helps, but don't use it in place of good suspension settings.
The truth was in here.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:10:35 #177
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27319494
Porsche cup bv in 3x rijden behaald
The truth was in here.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:11:39 #178
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27319531
Ik ben nou op 42% en gebruik alleen die rare lijn die meestal maar voor 2 of 3 bochten handig is. Da AI staat op makkelijk. Damage op Cosmetic. En voor de rest staat alles op moeilijk. Dus lekker zelf schakelen, Geen ABS Traction en STM. Ook slijten mijn banden.
Wat ik wel eens irritant vind is dat je niet kan zien wanneer je wielspin of blokkerende banden hebt. Het zou wel fijn zijn dat er dan iets op zou lichten net zoals gebeurd als je ABS aan hebt staan en hem ook gebruikt.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_27319568
Had ik net niet gezegd dat het om 2 unmodified cups gaat? Probeer maar te tunen, mag niet heh.
Ik weet best wel hoe het tunen werkt, ik ben zeker niet de langzaamste getuige mijn tijden op live, doe dan niet net alsof ik een kneus ben omdat ik eens de drivatar nodig heb. Let wel, 1x gebruikt bij de corvette races, en nu 1x bij de tuscan races, aangezien ik alleen abs aan heb staan denk ik niet dat ik me mag schamen daarvoor (itt mensen die met een lijn rijden, en stoer doen met hun tijd dat ze zo goed geklasseerd staan).
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:15:13 #180
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27319637
Die racelijn geeft trouwens niet altijd de beste lijn vind ik.. verschilt gewoon per auto... de 1 kan je mee "gooien" die hoeft niet te remmen in alle bochten, en andere bochten neem je sneller door net een andere lijn te rijden. Die hulpmiddelen zet ik nu wel vaker aan in de SP, auto's zijn moeilijk onder controle te houden as it is, waarom nog meer frustratie nemen door te spinnen en er niet meer uit kunnen komen

En schakelen maakt je dus niet sneller.. afgelopen weekend wat time trials gedaan met en zonder schakelen. Met schakelen maakt dat je meer lol hebt met je auto, meer verschil is er niet.
The truth was in here.
pi_27319650
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 20:11 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nou op 42% en gebruik alleen die rare lijn die meestal maar voor 2 of 3 bochten handig is. Da AI staat op makkelijk. Damage op Cosmetic. En voor de rest staat alles op moeilijk. Dus lekker zelf schakelen, Geen ABS Traction en STM. Ook slijten mijn banden.
Wat ik wel eens irritant vind is dat je niet kan zien wanneer je wielspin of blokkerende banden hebt. Het zou wel fijn zijn dat er dan iets op zou lichten net zoals gebeurd als je ABS aan hebt staan en hem ook gebruikt.
Gooi die lijn nou eens uit, en zet je ABS desnoods aan, en vergeet daarbij je damage niet. Dan begin je pas echt te racen.

Wielspin en blokkerende banden voel je aan de trillingen van je controller, easy as that. Behalve als je in de naatje irritante ghost mode terecht raakt.
pi_27319944
Overigens enkele tekortkomingen die best jammer zijn:

- ELO is alleen afhankelijk van je finish positie tijdens een online race. Ik moeilijk doen en iemand anders met alle hulpmiddeltjes aan winnen, dan moet er ook wel een redelijk verschil in beloning zijn.

- Als je met simulation damage rijdt, vind ik dat de beloning wel iets hoger mag zijn. 1 grote fout en je total winnings zijn 0. Engine damage alleen (vrij makkelijk met een Subaru STi) kost je vaak die 15% extra.

- Schakelen is idd minder effectief dan bij de demo, idem met TC. Toch heb ik het gevoel dat ik sneller rij zonder deze hulpmiddeltjes.

- Drivatar tijden en hulplijn tijden in de rankings.. foutje bedankt

- Ghost mode default op race line only. Op zich niet zo irritant, maar niemand zet dit op full, en dan kom je dus af en toe in die ghost mode terecht en wat blijkt: geen geluid en geen feedback wat je niet 123 doorhebt. Rete irritant.

- Waarom stopt de rank bij 50? Ik zit nu op 42 en moet nog 40% van het spel (en de endurances die ik veelal nog moet doen zijn een instant level up..)

- Als je auto in de klasse zit van het kampioenschap, krijg je current car elegible te zien. Maar ik wil in 50% van de gevallen een andere auto kiezen, waardoor ik weer helemaal uit het menu moet. Hoe goed het menu op zich is, er zouden wel wat meer shortcuts in mogen zitten.

Allemaal kleine dingen die wat mij betreft gepatched mogen worden, om het net ff dat beetje leuker te maken.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:29:18 #183
8372 Bastard
Persona non grata
pi_27320053
Een shortcut naar de garage of tuning mogelijkheden zou erg relaxed zijn.. tlijkt hier en daar wel een button bashing zo snel als je door het menu gaat om zo snel mogelijk op punt van bestemming te komen.
The truth was in here.
pi_27320327
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 20:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

43% level 34.. lukt me nog best zonder drivatar

Misschien moet je het volgende eens doorlezen, voor de diehard racer:
[..]
Nuttige shit, dit ga ik even proberen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:57:08 #185
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27320737
Rank 50 haal je bij 9 miljoen. En een endurance race is maar 120K dus dat valt nog wel mee. Of leveren de endurance races op den duur nog meer op?

Oja, Dino? Wat heb jij tegen die ideale lijn? Je moet nog steeds zelf je auto besturen. En die lijn is op in de meeste gevallen niet eens ideaal. Die lijn remt altijd in de bocht terwijl voor de bocht remmen veel fijner is. Dus je moet toch eerder remmen dan waar die lijn rood wordt.

[ Bericht 50% gewijzigd door Heintje op 24-05-2005 21:02:46 ]
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:47:00 #186
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27322007
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 20:57 schreef Heintje het volgende:
Rank 50 haal je bij 9 miljoen. En een endurance race is maar 120K dus dat valt nog wel mee. Of leveren de endurance races op den duur nog meer op?

Oja, Dino? Wat heb jij tegen die ideale lijn? Je moet nog steeds zelf je auto besturen. En die lijn is op in de meeste gevallen niet eens ideaal. Die lijn remt altijd in de bocht terwijl voor de bocht remmen veel fijner is. Dus je moet toch eerder remmen dan waar die lijn rood wordt.
Als je met ABS aan rijd niet. En ik vind trouwens nog steeds dat mensen die op hulpmiddelen als ABS TC en STM zitten te zeuren zichzelf voor de gek aan het houden zijn, die dingen zijn tenslotte gemaakt om je beter te laten performen. Kijk maar naar die mensen die in de top 10 staan in de time trials, die hebben negen van de tien keer die dingen ook allemaal aanstaan.
Die racelijnen zijn twijfelachtig ja, maar ga nu niet zitten doen alsof ze het hele spel verzieken. Als jij zonder wilt dan is dat je eigen keuze, maar ga dan niet zielig zitten doen als je verliest, het gaat erom wat je zelf leuker vind. Het is en blijft een hulpmiddel, hij rijd niet voor je. Uiteindelijk als je écht goede tijden neer wilt zetten zul je ook die dingen zelf uit moeten zoeken.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:54:54 #187
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27322188
Die ideale lijn is net zoals een baas die de hele tijd naast je staat terwijl je aan 't werk bent en je bij elke kleine handeling zegt "Je moet 't zus en zo doen". Leuk om de tracks te leren kennen, maar na een tijdje moet je toch wel zelf je rempunten in kunnen schatten.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:06:40 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27322454
Trouwens, op een gegeven moment kom je op een niveau waar je races in series moet rijden. Krijg je die auto op 't einde ook alleen als wanneer je die hele serie in 1 ruk uit speelt, of kan je ook tussendoor saven en quitten, en dan de volgende dag verder gaan?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:09:36 #189
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27322515
Die champioships bedoel je? Ja, dat kan. Het betekent eigenlijk alleen dat je ze op volgorde moet racen, je kan niet zomaar ff een race er middenin doen.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:16:30 #190
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27322662
Leuk, die D klasse daar.

24e, 6e, 105e, 71e, 44e, 16e
pi_27322957
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef rockstah het volgende:

[..]
Die racelijnen zijn twijfelachtig ja, maar ga nu niet zitten doen alsof ze het hele spel verzieken.
Het zegt toch genoeg denk ik dat jij gisteravond de 3 laps nurburgring wint met 17 seconde voorsprong, daarna je lijn uitzet en op tsukuba 3 laps D klasse met een halve ronde niet eens op tijd binnenkomt.

Zeker op de ring , en testtrack heeft die lijn een enorm voordeel aangezien de banen zo lang zijn dat ze erg moeilijk foutloos te rijden zijn in dit spel. Ook in New York, een erg donkere baan, heeft de lijn een visueel voordeel (makkelijker te zien, zeker overdags).

Die hulplijnen kunnen mij eigenlijk geen flikker schelen, maar ik wil wel als ik online race een eerlijke kans hebben tegen een ander. Misschien wel de grootste misser van forza, geen mogelijkheid om hulpmiddelen te forceren als host zijnde. Singleplayer verziekt de lijn niets, multiplayer daarentegen wel. imho.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 23:09:26 #192
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27324174
ik schakel niet zelf en de ABS staat aan, de rest staat op zijn moeilijkst. Vind ik wel het leukste racen, je moet echt de banen kennen voordat je kan winnen. Vaak heel frustrerend, maar als je dan wint heb je een hele goed tijd en een goed gevoel. En met het zweet in je handen je auto langzaam door die laatste bocht sturen om maar niet buiten te baan raken, dat is cool

jammer dat je de hulpmiddelen niet kan bepalen in multiplayer inderdaad
The line is a dot to you!
  woensdag 25 mei 2005 @ 02:30:20 #193
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_27327699
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:06 schreef twi het volgende:
Trouwens, op een gegeven moment kom je op een niveau waar je races in series moet rijden. Krijg je die auto op 't einde ook alleen als wanneer je die hele serie in 1 ruk uit speelt, of kan je ook tussendoor saven en quitten, en dan de volgende dag verder gaan?
Je kan zelfs van auto switchen als je wilt.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_27327732
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Het zegt toch genoeg denk ik dat jij gisteravond de 3 laps nurburgring wint met 17 seconde voorsprong, daarna je lijn uitzet en op tsukuba 3 laps D klasse met een halve ronde niet eens op tijd binnenkomt.

Zeker op de ring , en testtrack heeft die lijn een enorm voordeel aangezien de banen zo lang zijn dat ze erg moeilijk foutloos te rijden zijn in dit spel. Ook in New York, een erg donkere baan, heeft de lijn een visueel voordeel (makkelijker te zien, zeker overdags).

Die hulplijnen kunnen mij eigenlijk geen flikker schelen, maar ik wil wel als ik online race een eerlijke kans hebben tegen een ander. Misschien wel de grootste misser van forza, geen mogelijkheid om hulpmiddelen te forceren als host zijnde. Singleplayer verziekt de lijn niets, multiplayer daarentegen wel. imho.
Tsja, als iemand hulpmiddelen nodig heeft om te winenn dan doet dat alleen maar af aan zijn gevoel van voldoening als hij wint.
En verder, als je niet kan winnen van iemand die wel met de racelijn werkt, dan moet je waarschijnlijk zelf ook die lijn gebruiken. Kortom, zet de hulpmiddelen alleen uit als je ook echt zonder kan, anders moet je niet klagen als je verliest van iemand die dat wel doet.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:01:09 #195
30503 RealRico
My BAD MOTHERFUCKER
pi_27332663
Vinden jullie 't ook niet 'n beetje oneerlijk, tegenover de reclame van Forza Motorsport, op tv.
Deze laten ze met ´n veel hogere framerate zien, dan dat ie werkelijk speelbaar is.

Of is 'ie bij jullie wel speelbaar met 'n hogere framerate? (dus dattie lekker vloeit).
As far back as I can remember, I 've always wanted to be a gangsta
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:16:43 #196
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27333192
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:01 schreef RealRico het volgende:
Vinden jullie 't ook niet 'n beetje oneerlijk, tegenover de reclame van Forza Motorsport, op tv.
Deze laten ze met ´n veel hogere framerate zien, dan dat ie werkelijk speelbaar is.

Of is 'ie bij jullie wel speelbaar met 'n hogere framerate? (dus dattie lekker vloeit).


niet weer..........
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_27334690
Heb hem gisteren ook gekocht en meteen al een hele tijd zitten gamen

Cool spel, heb eerst effe bij carreer mode gekeken... Dit is ongeveer hetzelfde principe als GT toch ?

Daarna effe Live geweest, en meteen in een vrij rappe wagen op de Nurburgring. Heb dus ook nog niet mogen finishen omdat ik te ver achter lag... Maar het gaat al beter

Spelen jullie Live allemaal met auto's die je in de carreer mode gewonnen/getuned hebt enzo ?
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:43:08 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27336152
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:01 schreef RealRico het volgende:
Vinden jullie 't ook niet 'n beetje oneerlijk, tegenover de reclame van Forza Motorsport, op tv.
Deze laten ze met ´n veel hogere framerate zien, dan dat ie werkelijk speelbaar is.

Of is 'ie bij jullie wel speelbaar met 'n hogere framerate? (dus dattie lekker vloeit).
Vind ik erg knap van ze als ze dat kunnen, aangezien het signaal met 25fps van de kabel af komt.

Onzinverhaal dus, je Xbox zal misschien gaar zijn.
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:45:04 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27336205
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
Spelen jullie Live allemaal met auto's die je in de carreer mode gewonnen/getuned hebt enzo ?
Ja, da's veruit het leukste. Verder is 't eerder regel dan uitzondering dat je op de ring te laat binnen komt. Zeker met snelle auto's. 30 seconden is gewoon veel te weinig, dat hadden ze naar anderhalve minuut moeten tillen. Dat was misschien wel veel, maar ik heb echt nauwelijks irritaties gehad bij PGR2 tijdens 't wachten, want je kan nog gewoon doorlullen en anderhalve minuut nagenieten van je overwinning
  woensdag 25 mei 2005 @ 13:04:39 #200
35662 Heintje
Gears of War.
pi_27336861
Als ik tegen een maat van mij rij doe ik het altijd zou dat ik mijn auto net voor de finsh stop en dat hij er dan achterop knalt waardoor we allebij finishen.
Alleen jammer dat ik dan niet kan zien welke ronde tijden ik had kunnen hebben, maar ja.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')