 
		 
			 
			
			
			moet je de AI op hard zetten, dan moet je wel hard rijdenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:34 schreef peristilius het volgende:
Die levels van iedereen, zit pas op 31.
En ik heb volgens mij ook nog niet eens een top 100 notitie, top 200 wel volgens mij. Ik moet meer gaan spelen.
 
			 
			
			
			23 hier ofzo, maar heb niet zoveel tijd en speel op z'n moeilijkst, m'n broertje is me allang voorbij, maarja, die speelt op kleuter mode met suggested line en AI op easy enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:34 schreef peristilius het volgende:
Die levels van iedereen, zit pas op 31.
En ik heb volgens mij ook nog niet eens een top 100 notitie, top 200 wel volgens mij. Ik moet meer gaan spelen.
 
			 
			
			
			de AI is trouwens echt fantastisch vind ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
23 hier ofzo, maar heb niet zoveel tijd en speel op z'n moeilijkst, m'n broertje is me allang voorbij, maarja, die speelt op kleuter mode met suggested line en AI op easy enzo.
 
			 
			
			
			Ik niet, ze rijden veel te agressief om het realistisch te laten lijken, als jij remt voor een bocht komen zij keihard achterop beuken waardoor je dus fijn van de baan af stuiterd, en zij remmen uiteraard precies goed en stuiven de horizon over.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:05 schreef kepler het volgende:
[..]
de AI is trouwens echt fantastisch vind ik
als ik voor ze rij dan willen ze nog wel eens verremmen en gewoon de bocht missen. Rijden ze voor me dan rijden ze iets rustiger en maken minder snel een fout. Maar ook het inhalen doen ze meestal goed, gewoon netjes aan de binnenkant inhalen en uitremmen. En ook hier willen ze nog wel eens hun rempunt missen. Je hebt echt het gevoel alsof je aan het racen bent
 
			 
			
			
			heb ik tot nu toe weinig last van, ze maken vaak genoeg een foutjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik niet, ze rijden veel te agressief om het realistisch te laten lijken, als jij remt voor een bocht komen zij keihard achterop beuken waardoor je dus fijn van de baan af stuiterd, en zij remmen uiteraard precies goed en stuiven de horizon over.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Inderdaad, hun schieten ook vaak genoeg wel van de baan om het leuk te hebben.. in ieder geval de beste AI die ik in een racespel heb gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:27 schreef kepler het volgende:
[..]
heb ik tot nu toe weinig last van, ze maken vaak genoeg een foutje
 
			 
			
			
			Terecht.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef DinoPK het volgende:
(mijn drivatar was niet goed genoeg om die races te winnen dus ik moet wel).
 
			 
			
			
			dat zeker, al kan ik me af en toe flink irriteren als ik weer door een tikje achterstevoren staquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, hun schieten ook vaak genoeg wel van de baan om het leuk te hebben.. in ieder geval de beste AI die ik in een racespel heb gezien.
 
			 
			
			
			Ik probeer zelf om zo net mogelijk te rijden, dus ook niet leunen in een bocht, gewoon inhalen waar het veilig kan, moet zeggen dat ik nog geen 1 keer heb meegemaak dat ze me er af beuken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:12 schreef kepler het volgende:
[..]
dat zeker, al kan ik me af en toe flink irriteren als ik weer door een tikje achterstevoren sta
ik heb ook het idee dat als jij normaal rijdt, dat de AI dan ook normaal rijdt. Of klopt dat niet?
 
			 
			
			
			hmm, af en toe wurm ik me er wel mooi tussendoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik probeer zelf om zo net mogelijk te rijden, dus ook niet leunen in een bocht, gewoon inhalen waar het veilig kan, moet zeggen dat ik nog geen 1 keer heb meegemaak dat ze me er af beuken.
Hooguit de ruimte niet geven om in te halen
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Twas toch de bedoeling om "de echte racers te onderscheiden" ... je onder"schijt" je zeker met het gebruik van een drivatar ja... denk toch niet dat ik je tijden in de scoreboards aanneem van je hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:54 schreef twi het volgende:
Al steken mensen de disc ritueel in de fik na er een grote stomende drol op gelegd te hebben, waarom maken anderen zich daar zo druk over?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Als je niet kan rijden, doe het dan niet.. of probeer je auto te tunen, de tuning is standaard namelijk om te huilen. Beetje rommelen met afstelling en je heb soieso een betere auto, en probeer het dan weer. Nog de tuning niet goed, ga dan weer zitten kutten, net zo lang tot je wel die race kan winnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:41 schreef DinoPK het volgende:
Diegenen die afgeven op die drivatar's hebben de races waar ik het over heb vast nog niet geprobeerd. Ga voor de lol maar eens de Shelby Cobra en Tuscan S races doen in professional, de corvette races zijn er niets bij aangezien je daar wel een opgevoerde bak hebt..
Sorry hoor, maar na 3 uur frustratie heb ik er soms ook wel eens genoeg van. Mijn drivatar heeft tot nu toe pas 2 races voor mij gereden, big deal. Dit spel is af en toe zo ontiegelijk moeilijk dat het een aanvulling kan zijn. Voor de credits hoef je het niet te doen.
Als je wilt zeiken, zeik dan op mensen die met hun racelijn en assistjes aanrijden.
/level 42.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ja sorry.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:04 schreef DinoPK het volgende:
Bastard: hoever ben jij nu dan.... ik wil wel eens horen wat je zegt als je net zover bent als ik.
En gijsje: komop man, nog steeds al die hulpmiddeltjes?
 
			 
			
			
			43% level 34.. lukt me nog best zonder drivatarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:04 schreef DinoPK het volgende:
Bastard: hoever ben jij nu dan.... ik wil wel eens horen wat je zegt als je net zover bent als ik. Niet kunnen rijden, kom op man.
quote:To get a rear-wheel drive under control, you'll basically need to do two things:
1) Tune your suspension properly (which means buying the most expensive suspension upgrade)
2) Drive correctly: use partial throttle when your front wheels are turned.
After getting the fully customizable suspension, take it for a test drive. Is the car oversteering? Take a look at the defauly suspension setting, particularly the spring rates and the antiroll bars.
There are two things I noticed about the default settings in the racing suspension for many of the cars that I bought:
1) There is a large differential between the front and rear spring rates (i.e. the front spring is set to a high number and the rear is set to a low number). Well, no wonder my car handles like crap. One of the things I learned from GT3 and GT4 is that you want to keep your front and rear spring rates as close as possible. Big differentials causes uneven stiffness, and leads to over/under-steer. You will need a small differential on most cars to get the steer corrected, but not a 40% difference that you see here.
2) The antiroll bars are set very low at the default settings. Who though this was a good idea? What's the point of having them if they are preset to almost zero? Duh. Also, no room to play with them.
Here is what has been successful for me. (May not be for you). The first thing I do when I get a new car and the racing suspension:
1) Drive the car around the course to get a feel for the default settings. You will probably notice lots of under/over-steer. Now begin tuning (do all these things before driving again):
2) Set the front and rear springs to the middle setting, same setting for front and back. Get rid of that differential, at least for now.
3) Lower the ride height to a few notches above the lowest setting. Same setting for front and back.
4) Set your antiroll bars to the middle setting, same for each.
5) Now drive a few laps. It will feel different, but probably better than it was before.
This is the neutral setting for you car. You have gotten rid of the glaring problems from the default settings: lowered your car, actually given your antiroll bars some effect, and gotten rid of the huge spring differential.
Lowering you car is always good. It puts your center of gravity lower so there is less transfer of weight during cornering, braking, and acceleration. It also reduces the aerodynamic drag under your car. Think about a big monster truck who has its ride height set real high.how well can that thing corner with all that body roll. Low to the ground is always good, no matter what the other settings are.
Now, if ride height is set too low, your car will hit the roadway on a bump. But in Forza, you don't need to worry about this too much. Why: no damage when you do bottom out and very little loss of control when you do. We're not running any rally courses here. No major bumps. So, lower that car and don't worry about the consequences.
Now that you have the neutral setting, you can make small adjustments. If the car feels to stiff or too responsive, you can begin softening both your antiroll bars and springs, same for front and back. If the car feels too mushy or not responsive enough, then increase them. If, for some reason, your car bounces into the air, soften your springs. I don't think this will happen, though.
To correct over/under-steer, make small changes to both the antiroll bars and springs. Small. Doing this will cause you to have a small differential between front and back settings. But, by making small changes to both front and back of both antiroll bars and springs, you can get good effects without causing a large differential in either setting. For example, if the description says to increase my front roll bars to help with understeer, I will increase my front roll bars a little and decrease the real roll bars by the same amount. I then do the same for the springs.
My advice is to mess with the springs and antiroll bars to correct for under/oversteer before you start messing with downforce settings. A lot of drivers become "dependent" on their downforce to correct steer. But there are disadvantages to this:
1) Downforce is proportional to speed, so this will only help in the faster corners, whereas suspension settings work at all speeds.
2) Downforce also creates drag which slows you car down. Yes, downforce is important and helps, but don't use it in place of good suspension settings.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Gooi die lijn nou eens uit, en zet je ABS desnoods aan, en vergeet daarbij je damage niet. Dan begin je pas echt te racen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:11 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nou op 42% en gebruik alleen die rare lijn die meestal maar voor 2 of 3 bochten handig is. Da AI staat op makkelijk. Damage op Cosmetic. En voor de rest staat alles op moeilijk. Dus lekker zelf schakelen, Geen ABS Traction en STM. Ook slijten mijn banden.
Wat ik wel eens irritant vind is dat je niet kan zien wanneer je wielspin of blokkerende banden hebt. Het zou wel fijn zijn dat er dan iets op zou lichten net zoals gebeurd als je ABS aan hebt staan en hem ook gebruikt.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Nuttige shit, dit ga ik even proberenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
43% level 34.. lukt me nog best zonder drivatar
Misschien moet je het volgende eens doorlezen, voor de diehard racer:
[..]
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Als je met ABS aan rijd niet. En ik vind trouwens nog steeds dat mensen die op hulpmiddelen als ABS TC en STM zitten te zeuren zichzelf voor de gek aan het houden zijn, die dingen zijn tenslotte gemaakt om je beter te laten performen. Kijk maar naar die mensen die in de top 10 staan in de time trials, die hebben negen van de tien keer die dingen ook allemaal aanstaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:57 schreef Heintje het volgende:
Rank 50 haal je bij 9 miljoen. En een endurance race is maar 120K dus dat valt nog wel mee. Of leveren de endurance races op den duur nog meer op?
Oja, Dino? Wat heb jij tegen die ideale lijn? Je moet nog steeds zelf je auto besturen. En die lijn is op in de meeste gevallen niet eens ideaal. Die lijn remt altijd in de bocht terwijl voor de bocht remmen veel fijner is. Dus je moet toch eerder remmen dan waar die lijn rood wordt.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Het zegt toch genoeg denk ik dat jij gisteravond de 3 laps nurburgring wint met 17 seconde voorsprong, daarna je lijn uitzet en op tsukuba 3 laps D klasse met een halve ronde niet eens op tijd binnenkomt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef rockstah het volgende:
[..]
Die racelijnen zijn twijfelachtig ja, maar ga nu niet zitten doen alsof ze het hele spel verzieken.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Je kan zelfs van auto switchen als je wilt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:06 schreef twi het volgende:
Trouwens, op een gegeven moment kom je op een niveau waar je races in series moet rijden. Krijg je die auto op 't einde ook alleen als wanneer je die hele serie in 1 ruk uit speelt, of kan je ook tussendoor saven en quitten, en dan de volgende dag verder gaan?
 
			 
			
			
			Tsja, als iemand hulpmiddelen nodig heeft om te winenn dan doet dat alleen maar af aan zijn gevoel van voldoening als hij wint.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Het zegt toch genoeg denk ik dat jij gisteravond de 3 laps nurburgring wint met 17 seconde voorsprong, daarna je lijn uitzet en op tsukuba 3 laps D klasse met een halve ronde niet eens op tijd binnenkomt.
Zeker op de ring , en testtrack heeft die lijn een enorm voordeel aangezien de banen zo lang zijn dat ze erg moeilijk foutloos te rijden zijn in dit spel. Ook in New York, een erg donkere baan, heeft de lijn een visueel voordeel (makkelijker te zien, zeker overdags).
Die hulplijnen kunnen mij eigenlijk geen flikker schelen, maar ik wil wel als ik online race een eerlijke kans hebben tegen een ander. Misschien wel de grootste misser van forza, geen mogelijkheid om hulpmiddelen te forceren als host zijnde. Singleplayer verziekt de lijn niets, multiplayer daarentegen wel. imho.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:01 schreef RealRico het volgende:
Vinden jullie 't ook niet 'n beetje oneerlijk, tegenover de reclame van Forza Motorsport, op tv.
Deze laten ze met ´n veel hogere framerate zien, dan dat ie werkelijk speelbaar is.
Of is 'ie bij jullie wel speelbaar met 'n hogere framerate? (dus dattie lekker vloeit).
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Vind ik erg knap van ze als ze dat kunnen, aangezien het signaal met 25fps van de kabel af komt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:01 schreef RealRico het volgende:
Vinden jullie 't ook niet 'n beetje oneerlijk, tegenover de reclame van Forza Motorsport, op tv.
Deze laten ze met ´n veel hogere framerate zien, dan dat ie werkelijk speelbaar is.
Of is 'ie bij jullie wel speelbaar met 'n hogere framerate? (dus dattie lekker vloeit).
 
			 
			
			
			Ja, da's veruit het leukste. Verder is 't eerder regel dan uitzondering dat je op de ring te laat binnen komt. Zeker met snelle auto's. 30 seconden is gewoon veel te weinig, dat hadden ze naar anderhalve minuut moeten tillen. Dat was misschien wel veel, maar ik heb echt nauwelijks irritaties gehad bij PGR2 tijdens 't wachten, want je kan nog gewoon doorlullen en anderhalve minuut nagenieten van je overwinningquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
Spelen jullie Live allemaal met auto's die je in de carreer mode gewonnen/getuned hebt enzo ?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ik had gewonnen op de nurburgring.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Het zegt toch genoeg denk ik dat jij gisteravond de 3 laps nurburgring wint met 17 seconde voorsprong, daarna je lijn uitzet en op tsukuba 3 laps D klasse met een halve ronde niet eens op tijd binnenkomt.
Zeker op de ring , en testtrack heeft die lijn een enorm voordeel aangezien de banen zo lang zijn dat ze erg moeilijk foutloos te rijden zijn in dit spel. Ook in New York, een erg donkere baan, heeft de lijn een visueel voordeel (makkelijker te zien, zeker overdags).
Die hulplijnen kunnen mij eigenlijk geen flikker schelen, maar ik wil wel als ik online race een eerlijke kans hebben tegen een ander. Misschien wel de grootste misser van forza, geen mogelijkheid om hulpmiddelen te forceren als host zijnde. Singleplayer verziekt de lijn niets, multiplayer daarentegen wel. imho.
 
			 
			
			
			Ik rijd al vanaf het begin met de AI op hard.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:41 schreef kepler het volgende:
[..]
moet je de AI op hard zetten, dan moet je wel hard rijden
 
			 
			
			
			bij amateur gaat het gewoon om de snelst getunede autoquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik rijd al vanaf het begin met de AI op hard.
Alleen ik wilde eerst alle amateur races doen, daar is het veel moeilijker om een top notitie neer te zetten dan in de proffesional merk ik. Bij die proffesional races kom je idd bijna standaard in de top 500 als je gewoon wint met de AI op hard.
 
			 
			
			
			Dat deed ik dus niet, vond ik een beetje zwak.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:15 schreef kepler het volgende:
[..]
bij amateur gaat het gewoon om de snelst getunede auto
 
			 
			
			
			tja ach, na de amateur-races wordt het pas echt moeilijkerquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat deed ik dus niet, vond ik een beetje zwak.Meestal was mijn auto maar iets beter dan de beste tegenstander (alleen is mn maximaal geupgrade corvette c6 volgens mij nog steeds slechter dan de stock lingenfelter
). En in de amateur races zijn al zo ontzettend veel tijden neergezet...
 
			 
			
			
			Weet het, ik heb nu een stuk of 6 events in de professional gedaan. Idd wel iets pittiger, maar over het algemeen nog steeds goed te doen vind ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef kepler het volgende:
[..]
tja ach, na de amateur-races wordt het pas echt moeilijker
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ben nog niet echt bezig in de R P en al die andere überklasses, dus mijn favo auto is so far de Evo 8 FQ 330, super grip met de 4wd, acceleratie van 10, springt in iedere bocht heerlijk weg, prachtautoquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:01 schreef DinoPK het volgende:
Wat is iedereens favoriete autotje eigenlijk tot nu toe?
Mijn favoriet is de A1 F355. Supersnel schakelen, als een blok op de weg, snel, en dan bovenal dat gierende geluid, fantastisch.
Eervolle vermelding voor beste motorgeluid: Jag XJ220 met wat extra's erop. De fluit en de blowoff van de turbo zijn fantastisch
Vandaag totaal geen problemen gehad met de races, alles vrij makkelijk gewonnen (lightweights en A championship gedaan). Wel jammer dat de races zo enorm lang worden...
 
			 
			
			
			Ja, maar jouw bak was ook veel sneller, en je had me net in de laatste bocht ingehaald, het scheelde nog geen halve secondequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik had gewonnen op de nurburgring.Met alleen abs.
 
			 
			
			
			Staat ook niet op 't hoesje op de achterkant. Beter dan bij MM3, PGR2 en Halo 2 waar je een half jaar lang gek gemaakt wordt met content download en 't dan veel te laat pas wordt geleverd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:51 schreef DinoPK het volgende:
Overigens.... waar is de content download optie?.... het zou toch niet...
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Inderdaad, het hadden er best meer mogen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:39 schreef truSteh het volgende:
Ik vind dat er ook wel te weinig tracks zijn, begint een beetje te vervelen om elke track voor de zoveelste keer te rijden, en dan ook nog eens steeds meer rondjes.. begint saai te worden.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ik vind in precies dezelfde stock bak rijden nou ook niet echt leuk, de hele tijd zitten zenuwen omdat je tegenstander precies even hard gaat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef rockstah het volgende:
En alleen in de amateur mode vind ik het echt saai, omdat je daar vaak veel te ver voor aan rijd met een té snelle bak.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Er zitten mij nu al veel te veel tracks in het spel, hoe vaak ben ik al niet fijn een bocht uitgegleden omdat ik niet meer wist hoe ik die het beste kon nemen. Hoewel ik ze nu toch allemaal vrij goed begin te leren heb ik het net toch nog best moeilijk gehad op Nürburgring C, op sommige stukken moet je gewoon precies weten hoe je erin duikt, omdat je anders weer verkeerd uitkomt voor de volgende bocht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:58 schreef gijsje79 het volgende:
Blue mountain is wel de minste van alle tracks.
Dan vind ik die test circuit nog wel leuk.
Had wel wat meer tracks in het spel mogen zitten.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Seca is geniaal. Paar high speed bochten, paar heel hard op de rem. Overigens vind ik Maple Valley wel lekker, erg hard circuit, je denkt hem te perfect te kennen, maar 1 stuurfoutje en dan is 250 tegen de kant best hard.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:37 schreef twi het volgende:
Leukste vind ik ook de FQ-330. Heerlijke auto, maar ik heb ook genoeg anderen waar ik plezier aan heb. Leukste tracks, tsja, dat zijn er eigenlijk heel veel. Alpine Ring () vind ik erg leuk, Testtrack Infield is prachtig frustrerend, Tsukuba is erg leuk, Laguna Seca ben ik van gaan houden, Silverstone is uitdagend maar wat sfeerloos en de Nurburgring is fantastisch (maar die tijdslimiet he?
). Enige tracks welke ik echt niet graag doe zijn Maple Valley en de Pacific Shipyard point to point races.
Ook Sunset Peninsula Infield (ofzo) vind ik niet zo bijster interessant eigenlijk. Er zitten niet veel banen in de game, maar elke auto heeft weer een andere insteek van de baan nodig zodat er toch nog genoeg uitdaging blijft op elk circuit.
 
			 
			
			
			Yup, een cheat eruit halen waardoor je door wat handelingen van de host zo level 50 bereikte en heel veel credits kon verdienen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:14 schreef gieling het volgende:
weet iemand waarvoor die xbox live update is
 
			 
			
			
			ok!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, een cheat eruit halen waardoor je door wat handelingen van de host zo level 50 bereikte en heel veel credits kon verdienen.
 
			 
			
			
			Seca, Tsubuka, en de eerder genoemde penis inside zijn echt heerlijke banen.. Maple Valley krijg ik niet snel onder de kniequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Seca is geniaal. Paar high speed bochten, paar heel hard op de rem. Overigens vind ik Maple Valley wel lekker, erg hard circuit, je denkt hem te perfect te kennen, maar 1 stuurfoutje en dan is 250 tegen de kant best hard.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ik snap niet hoe dubbel jij praat!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:00 schreef DinoPK het volgende:
Besef je zelf niet hoe dubbel je nu praat ? : Van de week de drivatar afzeiken omdat het een makkelijke manier is om het spel te spelen, en nou wordt er een grote geld & level up (! instant level 50) glitch gedicht en dan vindt je het opeens wel best ?...
 
			 
			
			
			Wat een enorme kneus ben je toch ook af en toequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dubbel jij praat!
Wel omgebouwde xbox hebben met gedownloade spellen, en hier de brave ridder uithangen?
 
			 
			
			
			En jij bent zoooo'nn huillie he.. je hebt werkelijk altijd en overal wel iets op aan te merken of te zeiken... werkelijk offtopic inderdaad dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:13 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Wat een enorme kneus ben je toch ook af en toe![]()
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			En dan zeurt 'ie over de Drivatarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
Wat kan jou het nou schelen hoe ze aan die Saleen komen, als jij er van kan winnen is het toch geen punt? Dus nee niet mooi.
Ik vind het wel een beetje jammer, niet dat ik echt in geldnood heb gezeten, maar toen ik er 2 ton bij reed via die glitch (cheat is het niet), kon ik mooi wel wat auto's uitproberen, ipv andere auto's verkopen die ik had.
 
			 
			
			
			Spuit elfquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
En dan zeurt 'ie over de Drivatar
/edit: Ah, 't was al bedaard zag ik
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Heb al wat endurance racen gedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:08 schreef twi het volgende:
Heb gisteren trouwens de eerste twee endurance races gereden. Waar blijven jullie, DinoPK en Rockdarkangel?
Godver had ik 19% body-schade doordat een achterblijver me bij New York achterstevoren en tegen de muur tikte. 38.000 credits schade![]()
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Op een oval zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:49 schreef peristilius het volgende:
Die ME Four Twelve is te ziekelijk snel, rijd ik daar lekker rustig top-speed met mijn Zonda, opeens *SOEF* komt er iets zilvers voorbij, toen ik gefinished was zag ik dat het een ME Four Twelve was.
 
			 
			
			
			Het was op penis inside, en stock heeft zon ME Four Twelve een speed van 9.9, de Saleen S7 reed ik er met mijn Zonda op de oval makkelijk uit, die heeft ook maar een speed van 8,5 ofzo volgens mij.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:51 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Op een oval zeker?
Mwah valt mee op zich hoor:
De saleen s7 is verreweg de snelste ultimateop de normale circuits.
En voor de ovals een geheim wapen: voer eens een xj220 helemaal op
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Een probleem, die autos heb ik nog niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:00 schreef rockstah het volgende:
Die chrysler ME? Je wil niet weten hoe slecht dat ding rijdt
Die Enzo en XJ opvoeren en je rijd hem er echt kneiters hard uit.
 
			 
			
			
			Dat kan jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan kan je de Enzo trouwens wel ver opvoeren.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Dat heb ik nu ook al een beetje en ik zit pas op 41% ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:58 schreef DinoPK het volgende:
Die enzo heh.... hij's snel, dat geef ik toe. Alleen zijn ze de remmen vergeten ofzo?.. Wat een irritant ding om mee te rijden zeg(je krijgt hem dus bij level 48, 49 zal wel de me4-12 zijn en 50 de TVR).
Ik ben de singleplayer een beetje zat aan het worden denk ik, er zijn alleen nog maar high speed races over, erg lang allemaal, moeilijk, en soms totaal niet leuk.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Alleen voor de 1337.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:23 schreef Droopie het volgende:
oke, en die Fok! auto club, is die voor iedereen of moet je al getraind zijn
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Euhm nee, er wordt gewoon altijd je eigen soundtrack gedraait.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:30 schreef GinaG het volgende:
Misschien moet ik m'n bril opdoen(ik zag het nergens in de handleiding staan), ik heb zojuist mijn eigen soundrack samengesteld, als ik straks een game host kunnen anderen dan ook meegenieten van mijn goede smaak () ?
 
			 
			
			
			Jammer erg jammerquote:Op zondag 29 mei 2005 00:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm nee, er wordt gewoon altijd je eigen soundtrack gedraait.
 
			 
			
			
			Het zou de verbinding denk ik niet ten goede komen.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jammer erg jammer![]()
Ik vind dat die optie er eigenlijk zou moeten zijn![]()
 
			 
			
			
			Ik denk dat het eerder met dingen als rechten te maken zal hebben.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zou de verbinding denk ik niet ten goede komen.
 
			 
			
			
			Ik kan die auto nergens vindenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:42 schreef Rev- het volgende:
met de Tommy kollinski evo lancer(volledig opgevoerd) rij je iedereen er online uit... probeer maares voor de gein
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Heb je hem op de dragstrip weleens vergeleken met de tommykaira skyline? Die trekt hem er volgens mij namelijk echt wel uit.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:46 schreef Rev- het volgende:
ik bedoel natuurlijk de mine's evo, was ff in de war
Volledig opgevoerd is dat de snelst optrekkende auto in het spel (zelf getest op de dragstrip)
Als je goed rijd rij je zonder al te veel moeite bijna iedereen eruit
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Dat is natuurlijk totaal geen representatieve test, ik heb met de Tommy Skyline bij mijn eerste drag al een 8.4 gereden bijvoorbeeld. Het ligt ook erg aan je eigen schakelstijl. De enzo is qua top super snel, qua acceleratie.... zijn er denk ik betere/makkelijkere. In ervaren handen is de enzo de snelste, met de juiste setup, maar marginaal.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:20 schreef Rev- het volgende:
heb het net getest, en de evo is sneller
Tommy skyline 0:09.303
Mine's evo 0:09.246
Enzo 0:09.253
Allemaal volledig opgevoerd
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			En nu zonder automaat en de lijst ziet er heel anders uit, en de tijden hoger.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:09 schreef rockstah het volgende:
Ik heb de test even over gedaan met alle auto's in mijn garage die de drag <10 sec uit kunnen rijden:
1. Enzo Ferrari: 0:09.169
2. Mine's Evo VI: 0:09.313
3. Jaguar XJ220: 0:09.466
4. BMW Motorsport #15 V12 LMR: 0:09.496
5. Caddilac #8 LMP-02: 0:09.520
6. Subaru Impreza WRX STI Spec-C: 0:09.540
7. Koenigsegg CC8S: 0:09.548 (7)
8. TVR Cerbera Speed 12: 0:09.640
9. BMW Motorsport #42 Mclaren F1 GTR: 0:09.649
10. Chrysler ME Four-Twelve: 0:09.687
11. Sparco Evo VIII: 0:09.721
12. Porsche Carrera GT: 0:09.722
13. Panoz #10 LMP01 EPP: 0:09.784
14. Ferrari F40: 0:09.829
15. Tommy Kaira Skyline R34: 0:09.833
16. Audi #38 Champion R8: 0:09.888
17. Porsche Boxter S: 0:09.968
Duidelijke winnaar dus. Heb bij alle auto's de automaat laten schakelen en ze zijn allemaal vol gas gestart. Wat vooral opviel bij die rallybakken is dat ze een stuk minder wheelspin hadden dan bij de rest, op die TommyKaira na.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Hoezo niet? Heb gewoon alle auto's getest me de zelfde settings dus dat lijkt me van wel... (abs,tc en auto schakelen)quote:Op zondag 29 mei 2005 15:56 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk totaal geen representatieve test, ik heb met de Tommy Skyline bij mijn eerste drag al een 8.4 gereden bijvoorbeeld. Het ligt ook erg aan je eigen schakelstijl. De enzo is qua top super snel, qua acceleratie.... zijn er denk ik betere/makkelijkere. In ervaren handen is de enzo de snelste, met de juiste setup, maar marginaal.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Goh, wat een aardschokkende conclusie.quote:[b]Op zondag 29 mei 2005 16:09 Wat vooral opviel bij die rallybakken is dat ze een stuk minder wheelspin hadden dan bij de rest,
 
			 
			
			
			Ok, ik geef toe. Ik wou gewoon even patsen met al mijn superbakkenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goh, wat een aardschokkende conclusie.
 
			 
			
			
			Dat mag, daar is dit topic dan ook voorquote:Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe. Ik wou gewoon even patsen met al mijn superbakken![]()
 
			 
			
			
			Het verschil zit hem in 4wd t.o.v. rwd of fwd. Rallybakken rijden juist super.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe. Ik wou gewoon even patsen met al mijn superbakken![]()
 
			 
			
			
			
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |