quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:09 schreef keizerpinguin het volgende:
heb het al veranderd hoor!! was de D vergeten in Chandler!! excuse me princess
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
Het is dat tvp's niet meer mogen maar anders zou die hier geplaatst worden.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Stel je toch voor dat je een auto-verslaafd vriendje hebt, dan krijg je de hele dag dat geleuter over je heen..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
Het is dat tvp's niet meer mogen maar anders zou die hier geplaatst worden.
quote:
Ik? Inhoudelijks? Het ging over auto's.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ceci n'est pas une TVP.
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon iets inhoudelijks postenals het maar niet on-topic is.
.
Waar is de kerstman eigenlijk naartoe?quote:
ELIJAHquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:13 schreef wizarddragon het volgende:
hihaho
Ik kan echt niks meer schrijven als ik ziek benquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, kosteloos, zonder tussen-n..
Het is vast inhoudelijk, dus laat je niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet uit de doeken doen..
Dacht het ook even, maar Van Dale zegt echtquote:
quote:kos·te·loos (bn.)
1 niets kostend, zonder kosten voor degene die ervan profiteert => gratis
Das een rendier. Deaus.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waar is de kerstman eigenlijk naartoe?![]()
Q: Doet de koe het nu?![]()
A: Ja!
quote:Een tussen-n kan alleen voorkomen in samenstellingen. Een samenstelling is een woord dat bestaat uit twee (of meer) delen die elk ook als zelfstandig woord in dezelfde betekenis kunnen voorkomen. Zo is het woord pannenkoek samengesteld uit de woorden pan en koek; omdat het woord verder niet onder een van de uitzonderingsregels valt, krijgt het een tussen-n.
Woordeloos is geen samenstelling maar een afleiding. Bij afleidingen komen een of meer woorddelen niet zelfstandig (in dezelfde betekenis) voor; zo'n woorddeel is een voorvoegsel als be- of ver- of een achtervoegsel als -achtig, -lijk of -loos. In woordeloos zit zo'n achtervoegsel. In dat geval zijn de regels voor de tussen-n niet van toepassing. Andere voorbeelden zijn: brodeloos, dadeloos, gedachteloos, grenzeloos, kosteloos, straffeloos en zorgeloos. Ook in afleidingen op -lijk staat nog weleens ten onrechte een tussen-n; de juiste vormen zijn hopelijk, kostelijk, lichamelijk, smartelijk en zorgelijk.
dag creno.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:19 schreef creno het volgende:
dag vogels, dag bloemen, dag homooooos
truste
wat is dat nou weer voor triest regeltje wat er onder de foto komt dat je het zlef moet verkleinen bla bla jezus ze hebben zeker zlef niks beters te doen hier op het fok.... steeds meer regels jagen mensen weg! het moet wel leuk blijven op een forum en niet duizende regeltjes waaar je je aan moet houden anders is de lol er snel af!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:17 schreef keizerpinguin het volgende:
nog een auto om het af te leren
[afbeelding]
Ga dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:19 schreef keizerpinguin het volgende:
ik blijf die cheerleaders leuke smiley's vinden!!!
ooh ja ik ging slapen![]()
Lekker kontje!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:17 schreef keizerpinguin het volgende:
nog een auto om het af te leren
[afbeelding]
niet jouw favo onderwerp?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:11 schreef wonderer het volgende:
Auto's? Eh?
Tenzij het over rode honda preludes gaat met gele stippen, neuhquote:
Waarom krijgt 'woorddelen' in jouw stukje opvoedkundige grammaticale terechtwijzing dan geen tussen-n?quote:
NEE!quote:
BAGAGEDRAGER!!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:23 schreef creno het volgende:
tis zo maar rustig hier...
Kut-opmerkingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:12 schreef Prego het volgende:
...kwist trouwens niet dat kylie uberhaupt borsten had
...Lurker...!?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:59 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
BAGAGEDRAGER!!!!!
misschien stof tot discussie?
't klinkt anders als een tiet-opmerking.quote:
tsss nou echt een opmerking van iemand zonder verstand!!! wil je wel eens horen als je moeder het blijkt te hebben!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:12 schreef Prego het volgende:
...kwist trouwens niet dat kylie uberhaupt borsten had
Het is een 17 jarige puber die vanaf weet ik veel welke datum droog staat. Wat verwacht je nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:25 schreef Prego het volgende:
[..]
zeik niet zo man, neem dingen eens met een korrel zout
over sommige dingen is het niet gepast opmerkingen te plaatsen met een korrel zout al is het een heel pak!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:25 schreef Prego het volgende:
[..]
zeik niet zo man, neem dingen eens met een korrel zout
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef Sunjammer het volgende:
't Komt wel weer goed hoor met der Kylie. Ze zijn er op tijd bij... Don't worry!
(Voelen jullie je nu weer beter, of moet ik iets meer m'n best doen?)
Je kan natuurlijk ook zeggen dat je net als hun een enorme fan van haar bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef Sunjammer het volgende:
't Komt wel weer goed hoor met der Kylie. Ze zijn er op tijd bij... Don't worry!
(Voelen jullie je nu weer beter, of moet ik iets meer m'n best doen?)
een enorme van heeft?! en dat betekend!?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zeggen dat je net als hun een enorme van heeft.
Ik? Neuh... 't Is naar voor d'r hoor, maar ze is maar één van de velen he...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zeggen dat je net als hun een enorme van heeft.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
het is een begin...........
![]()
je maakt veel goed jij , maar het is niet aan jou om een excuus te maken, maar toch lief van je![]()
PARDONquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik? Neuh... 't Is naar voor d'r hoor, maar ze is maar één van de velen he...
*snif*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
PARDON
streept huwelijk uit zijn agenda
maar anastacia is gewoon een moordwijf, dus boeien waar die tieten vandaan komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:
anastacia HEEFT tenminste tieten.... ok ze zijn wel gekocht... maar toch...
elize met borstkanker... dat zou wat zijn....
help help help.... ik krijg tieten...
ja dan vraag je er om...
en mocht ik mensen voor hun kop stoten nu...
bite me!
jij weet niks over mijn moeder dus je eigen opmerking gaat op voor jezelfquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tsss nou echt een opmerking van iemand zondrer verstand!!! wil je wel eens horen als je moeder het blijkt te hebben!
bekentquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:36 schreef Semisane het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die de opmerking van Prego wel grappig vond/vind.
Laten we er nou geen drama van maken he, En ja ik ken persoonlijk een vrouw die borstkanker heeft gehad....heeft borst moeten amputeren alleen maar omdat het om een "bekent" iemand gaat....zoals al gezegt, ze hebben het ontdekt in een vroeg stadium.....dus eigenlijk het enige wat het noemen waard is dat ze blijkbaar regelmatig borst onderzoek laat plegen zelfs al heeft ze nauwelijks borsten en dit maar weer duidelijk maakt dat elke vrouw dit regelmatig moet laten doen.....zoets dus...
Maar om de huillie uit te gaan hangen omdat het kylie is.....neuh...daar kan ik dus ff geen begrip voor opbrengen....dus Prego...als je nog een grapje weet....gooi het maar op het forum hoor.
goed!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef Sunjammer het volgende:
Prego: Alles wel hoor... en daar?
ik dus ook ook, mijn eigen moeder, wellicht geen borst maar aan haar baarmoeder.. vandaar dat ik die opmerking van (wie was het ook alweer) zo dom vond..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:36 schreef Semisane het volgende:
, En ja ik ken persoonlijk een vrouw die borstkanker heeft gehad....heeft borst moeten amputeren
Oei...niet prettig om mee te maken nee. Alles nog goed gekomen met je moeder?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:46 schreef Prego het volgende:
[..]
ik dus ook ook, mijn eigen moeder, wellicht geen borst maar aan haar baarmoeder.. vandaar dat ik die opmerking van (wie was het ook alweer) zo dom vond..
Ikkuh nog niet.. m'n haren zijn nog tekortquote:
Goed om te horen dat je moeder ok is!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef Prego het volgende:
zeker weten, sowieso ging ze er zelf altijd goed mee om, eerder erom lachen dan bij de pakken neer gaan zitten. misschien af en toe te sterk houden maar dat lijkt soms wel moeders eigen
typisch dat de patient het wel kan maar een pubertje die geilt op bekende mensen ontmoeten op z'n kop staat. zegt ook veel over sterkte van iemand..
mijn moeder is ok![]()
![]()
Kan dat dan bij jou?quote:
En dat is?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:26 schreef Waxxer het volgende:
Hoe zal ik het doen?
Trouwens, cool, een Franse kapper!![]()
Ik ga trouwens wél normaal haar doen hoor
Mijn bedoeling is modern doch niet-meteen-in-het-oog-springendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ikkuh nog niet.. m'n haren zijn nog tekort
Wat voor kapsel neem je? Zijkant geschoren en bovenkant lang?![]()
dat is altijd wel apart, je wordt zelden tot nooit door een vrouw geknipt hier, das namelijk niet 'de bedoeling' over het algemeen.quote:
Ik heb inkijk-, of ja, opkijkvreesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals meneer links? Ik vind meneer rechts wel stoer.![]()
hehe wat een gay-onderwerp
Wassen knippen föhnen koffie: 23 pleuriquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:38 schreef Prego het volgende:
[..]
dat is altijd wel apart, je wordt zelden tot nooit door een vrouw geknipt hier, das namelijk niet 'de bedoeling' over het algemeen.
en de behandelingen gaan vaak gepaard met een glas wijn erbij... en dat voor ¤16
23 euro's zow.. duur man. Ik ben ongeveer met wassen knippen fohnen en nabehandeling 16 euro kwijt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wassen knippen föhnen koffie: 23 pleuriNaja, een dokter kost nagenoeg hetzelfde, en dan ben je zonder extra's 5 minuten verder
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je hebt toch nu meer een kapsel zoals deze meneer (toch?):
[afbeelding]
leuke tattoo's overigens
Nou, ik ben weer een paar weken verderquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hmm.. hij zit toch nu al goed? Of wil je gewoon korter en praktischer??
Scheelt wel een pot AH of een ander huismerk behangplaksel voor je haarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik ben weer een paar weken verderen idd korter en pratktischer
Veel thee drinkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:10 schreef Weemz het volgende:
Blegh, ik vind verkoudheid die aan het doorkomen is niet leuk... pijn in mijn neus... pijn in mijn hoofd... Had ik al blègh gezegd?
Ik val niet vaak op gespierd.. maar Oh dear Lord..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je hebt toch nu meer een kapsel zoals deze meneer (toch?):
[afbeelding]
leuke tattoo's overigens
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:14 schreef Waxxer het volgende:
Nog een week of twee en dan krijg ik sleutels
quote:
Da's de instelling...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Net weer een discussie met mijn huisgenote
TWEEEE WEEKJES NOG!!!!![]()
Ik ben gewoon in staat als eerste mijn bed er neer te planten en daar te wonen ook al staat er nog niks anders
Misschien moet je 't weer in een staart doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:37 schreef Vlarp het volgende:
Mijn haar momenteel:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil ook van dat mooie dikke haar als wax. Dan kon ik ook meer met m'n haar doen
Sterfquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien moet je 't weer in een staart doen..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:37 schreef Vlarp het volgende:
Mijn haar momenteel:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil ook van dat mooie dikke haar als wax. Dan kon ik ook meer met m'n haar doen
quote:
Of ipv dat ik zeg 'doehoei *smak*smak*smak*' als ik ga, gooi ik al mijn frustraties eruit in niet mis te verstane woorden!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's de instelling...
Ik hoorde vandaag van een collega die erg lang met m'n chef had gesproken dat m'n chef erg te spreken is over me. M'n chef zegt niet zo snel iets positiefs over mensen ..
.
Ik heb 'n kaalplekje op m'n achterhoofd..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]Aaaawww.... Enneh... vergis je niet, achter is het best dun, ik durf het niet meer kort te doen
![]()
En bovendien, je kunt qua aparte kapsels gróve fouten maken
![]()
![]()
Bij mij wordt het beeeetje bij beetje ietsje dunner, maar sinds ik de laatste keer dat ik geknipt werd drie (ja, drie) kappers bij m'n hoofd had staan met hun gezichten zo:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 'n kaalplekje op m'n achterhoofd..Heel duidelijk te zien nu..
M'n chef voorspelde me een jaar geleden al dat ik het ver zou kunnen schoppen als ik m'n best deedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of ipv dat ik zeg 'doehoei *smak*smak*smak*' als ik ga, gooi ik al mijn frustraties eruit in niet mis te verstane woorden!
En wat goed!!!![]()
Dat in een targetachtig en groot bedrjf als dat over jou persoonlijk zo positief wordt gepraat!!! Je werkt je vast wel heel ver op!!
En dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:00 schreef Cybart het volgende:
ok, ik doe ook mee met de "mijn haar op dit moment trend"
afbeelding 1
afbeelding 2
ga het nu lang laten groeien
ik zie wel wat ( en nog belangrijker, of) het wordt...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan?
Zo'n coupe wet? Zoals de halve wereld het nu heeft?
jij was al afgehaakt bij de "george michael in wham trend"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik doe nooit meer mee aan haarcoupetrends.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij was al afgehaakt bij de "george michael in wham trend"
Een coupe wát?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:04 schreef Vlarp het volgende:
En dan?
Zo'n coupe wet? Zoals de halve wereld het nu heeft?
o was JIJ dat op Ehvn.Culinair!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:00 schreef Cybart het volgende:
afbeelding 1
afbeelding 2
Ja zit je lekker relaxed op het terras de kaart te bekijken, komt er van links ineens zo'n stem "KIES NOU MAAR GEWOON!"quote:
neuh...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maak jij de laatste tijd nog vrienden?
je bent je gewoon helemaal de pleuris aan het werken, denk je, ik zal de zaak voor de keuken en bediening nog eens wat extra opbutsen door een toevallige voorbijzitter (ja voorbijganger kan niet) eens aan te sporen om sneller iets door te geven zodat ze helemaal geen rust hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zit je lekker relaxed op het terras de kaart te bekijken, komt er van links ineens zo'n stem "KIES NOU MAAR GEWOON!"Nah, zat pas net heur!
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh...
maar daar heb ik niet zo'n moeite mee...
we kunnen niet allemaal zo sociaal en aardig zijn als jij bent
toch weer een roeping gemist alszijnde kluizenaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen moeten ook geen vriendjes met je willen worden als je ligt te slapen.
Wat lief collegiaalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bent je gewoon helemaal de pleuris aan het werken, denk je, ik zal de zaak voor de keuken en bediening nog eens wat extra opbutsen door een toevallige voorbijzitter (ja voorbijganger kan niet) eens aan te sporen om sneller iets door te geven zodat ze helemaal geen rust hebben
Och je was toch van plan je haar te laten groeien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
toch weer een roeping gemist alszijnde kluizenaar
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:00 schreef Cybart het volgende:
afbeelding 1
afbeelding 2
dat dan ook wel weer...quote:
ja, coupe vader abrahamquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Och je was toch van plan je haar te laten groeien.
als het je stoort dan is het wel slim....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik nu.
Tijd om de grijze haren te verven?.
Nee ik werd gewoon banaal afgeblaft of ik ff op wou schietenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat dan ook wel weer...
ik had je al zo vaak gespot... ik denk, ik zal nu eens hoi zeggen...
euhm, zelfs dat heb ik niet gedaan
Dat vraagt natuurlijk om een linkje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:29 schreef Waxxer het volgende:
Weet je, het BLIJFT gewoon raar om je kleine buurjongetje van vroeger zichzelf op de markt zien zetten op gay.nlécht..... Niks tegen gay.nl hoor, maar in dit geval....
Mja, kweenie...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:29 schreef Cybart het volgende:
als het je stoort dan is het wel slim....
en dan nu dus de grote vraag...
doet het dat?
ook hier geldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik werd gewoon banaal afgeblaft of ik ff op wou schieten![]()
ja, maar je kan er persoonlijk niet zo blij mee zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, kweenie...
Als je de 30 gepasseerd bent, dan mag het eigenlijk wel he?.
Van die tiepjes liepen er wel veel rond zegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook hier geld
[afbeelding]
lipjes getuit, borstjes voor.....
euhm
ik bedoel
You never get a second chance to make a first impression
vrijdag was het helemaal een ramp..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die tiepjes liepen er wel veel rond zeg
3 van die dames, 1 met fototoestel "Zeg Chantal, we doen ff een kiekje! Doe's ff lekker casual meid!"
Nee, want dan loopt mijn onschuldige, anonieme fokgedrag gevaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om een linkje.
Maar...wat deed jou besluiten heen te gaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die tiepjes liepen er wel veel rond zeg
3 van die dames, 1 met fototoestel "Zeg Chantal, we doen ff een kiekje! Doe's ff lekker casual meid!"
ja, maar iedereen zit aan de crack tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:38 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, vinden jullie mij 'eng' mager?Eerlijk zeggen? Op de foto dan he.... dus ingevallen ogen ofzo?
Wat een waardeloze journalist ben je ook. Ik zie een glansrijke toekomst bij de Telegraaf voor je.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, want dan loopt mijn onschuldige, anonieme fokgedrag gevaar
Och... vergeleken met mijn foto's...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:38 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, vinden jullie mij 'eng' mager?Eerlijk zeggen? Op de foto dan he.... dus ingevallen ogen ofzo?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, maar iedereen zit aan de crack tegenwoordig
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar...wat deed jou besluiten heen te gaan?
Kwam ook 2 jongens tegen, jaar of 28 ... "Nou, kerel, ik ga even een vrouwtje doen heur!"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
vrijdag was het helemaal een ramp..
was voor genodigden toen... dus de gehele "jet set" mocht weer op komen draven....
Voor zijn kookkunsten zou ik idd ook een poging willen wagen me tussen het gepeupel te begeven.quote:
Ja ok, jij had dus meerdere redenen. Maar de volgende keer dus weer?quote:Goed... nu serieus.
Ik was er nog nooit heen geweest. Lei (van WASHH) vroeg of ik ook kwam kijken, hij stond daar met een stand (Food For Love). Pup was vorig jaar en het jaar daarvoor geweest, dus ik denk "Ik ga mee". Het was best leuk hoorGoed gegeten, m'n kapster gezien en ff bijgekletst, travo van de DansSalon was er, mijn geile trance-poes was er (Francoise
), Lei was er, Gerko etc etc. En SMAKELIJK gelachen om de Marijke hellwegertjes
maar het stond je welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:43 schreef Cazman het volgende:
Niet de haren lang laten groeien Bart!!! Da's alleen maar lastig
Dat is idd een redelijk kloppende sfeerimpressiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:54 schreef Cybart het volgende:
even een sfeerimpressie voor alle mensjes hiero:
mn loverboy stuurde me vandaag een leuk smsje meid
ik heb al 3 borstharen hoor !
Corry Konings heeft gewoon dezelfde kapper als ik heb, het kost wat, maar dan heb je ook wat
zeeeeeg, van welk leuk provinciaal blaadje zijn jullie...
meid, enig sjaaltje.... waar heb je je lippen laten verbouwen?
en dan heb ik het nog niet eens over al die korpsballen
en HET t shirt:
en de tekst klopt dus ook nog
quote:
Benodigdheden:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik kan vrijdag pas naar de kapper..
ERG cruciaal detail natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:44 schreef Nuvole het volgende:
3. Plaats de zak over je hoofd met de kijkgaatjes aan de voorkant.
Oeh! Een nieuwe serie! Knutselen met Nuvolequote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Benodigdheden:
- papieren zak
- schaar
- viltstift
1. Neem de papieren zak en knip er met de schaar twee kijkgaatjes in op de plaats van je ogen.
2. Teken met de stift de volgende gezichtsuitdrukking op de zak:.
3. Plaats de zak over je hoofd met de kijkgaatjes aan de voorkant.
4. Klaar is je kapselverberger!
Daarmee staat of valt idd het hele concept.quote:
Stay tuned, kijkbuiskinderen! Binnenkort meer meivakantieknutseltips.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Een nieuwe serie! Knutselen met Nuvole.
*notitie boekje pak*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daarmee staat of valt idd het hele concept.![]()
[..]
Stay tuned, kijkbuiskinderen! Binnenkort meer meivakantieknutseltips.
Je was toch laatst nog heel duur geweest ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik kan vrijdag pas naar de kapper..
*net uit me roes kom*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar het stond je wel
en hoezo lastig dan?
Een anti-hoestdrankje?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:14 schreef Waxxer het volgende:
*hoestdrankje slik*
Denk dáár maar eens diep, diep over na......
Verse whisky? Laat de kenners dat maar niet horen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
Zullen we dan maar aan de whisky, SAJ?.
*verse fles ontdop*
Nouja, de fles is vrij vers vergeleken met de inhoud van 15 jaar oud denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verse whisky? Laat de kenners dat maar niet horen.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, de fles is vrij vers vergeleken met de inhoud van 15 jaar oud denk ik..
De laatste keer dat ik cola bij m'n whisky deed was ik 16.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is geen malt hoor. Lust je 't dan nog wel, of wil je er meteen cola bij?.
Oh god..weer in een zeikbui?quote:
Da's wat, ruim tien jaar geleden?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De laatste keer dat ik cola bij m'n whisky deed was ik 16.
Als je koude limonade wil, drink je maar ijsthee of zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
Rosé is als koude limonade best lekker. Plús dat je er dronken van wordt.
Ik?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
en meteen is ie weer voor een dag weggejaagd?
vodka-ijsthee is dan wel weer chillquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je koude limonade wil, drink je maar ijsthee of zo.
Daar word je niet dronken van.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je koude limonade wil, drink je maar ijsthee of zo.
Aaah...je hebt gewoon een knuffel nodigquote:
SAJ is geen bn'erquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aaah...je hebt gewoon een knuffel nodig
Als ik dronken wil worden drink ik wel bier.quote:
dat jij cdp had weggejaagd....quote:
Ik knuffel geen BNers...quote:
Van?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aaah...je hebt gewoon een knuffel nodig
Verandering van drank doet drinken!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als ik dronken wil worden drink ik wel bier.
heb je bij je laatste handtas geen gratis boekje met "originele bitchy opmerkingen" gekregen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik knuffel geen BNers...![]()
En om nou weer daar geintjes over te gaan maken ken k nou wel..heb je nog een ander trucje of heeft de circus oppasser je nix anders geleerd?![]()
Die kneus begint al goed met z'n stomme papiertje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat jij cdp had weggejaagd....
tijd om je weer te irriteren op Yorin SAJ...
(en dan toch gewoon weer kijken
ja, komt meteen als loser over....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die kneus begint al goed met z'n stomme papiertje.
Kheb geen handtas nodig...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb je bij je laatste handtas geen gratis boekje met "originele bitchy opmerkingen" gekregen?
zonde, die kon je best gebruiken
Ik verveel me nooit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verandering van drank doet drinken!.
Enkel bier is ook maar saai he?
Geen ideequote:
Dronken personeel?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, komt meteen als loser over....
en hij blijft zo ook doorgaan...
wat een (wederom) suck up
Één gastheer die aan m'n tafel gaat zitten en het is de laatste keer dat ik daar ga eten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
mag die man snel de horeca uit..
vind zichzelf de beste gastheer....
mijn god.....
ja...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Één gastheer die aan m'n tafel gaat zitten en het is de laatste keer dat ik daar ga eten.
dat is het beste idee inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ken de oplossing:
De eigenaar eruit.
ja, ach die "frans" moet er gewoon uitgeschupt wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die kerel heef wel mensenkennis.
Nee hoor, ik heb geen driehoeksrelatie met die topic en de F5 toets..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft CB ons CDPtje met één enkele zachte opmerking het topic uit gejaagd?
Ik neem het zo over.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ach die "frans" moet er gewoon uitgeschupt worden
blijker blijft een ass
maar het restaurant ziet er dan wel weer leuk uit
Sterker nog, je hebt helemaal geen relatiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen driehoeksrelatie met die topic en de F5 toets..
Kzat even ergens anders bij te lezen
En blij toequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sterker nog, je hebt helemaal geen relatie
Te makkelijk.
dat mocht toch niet meer?!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:52 schreef creno het volgende:
tvp tvp tvp tvp
ooo ik had hier al gepost dus een gestresste tvp was helemaal niet nodig![]()
nou we zullen eens bellen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De keuken is bij jou in goede handen.
Renault Clio 1.5 dci?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:52 schreef keizerpinguin het volgende:
hello daar zijn we weer![]()
[afbeelding]
om on toppic te blijven![]()
Op het Leidseplein bedoel je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, dat was weer gezellig.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
is er hier nog wat spannends gebeurd?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
alle stress en spanning die ik doormaak..
Hoe is het gegaan met je Grote Deadline?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien zit m'n haar wel stom door alle stress en spanning die ik doormaak..
Stroom en Gas: 35 euroquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:50 schreef creno het volgende:
ff zomaar een vraag voor de mensen die op zichzelf zitten !
wat zijn jullie vaste lasten per maand, en dan de huur of hypotheek niet meegerekend ?
Een twentysomething dik-tietige vrouwelijke collega van me zei vandaag dat m'n kuif heel 'kek' zat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Drie zaadlozingen voor 30 euro in het park, twee weken hoofdpijn, drie huisgenoten, een Fokverslaving en een bijbaantje, de crackdealer, de pooier, een moeilijk opvoedbare parkiet en de wekelijkse treinreizenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:50 schreef creno het volgende:
ff zomaar een vraag voor de mensen die op zichzelf zitten !
wat zijn jullie vaste lasten per maand, en dan de huur of hypotheek niet meegerekend ?
Na 6 mei ging het mis?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
En toen heb je haar even alle hoeken van de kopieerkamer laten zien?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een twentysomething dik-tietige vrouwelijke collega van me zei vandaag dat m'n kuif heel 'kek' zat.
'k Geloof dat dat positief was.
En wanneer kom je uit de kast?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een twentysomething dik-tietige vrouwelijke collega van me zei vandaag dat m'n kuif heel 'kek' zat.
'k Geloof dat dat positief was.
Bruut genomen op de Xerox?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:57 schreef Nuvole het volgende:
En toen heb je haar even alle hoeken van de kopieerkamer laten zien?
Hmm, kweenie eigenlijk. Vind het zo wel grappig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:57 schreef AnGabhar het volgende:
En wanneer kom je uit de kast?
Vergeet niet een fotootje van haar gezichtsuitdrukking te posten hè?
Dat klinkt een stuk poëtischer dan mijn antwoord.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Drie zaadlozingen voor 30 euro in het park, twee weken hoofdpijn, drie huisgenoten, een Fokverslaving en een bijbaantje, de crackdealer, de pooier, een moeilijk opvoedbare parkiet en de wekelijkse treinreizen
HAHAHA.. wat een gewaagde lifestylequote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Drie zaadlozingen voor 30 euro in het park, twee weken hoofdpijn, drie huisgenoten, een Fokverslaving en een bijbaantje, de crackdealer, de pooier, een moeilijk opvoedbare parkiet en de wekelijkse treinreizen
Hoe direct wil je het hebben? "Neuk me"?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, kweenie eigenlijk. Vind het zo wel grappig.
Misschien als ik een directere vraag krijg ofzo?
Wil je een kopietje?quote:
Kaal was ie wél geil...quote:Seth heeft krullen en een Miami Vice T-shirt.![]()
Scan maar in en post 'm!quote:
Ik wist niet dat ie het in zich had.quote:Kaal was ie wél geil....
damn wat zijn er toch veel verschillen in, als ik dat zo van verschillende mensen hoor. Dit zou dus iets meer als honderd euro zijn... laten we het ruim pakken en dan is het 200quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Stroom en Gas: 35 euro
Water incl belasting: 22 euro
Kabel: 15 euro
ADSL: 25 euro
Telefoon: 10 euro
OZB: ?
Wie biedt meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |