ik zie wel wat ( en nog belangrijker, of) het wordt...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan?
Zo'n coupe wet? Zoals de halve wereld het nu heeft?
jij was al afgehaakt bij de "george michael in wham trend"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik doe nooit meer mee aan haarcoupetrends.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij was al afgehaakt bij de "george michael in wham trend"
Een coupe wát?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:04 schreef Vlarp het volgende:
En dan?
Zo'n coupe wet? Zoals de halve wereld het nu heeft?
o was JIJ dat op Ehvn.Culinair!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:00 schreef Cybart het volgende:
ok, ik doe ook mee met de "mijn haar op dit moment trend"
afbeelding 1
afbeelding 2
ga het nu lang laten groeien
Ja zit je lekker relaxed op het terras de kaart te bekijken, komt er van links ineens zo'n stem "KIES NOU MAAR GEWOON!"quote:
neuh...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maak jij de laatste tijd nog vrienden?
je bent je gewoon helemaal de pleuris aan het werken, denk je, ik zal de zaak voor de keuken en bediening nog eens wat extra opbutsen door een toevallige voorbijzitter (ja voorbijganger kan niet) eens aan te sporen om sneller iets door te geven zodat ze helemaal geen rust hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zit je lekker relaxed op het terras de kaart te bekijken, komt er van links ineens zo'n stem "KIES NOU MAAR GEWOON!"Nah, zat pas net heur!
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh...
maar daar heb ik niet zo'n moeite mee...
we kunnen niet allemaal zo sociaal en aardig zijn als jij bent
toch weer een roeping gemist alszijnde kluizenaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen moeten ook geen vriendjes met je willen worden als je ligt te slapen.
Wat lief collegiaalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bent je gewoon helemaal de pleuris aan het werken, denk je, ik zal de zaak voor de keuken en bediening nog eens wat extra opbutsen door een toevallige voorbijzitter (ja voorbijganger kan niet) eens aan te sporen om sneller iets door te geven zodat ze helemaal geen rust hebben
Och je was toch van plan je haar te laten groeien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
toch weer een roeping gemist alszijnde kluizenaar
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:00 schreef Cybart het volgende:
ok, ik doe ook mee met de "mijn haar op dit moment trend"
afbeelding 1
afbeelding 2
ga het nu lang laten groeien
dat dan ook wel weer...quote:
ja, coupe vader abrahamquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Och je was toch van plan je haar te laten groeien.
als het je stoort dan is het wel slim....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik nu.
Tijd om de grijze haren te verven?.
Nee ik werd gewoon banaal afgeblaft of ik ff op wou schietenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat dan ook wel weer...
ik had je al zo vaak gespot... ik denk, ik zal nu eens hoi zeggen...
euhm, zelfs dat heb ik niet gedaan
Dat vraagt natuurlijk om een linkje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:29 schreef Waxxer het volgende:
Weet je, het BLIJFT gewoon raar om je kleine buurjongetje van vroeger zichzelf op de markt zien zetten op gay.nlécht..... Niks tegen gay.nl hoor, maar in dit geval....
Mja, kweenie...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:29 schreef Cybart het volgende:
als het je stoort dan is het wel slim....
en dan nu dus de grote vraag...
doet het dat?
ook hier geldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik werd gewoon banaal afgeblaft of ik ff op wou schieten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |