NEE!quote:
BAGAGEDRAGER!!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:23 schreef creno het volgende:
tis zo maar rustig hier...
Kut-opmerkingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:12 schreef Prego het volgende:
...kwist trouwens niet dat kylie uberhaupt borsten had
...Lurker...!?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:59 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
BAGAGEDRAGER!!!!!
misschien stof tot discussie?
't klinkt anders als een tiet-opmerking.quote:
tsss nou echt een opmerking van iemand zonder verstand!!! wil je wel eens horen als je moeder het blijkt te hebben!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:12 schreef Prego het volgende:
...kwist trouwens niet dat kylie uberhaupt borsten had
Het is een 17 jarige puber die vanaf weet ik veel welke datum droog staat. Wat verwacht je nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:25 schreef Prego het volgende:
[..]
zeik niet zo man, neem dingen eens met een korrel zout
over sommige dingen is het niet gepast opmerkingen te plaatsen met een korrel zout al is het een heel pak!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:25 schreef Prego het volgende:
[..]
zeik niet zo man, neem dingen eens met een korrel zout
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef Sunjammer het volgende:
't Komt wel weer goed hoor met der Kylie. Ze zijn er op tijd bij... Don't worry!
(Voelen jullie je nu weer beter, of moet ik iets meer m'n best doen?)
Je kan natuurlijk ook zeggen dat je net als hun een enorme fan van haar bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:48 schreef Sunjammer het volgende:
't Komt wel weer goed hoor met der Kylie. Ze zijn er op tijd bij... Don't worry!
(Voelen jullie je nu weer beter, of moet ik iets meer m'n best doen?)
een enorme van heeft?! en dat betekend!?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zeggen dat je net als hun een enorme van heeft.
Ik? Neuh... 't Is naar voor d'r hoor, maar ze is maar één van de velen he...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zeggen dat je net als hun een enorme van heeft.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
het is een begin...........
![]()
je maakt veel goed jij , maar het is niet aan jou om een excuus te maken, maar toch lief van je![]()
PARDONquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik? Neuh... 't Is naar voor d'r hoor, maar ze is maar één van de velen he...
*snif*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
PARDON
streept huwelijk uit zijn agenda
maar anastacia is gewoon een moordwijf, dus boeien waar die tieten vandaan komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:
anastacia HEEFT tenminste tieten.... ok ze zijn wel gekocht... maar toch...
elize met borstkanker... dat zou wat zijn....
help help help.... ik krijg tieten...
ja dan vraag je er om...
en mocht ik mensen voor hun kop stoten nu...
bite me!
jij weet niks over mijn moeder dus je eigen opmerking gaat op voor jezelfquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tsss nou echt een opmerking van iemand zondrer verstand!!! wil je wel eens horen als je moeder het blijkt te hebben!
bekentquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:36 schreef Semisane het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die de opmerking van Prego wel grappig vond/vind.
Laten we er nou geen drama van maken he, En ja ik ken persoonlijk een vrouw die borstkanker heeft gehad....heeft borst moeten amputeren alleen maar omdat het om een "bekent" iemand gaat....zoals al gezegt, ze hebben het ontdekt in een vroeg stadium.....dus eigenlijk het enige wat het noemen waard is dat ze blijkbaar regelmatig borst onderzoek laat plegen zelfs al heeft ze nauwelijks borsten en dit maar weer duidelijk maakt dat elke vrouw dit regelmatig moet laten doen.....zoets dus...
Maar om de huillie uit te gaan hangen omdat het kylie is.....neuh...daar kan ik dus ff geen begrip voor opbrengen....dus Prego...als je nog een grapje weet....gooi het maar op het forum hoor.
goed!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef Sunjammer het volgende:
Prego: Alles wel hoor... en daar?
ik dus ook ook, mijn eigen moeder, wellicht geen borst maar aan haar baarmoeder.. vandaar dat ik die opmerking van (wie was het ook alweer) zo dom vond..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:36 schreef Semisane het volgende:
, En ja ik ken persoonlijk een vrouw die borstkanker heeft gehad....heeft borst moeten amputeren
Oei...niet prettig om mee te maken nee. Alles nog goed gekomen met je moeder?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:46 schreef Prego het volgende:
[..]
ik dus ook ook, mijn eigen moeder, wellicht geen borst maar aan haar baarmoeder.. vandaar dat ik die opmerking van (wie was het ook alweer) zo dom vond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |