Één gastheer die aan m'n tafel gaat zitten en het is de laatste keer dat ik daar ga eten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
mag die man snel de horeca uit..
vind zichzelf de beste gastheer....
mijn god.....
ja...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Één gastheer die aan m'n tafel gaat zitten en het is de laatste keer dat ik daar ga eten.
dat is het beste idee inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ken de oplossing:
De eigenaar eruit.
ja, ach die "frans" moet er gewoon uitgeschupt wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die kerel heef wel mensenkennis.
Nee hoor, ik heb geen driehoeksrelatie met die topic en de F5 toets..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft CB ons CDPtje met één enkele zachte opmerking het topic uit gejaagd?
Ik neem het zo over.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ach die "frans" moet er gewoon uitgeschupt worden
blijker blijft een ass
maar het restaurant ziet er dan wel weer leuk uit
Sterker nog, je hebt helemaal geen relatiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen driehoeksrelatie met die topic en de F5 toets..
Kzat even ergens anders bij te lezen
En blij toequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sterker nog, je hebt helemaal geen relatie
Te makkelijk.
dat mocht toch niet meer?!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:52 schreef creno het volgende:
tvp tvp tvp tvp
ooo ik had hier al gepost dus een gestresste tvp was helemaal niet nodig![]()
nou we zullen eens bellen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De keuken is bij jou in goede handen.
Renault Clio 1.5 dci?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:52 schreef keizerpinguin het volgende:
hello daar zijn we weer![]()
[afbeelding]
om on toppic te blijven![]()
Op het Leidseplein bedoel je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, dat was weer gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |