Als je koude limonade wil, drink je maar ijsthee of zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
Rosé is als koude limonade best lekker. Plús dat je er dronken van wordt.
Ik?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
en meteen is ie weer voor een dag weggejaagd?
vodka-ijsthee is dan wel weer chillquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je koude limonade wil, drink je maar ijsthee of zo.
Daar word je niet dronken van.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je koude limonade wil, drink je maar ijsthee of zo.
Aaah...je hebt gewoon een knuffel nodigquote:
SAJ is geen bn'erquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aaah...je hebt gewoon een knuffel nodig
Als ik dronken wil worden drink ik wel bier.quote:
dat jij cdp had weggejaagd....quote:
Ik knuffel geen BNers...quote:
Van?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aaah...je hebt gewoon een knuffel nodig
Verandering van drank doet drinken!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als ik dronken wil worden drink ik wel bier.
heb je bij je laatste handtas geen gratis boekje met "originele bitchy opmerkingen" gekregen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik knuffel geen BNers...![]()
En om nou weer daar geintjes over te gaan maken ken k nou wel..heb je nog een ander trucje of heeft de circus oppasser je nix anders geleerd?![]()
Die kneus begint al goed met z'n stomme papiertje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat jij cdp had weggejaagd....
tijd om je weer te irriteren op Yorin SAJ...
(en dan toch gewoon weer kijken
ja, komt meteen als loser over....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die kneus begint al goed met z'n stomme papiertje.
Kheb geen handtas nodig...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb je bij je laatste handtas geen gratis boekje met "originele bitchy opmerkingen" gekregen?
zonde, die kon je best gebruiken
Ik verveel me nooit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verandering van drank doet drinken!.
Enkel bier is ook maar saai he?
Geen ideequote:
Dronken personeel?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, komt meteen als loser over....
en hij blijft zo ook doorgaan...
wat een (wederom) suck up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |