ERG cruciaal detail natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:44 schreef Nuvole het volgende:
3. Plaats de zak over je hoofd met de kijkgaatjes aan de voorkant.
Oeh! Een nieuwe serie! Knutselen met Nuvolequote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Benodigdheden:
- papieren zak
- schaar
- viltstift
1. Neem de papieren zak en knip er met de schaar twee kijkgaatjes in op de plaats van je ogen.
2. Teken met de stift de volgende gezichtsuitdrukking op de zak:.
3. Plaats de zak over je hoofd met de kijkgaatjes aan de voorkant.
4. Klaar is je kapselverberger!
Daarmee staat of valt idd het hele concept.quote:
Stay tuned, kijkbuiskinderen! Binnenkort meer meivakantieknutseltips.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Een nieuwe serie! Knutselen met Nuvole.
*notitie boekje pak*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daarmee staat of valt idd het hele concept.![]()
[..]
Stay tuned, kijkbuiskinderen! Binnenkort meer meivakantieknutseltips.
Je was toch laatst nog heel duur geweest ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik kan vrijdag pas naar de kapper..
*net uit me roes kom*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar het stond je wel
en hoezo lastig dan?
Een anti-hoestdrankje?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:14 schreef Waxxer het volgende:
*hoestdrankje slik*
Denk dáár maar eens diep, diep over na......
Verse whisky? Laat de kenners dat maar niet horen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
Zullen we dan maar aan de whisky, SAJ?.
*verse fles ontdop*
Nouja, de fles is vrij vers vergeleken met de inhoud van 15 jaar oud denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verse whisky? Laat de kenners dat maar niet horen.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, de fles is vrij vers vergeleken met de inhoud van 15 jaar oud denk ik..
De laatste keer dat ik cola bij m'n whisky deed was ik 16.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is geen malt hoor. Lust je 't dan nog wel, of wil je er meteen cola bij?.
Oh god..weer in een zeikbui?quote:
Da's wat, ruim tien jaar geleden?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De laatste keer dat ik cola bij m'n whisky deed was ik 16.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |