quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
is er hier nog wat spannends gebeurd?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
alle stress en spanning die ik doormaak..
Hoe is het gegaan met je Grote Deadline?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien zit m'n haar wel stom door alle stress en spanning die ik doormaak..
Stroom en Gas: 35 euroquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:50 schreef creno het volgende:
ff zomaar een vraag voor de mensen die op zichzelf zitten !
wat zijn jullie vaste lasten per maand, en dan de huur of hypotheek niet meegerekend ?
Een twentysomething dik-tietige vrouwelijke collega van me zei vandaag dat m'n kuif heel 'kek' zat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Drie zaadlozingen voor 30 euro in het park, twee weken hoofdpijn, drie huisgenoten, een Fokverslaving en een bijbaantje, de crackdealer, de pooier, een moeilijk opvoedbare parkiet en de wekelijkse treinreizenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:50 schreef creno het volgende:
ff zomaar een vraag voor de mensen die op zichzelf zitten !
wat zijn jullie vaste lasten per maand, en dan de huur of hypotheek niet meegerekend ?
Na 6 mei ging het mis?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
En toen heb je haar even alle hoeken van de kopieerkamer laten zien?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een twentysomething dik-tietige vrouwelijke collega van me zei vandaag dat m'n kuif heel 'kek' zat.
'k Geloof dat dat positief was.
En wanneer kom je uit de kast?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een twentysomething dik-tietige vrouwelijke collega van me zei vandaag dat m'n kuif heel 'kek' zat.
'k Geloof dat dat positief was.
Bruut genomen op de Xerox?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:57 schreef Nuvole het volgende:
En toen heb je haar even alle hoeken van de kopieerkamer laten zien?
Hmm, kweenie eigenlijk. Vind het zo wel grappig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:57 schreef AnGabhar het volgende:
En wanneer kom je uit de kast?
Vergeet niet een fotootje van haar gezichtsuitdrukking te posten hè?
Dat klinkt een stuk poëtischer dan mijn antwoord.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Drie zaadlozingen voor 30 euro in het park, twee weken hoofdpijn, drie huisgenoten, een Fokverslaving en een bijbaantje, de crackdealer, de pooier, een moeilijk opvoedbare parkiet en de wekelijkse treinreizen
HAHAHA.. wat een gewaagde lifestylequote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Drie zaadlozingen voor 30 euro in het park, twee weken hoofdpijn, drie huisgenoten, een Fokverslaving en een bijbaantje, de crackdealer, de pooier, een moeilijk opvoedbare parkiet en de wekelijkse treinreizen
Hoe direct wil je het hebben? "Neuk me"?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, kweenie eigenlijk. Vind het zo wel grappig.
Misschien als ik een directere vraag krijg ofzo?
Wil je een kopietje?quote:
Kaal was ie wél geil...quote:Seth heeft krullen en een Miami Vice T-shirt.![]()
Scan maar in en post 'm!quote:
Ik wist niet dat ie het in zich had.quote:Kaal was ie wél geil....
damn wat zijn er toch veel verschillen in, als ik dat zo van verschillende mensen hoor. Dit zou dus iets meer als honderd euro zijn... laten we het ruim pakken en dan is het 200quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Stroom en Gas: 35 euro
Water incl belasting: 22 euro
Kabel: 15 euro
ADSL: 25 euro
Telefoon: 10 euro
OZB: ?
Wie biedt meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |