Ja, dat terrein is er speciaal voor gereserveerd.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:32 schreef hicham het volgende:
Met legaal bedoelde ik dus al die crossers op de maasvlakte
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
Oh keej, ik dacht alKen de foto ook nog wel
Maar morgen OPM, Mercy, Raus, Youssef en ik @ Gelredome?
Weer boeit geen ene flikker, als we daar weer over beginnen wordt het weer een gezeik in de ochtendquote:Op zondag 15 mei 2005 20:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik hoop dat het droog is en we in leer kunnen rijden
12.00 tochquote:Op zondag 15 mei 2005 20:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Weer boeit geen ene flikker, als we daar weer over beginnen wordt het weer een gezeik in de ochtendGewoon afspreken klaar uit
de rest mag je met jezelf oplossen
maar hoe laat dan ?
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Weer boeit geen ene flikker, als we daar weer over beginnen wordt het weer een gezeik in de ochtendGewoon afspreken klaar uit
de rest mag je met jezelf oplossen
maar hoe laat dan ?
Damn, ga niet informeren wat je gedaan hebt, anders komt het weer overeen.quote:
Vraag er maar niet naar neequote:Op zondag 15 mei 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn, ga niet informeren wat je gedaan hebt, anders komt het weer overeen.![]()
![]()
![]()
En ga je nu mij ook ineens schoppen op M-F?![]()
![]()
Piccie van 1 van de deelnemers morgen in Tholen. Inschrijvingen zijn nog mogelijk in de wheeliecompetitie.![]()
[afbeelding]
Homo's, je moet zoiets niet goed makenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, denken we weer hetzelfde.Wou het niet zeggen.
![]()
We hebben het weer goedgemaakt over de mail.
Maar die kunnen het nooit meer navertellen, of pimpen met die 84 maagden.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
Neem een vorobeeld aan de Lims, wordt een martelaar en laat je verzorgen door 84 maagden![]()
Daar komen "ze" inderdaad meestal te laat achterquote:Op zondag 15 mei 2005 22:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar die kunnen het nooit meer navertellen, of pimpen met die 84 maagden.![]()
Ik zat te denken aan een donkergrijs frame, maar dat staat ws weer niet met groen?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:37 schreef Makster het volgende:
Daar komen "ze" inderdaad meestal te laat achter![]()
![]()
Binnenkort maar is vriendjes worden met iemand die kan cnc freesen, anders gaat het nooit goed komen met die SM van me
Heb echt ZIN om dat ding uit elkaar te bouwen, zaak is wel dat ik alles goed markeer anders komt ie nooit meer in elkaar
Denk dat ik hem mat zwart (of toch maar gewoon glanzend zwart) met wit en groen ga maken
![]()
![]()
Frame wordt zo ie zo matzwart, geen discussie mogelijk. De acherbrug misschien ook nog wel, alhoewel die er nu punt gaaf bijstaat. Is vorig jaar nog gedaan namelijk. Zwart maakt het allemaal wat compacter enzoquote:Op zondag 15 mei 2005 22:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een donkergrijs frame, maar dat staat ws weer niet met groen?![]()
![]()
Dan is mat zwart misschien wel een aardige optie, hoewel dat ook weer wat gekunsteld kan staan en glimmend zwart weer nieuwer en verzorgder oogt.
Dus euhhhh..![]()
Dude het is net 11 uurquote:Op zondag 15 mei 2005 22:55 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ff serieus, als jij gaat beginnen kom ik meer dan graag kijken en helpen.![]()
En nu ga iklatersz.
![]()
Is prima joh, zetten we de Senseo aan en sleutelen met die zooi. 2 weten meer dan 1 en het gaat ook mijn eerste keer worden dus alle hulp is welkomquote:Op zondag 15 mei 2005 22:55 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ff serieus, als jij gaat beginnen kom ik meer dan graag kijken en helpen.![]()
En nu ga iklatersz.
![]()
quote:
net zoiets als Holec, 2 bochten vlakbij woonhuizenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef Youssef het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan Ressen, en zie ik daarboven een soort van wannabe klaverblad?![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Over een uurtje ga ik ook vertrekken, helaas de andere kant op.
![]()
tis hier nog een beetje mistigquote:Wel raar dat er 2 dagen regen voorspelt wordt en er geen druppel valt hier.
Algemeen weerbericht dus.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:57 schreef Youssef het volgende:
Afgelopen donderdag in Duitsland mijn kneeslider verloren op de Nurburgring![]()
Iemand dit ook wel eens gehad? Het gaat om die titanium 'vonk' dingen van Rev-it. Weet iemand betere? (die ook beter vonken?)....
quote:Het weer vandaag
Er zijn flinke opklaringen en daarin is het op veel plaatsen nevelig geworden. In het westen komt lokaal mist voor en in de komende uren kan die mist zich verder uitbreiden.
In de loop van de ochtend komt vanuit het noorden bewolking het land binnen en soms valt daaruit regen. Deze regen bereikt vanmiddag het midden van het land. Het zuiden blijft droog en heeft ook de meeste zonneschijn. De maxima liggen tussen 12 graden op de Wadden tot 18 in de zuidelijke provincies.
quote:Op maandag 16 mei 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
Die Youssef, slaat gelijk door na het opnaaien van die kneesliders.![]()
[..]
Voor gisteren waren de voorspellingen slechter en werd het ook lekker zonnigquote:Op maandag 16 mei 2005 09:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kei () zonnih zou worden vandaag???
![]()
Je bent de boterkoek vergetenquote:Op maandag 16 mei 2005 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
Geen tijd voor een normaal postje of bijlezen, moet om 10:00 verzamelen hier 8 kilometer verder, nu nog tanken, banden iets hoger op spanning..
In de rugzak een lunchpakketje met tonijn, flesjes water en een appeltje voor tussendoor, ketting gespannen raar systeem en oliepijl was exact in het midden van het pijlglas.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Have fun allemaal.
1 dagje verder en wat een verschil met die voorspellingenquote:Op maandag 16 mei 2005 09:37 schreef Youssef het volgende:
Ik dacht dat het kei () zonnih zou worden vandaag???
![]()
En diequote:Op maandag 16 mei 2005 10:02 schreef Youssef het volgende:
Fuck man
http://www.big-boys.com/articles/badbusaccident.html
Even voorbereiden op vertrek![]()
Of gaan we niet
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
leer of geen leer
thats the question today
Anders leer met Lidl regenpakken in tanktas meequote:Op maandag 16 mei 2005 10:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
er word pas aan het einde van de dag regen voorspeld![]()
Goedemorgen!quote:
Jij wel.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:02 schreef Makster het volgende:
Pinkpop
Dan kan je volgens mij nog beter gaan leren ofzo
quote:
suc6 !quote:Op maandag 16 mei 2005 12:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Have fun all....
Ben nu echt tot vanavond in de boeken
Zwartquote:Op maandag 16 mei 2005 17:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooie bikes van die Holec gasten zeg
Poepmerkquote:Op maandag 16 mei 2005 17:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
poepcameratijd voor een nieuwe...
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[[url=http://img203.echo.cx/img203/8715/meeting160505001large2ci.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img203.echo.cx/img203/5535/meeting160505002large5nn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img203.echo.cx/img203/4025/meeting160505003large9qz.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img203.echo.cx/img203/8595/meeting160505004large7al.th.jpg]afbeelding][/URL]
dit is wat ik allemaal heb gemaakt vandaag
blauwe foto's jahquote:Op maandag 16 mei 2005 18:53 schreef Youssef het volgende:Heb een uur langs de A2 gezeten zonder benzine
![]()
Verslag laat ik ook maar aan die andere werkloze over, eerst even tot rust komen, bijlezen etc. OPM, je hebt toch ook nog foto's van de MM? MSN -> fullsize
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:53 schreef Youssef het volgende:Heb een uur langs de A2 gezeten zonder benzine
![]()
Verslag laat ik ook maar aan die andere werkloze over, eerst even tot rust komen, bijlezen etc. OPM, je hebt toch ook nog foto's van de MM? MSN -> fullsize
quote:
Dat was leuk jaquote:Op maandag 16 mei 2005 19:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
viel deze keer mee
op ons keerpunt zaten 30 mensen ofzo te picknicken, op een gegeven moment alle stoelen onze kant op
alsof ze iets konden zien
toen we weggingen nog even zwaaien
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
heb bijgelezen tijdens eten, ff mijn eten opmaken dan post ik nog wel
waarom maken jullie geen verslag, dat van mij was eenmalig![]()
met 1 hand typen gaat niet snel...
ben even aan het msn-en met potentiele koopsterquote:Op maandag 16 mei 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
waarom maken jullie geen verslag, dat van mij was eenmalig![]()
die smaak heeftquote:Op maandag 16 mei 2005 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben even aan het msn-en met potentiele koopster
[afbeelding]
Geef mij maar wat op de motor zitquote:Op maandag 16 mei 2005 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben even aan het msn-en met potentiele koopster
[afbeelding]
Mooie fotoquote:
op de rechte stukken 160 was mij wat te gortigquote:Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef Youssef het volgende:
Op de dijken zat ik echt constant 10k/12k+ toeren te rijden en die Martie bleef maar gassen
dankzij pepijnquote:Mooie fotoBen echt retebenieuwd hoe zo een bocht op een klaverblad er nu uitziet op de foto
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op de rechte stukken 160 was mij wat te gortig
[..]
dankzij pepijn:
[[url=http://img235.echo.cx/img235/80/dsc03928corr6vh.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:dat kan jij helemaal niet weten of het 160 of zoiets was want jouw KM teller werkte niet vandaag
![]()
![]()
ik heb toch een aantal keer gevraagd of het allemaal goed gingquote:Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef Youssef het volgende:
*wacht nog steeds op verhaal en foto's*
Ik vond het erg leuk vandaag, keihard zitten knallen manMoeten we vaker doen
De oorzaak van Raus' afwezigheid was wel lachwekkend, maar wat verwacht je met Martie.
![]()
![]()
Op de dijken zat ik echt constant 10k/12k+ toeren te rijden en die Martie bleef maar gassen
[..]
Mooie fotoBen echt retebenieuwd hoe zo een bocht op een klaverblad er nu uitziet op de foto
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had wel constant een groene vlek in mijn spiegels![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:27 schreef Youssef het volgende:
Ik heb even gespiekt en volgens mij is Hicham bijna klaar met zijn verhaal, incl. biografieën van eenieder die meegegaan is.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
EyOla
Meeting was![]()
Heb de locale "Holec group" ontmoet.
De motoren van de heren:
Kawasaki ZX10R
Suzuki GSX-R600 x3
Yamaha R6
[afbeelding]
[afbeelding]
Een Kawa ZX10R gaat bij 200 in de toerenbegrenzer .. in de tweede versnelling.![]()
De Gixxertjes trekken knappe wheelie's, gewoon op de snelweg met 120 km/u.![]()
Damn, voordat we bij Wheelieday in Tholen waren had ik onderweg al meer wheelie's gezien dan daarvoor in mijn hele leven.Drie van die gasten trokken dus om de paar minuten een lange wheelie, zelfs vlak voor de Beneluxtunnel naar beneden op de linkerbaan.
Wheelieday zelf was wel leuk om een keer te zien, wel veel van hetzelfde en een lang (wel vol) schema, op dit moment is het hoofdnummermaar daar moest we nog 2 uur voor wachten.
![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik stel voor dat hij de standaard verslaggever wordt
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef Youssef het volgende:
Die OPM kan wel rijden he met zijn minibike
het ging echt geen 160quote:Op maandag 16 mei 2005 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]deze minibike
was anders maar moeilijk bij te houden op de dijkjes
![]()
Zeg ik tochquote:Op maandag 16 mei 2005 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]deze minibike
was anders maar moeilijk bij te houden op de dijkjes
![]()
Vond dit al retelangquote:Op maandag 16 mei 2005 20:49 schreef Youssef het volgende:![]()
Wel alsnog een kort verhaal.. ik ben niet van je gewend dat we 'ineens' bij het Gelredome zijn, normaal vertel je ook altijd wat er in de tussentijd gebeurd.
Wel een heerlijke bocht zit daar trouwens na dat Willemtunneltje oid. Die korte brug/cirkel
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Hicham
je heb jezelf weer overtroffen
![]()
en wil graag fullsize![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hichamonze verslaggever
wat een herrie maakt de mijne zeg![]()
![]()
gammaquote:
zoietsquote:Waar zijn we eigenlijk geweest![]()
Gelredome - Huissen - Bemmel - Ressen - Nijmegen - Tiel - Zaltbommel zoiets?
tempo was goedquote:Op maandag 16 mei 2005 21:10 schreef hicham het volgende:
Hoe zat het eigenlijk met het tempo? Volgens mij ging iedereen wel lekker mee toch? Of had 1 van jullie wel harder gewild?Op een gegeven moment waren we in twee groepjes van twee gescheiden omdat OPM z'n diamantjes had bezeerd en ik me afvroeg warom hij zo ver achterbleef
helemaal goedquote:Op maandag 16 mei 2005 21:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zeg ik toch![]()
Waar zijn we eigenlijk geweest![]()
Gelredome - Ressen - Nijmegen - Tiel - Zaltbommel zoiets?
Uiteraard in de buurt van Beekbergen / Hoevelakenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
spelen op een afgelegen - liefst wat grotere - rotonde moeten we vaker doen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
spelen op een afgelegen - liefst wat grotere - rotonde moeten we vaker doen![]()
ik hoor het nu op het filmpjequote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef Youssef het volgende:
En die teringherriemakende uitlaatJe moet eens zonder helm luisteren OPM.
we hebben het toch gezien ?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we zijn niet langs Nijmegen geweest hoor, dat was aan de andere kant van de rivier
Ik moet ook nog eens wat wheelies in het echt zien te zienquote:Op maandag 16 mei 2005 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
EyOla
Meeting was![]()
Heb de locale "Holec group" ontmoet.
De motoren van de heren:
Kawasaki ZX10R
Suzuki GSX-R600 x3
Yamaha R6
[afbeelding]
[afbeelding]
Een Kawa ZX10R gaat bij 200 in de toerenbegrenzer .. in de tweede versnelling.![]()
De Gixxertjes trekken knappe wheelie's, gewoon op de snelweg met 120 km/u.![]()
Damn, voordat we bij Wheelieday in Tholen waren had ik onderweg al meer wheelie's gezien dan daarvoor in mijn hele leven.Drie van die gasten trokken dus om de paar minuten een lange wheelie, zelfs vlak voor de Beneluxtunnel naar beneden op de linkerbaan.
Wheelieday zelf was wel leuk om een keer te zien, wel veel van hetzelfde en een lang (wel vol) schema, op dit moment is het hoofdnummermaar daar moest we nog 2 uur voor wachten.
![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:22 schreef Makster het volgende:
Tering wat een verhaal man, zou je niet beter iets in de journalistiek zoeken ofzo
Je hebt in natura betaald?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef Makster het volgende:
Owja weer wat moois binnen voor de Moto![]()
[afbeelding]
Jullie mogen raden voor hoeveel ik hem heb gescoord
MiljooeoeoeoeeeenN!!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
Dat zeg ik toch hierboven ergensquote:Op maandag 16 mei 2005 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey youssef, hoe kun je nou zonder benz komen te staanals je km-kabel nou kapot was
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef Youssef het volgende:
Dat zeg ik toch hierboven ergensNormaal ga ik rond de 230 op reserve, toen ik hem nu wilde omdraaien bleek ie al op reserve te staan.
Verschil dat deze voor de supermoto is en dus ee nstuk korter en agressief is gestyled dan de oude wat een oorspronkelijk cross spatbord isquote:Op maandag 16 mei 2005 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar wat is er mis met de oude dan? en wat is het verschil
Okquote:Op maandag 16 mei 2005 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hicham, die laatste foto kon ik niet mailen naar pepijn (max 5 bijlages) dus die mail ik morgen wel ff
![]()
Ik maak er een sport van hem zo leeg mogelijk te rijdenquote:
relaxquote:Op maandag 16 mei 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Verschil dat deze voor de supermoto is en dus ee nstuk korter en agressief is gestyled dan de oude wat een oorspronkelijk cross spatbord is
Dus dit is super moto die andere niet
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef Youssef het volgende:
Ik maak er een sport van hem zo leeg mogelijk te rijdenIs echt een wereld van verschil hoor als je hem dan weer voltankt. Trekt gelijk langzamer op
daarom had ik hem ook als 1e volgetankt dan is ie lichter op het einde dat was weer handig bij die smalle dijkjesquote:Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat een sport
ik tank liever een keer 7,50 euro dan dat ik een uur moet wachten op 2 2 liter melkflessen
![]()
Ook al geen benzinemetertje zo'n "6"?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch hierboven ergensNormaal ga ik rond de 230 op reserve, toen ik hem nu wilde omdraaien bleek ie al op reserve te staan.
Ik doe er niet aan mee in ieder geval zeker niet meer met die SM, ik haat het zonder benzine te staanquote:Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik maak er een sport van hem zo leeg mogelijk te rijdenIs echt een wereld van verschil hoor als je hem dan weer voltankt. Trekt gelijk langzamer op
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
relaxje bent em aardig aan het pimpen
![]()
Dat was slechts het gevolg van vergeten reserveknoppen en te lang veelverbruikend spelenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat een sport
ik tank liever een keer 7,50 euro dan dat ik een uur moet wachten op 2 2 liter melkflessen
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook al geen benzinemetertje zo'n "6"?
Worden er (behalve die gare BMW's) wel motoren gemaakt met meter?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Worden er (behalve die gare BMW's) wel motoren gemaakt met meter?
De opels onder de motoren laten we even buiten beschouwing.quote:
Als jij nou gewoon doordeweeks leert dan kun je je in het weekend lekker uitleven op een meet eikolquote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
En nou even stoppen met meeten tot over 2 weken ok.
Klinkt goed, dan heb ik ook weer tijdquote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
En nou even stoppen met meeten tot over 2 weken ok.
Oortjesquote:
LOL, heb je gespot vandaagquote:Op maandag 16 mei 2005 22:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oortjes
Nu je toch weer even meeleest: Laatst was ik geheel toevallig per ongeluk weer eens op schoolVan wie was die R1 die daar stond?
Ik weet niet meer wanneer het was, maar hij stond zeg maar naast de ingang in dat 'gat'. Waar weleens scooters (quote:Op maandag 16 mei 2005 22:58 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
LOL, heb je gespot vandaag
R1, in de stalling??
Nop, beige achtig ofzo. Jij was weer bij pa Snack?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:01 schreef Drifter__ het volgende:
Rood/zwarte?
Hmm, nee niet gezienquote:Op maandag 16 mei 2005 23:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nop, beige achtig ofzo. Jij was weer bij pa Snack?
Cido , niet die bij tram 10, maar 2 blokken verderopquote:Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef Youssef het volgende:
Hoe heet die vreetshop nu? Ik kijk tegenwoordig wel altijd naar binnen maar volgens mij zitten er 2En rood-witte R1's moeten ook hier gemeld worden.
Ok ik zal er voortaan op letten. Die motoren heb ik nog nooit gezien, maar ik ben dan ook al een tijdje 'vrij'quote:Op maandag 16 mei 2005 23:09 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Cido , niet die bij tram 10, maar 2 blokken verderop
Die R6 en die gele CBR(?) zijn ook erg geil! Rijden vaak langs school incl wheelies, stoppies enzo
Leren moet je!quote:Op maandag 16 mei 2005 23:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ok ik zal er voortaan op letten. Die motoren heb ik nog nooit gezien, maar ik ben dan ook al een tijdje 'vrij'Wil ze nog wel een keer spotten
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:16 schreef Drifter__ het volgende:
Vanaf wanneer mag je eigenlijk motor rijden enzo?
Eerst begrensd toch ofzo
En hoe wordt dat gecontroleerd enzo dat je op een begrensde rijdt?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Vanaf je 18de mag je motor rijden. Als je je motorrijbewijs voor je 21ste haalt moet je eerst 2 jaar 25kW begrenst rijden.
Neem over een jaar of 1/2 gewoon dit door.quote:
Hij krijgt die crosser niet aangetrapt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
Pepijn is wel laat op het werk he ...
Of is de koffieautomaat stuk en zijn ze daar nu mee aan het kloten
Was dit een foutje of wist ze met zoveel mannen nog niet hoe ze de aandacht moest trekken?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
Hier nog wat pics die de andere jongens gemaakt hadden.
Deze was ook bij de show, was erg vreemd typetje.
Pepijn post ook niet zoveel meer idd, maar boeien... zolang er maar meets geplanned wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is wel erg rustig vanmorgen hier
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef Youssef het volgende:
Pepijn post ook niet zoveel meer idd, maar boeien... zolang er maar meets geplanned worden![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:07 schreef SpeedYveS het volgende:
[...]
HAHAHA Was jij dat!
Ik reed nog een stuk mee met jullie in de grijze POLO!!
lache hoormet noppen op de snelweg..
hij heeft het de laatste tijd ook wel erg druk met sleutelenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Was dit een foutje of wist ze met zoveel mannen nog niet hoe ze de aandacht moest trekken?
[..]
Pepijn post ook niet zoveel meer idd, maar boeien... zolang er maar meets geplanned worden![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nog even nagenieten...
Mooie plaat
[afbeelding]
Ik zei al tegen mercy, dat leren pak staat echt stoergoed te zien op deze foto
missch deze zomer toch maar eens gaan kijken
wel passend bij de toekomstige motor natuurlijk
Wat moet je nou weer met een ZZR?quote:[b]Op dinsdag 17 mei 2005 15:52 Voor zaterdag in principe een afspraak gemaakt met mijn collegavoor die ZZR dus...iemand zin om mee te gaan (liefst met technisch verstand
)?
oja, tis in Leeuwen
Opvallend dat jullie beide zo graag het huis uit willen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:49 schreef Youssef het volgende:
Leer is mij nu nog iets te duur, damn heb een beetje uitgerekend en ik kan bijna niet meer sparen. Ik kom wel nog makkelijk rond, maar ik wil graag nog het huis uitKneepads, remmen, benzine, onderhoud.
En al die leuke pimpdingen die ik zelfs bij de Safe
zie zijn zo verleidelijk.
![]()
dat is dicht bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zwart is zekermaar volgende motor mag ook kawa-groen zijn
en dan het pak ook natuurlijk
Voor zaterdag in principe een afspraak gemaakt met mijn collegavoor die ZZR dus...iemand zin om mee te gaan (liefst met technisch verstand
)?
oja, tis in Leeuwen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Opvallend dat jullie beide zo graag het huis uit willen.
Mamma hotel is toch goed voor jullie?![]()
![]()
![]()
Als tijdelijke oplossing een geschikte motorquote:
Superquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is dicht bij mij in de buurt
zal vanavond even kijken of er iets in de agenda staat![]()
dan wil ik wel even meegaan met je hoor![]()
Damn, klinkt niet echt leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:59 schreef Youssef het volgende:Ouders werken niet dus dat geeft veel rampetampus met zich mee.
Kutregelingen
Niet op vakantie gaan bijvoorbeeld dit jaar heeft geen zin. Kan toch niet erbij werken omdat er dan weer op van alles gekort wordt.
Dus dan kan ik ook niet extra veel zomerrijden in Nederland.
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, waarom zou ik geen sport-tour motor kunnen kopenWat voor beeld hebben jullie van mij
![]()
Nu weet ik niet of je zelf misschien veel vermogend bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:08 schreef Youssef het volgende:
OPM, waarom trouwens een stuurdemperIk dacht dat dat altijd voor motoren met veel vermogen was.
Viel me op de laatste meet.
Je moet je motor wel een beetje pimpen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:08 schreef Youssef het volgende:
OPM, waarom trouwens een stuurdemperIk dacht dat dat altijd voor motoren met veel vermogen was.
Viel me op de laatste meet.
was het maar waarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef Youssef het volgende:
Nu weet ik niet of je zelf misschien veel vermogend bent. [afbeelding]
Dat zie ik als een legitieme redenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Je moet je motor wel een beetje pimpen natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:12 schreef Youssef het volgende:
Is die chick in opstand gekomen na aanleiding van die foto? Want dat is nu een kruisje.![]()
![]()
![]()
Ach, ze staat ook op M-F in ons regio afspreek topic.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
imageshack is down geloof ik, ze weet niet volgens mij niet dat fok bestaat (hoop ik)
Beter leest ze geen M-F, want daar ben ik niet al te vriendelijk over'r.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze weet niet volgens mij niet dat fok bestaat (hoop ik)
Het ging iets anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
Had Marty je zo hard geslagen met stoeien.![]()
Maak dan ook nog een opmerking over chicks with dicks oid om het compleet te makenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beter leest ze geen M-F, want daar ben ik niet al te vriendelijk over'r.![]()
In de trand van oud en fout.![]()
![]()
Ik doe maar gewoon alsof ik het 'kat, martie & anita' verhaal maar geloof.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, het waren alleen maar stokslagen met een knuppel tje.![]()
![]()
Na hoeveel km rijervaring mag je je knie aan de grond rijden en onderbouw dat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:10 schreef Schwarzwalder het volgende:
hahahahahahahahahahaha
goed bezig jongens! anders ga je effe gelijk kneedownen en stepjes aan de grond rijden als je net 3 maanden je rijbewijs hebt.
over een paar weken niet zeuren als je motor kapot is he? wisten jullie dat 90% van de motorrijders die crashen dat in hun eerste jaar doen?
best mooi dat hier alle feiten waarom jonge/beginnende motorrijders crashen zo mooi naar voren komen, feiten zoals overmoedigheid vooral
Diederik
Och snap de overgang even niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als tijdelijke oplossing een geschikte motormits de prijs gunstig is natuurlijk, ik verwacht wel een negatieve afschrijving
trouwens, waarom zou ik geen sport-tour motor kunnen kopen
![]()
Don't ask, dat maak je nooit meer goed.quote:Wat voor beeld hebben jullie van mij![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:10 Diederik
Volgens Hicham is het Riet, maar ik ben ook wel benieuwd naar enige onderbouwing.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
onderbouw je bewering eens![]()
famillie van Riet ?![]()
Ach blijf vooral hopen. Zo een hufter ben je wel Pooh.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:49 schreef Schwarzwalder het volgende:
niet nodig, wacht maar gewoon af en zie dat ik gelijk heb
Kan je nu nog even zeggen waarom je onder de naam "Diederik' reageert ipv gewoon "Stephan",quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:49 schreef Schwarzwalder het volgende:
niet nodig, wacht maar gewoon af en zie dat mijn "zwamverhaal" geen zwamverhaal is
De meesten gaan tijdens hun "motorcarriere" een keer op hun plaat, is dat wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:49 schreef Schwarzwalder het volgende:
niet nodig, wacht maar gewoon af en zie dat mijn "zwamverhaal" geen zwamverhaal is
Volgens mij bedoelt ie tijdens het lessen, wie heeft er nou niet z'n motor een keer laten uitvallenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De meesten gaan tijdens hun "motorcarriere" een keer op hun plaat, is dat wat je bedoelt?
Leuke manier om hier binnen te vallen overigens, je bent een paar weken te laat anders had je een "zinnige" discussie aan je broek gehad.
Deze post is anders wel heel erg kenmerkend voor degene waarmee wij jou 'verwarren'quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:56 schreef Schwarzwalder het volgende:
ik lach echt de billen uit mijn string om jullie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blijkbaar word ik nu ineens verward met iemand anders ineens haha
to helllllll met jullie, shit hee hoe lachwekkend kan een stelletje kneusjes bij elkaar zijn
stel je eens voor als het echt puur toeval isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Deze post is anders wel heel erg kenmerkend voor degene waarmee wij jou 'verwarren'
Collectief negeren wat mij betreft
bord voor je kop? wat je niet horen/lezen wilt negeer je gewoon, dat stepjes aan de grond rijden gaat wel goed joh, maakt niet uit dat je je motor niet kent, gewoon hard blijven knallen, gebeurt toch niks.quote:
Als je een risico neemt moet je ook de eventuele consequenties dragen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:10 schreef Schwarzwalder het volgende:
[..]
bord voor je kop? wat je niet horen/lezen wilt negeer je gewoon, dat stepjes aan de grond rijden gaat wel goed joh, maakt niet uit dat je je motor niet kent, gewoon hard blijven knallen, gebeurt toch niks.
tot je opeens achterstevoren lig met je motor, dan denk je, had ik maar wat rustiger aan gedaan....
Vertel me dan eens precies wat het verschil is tussen iemand die net zijn motor heeft en na 50 km op een klaverblad (! constant dezelfde bocht) zijn knie tegen de grond rijdt en iemand die dat al jaren kan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:10 schreef Schwarzwalder het volgende:
[..]
bord voor je kop? wat je niet horen/lezen wilt negeer je gewoon, dat stepjes aan de grond rijden gaat wel goed joh, maakt niet uit dat je je motor niet kent, gewoon hard blijven knallen, gebeurt toch niks.
tot je opeens achterstevoren lig met je motor, dan denk je, had ik maar wat rustiger aan gedaan....
Nog meer van die debielen op deze aardklootquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
stel je eens voor als het echt puur toeval is![]()
![]()
haha, de tering hee.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
Vertel me dan eens precies wat het verschil is tussen iemand die net zijn motor heeft en na 50 km op een klaverblad (! constant dezelfde bocht) zijn knie tegen de grond rijdt en iemand die dat al jaren kan?
Ik dacht dat je weg was.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:20 schreef Schwarzwalder het volgende:
[..]
haha, de tering hee.....bel je rijinstructeur effe op zou ik zeggen
Dus van de weg gedrukt worden door een giertractor is een mooie dood?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
als ik toch dood moet gaan dan zou ik eigenlijk het liefst op de motor dood gaan
geeft de term in het zadel gestorven een geheel nieuw aanzicht
ik hoop dat ik nog heel lang leef hoor![]()
Een of andere rugridder had het over sterven, maar het is veel leuker daar niet op in te gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus van de weg gedrukt worden door een giertractor is een mooie dood?![]()
En hoe kom je hier zo op?
wat denk je ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus van de weg gedrukt worden door een giertractor is een mooie dood?![]()
En hoe kom je hier zo op?
Ik vraag me af hoe gek ze dan doen, als ik zelfs met deze bandjes nog aardig mee kan doen afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:36 schreef hollander172 het volgende:
De meesten crashen in het begin van het jaar, hele winter niet gereden en dan meteen alles uit de kast trekken met koude bandjes/glad wegdek.
Rij eens mee en oordeel dan nog eens over de "jongens" die je bedoelt.
Ehm ja, die posts had ik al gechecked, maar zag niets.. zal wel voor een edit zijn dan..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:45 schreef Youssef het volgende:
Een of andere rugridder had het over sterven, maar het is veel leuker daar niet op in te gaan
anders lees je ff terugquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:32 schreef hollander172 het volgende:
Och snap de overgang even niet.nog even doorsparen voor de 7 dus?
![]()
quote:Don't ask, dat maak je nooit meer goed.![]()
Nou ja... hij zei dat natuurlijk niet letterlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ehm ja, die posts had ik al gechecked, maar zag niets.. zal wel voor een edit zijn dan..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:49 schreef Schwarzwalder het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:52 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vraag me af hoe gek ze dan doen, als ik zelfs met deze bandjes nog aardig mee kan doen afgelopen weekend.
volgens mij toch alleen OPM zijn noten ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nou ja... hij zei dat natuurlijk niet letterlijk
[..]
[..]Nou ga je weer onzin lullen
![]()
Noppen kwijtraken, dat gebeurd mij nu ook altijd. Zelfs gisteren in de moskee raakte ik toevallig 2 noppen kwijt.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij toch alleen OPM zijn noten ?![]()
![]()
Ik had een onzachte ervaring met een fietsenrek, t'is nogal krap daar weet jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:07 schreef Youssef het volgende:Nou ga je weer onzin lullen
![]()
Noppen kwijtraken, dat gebeurd mij nu ook altijd. Zelfs gisteren in de moskee raakte ik toevallig 2 noppen kwijt.![]()
quote:From: "Haan Wheels Sport" <wheels@haanwheels.com>
Sent: Tuesday, May 17, 2005 8:16 AM
Subject: Re: Contactform (SPORT website) ingevuld door Pepijn Bart
> Goedendag,
>
> het omspaken van je originele naven met zilver aluminium 17 inch velgen met
> RVS spaken en het inspaken kost 550 euro inclusief BTW.
>
> MvG
>
> Rob den Haan
wtfquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:33 schreef Sharpner het volgende:
Hallo,
Heb wel interesse in die stuurdemper. 0-)
Mijn bod is 100,- euro.
Hoop wat van je te horen. :}
daar staat ook de ketting veel strakkerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm... je ziet dat ding wel zitten en er wordt zovaak op losse onderdele geboden. Hoeft niet per se dusWel grappig, die sleutel zie ik nu pas nog zitten op je motor
Okee, volg trouw alles wat er gepost wordt maar had er niet uitgehaald dat je zelf interesse in dat toerhok had.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
anders lees je ff terugdeze kwam toevallig op mijn pad, door de zekerheid van betrouwbaarheid, geringe aantal kms en waarschijnlijk gunstige prijs zit ik hierover te denken
en dat geeft me idd tijd om wat te sparen voor een 6 of 7
quote:
ben er wel eens mee gaan rijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:27 schreef Youssef het volgende:
Wel grappig, die sleutel zie ik nu pas nog zitten op je motor
oops, dat kan want ik heb het er alleen nog met pepijn over gehad per mailquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:34 schreef hollander172 het volgende:
Okee, volg trouw alles wat er gepost wordt maar had er niet uitgehaald dat je zelf interesse in dat toerhok had.
als dat het criterium wordtquote:Je zegt er niks over en dat is je goed recht maar niks staat je nu in de weg een vriendin op de te duikelen die ook motor rijdt. Zal je menig discussie over de kosten schelen.![]()
tja, ach ik heb mijn helm nog op hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:40 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Wie staat daar herkenbaar op de kiek van de megameeting, en in zijn eigen verkooptopic?
![]()
neuh???quote:En heeft een andere smoes voor het rijden over de witte streep dan hier gepost..
![]()
![]()
Zo'n BH wil ik ook !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:52 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Bovenste is goed gelukt he Pepijn, met Photoshop dat uitknippen![]()
En later op Fok! ook, inclusief een quote _____O_____quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oops, dat kan want ik heb het er alleen nog met pepijn over gehad per mail![]()
och, ja das waar ook...mijn geheugen laat me wel vaker in de steek deze weekquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:54 schreef Patrick281 het volgende:
En later op Fok! ook, inclusief een quote _____O_____![]()
Zij kan hem beter gebruiken geloof ik.quote:
HeH wij helpen je wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
och, ja das waar ook...mijn geheugen laat me wel vaker in de steek deze week
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:59 schreef Youssef het volgende:
Wat de neuq zitten jullie allemaal te mailen onderling![]()
lekkah rodduluhquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:59 schreef Youssef het volgende:
Wees niet bang, betreft niets bijzonders, gaat alleen maar over jou.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:59 schreef Youssef het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
Ik ontvang alleen maar enorme pps bestanden van Pepijn waardoor ik weer melding van de admin krijg dat mijn mailbox aan het overlopen is.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]daarvoor ga je maar naar een ander topic
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had nog pics vd megameet
[[url=http://img268.echo.cx/img268/5311/dsc038339ha.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img268.echo.cx/img268/8347/dsc038270ck.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img268.echo.cx/img268/9976/dsc038281rr.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img268.echo.cx/img268/8322/dsc038296oy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Keek net naar pics van megameet (je ziet zo wel waaromquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had nog pics vd megameet
[[url=http://img268.echo.cx/img268/5311/dsc038339ha.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img268.echo.cx/img268/8347/dsc038270ck.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img268.echo.cx/img268/9976/dsc038281rr.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img268.echo.cx/img268/8322/dsc038296oy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |