En?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:34 schreef Geqxon het volgende:
Je kan veel zeggen over Tomos, maar tomos-en worden tenminste nog gemaaktKun je van puch niet zeggen
Evenals de onderdelen, een remnevel voor een tomos (nummer 1 van de sneuvelbare onderdelen) is overal wel te krijgen, behalve als je er eentje voor een puch zoekt
Nou? Vertel maar.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Puch niet meer word gemaakt?
Jajaquote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef Geqxon het volgende:
Weet je nog wat laatst met rover is gebeurd?
Maar voor mij is het geen ramp, ik rijd zo ook wel lekker door hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Technisch gezien is puch d8 ik overgenomen door Piaggo
Heb ik nog niet gehad, je weet hoe goed de mijne het doet, anders heeft van de Ploeg ook wel wat.quote:
Bij beide heb ik geen Puch-onderdelen nodig gehadquote:Op maandag 16 mei 2005 21:46 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt je remmen moeten laten vervangen en een nieuwe buitenband, je hebt het echt wel nodig gehad
Omdat die niet worden gemaaktquote:Op maandag 16 mei 2005 21:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Bij beide heb ik geen Puch-onderdelen nodig gehad![]()
Nee, maar het is wel gemaakt, dus had ik ze ook niet nodigquote:Op maandag 16 mei 2005 22:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat die niet worden gemaakt![]()
Maar ff niet meer offtopic
k geef op , ken dat nietquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:48 schreef Alvilon het volgende:
Scooterrijders begrijpen het over het algemeen niet helemaal...
wil je iets mooi's rijden, rij dan schakel, klinkt nog beter ook!
[afbeelding]
Mja schakels zijn allemaal > 500 euroquote:Op maandag 16 mei 2005 22:48 schreef Alvilon het volgende:
Scooterrijders begrijpen het over het algemeen niet helemaal...
wil je iets mooi's rijden, rij dan schakel, klinkt nog beter ook!
[afbeelding]
Leuk Mbtje heb je al voor 300/400 euro.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja schakels zijn allemaal > 500 euro
* Geqxon wilt schakel
Vanaf je 18de mag je motor rijden. Als je je motorrijbewijs voor je 21ste haalt moet je eerst 2 jaar 25kW begrenst rijden.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:16 schreef Drifter__ het volgende:
Vanaf wanneer mag je eigenlijk motor rijden enzo?
Eerst begrensd toch ofzo
zoals ik zal zei, goed zoekenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:19 schreef Geqxon het volgende:
Mja MBtjes vind ik zo kaalDaarnaast ligt alles wat ik op marktplaats.nl vind tussen de 600 en 900 euro
Huhquote:Op maandag 16 mei 2005 23:19 schreef Geqxon het volgende:
Kokos > Wees blij dat ik nu op een brommer rij. In de 2 jaar dat ik maar 45 mag, doe ik al heel wat kennis op met betrekking tot verkeersveiligheid en inschattingvermogen. Als ik dan motor mag rijden, zal ik heel wat beter rijden dan die broekies die met 2 voeten bij het stoplicht staan
Ook als je ouder bent dan 21 en afrijdt op een "lichte" motorquote:Op maandag 16 mei 2005 23:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Vanaf je 18de mag je motor rijden. Als je je motorrijbewijs voor je 21ste haalt moet je eerst 2 jaar 25kW begrenst rijden.
En dan om de 10km/h schakelen als een debielquote:Op maandag 16 mei 2005 22:53 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
k geef op , ken dat niet
[..], zo eentje wil ik nog wel ooit bezitten:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |