quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nog even nagenieten...
Mooie plaat
[afbeelding]
Ik zei al tegen mercy, dat leren pak staat echt stoergoed te zien op deze foto
missch deze zomer toch maar eens gaan kijken
wel passend bij de toekomstige motor natuurlijk
Wat moet je nou weer met een ZZR?quote:[b]Op dinsdag 17 mei 2005 15:52 Voor zaterdag in principe een afspraak gemaakt met mijn collegavoor die ZZR dus...iemand zin om mee te gaan (liefst met technisch verstand
)?
oja, tis in Leeuwen
Opvallend dat jullie beide zo graag het huis uit willen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:49 schreef Youssef het volgende:
Leer is mij nu nog iets te duur, damn heb een beetje uitgerekend en ik kan bijna niet meer sparen. Ik kom wel nog makkelijk rond, maar ik wil graag nog het huis uitKneepads, remmen, benzine, onderhoud.
En al die leuke pimpdingen die ik zelfs bij de Safe
zie zijn zo verleidelijk.
![]()
dat is dicht bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zwart is zekermaar volgende motor mag ook kawa-groen zijn
en dan het pak ook natuurlijk
Voor zaterdag in principe een afspraak gemaakt met mijn collegavoor die ZZR dus...iemand zin om mee te gaan (liefst met technisch verstand
)?
oja, tis in Leeuwen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Opvallend dat jullie beide zo graag het huis uit willen.
Mamma hotel is toch goed voor jullie?![]()
![]()
![]()
Als tijdelijke oplossing een geschikte motorquote:
Superquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is dicht bij mij in de buurt
zal vanavond even kijken of er iets in de agenda staat![]()
dan wil ik wel even meegaan met je hoor![]()
Damn, klinkt niet echt leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:59 schreef Youssef het volgende:Ouders werken niet dus dat geeft veel rampetampus met zich mee.
Kutregelingen
Niet op vakantie gaan bijvoorbeeld dit jaar heeft geen zin. Kan toch niet erbij werken omdat er dan weer op van alles gekort wordt.
Dus dan kan ik ook niet extra veel zomerrijden in Nederland.
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, waarom zou ik geen sport-tour motor kunnen kopenWat voor beeld hebben jullie van mij
![]()
Nu weet ik niet of je zelf misschien veel vermogend bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:08 schreef Youssef het volgende:
OPM, waarom trouwens een stuurdemperIk dacht dat dat altijd voor motoren met veel vermogen was.
Viel me op de laatste meet.
Je moet je motor wel een beetje pimpen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:08 schreef Youssef het volgende:
OPM, waarom trouwens een stuurdemperIk dacht dat dat altijd voor motoren met veel vermogen was.
Viel me op de laatste meet.
was het maar waarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef Youssef het volgende:
Nu weet ik niet of je zelf misschien veel vermogend bent. [afbeelding]
Dat zie ik als een legitieme redenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Je moet je motor wel een beetje pimpen natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:12 schreef Youssef het volgende:
Is die chick in opstand gekomen na aanleiding van die foto? Want dat is nu een kruisje.![]()
![]()
![]()
Ach, ze staat ook op M-F in ons regio afspreek topic.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
imageshack is down geloof ik, ze weet niet volgens mij niet dat fok bestaat (hoop ik)
Beter leest ze geen M-F, want daar ben ik niet al te vriendelijk over'r.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze weet niet volgens mij niet dat fok bestaat (hoop ik)
Het ging iets anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
Had Marty je zo hard geslagen met stoeien.![]()
Maak dan ook nog een opmerking over chicks with dicks oid om het compleet te makenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beter leest ze geen M-F, want daar ben ik niet al te vriendelijk over'r.![]()
In de trand van oud en fout.![]()
![]()
Ik doe maar gewoon alsof ik het 'kat, martie & anita' verhaal maar geloof.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, het waren alleen maar stokslagen met een knuppel tje.![]()
![]()
Na hoeveel km rijervaring mag je je knie aan de grond rijden en onderbouw dat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:10 schreef Schwarzwalder het volgende:
hahahahahahahahahahaha
goed bezig jongens! anders ga je effe gelijk kneedownen en stepjes aan de grond rijden als je net 3 maanden je rijbewijs hebt.
over een paar weken niet zeuren als je motor kapot is he? wisten jullie dat 90% van de motorrijders die crashen dat in hun eerste jaar doen?
best mooi dat hier alle feiten waarom jonge/beginnende motorrijders crashen zo mooi naar voren komen, feiten zoals overmoedigheid vooral
Diederik
Och snap de overgang even niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als tijdelijke oplossing een geschikte motormits de prijs gunstig is natuurlijk, ik verwacht wel een negatieve afschrijving
trouwens, waarom zou ik geen sport-tour motor kunnen kopen
![]()
Don't ask, dat maak je nooit meer goed.quote:Wat voor beeld hebben jullie van mij![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:10 Diederik
Volgens Hicham is het Riet, maar ik ben ook wel benieuwd naar enige onderbouwing.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
onderbouw je bewering eens![]()
famillie van Riet ?![]()
Ach blijf vooral hopen. Zo een hufter ben je wel Pooh.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:49 schreef Schwarzwalder het volgende:
niet nodig, wacht maar gewoon af en zie dat ik gelijk heb
Kan je nu nog even zeggen waarom je onder de naam "Diederik' reageert ipv gewoon "Stephan",quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:49 schreef Schwarzwalder het volgende:
niet nodig, wacht maar gewoon af en zie dat mijn "zwamverhaal" geen zwamverhaal is
De meesten gaan tijdens hun "motorcarriere" een keer op hun plaat, is dat wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:49 schreef Schwarzwalder het volgende:
niet nodig, wacht maar gewoon af en zie dat mijn "zwamverhaal" geen zwamverhaal is
Volgens mij bedoelt ie tijdens het lessen, wie heeft er nou niet z'n motor een keer laten uitvallenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De meesten gaan tijdens hun "motorcarriere" een keer op hun plaat, is dat wat je bedoelt?
Leuke manier om hier binnen te vallen overigens, je bent een paar weken te laat anders had je een "zinnige" discussie aan je broek gehad.
Deze post is anders wel heel erg kenmerkend voor degene waarmee wij jou 'verwarren'quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:56 schreef Schwarzwalder het volgende:
ik lach echt de billen uit mijn string om jullie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blijkbaar word ik nu ineens verward met iemand anders ineens haha
to helllllll met jullie, shit hee hoe lachwekkend kan een stelletje kneusjes bij elkaar zijn
stel je eens voor als het echt puur toeval isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Deze post is anders wel heel erg kenmerkend voor degene waarmee wij jou 'verwarren'
Collectief negeren wat mij betreft
bord voor je kop? wat je niet horen/lezen wilt negeer je gewoon, dat stepjes aan de grond rijden gaat wel goed joh, maakt niet uit dat je je motor niet kent, gewoon hard blijven knallen, gebeurt toch niks.quote:
Als je een risico neemt moet je ook de eventuele consequenties dragen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:10 schreef Schwarzwalder het volgende:
[..]
bord voor je kop? wat je niet horen/lezen wilt negeer je gewoon, dat stepjes aan de grond rijden gaat wel goed joh, maakt niet uit dat je je motor niet kent, gewoon hard blijven knallen, gebeurt toch niks.
tot je opeens achterstevoren lig met je motor, dan denk je, had ik maar wat rustiger aan gedaan....
Vertel me dan eens precies wat het verschil is tussen iemand die net zijn motor heeft en na 50 km op een klaverblad (! constant dezelfde bocht) zijn knie tegen de grond rijdt en iemand die dat al jaren kan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:10 schreef Schwarzwalder het volgende:
[..]
bord voor je kop? wat je niet horen/lezen wilt negeer je gewoon, dat stepjes aan de grond rijden gaat wel goed joh, maakt niet uit dat je je motor niet kent, gewoon hard blijven knallen, gebeurt toch niks.
tot je opeens achterstevoren lig met je motor, dan denk je, had ik maar wat rustiger aan gedaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |