quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef Makster het volgende:
Owja weer wat moois binnen voor de Moto![]()
[afbeelding]
Jullie mogen raden voor hoeveel ik hem heb gescoord
Dat zeg ik toch hierboven ergensquote:Op maandag 16 mei 2005 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey youssef, hoe kun je nou zonder benz komen te staanals je km-kabel nou kapot was
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef Youssef het volgende:
Dat zeg ik toch hierboven ergensNormaal ga ik rond de 230 op reserve, toen ik hem nu wilde omdraaien bleek ie al op reserve te staan.
Verschil dat deze voor de supermoto is en dus ee nstuk korter en agressief is gestyled dan de oude wat een oorspronkelijk cross spatbord isquote:Op maandag 16 mei 2005 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar wat is er mis met de oude dan? en wat is het verschil
Okquote:Op maandag 16 mei 2005 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hicham, die laatste foto kon ik niet mailen naar pepijn (max 5 bijlages) dus die mail ik morgen wel ff
![]()
Ik maak er een sport van hem zo leeg mogelijk te rijdenquote:
relaxquote:Op maandag 16 mei 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Verschil dat deze voor de supermoto is en dus ee nstuk korter en agressief is gestyled dan de oude wat een oorspronkelijk cross spatbord is
Dus dit is super moto die andere niet
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef Youssef het volgende:
Ik maak er een sport van hem zo leeg mogelijk te rijdenIs echt een wereld van verschil hoor als je hem dan weer voltankt. Trekt gelijk langzamer op
daarom had ik hem ook als 1e volgetankt dan is ie lichter op het einde dat was weer handig bij die smalle dijkjesquote:Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat een sport
ik tank liever een keer 7,50 euro dan dat ik een uur moet wachten op 2 2 liter melkflessen
![]()
Ook al geen benzinemetertje zo'n "6"?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch hierboven ergensNormaal ga ik rond de 230 op reserve, toen ik hem nu wilde omdraaien bleek ie al op reserve te staan.
Ik doe er niet aan mee in ieder geval zeker niet meer met die SM, ik haat het zonder benzine te staanquote:Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik maak er een sport van hem zo leeg mogelijk te rijdenIs echt een wereld van verschil hoor als je hem dan weer voltankt. Trekt gelijk langzamer op
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
relaxje bent em aardig aan het pimpen
![]()
Dat was slechts het gevolg van vergeten reserveknoppen en te lang veelverbruikend spelenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat een sport
ik tank liever een keer 7,50 euro dan dat ik een uur moet wachten op 2 2 liter melkflessen
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook al geen benzinemetertje zo'n "6"?
Worden er (behalve die gare BMW's) wel motoren gemaakt met meter?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Worden er (behalve die gare BMW's) wel motoren gemaakt met meter?
De opels onder de motoren laten we even buiten beschouwing.quote:
Als jij nou gewoon doordeweeks leert dan kun je je in het weekend lekker uitleven op een meet eikolquote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
En nou even stoppen met meeten tot over 2 weken ok.
Klinkt goed, dan heb ik ook weer tijdquote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
En nou even stoppen met meeten tot over 2 weken ok.
Oortjesquote:
LOL, heb je gespot vandaagquote:Op maandag 16 mei 2005 22:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oortjes
Nu je toch weer even meeleest: Laatst was ik geheel toevallig per ongeluk weer eens op schoolVan wie was die R1 die daar stond?
Ik weet niet meer wanneer het was, maar hij stond zeg maar naast de ingang in dat 'gat'. Waar weleens scooters (quote:Op maandag 16 mei 2005 22:58 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
LOL, heb je gespot vandaag
R1, in de stalling??
Nop, beige achtig ofzo. Jij was weer bij pa Snack?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:01 schreef Drifter__ het volgende:
Rood/zwarte?
Hmm, nee niet gezienquote:Op maandag 16 mei 2005 23:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nop, beige achtig ofzo. Jij was weer bij pa Snack?
Cido , niet die bij tram 10, maar 2 blokken verderopquote:Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef Youssef het volgende:
Hoe heet die vreetshop nu? Ik kijk tegenwoordig wel altijd naar binnen maar volgens mij zitten er 2En rood-witte R1's moeten ook hier gemeld worden.
Ok ik zal er voortaan op letten. Die motoren heb ik nog nooit gezien, maar ik ben dan ook al een tijdje 'vrij'quote:Op maandag 16 mei 2005 23:09 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Cido , niet die bij tram 10, maar 2 blokken verderop
Die R6 en die gele CBR(?) zijn ook erg geil! Rijden vaak langs school incl wheelies, stoppies enzo
Leren moet je!quote:Op maandag 16 mei 2005 23:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ok ik zal er voortaan op letten. Die motoren heb ik nog nooit gezien, maar ik ben dan ook al een tijdje 'vrij'Wil ze nog wel een keer spotten
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:16 schreef Drifter__ het volgende:
Vanaf wanneer mag je eigenlijk motor rijden enzo?
Eerst begrensd toch ofzo
En hoe wordt dat gecontroleerd enzo dat je op een begrensde rijdt?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Vanaf je 18de mag je motor rijden. Als je je motorrijbewijs voor je 21ste haalt moet je eerst 2 jaar 25kW begrenst rijden.
Neem over een jaar of 1/2 gewoon dit door.quote:
Hij krijgt die crosser niet aangetrapt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
Pepijn is wel laat op het werk he ...
Of is de koffieautomaat stuk en zijn ze daar nu mee aan het kloten
Was dit een foutje of wist ze met zoveel mannen nog niet hoe ze de aandacht moest trekken?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
Hier nog wat pics die de andere jongens gemaakt hadden.
Deze was ook bij de show, was erg vreemd typetje.
Pepijn post ook niet zoveel meer idd, maar boeien... zolang er maar meets geplanned wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is wel erg rustig vanmorgen hier
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef Youssef het volgende:
Pepijn post ook niet zoveel meer idd, maar boeien... zolang er maar meets geplanned worden![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:07 schreef SpeedYveS het volgende:
[...]
HAHAHA Was jij dat!
Ik reed nog een stuk mee met jullie in de grijze POLO!!
lache hoormet noppen op de snelweg..
hij heeft het de laatste tijd ook wel erg druk met sleutelenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Was dit een foutje of wist ze met zoveel mannen nog niet hoe ze de aandacht moest trekken?
[..]
Pepijn post ook niet zoveel meer idd, maar boeien... zolang er maar meets geplanned worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |