abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2005 @ 19:07:48 #101
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27060232
quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:53 schreef Youssef het volgende:
Heb een uur langs de A2 gezeten zonder benzine

Verslag laat ik ook maar aan die andere werkloze over, eerst even tot rust komen, bijlezen etc. OPM, je hebt toch ook nog foto's van de MM? MSN -> fullsize
je ben toch lang verschillende pompen gekomen op de A2 ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 16 mei 2005 @ 19:10:54 #102
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27060340
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:04 schreef Makster het volgende:
Eej

Stelletje chukken
viel deze keer mee op ons keerpunt zaten 30 mensen ofzo te picknicken, op een gegeven moment alle stoelen onze kant op alsof ze iets konden zien toen we weggingen nog even zwaaien
  maandag 16 mei 2005 @ 19:14:17 #103
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27060441
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

viel deze keer mee op ons keerpunt zaten 30 mensen ofzo te picknicken, op een gegeven moment alle stoelen onze kant op alsof ze iets konden zien toen we weggingen nog even zwaaien
Dat was leuk ja iedereen daar was helemaal enthausiast

vast door ons perfect uigevoerde wheely's en burnouts
Let's race
Buienradar
  maandag 16 mei 2005 @ 19:16:44 #104
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_27060504
Ressen, weet nog dat ik toen alleen terug ging naar Dordt en dat ik er ongeveer 25 minuten overgedaan heb om thuis te komen

Toen had ik pas een piep in mijn oren
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 16 mei 2005 @ 19:23:49 #105
21094 hicham
hiesjam
pi_27060704

heb bijgelezen tijdens eten, ff mijn eten opmaken dan post ik nog wel

waarom maken jullie geen verslag, dat van mij was eenmalig

met 1 hand typen gaat niet snel...
  maandag 16 mei 2005 @ 19:35:17 #106
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27061044
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:23 schreef hicham het volgende:

heb bijgelezen tijdens eten, ff mijn eten opmaken dan post ik nog wel

met 1 hand typen gaat niet snel...
ey niet zo bescheiden he
Let's race
Buienradar
  maandag 16 mei 2005 @ 19:39:41 #107
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27061183
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
ben even aan het msn-en met potentiele koopster
  maandag 16 mei 2005 @ 19:40:38 #108
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27061215
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

[afbeelding]
die smaak heeft

mooi kleurtje ook
Let's race
Buienradar
  maandag 16 mei 2005 @ 19:46:23 #109
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27061394
  maandag 16 mei 2005 @ 19:46:35 #110
17596 Makster
pi_27061405
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

[afbeelding]
Geef mij maar wat op de motor zit
  maandag 16 mei 2005 @ 20:01:22 #111
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27061925
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:46 schreef Makster het volgende:

[..]

Geef mij maar wat op de motor zit

ze twijfelt tussen de mijne en deze:

maar hier stond amper info bij en ze krijgt geen reactie op mail...

[ Bericht 11% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 16-05-2005 20:13:35 ]
  maandag 16 mei 2005 @ 20:07:23 #112
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27062136
pepijn thx
pi_27062489
*wacht nog steeds op verhaal en foto's *

Ik vond het erg leuk vandaag, keihard zitten knallen man Moeten we vaker doen De oorzaak van Raus' afwezigheid was wel lachwekkend, maar wat verwacht je met Martie. Op de dijken zat ik echt constant 10k/12k+ toeren te rijden en die Martie bleef maar gassen
quote:
Op maandag 16 mei 2005 17:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

Mooie foto Ben echt retebenieuwd hoe zo een bocht op een klaverblad er nu uitziet op de foto
  maandag 16 mei 2005 @ 20:21:00 #114
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27062622
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef Youssef het volgende:
Op de dijken zat ik echt constant 10k/12k+ toeren te rijden en die Martie bleef maar gassen
op de rechte stukken 160 was mij wat te gortig
quote:
Mooie foto Ben echt retebenieuwd hoe zo een bocht op een klaverblad er nu uitziet op de foto
dankzij pepijn :
  maandag 16 mei 2005 @ 20:23:14 #115
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27062710
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

op de rechte stukken 160 was mij wat te gortig
[..]

dankzij pepijn :
[[url=http://img235.echo.cx/img235/80/dsc03928corr6vh.th.jpg]afbeelding][/URL]
dat kan jij helemaal niet weten of het 160 of zoiets was want jouw KM teller werkte niet vandaag
Let's race
Buienradar
pi_27062720
Die Pepijn toch

En Raus

maandag 16 mei 2005 @ 20:23:59 #117
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27062740
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat kan jij helemaal niet weten of het 160 of zoiets was want jouw KM teller werkte niet vandaag
en toch was het zo als niet harder
  maandag 16 mei 2005 @ 20:25:04 #118
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27062782
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef Youssef het volgende:
*wacht nog steeds op verhaal en foto's *

Ik vond het erg leuk vandaag, keihard zitten knallen man Moeten we vaker doen De oorzaak van Raus' afwezigheid was wel lachwekkend, maar wat verwacht je met Martie. Op de dijken zat ik echt constant 10k/12k+ toeren te rijden en die Martie bleef maar gassen
[..]

ik heb toch een aantal keer gevraagd of het allemaal goed ging

ik had wel constant een groene vlek in mijn spiegels
Let's race
Buienradar
pi_27062856
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:25 schreef Mercy_symbol het volgende:

ik had wel constant een groene vlek in mijn spiegels
Het ging geweldig, vooral zo door blijven gaan. Vond het alleen de moeite wel waard even te vermelden Niets veranderen aan je rijstijl

Ik heb even gespiekt en volgens mij is Hicham bijna klaar met zijn verhaal, incl. biografieën van eenieder die meegegaan is.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:29:11 #120
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27062925
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:27 schreef Youssef het volgende:
Ik heb even gespiekt en volgens mij is Hicham bijna klaar met zijn verhaal, incl. biografieën van eenieder die meegegaan is.
ik stel voor dat hij de standaard verslaggever wordt
pi_27062975
quote:
Op maandag 16 mei 2005 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ey Ola

Meeting was

Heb de locale "Holec group" ontmoet.

De motoren van de heren:

Kawasaki ZX10R
Suzuki GSX-R600 x3
Yamaha R6

[afbeelding]

[afbeelding]

Een Kawa ZX10R gaat bij 200 in de toerenbegrenzer .. in de tweede versnelling.
De Gixxertjes trekken knappe wheelie's, gewoon op de snelweg met 120 km/u.
Damn, voordat we bij Wheelieday in Tholen waren had ik onderweg al meer wheelie's gezien dan daarvoor in mijn hele leven. Drie van die gasten trokken dus om de paar minuten een lange wheelie, zelfs vlak voor de Beneluxtunnel naar beneden op de linkerbaan.

Wheelieday zelf was wel leuk om een keer te zien, wel veel van hetzelfde en een lang (wel vol) schema, op dit moment is het hoofdnummer maar daar moest we nog 2 uur voor wachten.

[afbeelding]

Daar had ik graag bij willen zijn, ben benieuwd hoe dat er allemaal in het echt uit ziet. Maar ik had andere dingen te doen En jij met je SM achter die SS'ers aan Pics ontbreken echter
  maandag 16 mei 2005 @ 20:33:17 #122
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27063099
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik stel voor dat hij de standaard verslaggever wordt
Let's race
Buienradar
  maandag 16 mei 2005 @ 20:40:20 #123
21094 hicham
hiesjam
pi_27063362
Ik ben klaar met eten
Zal ik dan maar even wat typen over vandaag

Nou, youssef en ik vertrokken zo rond 10.45 richting arnhem. Onderweg zijn we een paar miniscule druppeltjes tegengekomen en ik was al bang dat onze dagje in het water zou vallen Gelukkig kwam de zon ook tevoorschijn en na zo een 10 km voor Arnhem getanked te hebben reden we verder.en kwamen we aan bij het Gelredome. Mercy stond er uiteraard al, volgens mij is die altijd op tijd Youssef en ik kwamen 3 voor 12 ofzo aan

Handje gegeven eventjes gepraat en 1 minuut over 12 hoorden we een gillende uitlaat dichterbij komen dat moest OPM zijn en idd, het was OPM Na wat hallo en praatjes gaf ook hij alsnog een hand en hebben nog even zitten praten over de bloemetjes en bijtjes. We kregen ook te horen dat Raus niet kwam vanwege vanwege koppijn. Had iets te hard gestoeid met Mercy Jammer, maar volgende keer beter. Beterschap iig Verder zag ik ook dat Mercy een geweldige routebeschrijving op z'n tanktas had gedaan Klasse Gelredome zou ik zelf niet op gekomen zijn uiteraard werd dat mede mogelijk gemaakt door http://www.mapanita.nl (voor de outsiders, het enige wat hij op een A4tje had geschreven was "Arnhem" en dan eronder "Gelredome" Daarboven stond dat het van www.mapanita.nl kwam )

Naja, daarna zijn we dus richting dijkjes gereden en onderweg wou Mercy nog even tanken. Youssef had nog wat te klagen en vragen over zijn koppeling. Zat wat speling op...

Weer verder gereden en na heerlijk over wat dijkjes gescheurd te hebben en veel rij-eens-wat-zachter-manende fietsers tegen te zijn gekomen moest Youssef langs de weg stoppen. Zijn koppelingskabel was helemaal los ofzo, waardoor ie niet meer goed kon ontkoppelen. Met onze prive-monteur Mercy was dat in een handomdraai gefixed Hieronder waren ze ermee aan het kloten

Vervolgens zijn we doorgereden naar Ressen. Zoals je al kon lezen was er 1 of ander popi-jopi buurtfeestje bezig waar allemaal mensen op tuinstoelen zaten. Natuurlijk was het retesaai daar, niemand vindt zoiets leuk en iedereen komt er omdat het een soort verplichting is dus wij kwamen de boel opleuken. We zijn tig keer heen en weer over de bochtjes gereden en na een tijdje besloten wat kinderen en anderen maar de tuinstoelen richting de weg te zetten en als publiek voor ons te spelen. Wij waren hun prive-Rossi's Alleen jammer dat ze dus niet in de bocht zaten, hun zaten op het keerpunt aan het eind van de brug. Dus om de zoveel tijd kwamen er 3 of 4 motoren om te keren voor ze. Hier de pics die ik op Ressen heb geschoten :

En nog een filmpje

Toen we uit waren gespeeld gingen we via ons prive-publiek terug naar de dijken en hebben we nog even gezwaaid. Iedereen zwaaide terug, ze hebben er kennelijk van genoten Verder was er nog een man langs de kant die zijn vuist balde en de lucht indeed. Of dat nou positief of negatief was dat begrepen we niet. Want volgens OPM zei de man eerder tegen hem dat hij juist harder moest rijden En nog twee meisjes ofzo die vanuit een raam naar ons zwaaiden. Jaja, we hebben fans

Zoals ik al zei, we gingen wederom dijken rijden. Ik kan wel alle bochten gaan omschrijven maar goed, dat moet je zelf meemaken vinnik Was iig leuk, lekker knalleuhhh OPM heeft z'n kostbare diamanten nog bezeerd onderweg toen hij door een kuil reed, dat was het moment waarop hij het wat rustiger aan deed en ons voor liet rijden Z'n tellerkabel was ook kapot gegaan hierdoor (toch ) dus hij had geen snelheidsmeter meer en kon ook inet meer zien op de dagteller of ie nou al moest tanken. Dat deed ie dus aan de hand van Mercy's teller Daarna zijn we even gestopt op een terrasje om wat te drinken en waren we het er over eens dat dijkenrijden een topsport is waar je wat conditie voor nodig hebt (of ermee kunt opbouwen )

Okay, ik denk dat het nu eentonig wordt maar na het terrasje zijn we weer verder gereden over de dijkes en na wederom een aantal bochten waren we OPM heel even kwijt omdat we tussen andere motorrijders in kwamen te zitten en vervolgens op een rotonde kwamen. OPM nam de verkeerde afslag en wij gingen verderop maar rondjes draaien op een rotonde om te zien of hij er nog aankwam. Het duurde eventjes dus reden we terug en net op dat moment kwam OPM ons tegemoet. Dus we zwaaiden naar elkaar zoals alle motorrijders dat behoren te doen en maakten een rotonde gebaar als in 'we zien je straks wel' Alleen begreep OPM dat niet, we zaten namelijk op een weg tussen twee rotondes in. Mercy, Youssef en ik namen de rotonde compleet en keerden, maar OPM deed precies hetzelfde dus we kwamen elkaar wederom tegen op de weg ertussen in Uiteraard weer gezwaaid en bij de volgende rotonde bleven we heel lang rondjes rijden om te wachten op OPM. Maar OPM wachtte aan de andere kant dus het duurde eventjes voordat hij begreep dat wij op hem aan het wachten waren. Mercy, Youssef en ik zaten beetje te kloten bij die rotonde in de tussentijd en hebben toen OPM eindelijk weer united was met ons wat pics gemaakt

Na wederom wat rondjes... begint het al eentonig te worden? Voor de lezers wel denk ik, maar als je het rijdt niet zijn we bij een McDonalds gestopt en hebben we wat gedronken / gegeten. Voor ieder wat wils en hebben we een nieuw vriendje gemaakt Hij vond Mercy het leukst, ik weet niet hoe Raus hierop gaat reageren maar ik hoop dat ze niet boos is op Mercy dat ie vreemd is gegaan Nou, hier dan de pic

Na het eten weer ( ) wat bochtjes gereden en een poging gewaagd om onze linkerstepjes / knietjes tegen de grond te krijgen op een reuzerotonde. Was alleen te druk want er kwamen steeds auto's in onze weg dus zijn we daar niet te lang op gebleven

Daarna even gestopt, besloten dat het voor vandaag leuk is geweest en daarna zijn we even met elkaar opgereden waarna OPM een andere richting koos. Nog eventjes later nam Mercy ook een andere richting en knalde ik met Youssef richting Amsterdam

Ongeveer 10 km voor amsterdam besloot ik mijn benen even te rekken. Ah, heerlijk, konden ze wel gebruiken. Linkerbeen ook even ... klaar. Spiegeltjes checken ... he ?? Waar isYoussef Dode hoek checken... Nope , geen Youssef Heel in de verte zag ik een koplamp tussen het verkeer richting vluchtstrook gaan. Zal we z'n benzine zijn dacht ik, dus even op reserve, ik wacht wel op de vluchtstrook

Kreeg ik opeens een SMSje met dat ie langs de kant stond en dat ik moest bellen als ik het SMSje las. Ik dus bellen en wat bleek, benzine op en hij stond al op reserve Sukkel Dus ik gezegd dat ik even verder zou knallen richting amsterdam en dat ik zou bellen als ik een tankstation tegenkwam. Nou, ik was onderhand zo dicht bij amsterdam dat ze niet meer langs de weg stonden, en ook al dichgt bij huis dat ik maar besloot langs huis te gaan en even overleggen met het thuisfront

Hebben we youssef eerst maar met ANWB laten bellen (kwariertje later onderhand) om te kijken wat de wachttijd ongeveer zou zijn. Meldkamer zei dat het ongeveer een uurtje was dus besloot ik maar twee 2-liter pakken melk met water leeg te gooien en die met een spidernetje in een tas achterop de motor te binden. Tanken en vervolgens richting youssef. Onderhand daar aangekomen was het een uur later en hebben we de kawa's dorst even gelest / gelesd / gelesdt / gelestd

Youssef heeft tevens even een aandenken achtergelaten

En toen zijn we met een uur vertraging thuis gearriveerd

Sorry voor fucking lang verhaal En Fok maakt nu een lelijke balk onder geresizede plaatjes met 'deze pic is te groot, blablabla' dus alle pics die ik heb gepost zijn nu gewoon forumbreedte. Voor full size moet je ff aan me vragen en OPM staat nogal vaak op de foto's maar dat komt omdat ie zoveel aandacht trekt met z'n demper

Ik ga het verhaal niet nalezen op foutjes, daar is het te lang voor
pi_27063724
Wel alsnog een kort verhaal.. ik ben niet van je gewend dat we 'ineens' bij het Gelredome zijn, normaal vertel je ook altijd wat er in de tussentijd gebeurd. Wel een heerlijke bocht zit daar trouwens na dat Willemtunneltje oid. Die korte brug/cirkel

Fucking lelijke vieze motor
  maandag 16 mei 2005 @ 20:51:18 #125
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27063758
@Hicham

je heb jezelf weer overtroffen

en wil graag fullsize
Let's race
Buienradar
pi_27063880
Die OPM kan wel rijden he met zijn minibike

Overigens, rond de 240 km wilde ik het geheel dus op reserve zetten zodat ik de pruttelfase kon overslaan... bleek ie dus al op reserve te staan Ik heb 1 keer 300 km op een tank gereden en kan vaak wel 230 km zonder reserve rijden. Maar vandaag hebben we ook veel gestopt en gespeeld dus daar zat het niet zo lekker denk ik.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:56:32 #127
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27063932
@ hicham onze verslaggever

wat een herrie maakt de mijne zeg
  maandag 16 mei 2005 @ 20:59:45 #128
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27064036
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef Youssef het volgende:
Die OPM kan wel rijden he met zijn minibike
deze minibike was anders maar moeilijk bij te houden op de dijkjes
  maandag 16 mei 2005 @ 21:01:03 #129
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27064071
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

het ging echt geen 160
Let's race
Buienradar
pi_27064132
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Zeg ik toch

Waar zijn we eigenlijk geweest Gelredome - Ressen - Nijmegen - Tiel - Zaltbommel zoiets?
  maandag 16 mei 2005 @ 21:03:44 #131
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27064156
tussen die rotondes was echt vaaaaghh kom ze de 1e keer tegen en ze gebaarde opdraaien dus ik ok, ff omdraaien...kom ik ze daarna nog een keer tegemoet tegen ik: wtf?? ok, nog maar een keer draaien en wachten dan maar, he...komt er niks meer

waren ze bij die rotonde burnoutjes aan het maken enzo
  maandag 16 mei 2005 @ 21:04:26 #132
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27064180
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
het ging echt geen 160
rechtdoor vind ik ook weinig wat aan
  maandag 16 mei 2005 @ 21:05:12 #133
21094 hicham
hiesjam
pi_27064204
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:49 schreef Youssef het volgende:
Wel alsnog een kort verhaal.. ik ben niet van je gewend dat we 'ineens' bij het Gelredome zijn, normaal vertel je ook altijd wat er in de tussentijd gebeurd. Wel een heerlijke bocht zit daar trouwens na dat Willemtunneltje oid. Die korte brug/cirkel
Vond dit al retelang Kost veel tijd zo een verhaal typen en ondertussen ook resizen, uploaden en eventueel van te voren nog even censureren ( )
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Hicham

je heb jezelf weer overtroffen

en wil graag fullsize
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hicham onze verslaggever

wat een herrie maakt de mijne zeg

Full-size krijgen jullie over MSN
en die herrie krijg je nu teninste ook zelf eens te horen
Dat filmpje hoor je een motor keihard aanrijden, maar niks in beeld
  maandag 16 mei 2005 @ 21:08:00 #134
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27064287
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:03 schreef Youssef het volgende:
Zeg ik toch
gamma
quote:
Waar zijn we eigenlijk geweest Gelredome - Huissen - Bemmel - Ressen - Nijmegen - Tiel - Zaltbommel zoiets?
zoiets mercy zal het precies weten
  maandag 16 mei 2005 @ 21:09:35 #135
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27064350
spelen op een afgelegen - liefst wat grotere - rotonde moeten we vaker doen
  maandag 16 mei 2005 @ 21:10:15 #136
21094 hicham
hiesjam
pi_27064371
Hoe zat het eigenlijk met het tempo? Volgens mij ging iedereen wel lekker mee toch? Of had 1 van jullie wel harder gewild? Op een gegeven moment waren we in twee groepjes van twee gescheiden omdat OPM z'n diamantjes had bezeerd en ik me afvroeg warom hij zo ver achterbleef
  maandag 16 mei 2005 @ 21:14:39 #137
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27064537
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:10 schreef hicham het volgende:
Hoe zat het eigenlijk met het tempo? Volgens mij ging iedereen wel lekker mee toch? Of had 1 van jullie wel harder gewild? Op een gegeven moment waren we in twee groepjes van twee gescheiden omdat OPM z'n diamantjes had bezeerd en ik me afvroeg warom hij zo ver achterbleef
tempo was goed alleen ging mercy op een gegeven moment zo hard op de rechte stukken dat het wmb wat minder mocht, dus deed ik het ff rustig aan.

en idd, die &*)(*^& hobbel in de weg leek wel of ik een trap in me noten had gekregen daarom liet ik jullie 2 voorgaan.
  maandag 16 mei 2005 @ 21:14:44 #138
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27064540
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:03 schreef Youssef het volgende:

[..]

Zeg ik toch

Waar zijn we eigenlijk geweest Gelredome - Ressen - Nijmegen - Tiel - Zaltbommel zoiets?
helemaal goed
Let's race
Buienradar
pi_27064585
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Uiteraard in de buurt van Beekbergen / Hoevelaken

Hej OPM en Martie zeggen nu beiden wat anders En die teringherriemakende uitlaat Je moet eens zonder helm luisteren OPM.
  maandag 16 mei 2005 @ 21:16:33 #140
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27064620
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
had nog nooit een burnout gemaakt
Let's race
Buienradar
  maandag 16 mei 2005 @ 21:19:55 #141
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_27064725
Erg leuk verslag hicham !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 16 mei 2005 @ 21:21:14 #142
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27064786
we zijn niet langs Nijmegen geweest hoor, dat was aan de andere kant van de rivier
  maandag 16 mei 2005 @ 21:22:28 #143
17596 Makster
pi_27064826
Tering wat een verhaal man, zou je niet beter iets in de journalistiek zoeken ofzo
  maandag 16 mei 2005 @ 21:22:47 #144
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27064843
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef Youssef het volgende:
En die teringherriemakende uitlaat Je moet eens zonder helm luisteren OPM.
ik hoor het nu op het filmpje jullie zeiden al dat nadat ik langs de fietsers en wandelaars reed dat ze gebaarden wat rustiger aan te doen kan me er iets bij voorstellen
  maandag 16 mei 2005 @ 21:23:04 #145
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27064853
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we zijn niet langs Nijmegen geweest hoor, dat was aan de andere kant van de rivier
we hebben het toch gezien ?
Let's race
Buienradar
  maandag 16 mei 2005 @ 21:24:05 #146
21094 hicham
hiesjam
pi_27064897
OPM: ik mis deze nog fullsize >> http://img189.echo.cx/img189/5619/dsc03926rz7fi.jpg
ondeugend: thanx
quote:
Op maandag 16 mei 2005 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ey Ola

Meeting was

Heb de locale "Holec group" ontmoet.

De motoren van de heren:

Kawasaki ZX10R
Suzuki GSX-R600 x3
Yamaha R6

[afbeelding]

[afbeelding]

Een Kawa ZX10R gaat bij 200 in de toerenbegrenzer .. in de tweede versnelling.
De Gixxertjes trekken knappe wheelie's, gewoon op de snelweg met 120 km/u.
Damn, voordat we bij Wheelieday in Tholen waren had ik onderweg al meer wheelie's gezien dan daarvoor in mijn hele leven. Drie van die gasten trokken dus om de paar minuten een lange wheelie, zelfs vlak voor de Beneluxtunnel naar beneden op de linkerbaan.

Wheelieday zelf was wel leuk om een keer te zien, wel veel van hetzelfde en een lang (wel vol) schema, op dit moment is het hoofdnummer maar daar moest we nog 2 uur voor wachten.

[afbeelding]

Ik moet ook nog eens wat wheelies in het echt zien te zien
Misschein jij en Makster?

Maar kon je die sportmotoren wel bijhouden dan
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:22 schreef Makster het volgende:
Tering wat een verhaal man, zou je niet beter iets in de journalistiek zoeken ofzo

Ja sorry als ik eenmaal begin dan wil ik alles vertellen en niet maar 1 ding
  maandag 16 mei 2005 @ 21:24:41 #147
17596 Makster
pi_27064916
Owja weer wat moois binnen voor de Moto

Jullie mogen raden voor hoeveel ik hem heb gescoord
  maandag 16 mei 2005 @ 21:25:15 #148
21094 hicham
hiesjam
pi_27064938
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef Makster het volgende:

[afbeelding]

Je hebt in natura betaald?

Ik heb mijn vorige post ge-edit
pi_27064955
quote:

[afbeelding]

MiljooeoeoeoeeeenN!!!!
  maandag 16 mei 2005 @ 21:27:36 #150
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27065037
hey youssef, hoe kun je nou zonder benz komen te staan als je km-kabel nou kapot was
  maandag 16 mei 2005 @ 21:28:07 #151
17596 Makster
pi_27065059
Goede edit

Ik heb goed geleerd voor wat het waard is

Miljoen is incorrect
  maandag 16 mei 2005 @ 21:28:42 #152
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27065082
hicham, die laatste foto kon ik niet mailen naar pepijn (max 5 bijlages ) dus die mail ik morgen wel ff
  maandag 16 mei 2005 @ 21:29:42 #153
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27065121
quote:

[afbeelding]

maar wat is er mis met de oude dan? en wat is het verschil
pi_27065135
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey youssef, hoe kun je nou zonder benz komen te staan als je km-kabel nou kapot was
Dat zeg ik toch hierboven ergens Normaal ga ik rond de 230 op reserve, toen ik hem nu wilde omdraaien bleek ie al op reserve te staan.
  maandag 16 mei 2005 @ 21:30:56 #155
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27065173
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef Youssef het volgende:
Dat zeg ik toch hierboven ergens Normaal ga ik rond de 230 op reserve, toen ik hem nu wilde omdraaien bleek ie al op reserve te staan.
ik gebruik nooit reserve
  maandag 16 mei 2005 @ 21:32:10 #156
17596 Makster
pi_27065234
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

maar wat is er mis met de oude dan? en wat is het verschil
Verschil dat deze voor de supermoto is en dus ee nstuk korter en agressief is gestyled dan de oude wat een oorspronkelijk cross spatbord is

Dus dit is super moto die andere niet
  maandag 16 mei 2005 @ 21:34:20 #157
21094 hicham
hiesjam
pi_27065311
Ketting was nodig aan wat smeer toe toen ik thuis kwam trouwens

Had vorige keer na mijn rit met youssef op Hoevelaken moeten insmeren maar niet gedaan. Rolletjes glimden al toen ik bij het Gelredome was aangekomen. Na de meet zag het er niet zo mooi uit
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hicham, die laatste foto kon ik niet mailen naar pepijn (max 5 bijlages ) dus die mail ik morgen wel ff
Ok
pi_27065401
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik gebruik nooit reserve
Ik maak er een sport van hem zo leeg mogelijk te rijden Is echt een wereld van verschil hoor als je hem dan weer voltankt. Trekt gelijk langzamer op
  maandag 16 mei 2005 @ 21:36:38 #159
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27065412
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:32 schreef Makster het volgende:

[..]

Verschil dat deze voor de supermoto is en dus ee nstuk korter en agressief is gestyled dan de oude wat een oorspronkelijk cross spatbord is

Dus dit is super moto die andere niet
relax je bent em aardig aan het pimpen
  maandag 16 mei 2005 @ 21:38:03 #160
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27065469
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef Youssef het volgende:
Ik maak er een sport van hem zo leeg mogelijk te rijden Is echt een wereld van verschil hoor als je hem dan weer voltankt. Trekt gelijk langzamer op
wat een sport ik tank liever een keer 7,50 euro dan dat ik een uur moet wachten op 2 2 liter melkflessen
  maandag 16 mei 2005 @ 21:40:25 #161
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27065550
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wat een sport ik tank liever een keer 7,50 euro dan dat ik een uur moet wachten op 2 2 liter melkflessen
daarom had ik hem ook als 1e volgetankt dan is ie lichter op het einde dat was weer handig bij die smalle dijkjes
Let's race
Buienradar
  maandag 16 mei 2005 @ 21:40:42 #162
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_27065562
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ook al geen benzinemetertje zo'n "6"?

Zal binnenkort weer eens het zelfbouwbenzinemeterproject oppakken. Na 2 foutieve leveringen van Conrad en een kort geschil met een duitse leverancier van onderdeeltjes had ik het tijdelijk opgegeven.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 16 mei 2005 @ 21:42:22 #163
17596 Makster
pi_27065618
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik doe er niet aan mee in ieder geval zeker niet meer met die SM, ik haat het zonder benzine te staan
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

relax je bent em aardig aan het pimpen
Ik ga mijn best doen
pi_27065782
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Dat was slechts het gevolg van vergeten reserveknoppen en te lang veelverbruikend spelen
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ook al geen benzinemetertje zo'n "6"?
  maandag 16 mei 2005 @ 21:49:06 #165
17709 hollander172
pi_27065860
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef Youssef het volgende:
Worden er (behalve die gare BMW's) wel motoren gemaakt met meter?
pi_27065893
Ik weet het niet, maar ik vond het iig ook wel erg apart als nieuweling Reserveknopje op zo een pimpmding
  maandag 16 mei 2005 @ 21:50:01 #167
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27065901
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Worden er (behalve die gare BMW's) wel motoren gemaakt met meter?
ik heb een bezinemeter
Let's race
Buienradar
  maandag 16 mei 2005 @ 22:00:01 #168
17709 hollander172
pi_27066302
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:50 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik heb een bezinemeter
De opels onder de motoren laten we even buiten beschouwing.
pi_27068358
En nou even stoppen met meeten tot over 2 weken ok.
  maandag 16 mei 2005 @ 22:55:26 #170
21094 hicham
hiesjam
pi_27068581
quote:
Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
Als jij nou gewoon doordeweeks leert dan kun je je in het weekend lekker uitleven op een meet eikol

tijd om te pitten nou
pi_27068591
Youssef wat heb je op je hoofd man?
  maandag 16 mei 2005 @ 22:55:37 #172
17596 Makster
pi_27068592
quote:
Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
Klinkt goed, dan heb ik ook weer tijd
pi_27068612
quote:
Op maandag 16 mei 2005 22:55 schreef Drifter__ het volgende:
Youssef wat heb je op je hoofd man?
Oortjes

Nu je toch weer even meeleest: Laatst was ik geheel toevallig per ongeluk weer eens op school Van wie was die R1 die daar stond?
  maandag 16 mei 2005 @ 22:56:17 #174
21094 hicham
hiesjam
pi_27068614
Triple-post in dezelfde minuut na bijna een uur stilte
pi_27068673
quote:
Op maandag 16 mei 2005 22:56 schreef Youssef het volgende:

[..]

Oortjes

Nu je toch weer even meeleest: Laatst was ik geheel toevallig per ongeluk weer eens op school Van wie was die R1 die daar stond?
LOL, heb je gespot vandaag

R1, in de stalling??
pi_27068739
quote:
Op maandag 16 mei 2005 22:58 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

LOL, heb je gespot vandaag

R1, in de stalling??
Ik weet niet meer wanneer het was, maar hij stond zeg maar naast de ingang in dat 'gat'. Waar weleens scooters ( ) of fietsen staan. Dus niet achterom in de stalling. Ik denk niet dat ie van een leerling was, was ergens begin vorig week.
pi_27068770
Rood/zwarte?
pi_27068791
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:01 schreef Drifter__ het volgende:
Rood/zwarte?
Nop, beige achtig ofzo. Jij was weer bij pa Snack?
pi_27068872
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:01 schreef Youssef het volgende:

[..]

Nop, beige achtig ofzo. Jij was weer bij pa Snack?
Hmm, nee niet gezien

, zat lekker te vreten toen ik wat voorbij zag vliegen met een lekkere sound!
pi_27068967
Hoe heet die vreetshop nu? Ik kijk tegenwoordig wel altijd naar binnen maar volgens mij zitten er 2 En rood-witte R1's moeten ook hier gemeld worden.
pi_27069064
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef Youssef het volgende:
Hoe heet die vreetshop nu? Ik kijk tegenwoordig wel altijd naar binnen maar volgens mij zitten er 2 En rood-witte R1's moeten ook hier gemeld worden.
Cido , niet die bij tram 10, maar 2 blokken verderop

Die R6 en die gele CBR(?) zijn ook erg geil! Rijden vaak langs school incl wheelies, stoppies enzo
pi_27069117
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:09 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Cido , niet die bij tram 10, maar 2 blokken verderop

Die R6 en die gele CBR(?) zijn ook erg geil! Rijden vaak langs school incl wheelies, stoppies enzo
Ok ik zal er voortaan op letten. Die motoren heb ik nog nooit gezien, maar ik ben dan ook al een tijdje 'vrij' Wil ze nog wel een keer spotten
pi_27069178
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:11 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ok ik zal er voortaan op letten. Die motoren heb ik nog nooit gezien, maar ik ben dan ook al een tijdje 'vrij' Wil ze nog wel een keer spotten
Leren moet je!
pi_27069511
Beter hier he
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:16 schreef Drifter__ het volgende:
Vanaf wanneer mag je eigenlijk motor rijden enzo?
Eerst begrensd toch ofzo
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:19 schreef Youssef het volgende:

[..]

Vanaf je 18de mag je motor rijden. Als je je motorrijbewijs voor je 21ste haalt moet je eerst 2 jaar 25kW begrenst rijden.
En hoe wordt dat gecontroleerd enzo dat je op een begrensde rijdt?
Komt dat trouwens wel vooruit?
pi_27069761
Je moet een motor hebben die 25kW op kenteken staat. Dat houdt dus in dat je of een motor koopt die al de geschikte kentekenpapieren heeft of dat je een motor om laat bouwen en deze 25kW op kenteken laat zetten. Dan krijg je dus andere kentekenpapieren waarop staat "licht rijbewijs" oid.

De begrenzing kan je er uit halen, maar als je jezelf tegen een ander aanknalt en de verzekering snapt je dan mag je gaan betalen Overigens zijn er nog heel veel dingen waar je op moet letten, de ene motor kan wel en de ander niet omgebouwd worden... voor je zover bent moet je onderhand http://www.motor-forum.nl -> 25kW gewoon even goed doorlezen en erop orienteren.

Als je en een vette supersport wil en begrenst moet rijden ben je namelijk niet meteen klaar, ik heb er iig een hele tijd over gedaan voor ik eindelijk een geschikte heb gevonden. Ook heb je een goed gevulde portemonnee nodig.

Komt overigens aardig vooruit, zeker voor een beginneling. Na een tijdje gaat het alleen vervelen en wil je ook van 100 naar 260 in een aantal seconden gaan.
pi_27070039
Bedankt!
pi_27070303
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:38 schreef Drifter__ het volgende:
Bedankt!
Neem over een jaar of 1/2 gewoon dit door. http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/68288/1

Tijd om te gaan
  dinsdag 17 mei 2005 @ 07:38:21 #188
21094 hicham
hiesjam
pi_27074225
fipo
  dinsdag 17 mei 2005 @ 08:20:35 #189
21094 hicham
hiesjam
pi_27074407
Pepijn is wel laat op het werk he ...
Of is de koffieautomaat stuk en zijn ze daar nu mee aan het kloten
  dinsdag 17 mei 2005 @ 08:31:00 #190
21094 hicham
hiesjam
pi_27074467
Kickuh filmpje

Triple-post ben naar school
  dinsdag 17 mei 2005 @ 08:41:00 #191
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27074541

morgen mensen
Let's race
Buienradar
  dinsdag 17 mei 2005 @ 09:05:07 #192
17709 hollander172
pi_27074802
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
Pepijn is wel laat op het werk he ...
Of is de koffieautomaat stuk en zijn ze daar nu mee aan het kloten
Hij krijgt die crosser niet aangetrapt.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 09:25:19 #193
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_27075113
7 orders in net iets meer dan een uur, soms heb ik dat pas om 12:00.

Had iets na 8:00 het bijlezen even opgegeven.
Vanavond of straks dat stuk van Hicham nog checken.

KLX'je heeft gisteren echt boven zijn kunnen gereden, moest megaveel olie bijvullen.
De supersport jongens klokten continu 60 kilometer lang 140 km/u met hoge gearing.
De dag ervoor met in mijn uppie rijden geen druppel verbruikt.
Nu 0,5 liter bijvullen van de 1,5 en nog niets te zien.
Vanavond weer ff kijken..neem aan dat ze een ruime marge met drooglopen aanhouden.

dinsdag 17 mei 2005 @ 09:42:26 #194
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_27075415
Hier nog wat pics die de andere jongens gemaakt hadden.

Dit was eerder op de week bij een avondrit.

Deze was ook bij de show, was erg vreemd typetje.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:00:33 #195
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27078813
het is wel erg rustig vanmorgen hier
Let's race
Buienradar
pi_27079351
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
Hier nog wat pics die de andere jongens gemaakt hadden.

Deze was ook bij de show, was erg vreemd typetje.
Was dit een foutje of wist ze met zoveel mannen nog niet hoe ze de aandacht moest trekken?
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is wel erg rustig vanmorgen hier
Pepijn post ook niet zoveel meer idd, maar boeien... zolang er maar meets geplanned worden
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:11:10 #197
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_27080790
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef Youssef het volgende:
Pepijn post ook niet zoveel meer idd, maar boeien... zolang er maar meets geplanned worden

Komt meer door jullie zeg ik vanochtend nog tegen OPM over de mail.
Maar ik hoop dit wel door te trekken naar vanavond kan ik andere nuttige dingen doen.

Het groepje waar ik gisteren mee reed is meerder malen gespot door motor-forummers.
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:07 schreef SpeedYveS het volgende:
[...]

HAHAHA Was jij dat!
Ik reed nog een stuk mee met jullie in de grijze POLO!!
lache hoor met noppen op de snelweg..
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:11:37 #198
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27080806
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef Youssef het volgende:

[..]

Was dit een foutje of wist ze met zoveel mannen nog niet hoe ze de aandacht moest trekken?
[..]

hij heeft het de laatste tijd ook wel erg druk met sleutelen

qua meets gaat het volgens mij best goed nu
Let's race
Buienradar
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:04:06 #199
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_27082453
Yoo, 't is echt rustig inderdaad.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:13:27 #200
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_27082772
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')