Ja, Leah goed zo. Dit is een topic over zwangerschap en geboorte, dat betekent lekker veel hormonen en daar horen deze verhalen ook bij.quote:
en van wie ben jij en kloon?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:11 schreef MrJayMan het volgende:-knip-
ik ben pas verdrietig als er iets mis is.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:17 schreef bixister het volgende:
nou jonnetje ik ben blij dat er niks mis was met guppie na je val!![]()
vallen tijdens de zwangerschap lijkt me hoe dan ook wel iets dat vermeldenswaard is meneerJayMan, ongeacht de gevolgen voor de baby.
Dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:35 schreef E.T. het volgende:
he bah, jonnetje..
Je gaat toch niet jessie de 2e worden he? (die is ook diverse keren gevallen tijdens haar zwangerschap(pen)
bullshitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:27 schreef MrJayMan het volgende:
[..]
ik ben pas verdrietig als er iets mis is.
dit topic is een subthread van Ouders, dus ook mannen moeten zich hier thuis voelen. Gister zei nog een collega tegen me (een man dus) "we zijn zwanger". Ik dacht, nee het is niet waar. Hij is wel wat dik, maar zwanger? Oké z'n vriendin dus. Vrouwen hebben het voor elkaar: mannen voelen zich ook zwanger. maar dan, probeer je als man maar eens te vinden in zo'n topic als dit. dan loop je gillend weg. kippehok gezever, het is een verschrikking en bevestigd elk fout beeld van een man kan hebben van vrouwen die een kind willen. in dat opzicht kan het dienen als waarschuwing. elke man wiens vriendin meimerd over kinderen moet dit topic minimaal gelezen hebben. een castratie nadien is niet uitgesloten...
En een strak plan ook nogquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:27 schreef MrJayMan het volgende:
[..]
een castratie nadien is niet uitgesloten...
Mijn kritiek begon er dus mee dat dit draadje een eng kliekje vormt. Terwijl het beginsel is: open en voor een ieder toegankelijk. Het gaat om zwangerschap.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:30 schreef Leah het volgende:
Goed hoor, wat jij wilt... Mijmeren is trouwens met een lange ij, en ga je nou weer weg?
![]()
ho ho. ik vind het concept "een kind" en dat van iemand van wie je houd heel gaaf. alleen het proces om het te realiseren viel me tegen in de slotfase.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:41 schreef Leah het volgende:
Oooh, daar hebben we het kliekje weer. En zoals je de geboorte beschrijft, die castratie lijkt me ècht helemaal geen slecht idee
.
zei die dat zo: "mooi geworpen wijffie" ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:52 schreef Leah het volgende:
Ik begon niet over castreren hoor
En het viel mij ook tegen in de slotfase, maar er stond wel een vent naast me die mij het mooiste barende wijf ter wereld vond.
De geur van vruchtwater kan mij niet bekoren en de foto die ik heb gemaakt van de nageboorte evenmin. plassen bloed die wegvloeien, daar houd ik niet zo van. Een open wond waar eerder erotische fantasieën tot leven bracht. Dat moet je als man allemaal aanzien. Feitelijk nog erger dan zelf bevallen. Dan zie je immers niks van dat alles, tuurlijk, fysieke pijn. Maar daar was je op ingesteld. Net zoals bij de tandarts als je een gaatje hebt. De pijn zal komen. Daarna natuurlijk opgelucht.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:02 schreef m@x het volgende:
en de geboorte van je eigen kind een "vies gebeuren" noemen is niet lomp![]()
Ik ga gewoon niet meer op jou reageren...quote:Op zondag 15 mei 2005 00:15 schreef MrJayMan het volgende:
[..]
Dat moet je als man allemaal aanzien. Feitelijk nog erger dan zelf bevallen.
gelukkig is iedereen anders, algemeen gesteld. op welk punt ik niet heb meegedacht of meegevoeld is mij onduidelijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:32 schreef Djeez het volgende:
He dames, trek je maar niets aan van die lapzwans die zich een kerel durft te noemen! Hij denkt stoer te zijn, maar beschikt slechts over een klein hartje. Gelukkig zijn niet alle mannen zo, en zijn er genoeg lieve mannen die meedenken en -voelen met de vrouw, zoals ik!
Ik vond iig dat je een erg lullige en botte reactie had tegen Jonnetje.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:40 schreef MrJayMan het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:52 schreef Leah het volgende:
Maar daar ging het niet om... typisch weer, je beledigt eerst Jonnetje en en passant ook maar de rest van de zwangeren hier, en vervolgens gaat de discussie over de nageboorte en de geur van vruchtwater.
't Is wel goed met je.... bied eerst je excuses maar eens aan Jonnetje aan, want je schrikt je kapot als je een schuiver maakt met kind in je buik, en als je dan verder nog iets constructiefs te melden hebt discussieer ik graag met je verder.
dacht dat je niet meer zou reageren op mij?quote:Op zondag 15 mei 2005 00:52 schreef Leah het volgende:
Maar daar ging het niet om... typisch weer, je beledigt eerst Jonnetje en en passant ook maar de rest van de zwangeren hier, en vervolgens gaat de discussie over de nageboorte en de geur van vruchtwater.
't Is wel goed met je.... bied eerst je excuses maar eens aan Jonnetje aan, want je schrikt je kapot als je een schuiver maakt met kind in je buik, en als je dan verder nog iets constructiefs te melden hebt discussieer ik graag met je verder.
ik mag hier niet meer op in gaan in deze thread. het is teveel off topic.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:53 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik vond iig dat je een erg lullige en botte reactie had tegen Jonnetje.
En verder, laat ook maar zitten.
quote:Op zondag 15 mei 2005 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[knippie]
Buiten dat, hoop ik niet dat jonnetje nu hier niet meer durft te posten, wat het was allesbehalve off topic
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:27 schreef MrJayMan het volgende:
[..]
ik ben pas verdrietig als er iets mis is.
dit topic is een subthread van Ouders, dus ook mannen moeten zich hier thuis voelen. Gister zei nog een collega tegen me (een man dus) "we zijn zwanger". Ik dacht, nee het is niet waar. Hij is wel wat dik, maar zwanger? Oké z'n vriendin dus. Vrouwen hebben het voor elkaar: mannen voelen zich ook zwanger. maar dan, probeer je als man maar eens te vinden in zo'n topic als dit. dan loop je gillend weg. kippehok gezever, het is een verschrikking en bevestigd elk fout beeld van een man kan hebben van vrouwen die een kind willen. in dat opzicht kan het dienen als waarschuwing. elke man wiens vriendin meimerd over kinderen moet dit topic minimaal gelezen hebben. een castratie nadien is niet uitgesloten...
De kamertjes bij Burgerhout komen uit exact dezelfde fabriek als die van Kesteren..quote:Op zondag 15 mei 2005 15:17 schreef Martineke het volgende:
babypark is indd aardig aan de prijs, maar kwalitatief gezien vind ik het daar allemaal beter spul als bijv bij burgerhout. wij hebben ook al onze spullen daar gekocht.
ikweetookniethoorquote:Op zondag 15 mei 2005 19:04 schreef Lois het volgende:
Om de 10 minuten wordt niet beschouwd als het echte werk, dwz dat de verloskundige dan niet komt kijken. Pas als ze 1 minuut duren, om de 4 minuten (geloof ik) kun je zeggen dat je begonnen bent. Dat klinkt heel lullig maar als ik het zo lees is Linda gewoon goed bezig met voorweeën, en is de eigenlijke bevalling (nog) niet begonnen.
Babypark heeft niet alleen Vroomshop. Mijn kamertje is absoluut geen Vroomshop. Kvond bij de Burgerhout ene grote ......zooi, wellicht dat het daarom wat "minder" overkomt.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
De kamertjes bij Burgerhout komen uit exact dezelfde fabriek als die van Kesteren..
(komen allebei bij Vroomshoop vandaan) de kwaliteit is dus ook hetzelfde.
Romek, succes!! KLinkt idd als rugweeen.. En idd.. als Linda zich eraan overgeeft wil 't vaak wel beter gaan
Dat wist ik nogquote:Op zondag 15 mei 2005 20:09 schreef Saffier het volgende:
Zelfs de site van Babypark is op zondag gesloten![]()
Ja, het heeft voor en nadelen. Nu moeten we wel (of ik) sneller aan de slag met de babykamer.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:37 schreef Saffier het volgende:
Ingrid leuk dat het is gelukt en wat krijg je hem al snel!! Fijn hoor!! Ik heb me nog niet verdiept in de matrasprijzen, ben wel nieuwsgierig meteen.
dat beaam ikquote:Op zondag 15 mei 2005 20:00 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Babypark heeft niet alleen Vroomshop. Mijn kamertje is absoluut geen Vroomshop. Kvond bij de Burgerhout ene grote ......zooi, wellicht dat het daarom wat "minder" overkomt.
JOUW cupmaat?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:40 schreef Romek het volgende:mijn cupmaat [/sub]
Ach, beter laat dan nooit.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:14 schreef Luckepuk het volgende:
Romek en Linda:![]()
![]()
![]()
![]()
@Snake: 3x raden wat ik nu (5 dagen later![]()
![]()
) pas binnen krijg als nieuwe email volgens wanadoo!
Kutmailserver!
![]()
Ja zeker!! Dat is een echt handje...(en op de 'echte' echo zagen we de handjes en voetjes nog best duidelijk...die kwamen elke keer even voorbij zwaaienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:26 schreef m@x het volgende:Gefeliciteerd met Didier
Mooie echo's Suzanna (zie ik daar nou een klein handje op die tweede foto?)
Voor de rest gaat het redelijk hoor, ben nog wel vaak misselijk maar ik weet het vaak te voorkomen door op tijd te eten. Als ik eenmaal te laat ben ga ik overgevenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:07 schreef Saffier het volgende:
Ik zie een hele mooie echo van Suzanne voorbijkomen, wat is dat ongelooflijk duidelijk!! Gaat verder alles goed met je (buiten het flauwvallen met bloedprikken natuurlijk!) ?
Goed idee...had ik nog niet aan gedacht om het gewoon even aan haar te vragen (stom). Thnx !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:15 schreef E.T. het volgende:
volgens mij kan het heel goed met je zwangerschap te maken hebben..
Jij zit nu toch ook in de periode dat je bloeddruk soms heel erg kan dalen? (vriendin van me had op een gegeven moment een onderdruk van 45 a 50 en ging gewoon vanuit het niets tegen de vlakte). Zeker als je dan nog iets stresserigs doet en dat is dan ook nog 4 buisjes bloed laten prikken, kan ik me goed voorstellen dat je gaat.
Ik denk dat het gewoon een combinatie van lage(re) bloeddruk, je hart moet harder werken om extra bloed over grotere afstanden af te leggen, stress..
Als je het niet vertrouwd je vk ff bellen!
Had wel gegeten, zelfs drie boterhammenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:10 schreef BabyLover het volgende:
Suzanne wat een prachtige echo!Had je trouwens wel gegeten voor dat bloedprikken (ivm je misselijkheid), want dat kan ook nog wel eens de reden zijn om flauw te vallen na prikken (heb ik zelf ook een keer gehad).
hihi.. je hebt een eigenwijs beebje.... Die van ons wilde niet met het gezichtje naar boven liggen zodat er geen goede 3D echo gemaakt kon worden. Uiteindelijk lag beeb net even een kleine seconde goed en konden we een goede 3D echo zien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Fuente het volgende:
Nou maak je me wel nieuwsgierig Vicky.
Wij hebben een pretecho gedaan met 23 weken en 25 weken omdat de eerste niet goed lukte, maar willen het geslacht niet weten. We hadden zelf een sterk voorgevoel wat het zou worden, maar sinds de echo van 25 weken weten we het eigenlijk niet meer.
Wij willen het ook niet weten hoor, dus op zich wel fijn dattie niet met de beentjes wijd gingquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
hihi.. je hebt een eigenwijs beebje.... Die van ons wilde niet met het gezichtje naar boven liggen zodat er geen goede 3D echo gemaakt kon worden. Uiteindelijk lag beeb net even een kleine seconde goed en konden we een goede 3D echo zien.
verder zag ik het al voordat de mevrouw het zei...
In principe krijg je zelfs helemaal geen echo, dacht ik, alleen er wordt er vaak wel eentje gedaan 'onder het mom van' termijnbepaling.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:40 schreef Ingrid19 het volgende:
Dag dames! Ff een vraag tussendoor. Bij een 'normale' zwangerschap, dus als er verder geen klachten zijn, krijg je toch maar 1x een echo? Voor de termijnbepaling. Of heb ik het mis?
Ik ga daar maar van uit, dat ik er helemaal geen krijg. Elke echo die ik krijg is dan meegenomen. Nu weet ik dat ik rond 12 weken gelukkig wel een echo krijg.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In principe krijg je zelfs helemaal geen echo, dacht ik, alleen er wordt er vaak wel eentje gedaan 'onder het mom van' termijnbepaling.
Bij ons krijg je in principe helemaal geen echo!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:40 schreef Ingrid19 het volgende:
Dag dames! Ff een vraag tussendoor. Bij een 'normale' zwangerschap, dus als er verder geen klachten zijn, krijg je toch maar 1x een echo? Voor de termijnbepaling. Of heb ik het mis?
Bij ons ook niet. Wij moeten ook naar het ziekenhuis. Bij mij waren de echo's ook omdat ik bloed verloor. anders had ik die extra echo's niet gehad. En de termijnbepalingsecho zou ik sowieso krijgen. Die is dus dinsdag, dan horen we de definitieve uitgerekende datum. En dan woensdag naar de vlos.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:09 schreef TearSong het volgende:
Bij ons was er geen echo-apparatuur aanwezig in de praktijk. We mochten voor de termijnbepaling naar het ZH met 13 weken en hebben toen zelf nog een pretecho laten maken met 22 weken
I doubt it...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:31 schreef Suzanna het volgende:
Hahaha.........Jonnetje: mijn man is precies zo. Hij wilde ook voor het eten zorgen, wilde eigenlijk niet dat er voor hem ook gezorgd werd etc. maar in de praktijk gaat het zo dat ze toch wel erg moe zijn hoor, die mannen...komt wel goed joh.
[knipje]
Wow, wat een mooie echo's!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:24 schreef Saffier het volgende:
[[url=http://www.lautie.nl/pluk/Thumb_DSC02537.JPG]afbeelding][/url]
links het hoofdje, witte stipje in het midden het hartje, rechts dus de beentjes
[[url=http://www.lautie.nl/pluk/Thumb_DSC02538.JPG]afbeelding][/url]
Helemaal links dat vlekje is de dooierzak, verder hetzelfde als de bovenste foto.
het is dus gelukt, Lautie wilde het me één keer uitleggen, maar ik ben hier geen held in, dus ik hoop dat ik het begrepen heb en het de volgende keer nog weet
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:26 schreef poemojn het volgende:
Even voor Jonnetje tussendoor (je reageert nl niet in het bv-topic?): dit is een nieuw topic op het bv-forum over schiftende moedermelk, misschien heb je daar nog iets aan.
verloskundige hier neemt de telefoon niet opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:40 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ik heb er overheen gelezen!
Dankjewel voor het linkje.Ik heb er even gereageerd.
Dames toch... Doen we allemaal wel een beetje voorzichtig?
Sprak de grootste kluns ooit..![]()
Neva wat zegt de verloskundige of huisarts er van?
(Je zult het vast wel verteld hebben en ik zal er wel weer overheen gelezen hebben..)
ja stom hequote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef Jonnetje het volgende:! De verloskundige neemt niet op?
Gelukkig kun je bij de HA terecht...
ja weet ik.. maar dan voel ik me al snel zo een overhysterisch net zwangere doos die om het kleinste ding piept enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou dan toch eens langs gegaan zijn als ik in de buurt was...
Nee kan pas als ik de preciese datum van verhuizing weetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:08 schreef Randa_v het volgende:
Neva, ik hoop dat de ha je kan helpen. Wel een stomme praktijk dan, bij ons hebben ze gelukkig nog een assistente die opneemt. Dan laat ze de verloskundige terugbellen als het nodig is.
Heb je al een vlospraktijk geregeld in het Limburgse?
Rust pakken wil ik wel, maar verplicht solliciteren kost ook tijd, en dat valt me zwaar. Als ik op 1 juni voor het ww-gesprek ga, maar even aanroeren, dat ik weinig puf heb. Eens kijken wat hun zeggen.
Oei...das niet zo netjes van mijn mede HEMA mutsen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:21 schreef Fuente het volgende:
Erna op naar de HEMA, om daar te kijken voor een badsetje. Hele leuke gevonden, ze zouden even gaan navragen hoeveel het kostte want dat stripje met prijzen miste. Voordat er iemand van de juiste afdeling kwam waren we (en weer serieus!) 15 minuten en 3 keer omroepen verder. Sjucht, ook maar niets gekocht.
Die behangrand komt hier ws ook! Wij krijgen gewoon beuk/berken kleur meubeltjees, daar past gelukkig vrijwel van alles bij qua kleur.quote:Op zondag 22 mei 2005 07:28 schreef Vicky het volgende:
ik word gek van mezelf....
wij hebben gister zeker een half uur bij de verschillende kleuren verf gekekenvoor de babykamer. We hebben een lichtblauwe Winnie the Pooh behangrand die op de muur komt. We wilden graag wat de onderkant een kleurtje geven. Uiteindelijk hadden we een kleur genomen. Hebben gister de onderkant geverd, ziet er heel leuk uit.. alleen heeft deze muts vanaf vanmorgen half 5 liggen piekeren of de kleur op de muur wel pas bij de kersenhouten meubeltjes... ARGGHHHH
Welke kleur heb je geverfd? Dan zeggen wij wel of 't erbij past....quote:Op zondag 22 mei 2005 07:28 schreef Vicky het volgende:
ik word gek van mezelf....
wij hebben gister zeker een half uur bij de verschillende kleuren verf gekekenvoor de babykamer. We hebben een lichtblauwe Winnie the Pooh behangrand die op de muur komt. We wilden graag wat de onderkant een kleurtje geven. Uiteindelijk hadden we een kleur genomen. Hebben gister de onderkant geverd, ziet er heel leuk uit.. alleen heeft deze muts vanaf vanmorgen half 5 liggen piekeren of de kleur op de muur wel pas bij de kersenhouten meubeltjes... ARGGHHHH
Je vergeet de muren, die worden zachtgeel...quote:Op zondag 22 mei 2005 13:37 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Die behangrand komt hier ws ook! Wij krijgen gewoon beuk/berken kleur meubeltjees, daar past gelukkig vrijwel van alles bij qua kleur.
De kleur past vast wel bij je meubeltjes! Niet druk over maken!
En de vloer dan, blijft het tapijt, of moet er wat anders in? zeil ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Je vergeet de muren, die worden zachtgeel...
Waarom niet?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:13 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft al fototjes gemaakt maar mag ze nog niet posten van vriendje...
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:15 schreef Ingrid19 het volgende:
En de vloer dan, blijft het tapijt, of moet er wat anders in? zeil ofzo?
Jullie zitten toch niet echt via dit forum te overleggen wat je met de kinderkamer gaat doen he?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:22 schreef Djeez het volgende:
Tapijt blijt erin, die is toch al smerig!
Nee hoor. Was een grapje. Maar in het tapijt zitten een paar rare vlekken die er niet uit willen. Is dat erg? Of moet je daar iets nieuws voor kopen?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:32 schreef Lois het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten toch niet echt via dit forum te overleggen wat je met de kinderkamer gaat doen he?![]()
Dat hangt van jullie af. De baby zal het iig vast niet erg vinden.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:51 schreef Ingrid19 het volgende:
Nee hoor. Was een grapje. Maar in het tapijt zitten een paar rare vlekken die er niet uit willen. Is dat erg? Of moet je daar iets nieuws voor kopen?
We moeten maar ff kijken wat het kost. De portemonnee is aardig leeg op het moment, maar we hebben nog een maandje de tijd. Nu ben ik echt weg!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik persoonlijk zou er een nieuw stukkie indoen .... geeft een lekker fris idee ....
maar dat ligt natuurlijk aan je portomonee en wat je zelf wilt. maar ik heb zoiets van als je toch alles nieuw hebt en alles mooi maakt ... doe het dan goed (ofzo)
ik heb geen flauw idee....quote:
Oranje kan toch heel goed bij kersenkleur, da's mooi warm vind ik altijd...quote:Op zondag 22 mei 2005 19:08 schreef Vicky het volgende:
de bovenkant van de muur is gewoon wit, de behangrand is lichtblauw met winnie the pooh figuurtjes en de onderkant is oranje
de meubels zijn kersenkleurig
Het was een badje, soort wit met 3 plaatjes naast elkaar. De standaard en tummy kon je los kopen (ik noem het een set omdat we alles in 1 keer willenquote:Op zondag 22 mei 2005 13:33 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Oei...das niet zo netjes van mijn mede HEMA mutsen...
Wat voor setje heb je gezien? Ben ik wel benieuwd naar...want in mijn HEMA verkopen we alles los..en geen set..
erg nieuwsgierig dus
Groetjes en nog succes verder met je badsetje![]()
Suzanne
beetje late reactie.. ik vind het ook nergens op slaan maar ja wat doe je er tegenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:23 schreef Fuente het volgende:
Neva, wat stom joh dat ze niet opnemen! Hier heb je een antwoordapparaat, kun je je nummer inspreken en bellen ze je terug, of inderdaad voor spoed een 06 nummer. Maar ja, daar heb je dan weinig aan. Hopen dat de HA je verder kan helpen (en dat je er na de eerste 3 maanden vanaf bent!).
Hier verder alles goed. Vanavond nog naar een rockfeestje geweest, vindt beepje altijd wel leuk, muziek (nou ja leuk, beepje gaat er leuk van op en neer springen).
Ik ken het eik niet, ik ben nooit zo moe geweest, zelfs niet toen ik heel de dag door kotsmisselijk was...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:07 schreef Randa_v het volgende:
Ik ben erg moe, vandaag ben ik om 14.00 al gecrashed. Nu heb ik nog steeds geen puf om even de afwas te doen of een paar sollicitatiebrieven te schrijven. Het zijn toch dingen die moeten gebeuren, maar ik weet niet meer hoe ik het moet doen. Zo zijn er nog een groot aantal dingen die ik voor volgende week af en klaar moet hebben, maar het gaat niet. Als ik één uur actief ben geweest kan ik eigenlijk niks meer uit mijn handen krijgen. Ik raak er nu behoorlijk van in een dip en ben echt de weg kwijt.![]()
![]()
![]()
Hoe gaan jullie hiermee om?![]()
Hoe ziet mijn dag eruit:quote:Op maandag 23 mei 2005 16:17 schreef moussy het volgende:
kan je niet even een tukkie doen randa?
hè Randa toch... ik hoop voor je dat het snel beter gaat!!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:32 schreef Randa_v het volgende:
Zo gaat het iedere dag hè. Daarom ik weet het niet meer.![]()
Ik ben 's morgens wel vroeg wakker, 7.30 ben ik vaak zeker wakker, dan blijf ik liggen omdat ik me niet uitgerust voel. Dus teveel slapen, geloof ik niet. Ik heb normalerwijze wel veel slaap nodig.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Randa... klinkt mss heel gek, maar zou het niet kunnen zijn dat je te veel slaapt? En een beetje weinig ritme hebt? Daar kan je ook gruwelijk moe en lamlendig van worden.
Ga anders eens bij de HA langs, mss heb je wel gewoon bloedarmoede oid...
Ja, maar dat is dus wel heel anders, want dan ben je de rest van de week druk geweest.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef Randa_v het volgende:
Ik ben 's morgens wel vroeg wakker, 7.30 ben ik vaak zeker wakker, dan blijf ik liggen omdat ik me niet uitgerust voel. Dus teveel slapen, geloof ik niet. Ik heb normalerwijze wel veel slaap nodig.
Lamlendig is het ook niet echt. Ik heb op mijn vrije vrijdagen vaak geen ritme en is het toch anders dan nu. Eigenlijk is het het moeten doen van tukje 's middags en de rest zo rustig aan doen. Misschien dan toch even de HA bellen.
lief zijn voor je vrouwtjequote:Op maandag 23 mei 2005 17:39 schreef Magneet het volgende:
en ik mag voor het eten zorgen, dacht daarvanaf te zijnmaar goed dat hebben we er wel voor over
Enig idee wat voor schoonmaakspul dat was?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef bixister het volgende:
wij hebben ook 't oude tapijt in de babykamer met van dat speciale spul zo schoon mogelijk geschrobt en dat is gelukkig mooi genoeg geworden om 't nog even te laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |