Nou mensen.......
ik ben papaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
![]()
Alhoewel het niet met een slag en stoot ging, ben ik opt moment de blijste papa van de wereld!
Samenvatting.....:
Zondag avond 18uur:
Zware weeen (idd om de 3min en 50 sec lang)
Verloskundige gebeld om 23uur, die vervolgens om 1uur aan kwam kakken....
Lindatje had toen nog maar 2cm ontsl.
De VK adviseerde me of ik om 5.30uur terug wilde bellen.....
Linda had van 1uur tot 5.30 uur, continue last van extreem zware weeen (ook duidelijke rugweeen!)
Ik de vk gebeld om 5.30uur die vervolgens lang kwam om 6uur....
Er was maar 1 cm onsl. bij gekomen (ik wist niet wat ik moest denken toen ik Linda haar gezicht zag.... al die lange pijnlijke uren voor 1 klote cm!)
De vk prikte d'r vliezen door, waardoor ze dacht dat er nu bij de weeen meerdere onsl. kwam....
Na een uur was niets minder waar.... (er was niets bijgekomen) en linda moest naar het zknhuis...
Om 8uur kwam linda in het zkhuis...... ze kreeg weeen-opwekkers in de hoop meer onsl. te krijgen, en dat lukte.....
Om 11.37 is mijn zoontje geboren...... De verpleegers moesten alle hens aan dek zetten, omdat Linda (ook door de vermoeidheid) het niet zelf kon..... (ze was letterlijk OP!) dus toen de weeen kwamen maar het kind er niet uit kon, was er een zuurstof te kort bij ons zoontje en zijn hartslag kelderde naar benee, en ze moesten dus alles vlot en snel doen om een leventje te redden (nou je kan zelf wel raden hoe ze te werk gingen)
Maaaaar toen ons zoontje bij Linda op haar buik lag, was Linda alle pijn vergeten!
Dit was echt een moment voor mij, om eeuwige respect voor Linda te krijgen, van wat en waar ze heeft moeten doorstaan om ons zoontje te wereld te krijgen.....
*Klasse vrouwtje!!!!Maar dit wordt ons enigste kind, dus dat had Linda (er achteraf) dus abslouut voor over!!!
Profiel!
Didier geboren op 16-5-2005 te Tilburg
Gewicht 3015 gr
Zoon van Romek en Linda!
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor jullie steun enzo!
ABSOLUUT![ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 16-05-2005 19:47:29 (even geboortedatum verbeterd) ]