Uhuh... een collega...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:44 schreef Karin het volgende:
Een tijdje geleden heeft iemand hier een link geplaatst naar een site met leuke en hele betaalbare zwangerschapskleding. Die ben ik vergeten in mijn favorieten te zetten. Een collega van me is op zoek naar leuke zwangerschapskleding voor niet te veel geld. Weet iemand die link nog?
Ik heb dees ooit gepost hiero, geen idee of je dees ook bedoelt.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:44 schreef Karin het volgende:
Een tijdje geleden heeft iemand hier een link geplaatst naar een site met leuke en hele betaalbare zwangerschapskleding. Die ben ik vergeten in mijn favorieten te zetten. Een collega van me is op zoek naar leuke zwangerschapskleding voor niet te veel geld. Weet iemand die link nog?
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef Karin het volgende:
Hahahahahahaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh als ik zwanger zou zijn zou ik het van de daken schreeuwen hoor. Jullie zijn eersten die het horen.
Hehe, vicky, hier moest ik nou best wel om lachenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:20 schreef BabyLover het volgende:
Nouja één voordeel; ik pas m'n eigen broeken nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedoel je deze beaker: http://www.freewebs.com/pieba/quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef Beaker het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vraagje, heeft iemand van jullie wel eens wat besteld bij Pieba Kinderkunst? Via internet? Kan er geen website van vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:18 schreef Beaker het volgende:
Thanx!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop