Even mijn laatste posts...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Jonnetje ligt op de bank met 'r pootje omhoog... ![]()
We zouden vanavond naar mijn schoonzusje, die is geslaagd voor haar opleiding en geeft daarom een feestje. Vanmiddag even wat nieuwe shirtjes (voor de zomer) gekocht. Bij thuiskomst meteen onder de douche gedoken, snel even gegeten en haar in de plooi gegooid.
Wil ik in de douchehoek in de spiegel gaan kijken of m'n haar aan de achterkant ook een beetje fatsoenlijk zit.....
* SLIP!!!! BENG! ! ! * En daar lag ik... *auw!*
Ja, en daar lig je dan. Michiel was natuurlijk net Lycos aan het uitlaten..
Wilyan was daarom dus bij me, en die schrok zich écht helemaal te pletter.
![]()
Het arme ventje..
Hij kwam al snel (al huilend) naar me toe dat mamma overeind moest. Ja dat wou dus niet echt. Stond ie daar aan mijn hand te trekken.. Hmmmm. Dat lukte dus niet, nou dan ga ik wel aan mamma's shirtje trekken misschien lukt het dan wel..
![]()
De schade is zoals het nu lijkt redelijk beperkt.
Ik ben met wat hulp weer overend gekomen en naar de bank gestrompeld. Toen ik daar even zat begon Gupje even wat te bewegen, kreeg toen de hik en toen hij/zij dat zat was ging hij/zij even flink protesteren. Ik moet zeggen dat ik dat toch wel even heel erg fijn vond, met Gupje was dus niks.
Mijn voet daarintegen.. Die is helemaal blauw en er hangen flink wat geschaafde velletjes aan. Ik kan alleen mijn tenen wat moeilijk bewegen, ze zijn wat stijf. Maar ik ben ook van de achterkamer naar de bank gekomen dus volgens mij valt dat wel mee.
En ik heb een zere duim.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ooooooooooow Snake...
Wat een popje zeg...