beiden vanuit eerste dag laatste menstruatie...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:12 schreef Randa_v het volgende:
De verloskundige zei dat mijn berekeing goed was. Van welke datum ga je uit, wanneer je gestopt ben t met de pil, de eerste dag van de stopweek?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:32 schreef Githa het volgende:
Valt dan niet mee he![]()
Romekvrouwtje heel veel sterkte hoornogmaals ook voorwerk is werk
![]()
Uhm, moet lewis er niet uit.....?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:05 schreef Neva het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 138
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
15 mei 2005: Romek (papa)
Vanaf de laatste menstruatie(de eerste dag) 9 mnd + 6 dagenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:05 schreef Neva het volgende:
even een vraagje.. volgens de huisarts is de 27e uitgerekende datum en volgens MVM en andere sites de 25e. waar moet ik nou vanuit gaan ik weet wel dat je niet van de uitgerekende dag uit moet gaan maar toch
Me nicole, een linkje voor je, je mag idd niet worden verplicht tot nachtdiensten (geen verplichting tot overwerk en nachtdiensten -> Tot zes maanden na de bevalling gelden deze regels). Lees dat even rustig door, en praat met je baas/ roosterverantwoordelijke. Doet die naar/ werkt die niet mee, dan is het een zaak voor de Arbo, lijkt mij. Maar waarschijnlijk is praten wel genoeg, toch? Succes!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:20 schreef MeNicole het volgende:
Het is hier spannend lees ik
Ik moest deze week eigenlijk nachtploeg draaien. Maar zondagnacht ben ik om 2 uur naar huis gegaan ik was te moe en te misselijk. Nu kan ik in mijn cao nix vinden over nachtploeg. Heb wel ergens gelezen dat ze me niet mogen verplichten tot nachtploeg. Ik wil dat liever ook niet meer. Heeft iemand zo iets ook meegemaakt?
Dat hoop ik inderdaad ook!quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Snake, ik hoop ontzettend dat je de telefoon en mail vergeten bent en lekker aan het genieten bent van je meiske!
Hoe is het met romek-vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |