Ja, Leah goed zo. Dit is een topic over zwangerschap en geboorte, dat betekent lekker veel hormonen en daar horen deze verhalen ook bij.quote:
en van wie ben jij en kloon?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:11 schreef MrJayMan het volgende:-knip-
ik ben pas verdrietig als er iets mis is.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:17 schreef bixister het volgende:
nou jonnetje ik ben blij dat er niks mis was met guppie na je val!![]()
vallen tijdens de zwangerschap lijkt me hoe dan ook wel iets dat vermeldenswaard is meneerJayMan, ongeacht de gevolgen voor de baby.
Dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:35 schreef E.T. het volgende:
he bah, jonnetje..
Je gaat toch niet jessie de 2e worden he? (die is ook diverse keren gevallen tijdens haar zwangerschap(pen)
bullshitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:27 schreef MrJayMan het volgende:
[..]
ik ben pas verdrietig als er iets mis is.
dit topic is een subthread van Ouders, dus ook mannen moeten zich hier thuis voelen. Gister zei nog een collega tegen me (een man dus) "we zijn zwanger". Ik dacht, nee het is niet waar. Hij is wel wat dik, maar zwanger? Oké z'n vriendin dus. Vrouwen hebben het voor elkaar: mannen voelen zich ook zwanger. maar dan, probeer je als man maar eens te vinden in zo'n topic als dit. dan loop je gillend weg. kippehok gezever, het is een verschrikking en bevestigd elk fout beeld van een man kan hebben van vrouwen die een kind willen. in dat opzicht kan het dienen als waarschuwing. elke man wiens vriendin meimerd over kinderen moet dit topic minimaal gelezen hebben. een castratie nadien is niet uitgesloten...
En een strak plan ook nogquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:27 schreef MrJayMan het volgende:
[..]
een castratie nadien is niet uitgesloten...
Mijn kritiek begon er dus mee dat dit draadje een eng kliekje vormt. Terwijl het beginsel is: open en voor een ieder toegankelijk. Het gaat om zwangerschap.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:30 schreef Leah het volgende:
Goed hoor, wat jij wilt... Mijmeren is trouwens met een lange ij, en ga je nou weer weg?
![]()
ho ho. ik vind het concept "een kind" en dat van iemand van wie je houd heel gaaf. alleen het proces om het te realiseren viel me tegen in de slotfase.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:41 schreef Leah het volgende:
Oooh, daar hebben we het kliekje weer. En zoals je de geboorte beschrijft, die castratie lijkt me ècht helemaal geen slecht idee
.
zei die dat zo: "mooi geworpen wijffie" ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:52 schreef Leah het volgende:
Ik begon niet over castreren hoor
En het viel mij ook tegen in de slotfase, maar er stond wel een vent naast me die mij het mooiste barende wijf ter wereld vond.
De geur van vruchtwater kan mij niet bekoren en de foto die ik heb gemaakt van de nageboorte evenmin. plassen bloed die wegvloeien, daar houd ik niet zo van. Een open wond waar eerder erotische fantasieën tot leven bracht. Dat moet je als man allemaal aanzien. Feitelijk nog erger dan zelf bevallen. Dan zie je immers niks van dat alles, tuurlijk, fysieke pijn. Maar daar was je op ingesteld. Net zoals bij de tandarts als je een gaatje hebt. De pijn zal komen. Daarna natuurlijk opgelucht.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:02 schreef m@x het volgende:
en de geboorte van je eigen kind een "vies gebeuren" noemen is niet lomp![]()
Ik ga gewoon niet meer op jou reageren...quote:Op zondag 15 mei 2005 00:15 schreef MrJayMan het volgende:
[..]
Dat moet je als man allemaal aanzien. Feitelijk nog erger dan zelf bevallen.
gelukkig is iedereen anders, algemeen gesteld. op welk punt ik niet heb meegedacht of meegevoeld is mij onduidelijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:32 schreef Djeez het volgende:
He dames, trek je maar niets aan van die lapzwans die zich een kerel durft te noemen! Hij denkt stoer te zijn, maar beschikt slechts over een klein hartje. Gelukkig zijn niet alle mannen zo, en zijn er genoeg lieve mannen die meedenken en -voelen met de vrouw, zoals ik!
Ik vond iig dat je een erg lullige en botte reactie had tegen Jonnetje.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:40 schreef MrJayMan het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:52 schreef Leah het volgende:
Maar daar ging het niet om... typisch weer, je beledigt eerst Jonnetje en en passant ook maar de rest van de zwangeren hier, en vervolgens gaat de discussie over de nageboorte en de geur van vruchtwater.
't Is wel goed met je.... bied eerst je excuses maar eens aan Jonnetje aan, want je schrikt je kapot als je een schuiver maakt met kind in je buik, en als je dan verder nog iets constructiefs te melden hebt discussieer ik graag met je verder.
dacht dat je niet meer zou reageren op mij?quote:Op zondag 15 mei 2005 00:52 schreef Leah het volgende:
Maar daar ging het niet om... typisch weer, je beledigt eerst Jonnetje en en passant ook maar de rest van de zwangeren hier, en vervolgens gaat de discussie over de nageboorte en de geur van vruchtwater.
't Is wel goed met je.... bied eerst je excuses maar eens aan Jonnetje aan, want je schrikt je kapot als je een schuiver maakt met kind in je buik, en als je dan verder nog iets constructiefs te melden hebt discussieer ik graag met je verder.
ik mag hier niet meer op in gaan in deze thread. het is teveel off topic.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:53 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik vond iig dat je een erg lullige en botte reactie had tegen Jonnetje.
En verder, laat ook maar zitten.
quote:Op zondag 15 mei 2005 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[knippie]
Buiten dat, hoop ik niet dat jonnetje nu hier niet meer durft te posten, wat het was allesbehalve off topic
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:27 schreef MrJayMan het volgende:
[..]
ik ben pas verdrietig als er iets mis is.
dit topic is een subthread van Ouders, dus ook mannen moeten zich hier thuis voelen. Gister zei nog een collega tegen me (een man dus) "we zijn zwanger". Ik dacht, nee het is niet waar. Hij is wel wat dik, maar zwanger? Oké z'n vriendin dus. Vrouwen hebben het voor elkaar: mannen voelen zich ook zwanger. maar dan, probeer je als man maar eens te vinden in zo'n topic als dit. dan loop je gillend weg. kippehok gezever, het is een verschrikking en bevestigd elk fout beeld van een man kan hebben van vrouwen die een kind willen. in dat opzicht kan het dienen als waarschuwing. elke man wiens vriendin meimerd over kinderen moet dit topic minimaal gelezen hebben. een castratie nadien is niet uitgesloten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |