abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2005 @ 00:23:03 #251
105850 Fuente
mamamuts
pi_27234059
Neva, wat stom joh dat ze niet opnemen! Hier heb je een antwoordapparaat, kun je je nummer inspreken en bellen ze je terug, of inderdaad voor spoed een 06 nummer. Maar ja, daar heb je dan weinig aan . Hopen dat de HA je verder kan helpen (en dat je er na de eerste 3 maanden vanaf bent!).

Hier verder alles goed. Vanavond nog naar een rockfeestje geweest, vindt beepje altijd wel leuk, muziek (nou ja leuk, beepje gaat er leuk van op en neer springen).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_27237579
ik word gek van mezelf....

wij hebben gister zeker een half uur bij de verschillende kleuren verf gekekenvoor de babykamer. We hebben een lichtblauwe Winnie the Pooh behangrand die op de muur komt. We wilden graag wat de onderkant een kleurtje geven. Uiteindelijk hadden we een kleur genomen. Hebben gister de onderkant geverd, ziet er heel leuk uit.. alleen heeft deze muts vanaf vanmorgen half 5 liggen piekeren of de kleur op de muur wel pas bij de kersenhouten meubeltjes... ARGGHHHH
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 22 mei 2005 @ 13:33:01 #253
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_27242212
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 19:21 schreef Fuente het volgende:
Erna op naar de HEMA, om daar te kijken voor een badsetje. Hele leuke gevonden, ze zouden even gaan navragen hoeveel het kostte want dat stripje met prijzen miste. Voordat er iemand van de juiste afdeling kwam waren we (en weer serieus!) 15 minuten en 3 keer omroepen verder. Sjucht, ook maar niets gekocht.
Oei...das niet zo netjes van mijn mede HEMA mutsen...
Wat voor setje heb je gezien? Ben ik wel benieuwd naar...want in mijn HEMA verkopen we alles los..en geen set..

erg nieuwsgierig dus

Groetjes en nog succes verder met je badsetje

Suzanne
pi_27242340
quote:
Op zondag 22 mei 2005 07:28 schreef Vicky het volgende:

wij hebben gister zeker een half uur bij de verschillende kleuren verf gekekenvoor de babykamer. We hebben een lichtblauwe Winnie the Pooh behangrand die op de muur komt. We wilden graag wat de onderkant een kleurtje geven. Uiteindelijk hadden we een kleur genomen. Hebben gister de onderkant geverd, ziet er heel leuk uit.. alleen heeft deze muts vanaf vanmorgen half 5 liggen piekeren of de kleur op de muur wel pas bij de kersenhouten meubeltjes... ARGGHHHH
Die behangrand komt hier ws ook! Wij krijgen gewoon beuk/berken kleur meubeltjees, daar past gelukkig vrijwel van alles bij qua kleur.

De kleur past vast wel bij je meubeltjes! Niet druk over maken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ingrid19 op 22-05-2005 14:53:28 ]
  zondag 22 mei 2005 @ 17:15:59 #255
102760 Igraine
Headache
pi_27248367
quote:
Op zondag 22 mei 2005 07:28 schreef Vicky het volgende:

Welke kleur heb je geverfd? Dan zeggen wij wel of 't erbij past....

-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Redactie Frontpage zondag 22 mei 2005 @ 17:17:57 #256
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_27248439
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:37 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Die behangrand komt hier ws ook! Wij krijgen gewoon beuk/berken kleur meubeltjees, daar past gelukkig vrijwel van alles bij qua kleur.

De kleur past vast wel bij je meubeltjes! Niet druk over maken!
Je vergeet de muren, die worden zachtgeel...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 22 mei 2005 @ 17:19:25 #257
102760 Igraine
Headache
pi_27248480
Wij zijn ook volop bezig, morgen en overmorgen komt de stucadoor....Dan is 't helemaal wit.

Dan lekker verven, laminaatje erin, gordijntjes etc ophangen... Onze meubeltjes zijn gewoon wit dus daar passen alle kleuren bij...

Ik moet alleen nog een leuke lamp vinden...
pi_27249952
quote:
Op zondag 22 mei 2005 17:17 schreef Djeez het volgende:

[..]

Je vergeet de muren, die worden zachtgeel...
En de vloer dan, blijft het tapijt, of moet er wat anders in? zeil ofzo?

Tis al bijna dinsdag 8.30!
  Redactie Frontpage zondag 22 mei 2005 @ 18:22:27 #259
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_27250133
Tapijt blijt erin, die is toch al smerig!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_27251418
de bovenkant van de muur is gewoon wit, de behangrand is lichtblauw met winnie the pooh figuurtjes en de onderkant is oranje

de meubels zijn kersenkleurig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator zondag 22 mei 2005 @ 19:11:10 #261
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27251499
Dat klinkt allemaal veelbelovend dames Jullie maken toch wel foto's en voortgangsverslagen voor in het kinderkamertopic?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_27251573
* Vicky heeft al fototjes gemaakt maar mag ze nog niet posten van vriendje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_27251975
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:13 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft al fototjes gemaakt maar mag ze nog niet posten van vriendje...
Waarom niet?
  Jubileum moderator zondag 22 mei 2005 @ 19:32:08 #264
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27252108
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:15 schreef Ingrid19 het volgende:
En de vloer dan, blijft het tapijt, of moet er wat anders in? zeil ofzo?
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:22 schreef Djeez het volgende:
Tapijt blijt erin, die is toch al smerig!
Jullie zitten toch niet echt via dit forum te overleggen wat je met de kinderkamer gaat doen he?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2005 @ 19:37:33 #265
7074 moussy
kuttekop
pi_27252292
Wat fijn, smerig tapijt in een babykamer
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_27252751
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:32 schreef Lois het volgende:

[..]

[..]

Jullie zitten toch niet echt via dit forum te overleggen wat je met de kinderkamer gaat doen he?
Nee hoor. Was een grapje. Maar in het tapijt zitten een paar rare vlekken die er niet uit willen. Is dat erg? Of moet je daar iets nieuws voor kopen?

Ik ga iig weer verder met behang aftrekken!
  zondag 22 mei 2005 @ 19:52:53 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27252792
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:51 schreef Ingrid19 het volgende:
Nee hoor. Was een grapje. Maar in het tapijt zitten een paar rare vlekken die er niet uit willen. Is dat erg? Of moet je daar iets nieuws voor kopen?
Dat hangt van jullie af. De baby zal het iig vast niet erg vinden.
pi_27252973
ik persoonlijk zou er een nieuw stukkie indoen .... geeft een lekker fris idee ....
maar dat ligt natuurlijk aan je portomonee en wat je zelf wilt. maar ik heb zoiets van als je toch alles nieuw hebt en alles mooi maakt ... doe het dan goed (ofzo)
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_27253034
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik persoonlijk zou er een nieuw stukkie indoen .... geeft een lekker fris idee ....
maar dat ligt natuurlijk aan je portomonee en wat je zelf wilt. maar ik heb zoiets van als je toch alles nieuw hebt en alles mooi maakt ... doe het dan goed (ofzo)
We moeten maar ff kijken wat het kost. De portemonnee is aardig leeg op het moment, maar we hebben nog een maandje de tijd. Nu ben ik echt weg!
pi_27253273
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:27 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Waarom niet?
ik heb geen flauw idee....

misschien dat ik ze hier wel stiekum neerzet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 22 mei 2005 @ 20:25:06 #271
102760 Igraine
Headache
pi_27253801
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:08 schreef Vicky het volgende:
de bovenkant van de muur is gewoon wit, de behangrand is lichtblauw met winnie the pooh figuurtjes en de onderkant is oranje

de meubels zijn kersenkleurig
Oranje kan toch heel goed bij kersenkleur, da's mooi warm vind ik altijd...

Ah, vriendje van Vicky, mag ze de foto's posten in het kinderkamertopic...????
  zondag 22 mei 2005 @ 20:27:45 #272
102760 Igraine
Headache
pi_27253918
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:37 schreef moussy het volgende:
Ik wou het zeggen, maar je was me voor...
  zondag 22 mei 2005 @ 22:02:04 #273
105850 Fuente
mamamuts
pi_27257374
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:33 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Oei...das niet zo netjes van mijn mede HEMA mutsen...
Wat voor setje heb je gezien? Ben ik wel benieuwd naar...want in mijn HEMA verkopen we alles los..en geen set..

erg nieuwsgierig dus

Groetjes en nog succes verder met je badsetje

Suzanne
Het was een badje, soort wit met 3 plaatjes naast elkaar. De standaard en tummy kon je los kopen (ik noem het een set omdat we alles in 1 keer willen ) De tummy had volgens mij ook plaatjes, maar vriendliev zegt van niet.
M'n beste vriendinnetje werkt ook bij de hema (maar niet waar wij wonen) dus we gaan een keer met haar waarsch. Zijn heeft dan als het goed is korting, scheelt toch weer wat .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 22 mei 2005 @ 22:04:58 #274
105850 Fuente
mamamuts
pi_27257481
Ow en over de babykamer. Onze is limoengroen met lichtgroen. Op de vloer ligt zeil in een soort houtstructuur, als laminaat zeg maar. We hebben de meubeltjes van IKEA, maar die moeten we nog verven, en we twijfelen nog. Verder zijn we druk aan het neuzen voor dingetjes voor de sier en dubben we nog over of we gordijnen of rolgordijntje willen ofzo.
Ik gooi binnenkort wel ffies foto's in het kinderkamerfototopiv (is dat een woord?:D)
Sara
Merel
Ukje
pi_27260198
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:37 schreef moussy het volgende:
Het valt best mee. Alleen een paar vlekjes.
pi_27260837
wij hebben ook 't oude tapijt in de babykamer met van dat speciale spul zo schoon mogelijk geschrobt en dat is gelukkig mooi genoeg geworden om 't nog even te laten liggen.
  zondag 22 mei 2005 @ 23:45:00 #277
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27261028
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:23 schreef Fuente het volgende:
Neva, wat stom joh dat ze niet opnemen! Hier heb je een antwoordapparaat, kun je je nummer inspreken en bellen ze je terug, of inderdaad voor spoed een 06 nummer. Maar ja, daar heb je dan weinig aan . Hopen dat de HA je verder kan helpen (en dat je er na de eerste 3 maanden vanaf bent!).

Hier verder alles goed. Vanavond nog naar een rockfeestje geweest, vindt beepje altijd wel leuk, muziek (nou ja leuk, beepje gaat er leuk van op en neer springen).
beetje late reactie.. ik vind het ook nergens op slaan maar ja wat doe je er tegen

ik ga maar weer naar mijn oude ondekromen het toilet het ging zo goed met spugen en holadijee het is weer vollop aan de gang
  maandag 23 mei 2005 @ 06:28:44 #278
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_27264160
Fijn nu elke morgen vroeger opstaan.....
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
pi_27278386
Ik ben erg moe, vandaag ben ik om 14.00 al gecrashed. Nu heb ik nog steeds geen puf om even de afwas te doen of een paar sollicitatiebrieven te schrijven. Het zijn toch dingen die moeten gebeuren, maar ik weet niet meer hoe ik het moet doen. Zo zijn er nog een groot aantal dingen die ik voor volgende week af en klaar moet hebben, maar het gaat niet. Als ik één uur actief ben geweest kan ik eigenlijk niks meer uit mijn handen krijgen. Ik raak er nu behoorlijk van in een dip en ben echt de weg kwijt.

Hoe gaan jullie hiermee om?
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2005 @ 16:17:46 #280
7074 moussy
kuttekop
pi_27278757
kan je niet even een tukkie doen randa?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 23 mei 2005 @ 16:25:24 #281
102760 Igraine
Headache
pi_27279001
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:07 schreef Randa_v het volgende:
Ik ben erg moe, vandaag ben ik om 14.00 al gecrashed. Nu heb ik nog steeds geen puf om even de afwas te doen of een paar sollicitatiebrieven te schrijven. Het zijn toch dingen die moeten gebeuren, maar ik weet niet meer hoe ik het moet doen. Zo zijn er nog een groot aantal dingen die ik voor volgende week af en klaar moet hebben, maar het gaat niet. Als ik één uur actief ben geweest kan ik eigenlijk niks meer uit mijn handen krijgen. Ik raak er nu behoorlijk van in een dip en ben echt de weg kwijt.

Hoe gaan jullie hiermee om?
Ik ken het eik niet, ik ben nooit zo moe geweest, zelfs niet toen ik heel de dag door kotsmisselijk was...

Wat moussy zegt, misschien ff een tukkie doen ofzo...En niet teveel over in zitten en bij stilstaan denk ik..
pi_27279097
Inderdaad wat Mous zegt een tukkie doen helpt vaak toch wel het beste.

Bij deze zwangerschap heb ik vrijwel geen last gehad van moeheid in het begin.. Nu het einde daarentegen.. Pfffffffff.......

Bij Wilyan was ik in het begin wel vaak moe maar dan ging ik 's middags dus gewoon even liggen. Soms hoefde ik dan niet eens te slapen, als ik maar even ging liggen en even niks deed. Gewoon even lekker een boekje lezen of wat tv kijken. Even rust zoeken. Vaak eindigde dat wel in slapen trouwens..

Nu op het eind van deze zwangerschap merk ik dat mijn hart gewoon meer bloed moet rondpompen en ben ik zo tegen de avond gewoon bek af. 's Avonds heb ik dus nu mijn dipje.
W ~ H ~ T
pi_27279201
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:17 schreef moussy het volgende:
kan je niet even een tukkie doen randa?
Hoe ziet mijn dag eruit:

Ik ga rond 23.00 naar bed. Ik slaap de hele nacht, ik blijf liggen 's morgens tot 10.00 omdat mijn nachten klote zijn doordat ik niet door kan slapen. Ik slaap nu nog lichter dan ik altijd al deed. Daarna wordt ik actief, om 14.00 lig ik weer gestrekt op de bank, meestal doe ik dan wel een tukje. De rest van de dag kan ik niks meer. Ik ben vanmorgen alleen even op een intake geweest en heb bij de mac gegeten. Verder niks. Maar ik ben nu moe, zo moe, mijn ogen ogen min of meer dicht bij het tikken van deze post.
Het huilen staat me nader dan het lachen op het moment.
pi_27279255
Zo gaat het iedere dag hč. Daarom ik weet het niet meer.
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2005 @ 16:34:46 #285
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_27279300
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:32 schreef Randa_v het volgende:
Zo gaat het iedere dag hč. Daarom ik weet het niet meer.
hč Randa toch... ik hoop voor je dat het snel beter gaat!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 23 mei 2005 @ 16:40:53 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27279517
Randa... klinkt mss heel gek, maar zou het niet kunnen zijn dat je te veel slaapt? En een beetje weinig ritme hebt? Daar kan je ook gruwelijk moe en lamlendig van worden.
Ga anders eens bij de HA langs, mss heb je wel gewoon bloedarmoede oid...
  maandag 23 mei 2005 @ 16:40:58 #287
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27279524
Randa misschien moet je je er niet tegen verzetten.. maar het gevoel te accepteren.. klinkt raar maar dat geeft vaak al wat meer rust.. misschien kun je verloskundige of huisarts bellen.. misschien dat die je ergens mee kunnen helpen.. en laat anderen je helpen met dingen die je zelf momenteel niet alleen kunt doen

klinkt zwaarder als dat ik het bedoel maar ik hoop dat je me begrijpt..
pi_27279879
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Randa... klinkt mss heel gek, maar zou het niet kunnen zijn dat je te veel slaapt? En een beetje weinig ritme hebt? Daar kan je ook gruwelijk moe en lamlendig van worden.
Ga anders eens bij de HA langs, mss heb je wel gewoon bloedarmoede oid...
Ik ben 's morgens wel vroeg wakker, 7.30 ben ik vaak zeker wakker, dan blijf ik liggen omdat ik me niet uitgerust voel. Dus teveel slapen, geloof ik niet. Ik heb normalerwijze wel veel slaap nodig.

Lamlendig is het ook niet echt. Ik heb op mijn vrije vrijdagen vaak geen ritme en is het toch anders dan nu. Eigenlijk is het het moeten doen van tukje 's middags en de rest zo rustig aan doen. Misschien dan toch even de HA bellen.

Neva, is goed hoor wat je zegt. Alleen omdat ik eigenlijk altijd iemand ben geweest die zeker 3 avonden per week de deur uit was voor studie, bestuursfuncties etc. valt dit extra zwaar. Dus ik vind het wel moeilijk om hulp te vragen. Maar ik heb het er vanavond met Magneet over. Huishouden heb ik al in geen weken meer iets aangedaan.
  maandag 23 mei 2005 @ 16:55:54 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27280014
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef Randa_v het volgende:
Ik ben 's morgens wel vroeg wakker, 7.30 ben ik vaak zeker wakker, dan blijf ik liggen omdat ik me niet uitgerust voel. Dus teveel slapen, geloof ik niet. Ik heb normalerwijze wel veel slaap nodig.

Lamlendig is het ook niet echt. Ik heb op mijn vrije vrijdagen vaak geen ritme en is het toch anders dan nu. Eigenlijk is het het moeten doen van tukje 's middags en de rest zo rustig aan doen. Misschien dan toch even de HA bellen.
Ja, maar dat is dus wel heel anders, want dan ben je de rest van de week druk geweest.

Het zal idd best irritant zijn dat je nu zoveel moeier bent dan anders, maar als je het nou eens anders indeelt.
Dus wel op tijd op staan en dan bijvoobeeld van 11 tot 12 op bed gaan liggen (en dan natuurlijk niet proberen zo veel mogelijk in de ochtend te doen, maar rustig aan) en dan 's middags weer het eea doen en dan van 3 tot 4 weer een uurtje liggen.

Ik zeg ook maar wat hoor, maar mss helpt het dan om op die manier iets langer vol te houden...
  maandag 23 mei 2005 @ 17:25:39 #290
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_27280913
Randa, is je HB (ijzer) al eens gecontroleerd door de verloskundige? Het kan zijn dat je bijvoorbeeld ijzertekort hebt en je daardoor zo moe bent. Dat had ik tijdens mijn zwangerschap ook. Ik heb toen een tijdje Floradix (een soort kruidendrankje wat je gewoon bij de drogist kan kopen) gebruikt en toen ging het een stuk beter. Verder sluit ik me aan bij BE. Als je om 7:30 toch wakker bent, gewoon gelijk eruit gaan en dan later weer even gaan liggen. Ik word altijd ontzettend lamlendig als ik te lang in bed blijf liggen. Sterkte!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 23 mei 2005 @ 17:39:26 #291
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_27281349
en ik mag voor het eten zorgen, dacht daarvanaf te zijn maar goed dat hebben we er wel voor over
  maandag 23 mei 2005 @ 17:40:05 #292
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27281370
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:39 schreef Magneet het volgende:
en ik mag voor het eten zorgen, dacht daarvanaf te zijn maar goed dat hebben we er wel voor over
lief zijn voor je vrouwtje
pi_27281621
Randa ik ken het moe-gevoel een beetje. Ik ben ook erg moe geweest en niks hielp, leek wel. Nou had en heb ik ook geen ritme, omdat ik werkloos ben en dus veel thuiszit. Wat mij helpt is op tijd naar bed. En idd niet te lang uitslapen, want daar kun je ook moe van worden. Vind ik wel raar, maar blijkbaar is dat wel zo heb ik gemerkt. En alles op een lager tempo doen. Veel uitrusten. Bij mij helpt slapen tussendoor absoluut niet, dan kan ik 's nachts niet meer slapen. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Ik denk dat je het idd moet accepteren, wat moeilijk is.
Zo ben ik nu met de kinderkamer bezig geweest de hele middag. Dat merk ik nu wel, want ben nu al erg moe. (de kinderkamer moet 30 af zijn, dus zit wel beetje druk op)
Dus ga ik op tijd naar bed en doe het morgen rustiger aan.
pi_27282402
quote:
Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef bixister het volgende:
wij hebben ook 't oude tapijt in de babykamer met van dat speciale spul zo schoon mogelijk geschrobt en dat is gelukkig mooi genoeg geworden om 't nog even te laten liggen.
Enig idee wat voor schoonmaakspul dat was?
  maandag 23 mei 2005 @ 18:15:35 #295
105850 Fuente
mamamuts
pi_27282519
Randa, ook ik ben (net als Ingrid) erg moe geweest. Vooral de eerste 4 maanden. Het is bij mij daarna een stuk minder geworden en nu speelt het weer een beetje op.
Wat bij mij hielp is ritme, dus dagelijks voor 23 naar bed en rond 07:00 tot 08:00 opstaan, niet teveel slapen. Eventueel 's middags nog even gaan liggen (maar ook niet te lang! 45 minuutjes ofzo!).
Verder kun je er helaas weinig aan doen. Neem genoeg vitamienen enz enz (misschien gravitamon?).
Succes in ieder geval!
Sara
Merel
Ukje
  maandag 23 mei 2005 @ 19:24:42 #296
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27284538
Ook hier was de enige remedie tegen de moeheid de eerste maanden, op tijd uit bed, 's middags op de bank een uurtje liggen en 's avonds om tien lag ik weer in bed. Op die manier kon ik halve dagen werken en hield ik mezelf op de been.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27285239
Even een kleine update
Hier gaat alles goed. Spruitje is al goed voelbaar. Sneller dat bij Daan. Vorige week een controle echo gehad. En dat zag er allemaal prima uit Waar ik erg opgelucht over was. Was er namelijk een beetje onzeker over.
Volgende week op vakantie naar Noorwegen. Even bijkomen
@Randa: Als je denkt dat je HB wat laag is, drink dan wat extra tomatensap of rosivicee ferro. Het is alleen erg ranzig (vind ik).
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  maandag 23 mei 2005 @ 19:49:14 #298
3011 E.T.
pi_27285486
Oe! Noorwegen!
Fijn dat 't goed gaat Quinny! (pfff ook al weer bijna op de helft!)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27285742
Ja alweer 20 weken bijna. Het gaat zo hard
Eigenlijk heb ik nog even een klein vraagje. We gaan met het vliegtuig, ben je dan verpicht om een brief van je verloskundige mee te nemen waarin staat hoeveel weken je zwanger bent? Of gaan ze daar pas om zeuren als je een hele dikke toeter hebt?
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  maandag 23 mei 2005 @ 20:00:01 #300
3011 E.T.
pi_27285860
Ik zou er wel om vragen Quinny. Al was het alleen maar voor de zekerheid. Mocht de vliegmaatschappij er om vragen, dan kan je in elk geval iets overleggen waarin staat hoe lang je zwanger bent. (volgens mij verlangen de meeste maatschappijen ook dat je een zwangerschapsverklaring van je vk kunt overleggen als ze er om vragen).
Naja, voor je vk is een druk op de printknop, kleine moeite
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')