hihi.. je hebt een eigenwijs beebje.... Die van ons wilde niet met het gezichtje naar boven liggen zodat er geen goede 3D echo gemaakt kon worden. Uiteindelijk lag beeb net even een kleine seconde goed en konden we een goede 3D echo zien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Fuente het volgende:
Nou maak je me wel nieuwsgierig Vicky.
Wij hebben een pretecho gedaan met 23 weken en 25 weken omdat de eerste niet goed lukte, maar willen het geslacht niet weten. We hadden zelf een sterk voorgevoel wat het zou worden, maar sinds de echo van 25 weken weten we het eigenlijk niet meer.
Wij willen het ook niet weten hoor, dus op zich wel fijn dattie niet met de beentjes wijd gingquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
hihi.. je hebt een eigenwijs beebje.... Die van ons wilde niet met het gezichtje naar boven liggen zodat er geen goede 3D echo gemaakt kon worden. Uiteindelijk lag beeb net even een kleine seconde goed en konden we een goede 3D echo zien.
verder zag ik het al voordat de mevrouw het zei...
In principe krijg je zelfs helemaal geen echo, dacht ik, alleen er wordt er vaak wel eentje gedaan 'onder het mom van' termijnbepaling.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:40 schreef Ingrid19 het volgende:
Dag dames! Ff een vraag tussendoor. Bij een 'normale' zwangerschap, dus als er verder geen klachten zijn, krijg je toch maar 1x een echo? Voor de termijnbepaling. Of heb ik het mis?
Ik ga daar maar van uit, dat ik er helemaal geen krijg. Elke echo die ik krijg is dan meegenomen. Nu weet ik dat ik rond 12 weken gelukkig wel een echo krijg.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In principe krijg je zelfs helemaal geen echo, dacht ik, alleen er wordt er vaak wel eentje gedaan 'onder het mom van' termijnbepaling.
Bij ons krijg je in principe helemaal geen echo!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:40 schreef Ingrid19 het volgende:
Dag dames! Ff een vraag tussendoor. Bij een 'normale' zwangerschap, dus als er verder geen klachten zijn, krijg je toch maar 1x een echo? Voor de termijnbepaling. Of heb ik het mis?
Bij ons ook niet. Wij moeten ook naar het ziekenhuis. Bij mij waren de echo's ook omdat ik bloed verloor. anders had ik die extra echo's niet gehad. En de termijnbepalingsecho zou ik sowieso krijgen. Die is dus dinsdag, dan horen we de definitieve uitgerekende datum. En dan woensdag naar de vlos.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:09 schreef TearSong het volgende:
Bij ons was er geen echo-apparatuur aanwezig in de praktijk. We mochten voor de termijnbepaling naar het ZH met 13 weken en hebben toen zelf nog een pretecho laten maken met 22 weken
I doubt it...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:31 schreef Suzanna het volgende:
Hahaha.........Jonnetje: mijn man is precies zo. Hij wilde ook voor het eten zorgen, wilde eigenlijk niet dat er voor hem ook gezorgd werd etc. maar in de praktijk gaat het zo dat ze toch wel erg moe zijn hoor, die mannen...komt wel goed joh.
[knipje]
Wow, wat een mooie echo's!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:24 schreef Saffier het volgende:
[[url=http://www.lautie.nl/pluk/Thumb_DSC02537.JPG]afbeelding][/url]
links het hoofdje, witte stipje in het midden het hartje, rechts dus de beentjes
[[url=http://www.lautie.nl/pluk/Thumb_DSC02538.JPG]afbeelding][/url]
Helemaal links dat vlekje is de dooierzak, verder hetzelfde als de bovenste foto.
het is dus gelukt, Lautie wilde het me één keer uitleggen, maar ik ben hier geen held in, dus ik hoop dat ik het begrepen heb en het de volgende keer nog weet
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:26 schreef poemojn het volgende:
Even voor Jonnetje tussendoor (je reageert nl niet in het bv-topic?): dit is een nieuw topic op het bv-forum over schiftende moedermelk, misschien heb je daar nog iets aan.
verloskundige hier neemt de telefoon niet opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:40 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ik heb er overheen gelezen!
Dankjewel voor het linkje.Ik heb er even gereageerd.
Dames toch... Doen we allemaal wel een beetje voorzichtig?
Sprak de grootste kluns ooit..![]()
Neva wat zegt de verloskundige of huisarts er van?
(Je zult het vast wel verteld hebben en ik zal er wel weer overheen gelezen hebben..)
ja stom hequote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef Jonnetje het volgende:! De verloskundige neemt niet op?
Gelukkig kun je bij de HA terecht...
ja weet ik.. maar dan voel ik me al snel zo een overhysterisch net zwangere doos die om het kleinste ding piept enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou dan toch eens langs gegaan zijn als ik in de buurt was...
Nee kan pas als ik de preciese datum van verhuizing weetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:08 schreef Randa_v het volgende:
Neva, ik hoop dat de ha je kan helpen. Wel een stomme praktijk dan, bij ons hebben ze gelukkig nog een assistente die opneemt. Dan laat ze de verloskundige terugbellen als het nodig is.
Heb je al een vlospraktijk geregeld in het Limburgse?
Rust pakken wil ik wel, maar verplicht solliciteren kost ook tijd, en dat valt me zwaar. Als ik op 1 juni voor het ww-gesprek ga, maar even aanroeren, dat ik weinig puf heb. Eens kijken wat hun zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |