abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:44:15 #201
105850 Fuente
mamamuts
pi_27122546
Nou maak je me wel nieuwsgierig Vicky .
Wij hebben een pretecho gedaan met 23 weken en 25 weken omdat de eerste niet goed lukte, maar willen het geslacht niet weten. We hadden zelf een sterk voorgevoel wat het zou worden, maar sinds de echo van 25 weken weten we het eigenlijk niet meer .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_27126930
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Fuente het volgende:
Nou maak je me wel nieuwsgierig Vicky .
Wij hebben een pretecho gedaan met 23 weken en 25 weken omdat de eerste niet goed lukte, maar willen het geslacht niet weten. We hadden zelf een sterk voorgevoel wat het zou worden, maar sinds de echo van 25 weken weten we het eigenlijk niet meer .
hihi.. je hebt een eigenwijs beebje.... Die van ons wilde niet met het gezichtje naar boven liggen zodat er geen goede 3D echo gemaakt kon worden. Uiteindelijk lag beeb net even een kleine seconde goed en konden we een goede 3D echo zien.
verder zag ik het al voordat de mevrouw het zei...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 mei 2005 @ 20:08:29 #203
105850 Fuente
mamamuts
pi_27127304
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 19:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

hihi.. je hebt een eigenwijs beebje.... Die van ons wilde niet met het gezichtje naar boven liggen zodat er geen goede 3D echo gemaakt kon worden. Uiteindelijk lag beeb net even een kleine seconde goed en konden we een goede 3D echo zien.
verder zag ik het al voordat de mevrouw het zei...
Wij willen het ook niet weten hoor, dus op zich wel fijn dattie niet met de beentjes wijd ging .
Onze beep lag ook met z'n gezicht in de placenta, dus we mochten nog een keer terugkomen, en toen lag beepje weer met het gezichtje in de placenta .
Maar gelukkig wel mooie profielfoto's gekregen.
Lijkt me wel leuk om het dan ook echt zelf te kunnen zien joh!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 18 mei 2005 @ 20:26:49 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_27127917
Echo was helemaal goed!! Hartje klopt en we hebben het ook gehoord!! Het buikje zat vol, dus het kan slikken zei de echoscopist, de placenta ligt vooraan bij mij dus ik zal het niet zo snel voelen schoppen straks voorspelde hij. Ongelooflijk dat je zoveel al kunt zien terwijl het nog zo klein is. Het kindje lag met de handjes naast het hoofdje, écht lief joh!!
Op het scherm was het heel duidelijk, op de foto's die we hebben meegekregen is het wat minder duidelijk, Lautie of ik proberen het zo snel mogelijk hier te laten zien!!

Goh Vicky, dat is heel wat sneller dan ik dacht te weten met 18 weken dus al, *onthouden gaat*.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_27134528
Suzanna, wat een mooie echo heb jij ook zeg. Echt duidelijk alles op te zien. Gek hoor jij weer zwanger terwijl je nog zo'n klein babietje hebt.

Romek, je klinkt echt als een trotse vader. Is altijd weer leuk om te lezen

Volgens mij zijn er weinig llm op het moment he.

Zie net dat het niet meer zo heel lang duurt voor Jonnetje. Jij zit dan al snel aan je 37 weken. Spannend.......
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:14:10 #206
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_27143801
Saffier Ben benieuwd naar je echo's, doet ze eens snel neergooien hier

Goh... Zo sta ik nog helemaal onderaan het lijstje met zwangeren en zo zijn er nog "maar" 5 dames voor me aan de beurt.. Gaat toch best snel eigenlijk.
Net weer terug van de verloskundige. Alles was weer prima in orde. Even mijn ijzer geprikt, zat net tweetiende boven het minimum geloof ik. Maar ik voel me verder prima, dus dat laten we maar lekker zo.. (meer boterhammen met appelstroop eten , maar dat mag niet van mijn vriend )
Vorige keer hadden ze ook mijn glucose laten controleren, omdat ik wat veel was aangekomen, maar die zat netjes onder het maximum, ik had dus gewoon teveel gesnoept. Nu was ik in 3 weken maar 2 kilo aangekomen (t.o.v. 4 kilo de keren ervoor) dus dat gaat beter.

De verlos vond het een mooi buikje, beebje doet het goed, ligt met zijn koppie naar beneden, dus hij/zij mag lekker zo blijven liggen van mij. Vriendje mocht ook even voelen, de verlos heeft de billen van de baby laten voelen.. Zo leuk
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:02:15 #207
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27145324
Saffier , fijn dat alles zo goed was, ik had ook een voorliggende placenta en voelde de kleine idd ook iets later bewegen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_27147558
Snowwww, fijn dat alles goed was! Misschien toch maar iets meer ijzer nemen ja .

Mijn placenta ligt ook aan de voorkant (buikwand) maar ik voelde de kleine al met 18 weken (1e kindje) dus volgens mij zegt het niet altijd alles.
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:52:39 #209
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27161153
Saffier: Ik was met Noa nóg misselijker...echt nog een stuk erger, als ik niet tussendoor had kunnen drinken was ik uitgedroogd geweest. Omdat ik zoveel sliep is dat niet gebeurd, als ik dronk en daarna gelijk ging slapen hield ik het binnen. Ik ben ongeveer 10 kilo afgevallen in de zwangerschap...

Fijn dat jij je goed voelt, want die misselijkheid wens ik écht niemand toe. Ik ben wel blij dat het nu een stuk minder is, ik kan me een hele dag goed voelen als ik me 's ochtends maar goed voel. Als ik op tijd eet, genoeg rust etc. gaat het allemaal best goed. Wel veel moe nog, maar dat is normaal in het begin he.

Leuk dat de echo zo gaaf was. Ben benieuwd naar de foto's als het lukt!

Snowwww: spannend he, dat het nog maar eventjes duurt...veel sterkte met de laatste loodjes!!
Gaaf dat je vriend de billetjes heeft gevoeld, dat is zo leuk he...weet je dat je met een wc-rol (lege) op je buik waarschijnlijk het hartje van de baby kunt horen? (je vriend dan) Dat kan zelfs als hij gewoon zijn oor erop legt, maar misschien maakt die wc-rol het ietsje makkelijker.

Vicky, veel plezier met de echo!!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:22:28 #210
62233 Jelief
ikke lief!
pi_27172124
hallotjes, ff snel voor ik mijn bedje in dijk en morgen er lekker twee weekjes tussenuit ga..
Bij de vlos alles goed, ze moest wat langer zoeken naar het hartje maar het was er toch, wel ff eng hoor als ze niet zo snel wat vind. mijn buik begint te groeien het is niet meer een 'dikke buik' maar een dikke zwangere buik Afsprak gemaakt voor de screeningsecho op 14 juni, een week later weer naar de vlos.
ow ennuh sorry maar ik heb de verhalen van de anderen niet gelezen, toch een voor alle goede dingenen een voor bij wie het minder gaat.

oja ik krijg mijn energie weer een beetje terug!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 08:40:55 #211
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_27174901
Ik denk dat jij een mannetje krijgt Vicky !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:23:37 #212
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27177218
Snowwww, jij schiet inderdaad al op zeg!
En Vicky is ook al weer zo'n beetje op de helft.
Pffff, het gaat rap, voor je het weet heb je een kind in je armen!
Jelief; wat fijn dat je weer een beetje energie hebt!
pi_27181378
Dag dames! Ff een vraag tussendoor. Bij een 'normale' zwangerschap, dus als er verder geen klachten zijn, krijg je toch maar 1x een echo? Voor de termijnbepaling. Of heb ik het mis?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:43:07 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27181448
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:40 schreef Ingrid19 het volgende:
Dag dames! Ff een vraag tussendoor. Bij een 'normale' zwangerschap, dus als er verder geen klachten zijn, krijg je toch maar 1x een echo? Voor de termijnbepaling. Of heb ik het mis?
In principe krijg je zelfs helemaal geen echo, dacht ik, alleen er wordt er vaak wel eentje gedaan 'onder het mom van' termijnbepaling.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:45:28 #215
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27181516
Je hoort wel steeds vaker dat men standaard 1 x een echo maakt in de zwangerschap, maar dat ligt geloof ik een beetje aan de VK.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_27181558
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

In principe krijg je zelfs helemaal geen echo, dacht ik, alleen er wordt er vaak wel eentje gedaan 'onder het mom van' termijnbepaling.
Ik ga daar maar van uit, dat ik er helemaal geen krijg. Elke echo die ik krijg is dan meegenomen. Nu weet ik dat ik rond 12 weken gelukkig wel een echo krijg.
pi_27181575
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:40 schreef Ingrid19 het volgende:
Bij ons krijg je in principe helemaal geen echo!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:50:52 #218
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27181650
Hier krijg je standaard 2 echo's, een termijnecho en op het einde een groeiecho.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:50:53 #219
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27181651
Er zijn zelfs nog VK's die met een houten toeter naar het hartje luisteren.... Hoor je zelfs het hartje bij de controles niet.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_27181785
Halloooooooo

Was ik ook weer eens..

Gister hadden we de intake van de kraamzorg. (Laat he? ) We hebben gekozen voor een pakket van 4 x 8 uur en dan 4 x 4 uur.

Ik ben gezegend ( ) met een echtgenoot die liever niks uit handen geeft.
Hij liep al steeds te mopperen: "Als we een huishoudster nodig hadden dan huren we díé toch wel in? Dat hoeft zo'n kraamverpleegster toch niet te doen? Ik ben toch ook thuis? Ik kan dan toch ook stofzuigen? En gastvrouw, dat hoeft toch ook niet? ik doe nu toch ook al de koffie enzo als er visite is?"
We hebben nu afgesproken dat hij de was mag doen en dat hij voor Wilyan en ons eten zorgt.

Michiel vond dus de volledige dagzorg 8 x 8 uur te veel en 8 x 4 of 5 uur (?) vond ik weer net te weinig. Nu heb ik tijdens de eerste dagen gewoon net iets meer hulp en steun, voor bijvoorbeeld de bv.
We hebben wel afgesproken om eerst de eerste dag aan te zien, vinden we 8 uur toch te veel dan kunnen we overschakelen naar 4 of 5 uur.. (Michiel weer he? )

Verder gaat alles hier lekker. Gupje word al langer hoe meer beperkt in zijn bewegingen omdat hij/zij nu toch minder ruimte heeft. Ik merk dat ik de laatste tijd ook weer wat sneller moe ben.
Nog ongeveer een weekje dan heb ik volgens mij al meldplicht.. (Meldplicht is toch vanaf 37 weken?)

zwangerschapsdementie..
W ~ H ~ T
pi_27181881
Wat Leah zegt... ligt een beetje aan de praktijk. Ik kreeg bij 1e bezoek een echo en toen een "structurele" echo die tussen de 18 en 20 weken wordt gemaakt. Deze laatste echo werd gemaakt door een verloskundige lab.
Mijn VK vertelde mij dat de praktijken aan het pleiten zijn dat er altijd er een echo wordt gemaakt bij 20 weken. Vriendinnen van mij die ook zwanger waren die hebben trouwens niet die echo gekregen. (zaten ook niet bij mijn praktijk).
pi_27182179
Aha ok. Tnx! Dan heb ik dus straks zelfs 3 echo's gehad. Die van dinsdag meegerekend.
Een vriendin en ik hadden het er namelijk over.
pi_27182224
Bij ons was er geen echo-apparatuur aanwezig in de praktijk. We mochten voor de termijnbepaling naar het ZH met 13 weken en hebben toen zelf nog een pretecho laten maken met 22 weken
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:13:59 #224
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27182365
Ik had recht op twee! Dat was in mijn verloskundigenpraktijk 'de standaard'.
heb er overigens 3 gehad uiteindelijk ivm bloedverlies...
pi_27182540
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:09 schreef TearSong het volgende:
Bij ons was er geen echo-apparatuur aanwezig in de praktijk. We mochten voor de termijnbepaling naar het ZH met 13 weken en hebben toen zelf nog een pretecho laten maken met 22 weken
Bij ons ook niet. Wij moeten ook naar het ziekenhuis. Bij mij waren de echo's ook omdat ik bloed verloor. anders had ik die extra echo's niet gehad. En de termijnbepalingsecho zou ik sowieso krijgen. Die is dus dinsdag, dan horen we de definitieve uitgerekende datum. En dan woensdag naar de vlos.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:31:32 #226
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27183019
Hahaha.........Jonnetje: mijn man is precies zo. Hij wilde ook voor het eten zorgen, wilde eigenlijk niet dat er voor hem ook gezorgd werd etc. maar in de praktijk gaat het zo dat ze toch wel erg moe zijn hoor, die mannen...komt wel goed joh .

Over echo's gesproken: ik heb er bij Noa een stuk of 5 gehad omdat ik een paar keer tussendoor naar het ziekenhuis moest. Normaalgesproken kreeg ik er twee, de laatste een 'structurele echo' omdat mijn zus met een open rug (spina bifida) is geboren.
Bij deze zwangerschap heb ik er al twee gehad, en krijg ik er nog één, de structurele echo, met 20 weken. Wel leuk , heel uitgebreid.
pi_27184790
Suzanna: erg herkenbaar. Op een gegeven moment stond ik in m'n kraamtijd de ramen te zemen en lag m'n man te slapen op de bank, zo moe was hij (en ik me maar afvragen wie er dan een kind had gebaard, hij of ik ). Gelukkig hadden m'n ouders voor de eerste week gekookt voor ons (kwam zo uit de diepvries, of ze brachten het 'vers' langs) en daar ben ik ze toch wel heel erg dankbaar voor hoor!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:48:37 #228
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_27190682
Hallo Dames!! Voor de echofoto's moeten jullie nog heel even wachten...ik krijg het écht niet voorelkaar, zometeen even aan Lautie vragen.

Jonnetje al bijna meldplicht en Snowwww nog maar 9 weken, wat gaat dat toch hard zeg!! Voelen jullie je goed dames?
Jonnetje ik heb geen idee of je je intake laat kreeg, ik heb van de week een heel stuk gepost in de kraamhulp (geen idee hoe je een link moet maken, soory ben pc-nitwit) dat ik maar 8 x 3 uur krijg, vind het nog steeds weinig!! Maar ja, kan er niks aan veranderen.

Suzanna wel fijn dat je je nu wat beter voelt dan met Noa, ik hoop dat je snel helemaal van je misselijkheid af bent!! pfff 10 kilo afvallen, maar goed dat ik niet misselijk ben, dat kan ik me niet veroorloven, ben nu al maar 48 kilo

Ingrid ik heb na mijn eerste bezoek aan de vk dus een echo gekregen, is bij ons standaard eentje rond de 12 weken. De echo-meneer zei na afloop "nou, misschien tot ziens bij 20 weken." Dus wie weet... Mijn broertje is geboren met een dubbele duim dat is wel een reden om het extra in de gaten te houden en misschien wel reden voor een extra echo, dat weet ik nog niet om eerlijk te zijn. Wij moesten voor de echo naar een star-gebouw, daar prikken ze ook bloed enzo, dus niet bij de vlos of in het ziekenhuis.
Lautie en ik willen wel een pretecho laten maken strakjes. Verder geen nieuwtjes hier, ik heb wel Lautie al aan het werk gezet voor de foto's , hoop dat het lukt (dan kan er binnenkort ook wel een in het buikentopic komen).

Groetjes
Ylana
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:24:54 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_27191908

links het hoofdje, witte stipje in het midden het hartje, rechts dus de beentjes

Helemaal links dat vlekje is de dooierzak, verder hetzelfde als de bovenste foto.

het is dus gelukt, Lautie wilde het me één keer uitleggen, maar ik ben hier geen held in , dus ik hoop dat ik het begrepen heb en het de volgende keer nog weet
Ylana
pi_27193318
Mooi Saffier!!

Ik voel me zo belabberd, Vannacht nauwelijks kunnen slapen, en draaien en draaien. Mijn hoofd bonkt gewoon. Ik lig niet lekker, als ik op mijn rechterzijde slaap, draai, doet mijn buik nogal pijn. Dus als ik niet lekker lig blijf ik maar aan het draaien. 's Morgens uitslapen lukt niet echt. Ik baal er echt van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Randa_v op 20-05-2005 18:42:56 ]
  vrijdag 20 mei 2005 @ 19:21:13 #231
105850 Fuente
mamamuts
pi_27194897
Mooi hoor Saffier!

Wij gingen vandaag naar de babydump om eens te kijken wat ze er allemaal hebben. We hadden een mooi baddersetje uitgekozen, met tummytub en alles, en een flessenset. Moesten we (serieus!!) 55 minuten wachten voor we geholpen werden, een ander stel was een wandelwagen aan het uitzoeken en daar liepen telkens 2 medewerkers mee rond. Toen we uiteindelijk aan de beurt waren kwam er een net binnengelopen dame voor ons staan, 'ze kon toch wel even tussendoor, want ze had alleen een potje dat ze wou kopen. Juist (kreeg inmiddels wurgneigingen, maar heb maar niets gezegd )
Erna konden wij dan eindelijk afrekenen, bleek dat het badsetje (na veel zoeken) niet meer op voorraad was. We konden wel volgende week komen dan was het er wel weer.
We hebben maar bedankt en zijn (wel met flessenset) gegaan.
Erna op naar de HEMA, om daar te kijken voor een badsetje. Hele leuke gevonden, ze zouden even gaan navragen hoeveel het kostte want dat stripje met prijzen miste. Voordat er iemand van de juiste afdeling kwam waren we (en weer serieus!) 15 minuten en 3 keer omroepen verder. Sjucht, ook maar niets gekocht.
Het enige wat vandaag relaxed ging was trouwringen bestellen, deze kunnen we morgen gegraveerd en al ophalen (onze maten waren op voorraad, de eersten die we beiden omdeden pasten ook, schijnt geluk te brengen volgens de juwelier!).
Lange dag, weinig resultaat, vooral omdat we voor die babydump 3 kwartier moesten rijden ivm een omleiding.

Randa, misschien helpt het om iets warms tegen je buik te leggen? of een kussen onder je buik als je op je zij ligt? Helpt hier vaak wel, succes in ieder geval!
Sara
Merel
Ukje
pi_27195083
alles was goed op de echo
aan alle 2 de handjes 5 vingertjes, het ruggetje was gesloten, het hartje had 4 kamers, de voetjes staan recht, de hersentjes zijn helemaal goed, beeb heeft al haartjes, niertjes zijn goed, longslagader en aorta was duidelijk zichtbaar. ze kon alleen het mondje en de lippen niet zien dus ze weet niet of beeb een hazenlipje heeft maar op de 3D echo was duidelijk te zien dat de bovenlip gesloten was.

En voor de 2e keer werd het geslacht verteld.. zou toch wel vreemd zei als de een zegt dat het een jongetje is en de ander zegt een meisje.. maar gelukkig hebben we 2x hetzelfde gehoord.

Ben bijna op de helft. Buikje begint nu echt steeds meer te groeien. Voel de beeb nog niet.. maar ja, komt door de aan de voorkant liggende placenta zeggen de echomevrouwen. Michel kreeg van de week wel een schop! Hij lag met zijn hoofd op mijn buik en toen voelde we allebei schoppen.... was wel heel leuk!!

Woensdag weer naar de vlos, hartje luisteren!! Vandaag naar de fysio geweest, heb behoorlijk last van mij rug. SI gewricht zit niet helemaal goed, gaat de fysio aan werken.

Nu even snel het huis beetje aan kant maken, krijgen zo de buren over de vloer, hebben V.V.E. vergadering.. en ik heb er zin in.. NOT!!

Fijne avond!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_27196693
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:31 schreef Suzanna het volgende:
Hahaha.........Jonnetje: mijn man is precies zo. Hij wilde ook voor het eten zorgen, wilde eigenlijk niet dat er voor hem ook gezorgd werd etc. maar in de praktijk gaat het zo dat ze toch wel erg moe zijn hoor, die mannen...komt wel goed joh .

[knipje ]
I doubt it...
Bij Wilyan had ie er ook al zo'n moeite mee. Toen heeft de kraamverzorgster helemaal geen huishoudelijke dingetjes kúnnen doen.

Het is niet alleen het zorgen voor hem maar ook de huishoudelijke dingetjes.
Hij wil gewoon niet dat iemand anders hier schoonmaakt (of zoals hij het zei: "onze zooi opruimen") zeg maar..

Maar hij wil nog wel eens vergeten dat Wilyan er nu ook is..
En we hebben nu dus een "overeenkomst" gesloten dat hij de was doet en voor Wilyan en het eten zorgt..
Hij blij, ik blij..

(En anders vecht ie 't maar lekker met de kraamverpleegster uit.. )
W ~ H ~ T
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:36:01 #234
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_27197053
Saffier mooie echo's... van de eerste kan ik wel wat maken, bij de tweede kom ik er niet helemaal uit... Heb je ook nog een videoband of DVD met de opname van de echo?

Randa Beterschap! Hoop dat het snel weer wat beter gaat en dat je snel weer lekker kunt doorslapen..

Fuente Wat een gedoe zeg. Een uur wachten voordat je geholpen wordt! Ik was echt allang weggelopen. En dan ook nog een kwartier wachten bij de HEMA?!! Ik zou gek geworden zijn

Vicky Jij gaat ook snel.. Bijna op de helft.. Ik vond het heel erg lang duren voordat ik 20 weken op weg was, sindsdien lijkt het echt steeds sneller te gaan.. Aftellen bijna dus!

Ik had trouwens wat kraamzorg betreft in eerste instantie het idee om 8 x 3 uur aan te vragen, moest er niet aan denken om een vreemde in huis te hebben. En ik had bedacht dat mijn vriend wel het huishouden kon doen enzo.. Na eens goed te hebben nagedacht toch maar ingeschreven voor 8 x 8 uur, dan kan mijn vriend ook meegenieten van de kraamtijd, hoeft ie niet zo te rennen de hele dag
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2005 @ 20:41:52 #235
81992 Githa
pi_27197281
Ik zag er ook vreselijk tegen op om een vreemde in huis te hebben 8 hele dagen lang maar dat is me reuze meegevallen. JOH! je hebt helemaal geen tijd om daar ook maar aan te denken.... de laatste 2 dagen had ik het wel gehad hoor omdat ik me toen zo goed voelde en we elkaar in de weg liepen, ze is toen ook eerder naar huis gegaan. Dat kun je op dat moment gewoon aangeven

Vicky klinkt goed die screening mijn zoontje is wel geboren met dat extra vingertje waar jij je op hebt laten checken
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:19:50 #236
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27202215
Saffier, hele leuke echo's, een prachtig boontje.

Randa, veel beterschap
pi_27223478
Even voor Jonnetje tussendoor (je reageert nl niet in het bv-topic?): dit is een nieuw topic op het bv-forum over schiftende moedermelk, misschien heb je daar nog iets aan.
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2005 @ 19:32:24 #238
43556 miss_dynastie
pi_27223678
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:24 schreef Saffier het volgende:
[[url=http://www.lautie.nl/pluk/Thumb_DSC02537.JPG]afbeelding][/url]

links het hoofdje, witte stipje in het midden het hartje, rechts dus de beentjes

[[url=http://www.lautie.nl/pluk/Thumb_DSC02538.JPG]afbeelding][/url]

Helemaal links dat vlekje is de dooierzak, verder hetzelfde als de bovenste foto.

het is dus gelukt, Lautie wilde het me één keer uitleggen, maar ik ben hier geen held in , dus ik hoop dat ik het begrepen heb en het de volgende keer nog weet
Wow, wat een mooie echo's!
pi_27223866
Gelukkig gaat het wel weer. Wel word ik steeds dommer . Zo viel ik daarstraks van een stoepje, op mijn zij. Ik was ergens naar het kijken opzij, en ik schijn dan niet te begrijpen dat vooruit lopen dan niet werkt. Nu heb ik dus mijn enkelbanden weer wat opgerekt. Het gaat echt goed met die dommigheden van mij.

Verder speelt moeheid nog steeds parten. Eigenlijk moet ik solliciteren, maar ik kan niet meer dan een paar uurtjes buiten de deur opbrengen. Vanmorgen heb ik boodschappen gedaan en ik ben even naar het dorp geweest. Dit breekt mij dusdanig op dat ik daardoor 's middags toch maar weer 2 uur op bed ben gaan liggen. Toen was het weer etenstijd. Zo breng ik dus de dagen door. Wat dat betreft schiet het niet op op nergens puf voor te hebben. Gelukkig is Magneet heel begripvol in deze, vooral omdat ik dan ook vaak wit wegtrek, dat ik me echt niet super voel. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Ik kan 's nachts ook niet doorslapen. Kan natuurlijk ook grote invloed hebben.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 20:53:34 #240
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27226171
Neva oehoi hoe gaat het er mee
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:03:18 #241
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27226529
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 20:53 schreef Rottdog het volgende:
Neva oehoi hoe gaat het er mee
lief dat je vraagt.. maar voelt zo niet tof om alleen te klagen.. zo voelt het.. nog steeds vaak misselijk al is het eten er op 2 keer na in gebleven
6 kilo lichter inmiddels hoor toch eerder aan te komen
Enorme rugpijn en moe heel moe..
Verders zo goed mogelijk proberen te ontspannen .. gelukkig is vriendje heel begripvol en steunt me in alles
Maandag gesprek met de huisarts en en goede anderhalkve week en dan naar de verlos..
druk makend intussen of alles wel goed is met baby etc..
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:04:10 #242
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27226568
Mooie echo

@randa neem de rust die je nodig hebt .. is lastig en niet leuk maar wle beter voor je .. sprak zij wijs
pi_27228007
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:26 schreef poemojn het volgende:
Even voor Jonnetje tussendoor (je reageert nl niet in het bv-topic?): dit is een nieuw topic op het bv-forum over schiftende moedermelk, misschien heb je daar nog iets aan.

Ik heb er overheen gelezen!
Dankjewel voor het linkje. Ik heb er even gereageerd.

Dames toch... Doen we allemaal wel een beetje voorzichtig?
Sprak de grootste kluns ooit..

Neva wat zegt de verloskundige of huisarts er van?
(Je zult het vast wel verteld hebben en ik zal er wel weer overheen gelezen hebben..)
W ~ H ~ T
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:44:01 #244
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27228167
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:40 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Ik heb er overheen gelezen!
Dankjewel voor het linkje. Ik heb er even gereageerd.

Dames toch... Doen we allemaal wel een beetje voorzichtig?
Sprak de grootste kluns ooit..

Neva wat zegt de verloskundige of huisarts er van?
(Je zult het vast wel verteld hebben en ik zal er wel weer overheen gelezen hebben..)
verloskundige hier neemt de telefoon niet op ja half uur spreek uur en die mis ik net telkens
Maandag gesprek bij de huisarts die weet dat het niet goed gaat en vandaar uit verder kijken
pi_27228270
! De verloskundige neemt niet op?
Gelukkig kun je bij de HA terecht...

W ~ H ~ T
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:47:37 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27228329
Ik zou dan toch eens langs gegaan zijn als ik in de buurt was...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:47:50 #247
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27228341
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef Jonnetje het volgende:
! De verloskundige neemt niet op?
Gelukkig kun je bij de HA terecht...

ja stom he heb vorige week tien keer achter elkaar gebeld.. helemaal over laten gaan en alles .. ( is toch geen spoed dus spoed nummer ga ik niet bellen) net zolang totdat de vervbinding automatisch verbroken wordt.. en vrijdags en in het weekend sowieso alleen maar spoed
Gelukkig hoef ik maar een keer hier en de kieer erop zit ik in limburg hopenlijk is het dan beter geregeld
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:49:56 #248
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27228438
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou dan toch eens langs gegaan zijn als ik in de buurt was...
ja weet ik.. maar dan voel ik me al snel zo een overhysterisch net zwangere doos die om het kleinste ding piept enzo
pi_27229231
Neva, ik hoop dat de ha je kan helpen. Wel een stomme praktijk dan, bij ons hebben ze gelukkig nog een assistente die opneemt. Dan laat ze de verloskundige terugbellen als het nodig is.
Heb je al een vlospraktijk geregeld in het Limburgse?

Rust pakken wil ik wel, maar verplicht solliciteren kost ook tijd, en dat valt me zwaar. Als ik op 1 juni voor het ww-gesprek ga, maar even aanroeren, dat ik weinig puf heb. Eens kijken wat hun zeggen.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:16:11 #250
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27229512
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:08 schreef Randa_v het volgende:
Neva, ik hoop dat de ha je kan helpen. Wel een stomme praktijk dan, bij ons hebben ze gelukkig nog een assistente die opneemt. Dan laat ze de verloskundige terugbellen als het nodig is.
Heb je al een vlospraktijk geregeld in het Limburgse?

Rust pakken wil ik wel, maar verplicht solliciteren kost ook tijd, en dat valt me zwaar. Als ik op 1 juni voor het ww-gesprek ga, maar even aanroeren, dat ik weinig puf heb. Eens kijken wat hun zeggen.
Nee kan pas als ik de preciese datum van verhuizing weet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')