understatement.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:40 schreef popolon het volgende:
We zijn er nog niet uit he?
Wat betreft de naam.
we hebben alleen nog wat obers nodig.quote:
ow, het is sportscaféquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:54 schreef placebeau het volgende:
sportcafé klinkt al iets gezelliger.
Whatever.quote:
Ik ga m'n tentje opzetten in Landgraaf.quote:
Alweerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 07:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ga m'n tentje opzetten in Landgraaf.
Met een beetje pech is het de laatste editie ooit.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 07:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Alweer
Beetje te vaak geweest, lol is er van af.
Have fun though.
daar moet die nep Amerikaan voor gaan zorgen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deze naam heeft wel wat, nu nog ESPN kunnen zien.
Wie?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:03 schreef mitt het volgende:
[..]
daar moet die nep Amerikaan voor gaan zorgen.![]()
Merkwaardig inderdaad, overal loopt het, behalve hier...quote:
Misschien moet je "bier" roepen...quote:Op maandag 16 mei 2005 11:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Merkwaardig inderdaad, overal loopt het, behalve hier...
BIERquote:Op maandag 16 mei 2005 12:30 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Misschien moet je "bier" roepen...
Ik vind ze sowieso onhandig. Ik kan sneller een [ i] typen, dan met m'n hand van het toestenbord naar de muis gaan, op het knopje mikken, weer de cursor goed zetten en dán pas typen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:19 schreef popolon het volgende:
Leuk al die nieuwe knopjes die niet werken.
Ik dacht dat ik eindelijk modknopjes had gekregen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind ze sowieso onhandig. Ik kan sneller een [ i] typen, dan met m'n hand van het toestenbord naar de muis gaan, op het knopje mikken, weer de cursor goed zetten en dán pas typen.
Ik ook... maar dat viel dus tegen... of iedereen is nu mod...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik eindelijk modknopjes had gekregen.![]()
Tja, ik ben het nu ook al zo gewend die vierkante haakjes...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind ze sowieso onhandig. Ik kan sneller een [ i] typen, dan met m'n hand van het toestenbord naar de muis gaan, op het knopje mikken, weer de cursor goed zetten en dán pas typen.
of niet maar nou gaat het lekkerquote:
meldquote:Op maandag 16 mei 2005 20:45 schreef placebeau het volgende:
BIER!
Halloquote:
Ja vanavond trainenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:58 schreef Remzz het volgende:
Iemand die nog iets sporterigs gaat doen vandaag?
Tja echt sport kun je het niet noemen... Volgende week examens dus tja veeel leren...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja vanavond trainen
en schuift een bakje koffie naar voren en jij
Welke school zit jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja echt sport kun je het niet noemen... Volgende week examens dus tja veeel leren...
Bakkie koffie is erg lekker zeker zo boven de boeken![]()
oow ik zit nou ook in almelo wat een toevalquote:
ik loop even naar de koelcel heb het hier niet koud staanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik hier een gewone extran ajeblief?
Dan kun je mijn buurman zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow ik zit nou ook in almelo wat een toeval![]()
in de windmolenbroek
Je moet 's avonds lopen tijdens de examens.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja echt sport kun je het niet noemen... Volgende week examens dus tja veeel leren...
Bakkie koffie is erg lekker zeker zo boven de boeken![]()
quote:
Eehm een beetje overdreven veel toeval daar heb ik 8 jaar op school gezetenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
ik loop stage op de stapvoorde vandaar.
extran staat klaar sandman
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:13 schreef Dos37 het volgende:
extran staat klaar sandman
Ja die is nou nog leraar. Groep 7quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eehm een beetje overdreven veel toeval daar heb ik 8 jaar op school gezeten
Loopt ene Jos daar nog rond(groep 7/8 ofzo)
Ja met de computers. Problemen oplossen. Alleen er is niet zoveel te doen dus kijk maar naar mijn post aantalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:28 schreef Remzz het volgende:![]()
Ga je daar lesgeven ofzo? Of in de automatisering ofzo als ik je profiel zo lees?
Haha okquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja met de computers. Problemen oplossen. Alleen er is niet zoveel te doen dus kijk maar naar mijn post aantal
Ja op die bovenverdieping daar zit ik nu. Ze hebben nu 1 grote computerhoek met 14 pc's. en in elk lokaal 3 pc'squote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Haha ok
Hebben ze daar nog steeds een hokje met 5 computers of is er een echt computerlokaal?
Er is volgensmij nl. heel wat aangebouwd nadat ik ben weggegaan ook een bovenverdieping dacht ik
Ah zow.... Ja toen ik daar zat had je een klein hoekje met 6 computer stond 1 spelletje op iets dat je in een huis zat en alles moest doen wat met milieu te maken had licht uit battarijen wegbrengen enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja op die bovenverdieping daar zit ik nu. Ze hebben nu 1 grote computerhoek met 14 pc's. en in elk lokaal 3 pc's
Je werk zal maar zo saai zijn, dat je moet gaan fokken om de tijd door te komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja met de computers. Problemen oplossen. Alleen er is niet zoveel te doen dus kijk maar naar mijn post aantal
Ja moet toch wel lukkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je werk zal maar zo saai zijn, dat je moet gaan fokken om de tijd door te komen.![]()
![]()
Al meer dan 20 posts vandaag in dit topic, gaat het dan toch lukken?
Nieuwe bedrijfsleider hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je werk zal maar zo saai zijn, dat je moet gaan fokken om de tijd door te komen.![]()
![]()
Al meer dan 20 posts vandaag in dit topic, gaat het dan toch lukken?
ben je ook een heracles fan of uberhaupt niet zo'n voetbal fanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja moet toch wel lukken
Nog iemand uit Almelo en omgeving
het was dan ook het laatste sub forum zonder SCquote:
de slowchat was er wel, de term werd gewoon heel letterlijk genomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het was dan ook het laatste sub forum zonder SC
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
de slowchat was er wel, de term werd gewoon heel letterlijk genomen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En het café/de kantine was er toch al sinds Roland Garros vorig jaar
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En het café/de kantine was er toch al sinds Roland Garros vorig jaar
Misschien moet je gewoon ergens vorig jaar zoeken. ik zal even kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:58 schreef Remzz het volgende:
Ik kan deel 1 in niet vinden misschien zijn we al bijna aan ons jubileum toe
Als ik op kantine zoek vind ik alleen deel 2
had hem ook net gevonden 1 tot 2 jaar terugquote:
Ja goed idee en de modjes moeten zich is laten zienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:16 schreef placebeau het volgende:
Vanaf nu moet er maar een openingspost jkomen met linkjes en een prentje of zo
Precies op mijn verjaardag! Hiep hoi, wat een feest!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah kijk bedankt daar was ie dus
Over iets meer dan 3 weken zijn we precies 1 jaar open![]()
oow kijk aanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:21 schreef Butra het volgende:
[..]
Precies op mijn verjaardag! Hiep hoi, wat een feest!![]()
nepmodquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef pfaf het volgende:
Ik denk niet dat Zjroentje z'n laptop mee heeft genomen naar Landgraaf...
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:21 schreef Butra het volgende:
[..]
Precies op mijn verjaardag! Hiep hoi, wat een feest!![]()
Een mod heeft geen levenquote:
quote:
onzin modquote:
Ja eigenlijk best welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:13 schreef pfaf het volgende:
Iedereen in ONZ is triest.
Het meest humorloze hoekje van Fok!.
Helemaal mee eens. Volgensmij heb ik daar ook nog helemaal nooit gepost.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:13 schreef pfaf het volgende:
Iedereen in ONZ is triest.
Het meest humorloze hoekje van Fok!.
Ja daarom ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:16 schreef Remzz het volgende:
Ja had Tong trouwens laatst niet iets met die Ruis ofzo
maak ie oe naaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja daarom ook
hij kan geen kritiek hebben
Het word gezellig hierquote:
Goede zaakquote:
dat heet schade inhalen.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:38 schreef placebeau het volgende:
Ik heb het wel lastig, zo'n middag zonder wielrennen op TV. Nu kan ik alleenb maar werken voor school.
Wat voor watjes zijn die wielrenners eigenlijk, een rustdag
Blijf eens van mijn nieuwe modknopjes afquote:
http://echtwelhandig!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Blijf eens van mijn nieuwe modknopjes af
![]()
Nee joh, veel games staan op 2-2 in de tweede ronde.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond toch de tweede basketbal wedstrijd van de play offs?
die is nu nog bezig met het sjouwen van de spullen van vrouwliefquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef popolon het volgende:
zeg dat citroentje he, is die ooit nog wel 'ns online?
![]()
Niet te veel aan je nieuwe thuislandje denken hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee joh, veel games staan op 2-2 in de tweede ronde.
Die gingen hokken las ik ergens toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:45 schreef mitt het volgende:
[..]
die is nu nog bezig met het sjouwen van de spullen van vrouwlief![]()
![]()
eeeep! sorryquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet te veel aan je nieuwe thuislandje denken he
Had het over Landstede/Zwolle tegen Demon Astronauts
check, is vanavond
en er is boksen opquote:
oowquote:
Ja ik gebruik ook bijna altijd snel reageren...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:08 schreef placebeau het volgende:
Door de tijd die ik verspil met die modknopjes te gebruiken, ben ik weer te laat.
Precies ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik gebruik ook bijna altijd snel reageren...
9christensen wat doe je allemaalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef 9christensen het volgende:
ik nie
postenquote:
Ga je de post doenquote:
zaterdagquote:
zozoquote:
er is nog boksen op Eurosportquote:
Hej ga jij us snel naar hoolsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:13 schreef 9christensen het volgende:
komt er nog eurogoals op?
wat doanquote:
over voetbal pratenquote:
preciesquote:
Leuk schaatsenquote:19.05-19.20 uur,Ned.2: SPORTJOURNAAL
wielrennen -3de ronde Olympia's Ronde
-Giro d'Italia,10de etappe
schaatsen ploeg Jan Bos:Team Telfort
Ik denk het welquote:
Be my guest.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:19 schreef placebeau het volgende:
Is er eigenlijk geen zo'n soort "sport op TV" topic?
Niet dat de zender zo denderend is hoor..quote:
ja precies alleen sommige dingen is nog wel leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet dat de zender zo denderend is hoor..
Herhalingen van herhalingen die gisteren herhaald zijn worden vervelend...
zijn ze er allemaal op ik dacht een wimbledon nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:50 schreef mitt het volgende:
wat te denken van de Grand Slams.
Wimbledon is op RTL5, komende drie jaar ook nogquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
zijn ze er allemaal op ik dacht een wimbledon niet
Dan val ik in slaap het vroeger nog wel is met de Formule 1 gehad toen Hakkinenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is zeker wel een voordeel... Helemaal de nachtelijke... Heerlijk vanuit bed tannas kijken
die dingen, en de giro en tour en zo zijn ook wel op andere posten te volgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:50 schreef mitt het volgende:
wat te denken van de Grand Slams.
ja mooi werkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is zeker wel een voordeel... Helemaal de nachtelijke... Heerlijk vanuit bed tannas kijken
ik weet dat Leatherface ook geen Eurosport meer heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
die dingen, en de giro en tour en zo zijn ook wel op andere posten te volgen.
Het zijn vooral de kleinere sporten als curling en de sterkste man ter wereld die ik mis. Ik kon vroeger echt genieten van zo'n wereldkampioenschap bowling voor vrouwen en zo. Maar toen kwam de Belgische kabelmaatschappij in ruzie met eurosport...
Ik dacht in Rotterdam maar daar moet meer Extreme sports op zijn en dergelijkequote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar er is toch een soort van Eurosport 2 ofzoiets ook?
En volgens mij zit Amsterdam en omstreken zonder toch?
niks waard dusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik dacht in Rotterdam maar daar moet meer Extreme sports op zijn en dergelijke
Ja Europsport 2 zit op sommige preview kanalen. Hier hebben we op het preview kanaal TMF zittenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar er is toch een soort van Eurosport 2 ofzoiets ook?
En volgens mij zit Amsterdam en omstreken zonder toch?
oow is dat zo ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja Europsport 2 zit op sommige preview kanalen. Hier hebben we op het preview kanaal TMF zitten
wat is een preview kanaal?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja Europsport 2 zit op sommige preview kanalen. Hier hebben we op het preview kanaal TMF zitten
Ja ik heb het erop staan beetje slecht beeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik had het op tijd gemerkt. Je zit ook net 16 dagen langer op fok! dan mij, dus ongeveer hetzelfde tempoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:18 schreef Remzz het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik ben vandaag ook over de 5000 gekomen kom ik nu achter![]()
Een tijdelijk kanaal. Zogenaamd mag het blijven als het goed bevalt, maar dat is vrijwel nooit het geval. Hier hebben we Al-Jazeera gehad, Bloomberg, Moto TV en nu een soort van Sailing Channel. Lekker boeiend.quote:
ahaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een tijdelijk kanaal. Zogenaamd mag het blijven als het goed bevalt, maar dat is vrijwel nooit het geval. Hier hebben we Al-Jazeera gehad, Bloomberg, Moto TV en nu een soort van Sailing Channel. Lekker boeiend.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik had het op tijd gemerkt. Je zit ook net 16 dagen langer op fok! dan mij, dus ongeveer hetzelfde tempo
Cartoon Network en Animal Planet zitten hier 'vast' op de kabel. Rai lijkt me wel leuk om erbij te hebben, leuker dan Bloomberg of Sailing Channel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:39 schreef 9christensen het volgende:
[..]
aha
hier hadden we cartoon network, rai.. nu animal planet ofzo
Van hartequote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:14 schreef placebeau het volgende:
Beste medeSPT'ers, u hebt hier de kans me te feliciteren met mijn5000ste post
![]()
Nu, zo bijzonder is het niet, 5000 is niet eens een priemgetal. En niet allemaal waren ze even geniaal als deze. Maar toch. Ik trakteer iedereen hier aanwezig op een blonde leffe.
Deeld Grolsch uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef Remzz het volgende:
Idd tegen deze tijd kunnen we wel aan het bier na een succesvolle dag
Doe mij maar een Grolsch
Bah, bah, bah. Van alle Nederlandse bier is Grolsch wel het ergste.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef Remzz het volgende:
Idd tegen deze tijd kunnen we wel aan het bier na een succesvolle dag
Doe mij maar een Grolsch
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Bah, bah, bah. Van alle Nederlandse bier is Grolsch wel het ergste.
Ik heb hier Jupilers staanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
ga je schamen. Grolsch hebben we alleen van de tap.
ik nou een bakkie koffiequote:
Nee het is nog steeds een beperkt groepjequote:
Das nog te doen ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:49 schreef pfaf het volgende:
Nog 689 topics en we zijn hen van Hools voorbij.
Gewoon het winnende, doe ik ook met Ajax, Heracles, Sonics, Carisle...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
*Last van gespleten persoonlijkheid heeft...
Bij wie hoor ik nu
en onder de tafel ook anabolenquote:
Idd, wij roken ende drinken niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat doen wielrenners niet, toch Zwansen.
drinken ook nietquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:38 schreef Remzz het volgende:
Gelukkig heeft Dos37 nog genoeg flesjes Extran staan
he's alivequote:
Waar moet ik beginnen?quote:
Beetje van de zijkant een paar nummers gehoord. Klonk wel goed moet ik zeggen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je Wir Sind Helden gezien zjroen?
Ergens op het punt waarbij de mensen je begonnen te missen.quote:
De Mexicaanse mafketels van Molotov waren mijn topper.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zit al een paar dagen Gekommen um zu bleiben te luisteren en ik vind het echt goed
Ah, dus ik hoef niks bij te lezen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:44 schreef mitt het volgende:
[..]
Ergens op het punt waarbij de mensen je begonnen te missen.![]()
http://quote:
ja we hebben het uitvoering over je gehad.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:51 schreef zjroentje het volgende:
Maar werd ik nou gemist of niet?
In FB ergens vannochtend..quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:51 schreef zjroentje het volgende:
Natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:51 schreef zjroentje het volgende:
Jazekerquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:05 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge het is hier net zo gezellig als bij Hools
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:02 schreef mitt het volgende:
[..]
ja we hebben het uitvoering over je gehad.
alleen maar positiefquote:
Dat zouden ze hier ook moeten hebben idd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:19 schreef WaStEd het volgende:
Hebben ze hier ook tv's bij de pisbakken, en schijthuizen ?
Jazeker straks live de Giro op TVquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:19 schreef WaStEd het volgende:
Hebben ze hier ook tv's bij de pisbakken, en schijthuizen ?
get d'r bijquote:
oniequote:
dat deed McEwen zo evenquote:
onie wat een talentquote:
joa wat een varkensquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
onie wat een talent
zonde dat de Rabobank hem toen liet gaan
Hou het nou eens netjesquote:
quote:
Klopt, maar ik verga niet!quote:
Laten we het hopenquote:
Naar de les gaan. Tot laters!quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:50 schreef Dos37 het volgende:
koffie aangeeft
en wat gaan we vandaag allemaal doen
Laterquote:
naar schoolquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:50 schreef Dos37 het volgende:
koffie aangeeft
Jijquote:
dat doe ik zo evenquote:
Heb je de bus al gemistquote:
kort biequote:
Leren... en rijles das wel leukquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:50 schreef Dos37 het volgende:
koffie aangeeft
Wat huiswerk en giro kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:50 schreef Dos37 het volgende:
koffie aangeeft
Waar heb je rijlesquote:
op nu.nl gelezenquote:De Italiaanse anti-dopingbrigade heeft tijdens de tiende etappe van de Giro d'Italia een inval gedaan bij de ploegen Saunier Duval en Lotto-Davitamon. Bij het bezoek aan het laatstgenoemde team werd een zuurstofapparaat in beslag genomen en zagen agenten de ploegarts haastig een aantal infuuspreparaten weggooien.
Het zuurstofapparaat van Lotto bevordert de aanmaak van rode bloedlichaampjes, maar is niet verboden door het internationale dopingbureau WADA. Het apparaat, Alti-trainer genaamd, is echter wel in strijd met de Italiaanse wetgeving.
De Australiër Robbie McEwen werd na zijn overwinning in de tiende etappe gevraagd naar de situatie. "Ik weet hier niks van. Ik gebruik dat apparaat ook niet, maar sommige van mijn teamgenoten wel. Het is een machine die omstandigheden op grote hoogte nabootst."
Goed gegokt schiet het al een beetje op danquote:
Het schijnt gewoon om een 'ordinaire' zuurstoftent te gaan. Ophef om niks derhalve.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:31 schreef Guard het volgende:
[..]
op nu.nl gelezen
houdt het dan nooit op?
Verdomme.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow ja tuurlijk Giro kijken eerste bergetappe
Ah een zogenaamde "Michael Jackson tent"..quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het schijnt gewoon om een 'ordinaire' zuurstoftent te gaan. Ophef om niks derhalve.
Joa redelijk hijheeft nu TTT en examen aangevraagd. TTT over 3 weken en examen 3 weken daarna. Dus met een beetje geluk heb ik voor de bouwvak mijn rijbewijs wel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Goed gegokt schiet het al een beetje op dan
Ook aan het leren rijdenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Joa redelijk hijheeft nu TTT en examen aangevraagd. TTT over 3 weken en examen 3 weken daarna. Dus met een beetje geluk heb ik voor de bouwvak mijn rijbewijs wel.
Kijk aan TTT heb ik ook gehad wel makkelijk als je vrijstelling krijgt voor bijzondere verrichtingenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Joa redelijk hijheeft nu TTT en examen aangevraagd. TTT over 3 weken en examen 3 weken daarna. Dus met een beetje geluk heb ik voor de bouwvak mijn rijbewijs wel.
per total = total loss?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ook aan het leren rijden
Ik heb bij mijn vierde keer rijden de auto per total gereden, sindsdien rij ik niet meer graag, dus het zal nog een eind duren voor ik een bewijs heb.
Ja zou idd wel handig zijn, gelukkig gaan de bijzondere verrichtingen wel goed.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Kijk aan TTT heb ik ook gehad wel makkelijk als je vrijstelling krijgt voor bijzondere verrichtingen
en je weet hoe het examen gaat enzo
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het was toch maar de auto van mijn broer
Maar in Belgie is het toch ook anders geregeld, zonder echte rijscholen enzo. Of heb ik me dat maar wijs laten maken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
ja, nogal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |