Geen voetbal hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef zjroentje het volgende:
Daar haal ik altijd mijn voetbalschoenen, bij De Sporthoek.![]()
Rij je dan niet eerst met een blauwe letter ofzo op je auto rond?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:55 schreef placebeau het volgende:
[..]
Geen voetbal hier
En ja, het rijbewijs bij ons is anders geregeld, je moet niet met de rijschool leren rijden.
Maar ze willen het nu aanpassen naar het Nederlandse model. Want ik ben het levende bewijs dat het huidige systeem onveilig is
jazeker, maar die plakt op je achteruit, dus dat zag die wagen die ik moest ontwijken voor me niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Rij je dan niet eerst met een blauwe letter ofzo op je auto rond?
Zo is het maar netquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:Het is en blijft een mooi land, dat België van jullie...
Ik wist het.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
jazeker, maar die plakt op je achteruit, dus dat zag die wagen die ik moest ontwijken voor me niet.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
jazeker, maar die plakt op je achteruit, dus dat zag die wagen die ik moest ontwijken voor me niet.
Gewoon elkke keer een andere naam, tot iedereen tevreden is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:53 schreef Remzz het volgende:
Tja ik weet ook niet zo een leukere naam ofzo
Ja. Hoewel ik betwijfel of het onder de noemer sport mag.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:07 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
okay, ik mag dus wel over De Graafschap praten![]()
Ik vind deze best wel leuk trouwensquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
Gewoon elkke keer een andere naam, tot iedereen tevreden is.
En ik twijfelde al over de noemer voetbalquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik betwijfel of het onder de noemer sport mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |