Heb je de bus al gemistquote:
kort biequote:
Leren... en rijles das wel leukquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:50 schreef Dos37 het volgende:
koffie aangeeft
en wat gaan we vandaag allemaal doen
Wat huiswerk en giro kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:50 schreef Dos37 het volgende:
koffie aangeeft
en wat gaan we vandaag allemaal doen
Waar heb je rijlesquote:
op nu.nl gelezenquote:De Italiaanse anti-dopingbrigade heeft tijdens de tiende etappe van de Giro d'Italia een inval gedaan bij de ploegen Saunier Duval en Lotto-Davitamon. Bij het bezoek aan het laatstgenoemde team werd een zuurstofapparaat in beslag genomen en zagen agenten de ploegarts haastig een aantal infuuspreparaten weggooien.
Het zuurstofapparaat van Lotto bevordert de aanmaak van rode bloedlichaampjes, maar is niet verboden door het internationale dopingbureau WADA. Het apparaat, Alti-trainer genaamd, is echter wel in strijd met de Italiaanse wetgeving.
De Australiër Robbie McEwen werd na zijn overwinning in de tiende etappe gevraagd naar de situatie. "Ik weet hier niks van. Ik gebruik dat apparaat ook niet, maar sommige van mijn teamgenoten wel. Het is een machine die omstandigheden op grote hoogte nabootst."
Goed gegokt schiet het al een beetje op danquote:
Het schijnt gewoon om een 'ordinaire' zuurstoftent te gaan. Ophef om niks derhalve.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:31 schreef Guard het volgende:
[..]
op nu.nl gelezen
houdt het dan nooit op?
Verdomme.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow ja tuurlijk Giro kijken eerste bergetappe
Ah een zogenaamde "Michael Jackson tent"..quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het schijnt gewoon om een 'ordinaire' zuurstoftent te gaan. Ophef om niks derhalve.
Joa redelijk hijheeft nu TTT en examen aangevraagd. TTT over 3 weken en examen 3 weken daarna. Dus met een beetje geluk heb ik voor de bouwvak mijn rijbewijs wel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Goed gegokt schiet het al een beetje op dan
Ook aan het leren rijdenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Joa redelijk hijheeft nu TTT en examen aangevraagd. TTT over 3 weken en examen 3 weken daarna. Dus met een beetje geluk heb ik voor de bouwvak mijn rijbewijs wel.
Kijk aan TTT heb ik ook gehad wel makkelijk als je vrijstelling krijgt voor bijzondere verrichtingenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Joa redelijk hijheeft nu TTT en examen aangevraagd. TTT over 3 weken en examen 3 weken daarna. Dus met een beetje geluk heb ik voor de bouwvak mijn rijbewijs wel.
per total = total loss?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ook aan het leren rijden
Ik heb bij mijn vierde keer rijden de auto per total gereden, sindsdien rij ik niet meer graag, dus het zal nog een eind duren voor ik een bewijs heb.
Ja zou idd wel handig zijn, gelukkig gaan de bijzondere verrichtingen wel goed.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Kijk aan TTT heb ik ook gehad wel makkelijk als je vrijstelling krijgt voor bijzondere verrichtingen
en je weet hoe het examen gaat enzo
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het was toch maar de auto van mijn broer
Maar in Belgie is het toch ook anders geregeld, zonder echte rijscholen enzo. Of heb ik me dat maar wijs laten maken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |