Je moet 's avonds lopen tijdens de examens.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja echt sport kun je het niet noemen... Volgende week examens dus tja veeel leren...
Bakkie koffie is erg lekker zeker zo boven de boeken![]()
quote:
Eehm een beetje overdreven veel toeval daar heb ik 8 jaar op school gezetenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
ik loop stage op de stapvoorde vandaar.
extran staat klaar sandman
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:13 schreef Dos37 het volgende:
extran staat klaar sandman
Ja die is nou nog leraar. Groep 7quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eehm een beetje overdreven veel toeval daar heb ik 8 jaar op school gezeten
Loopt ene Jos daar nog rond(groep 7/8 ofzo)
Ja met de computers. Problemen oplossen. Alleen er is niet zoveel te doen dus kijk maar naar mijn post aantalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:28 schreef Remzz het volgende:![]()
Ga je daar lesgeven ofzo? Of in de automatisering ofzo als ik je profiel zo lees?
Haha okquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja met de computers. Problemen oplossen. Alleen er is niet zoveel te doen dus kijk maar naar mijn post aantal
Ja op die bovenverdieping daar zit ik nu. Ze hebben nu 1 grote computerhoek met 14 pc's. en in elk lokaal 3 pc'squote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Haha ok
Hebben ze daar nog steeds een hokje met 5 computers of is er een echt computerlokaal?
Er is volgensmij nl. heel wat aangebouwd nadat ik ben weggegaan ook een bovenverdieping dacht ik
Ah zow.... Ja toen ik daar zat had je een klein hoekje met 6 computer stond 1 spelletje op iets dat je in een huis zat en alles moest doen wat met milieu te maken had licht uit battarijen wegbrengen enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja op die bovenverdieping daar zit ik nu. Ze hebben nu 1 grote computerhoek met 14 pc's. en in elk lokaal 3 pc's
Je werk zal maar zo saai zijn, dat je moet gaan fokken om de tijd door te komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja met de computers. Problemen oplossen. Alleen er is niet zoveel te doen dus kijk maar naar mijn post aantal
Ja moet toch wel lukkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je werk zal maar zo saai zijn, dat je moet gaan fokken om de tijd door te komen.![]()
![]()
Al meer dan 20 posts vandaag in dit topic, gaat het dan toch lukken?
Nieuwe bedrijfsleider hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je werk zal maar zo saai zijn, dat je moet gaan fokken om de tijd door te komen.![]()
![]()
Al meer dan 20 posts vandaag in dit topic, gaat het dan toch lukken?
ben je ook een heracles fan of uberhaupt niet zo'n voetbal fanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja moet toch wel lukken
Nog iemand uit Almelo en omgeving
het was dan ook het laatste sub forum zonder SCquote:
de slowchat was er wel, de term werd gewoon heel letterlijk genomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het was dan ook het laatste sub forum zonder SC
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
de slowchat was er wel, de term werd gewoon heel letterlijk genomen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En het café/de kantine was er toch al sinds Roland Garros vorig jaar
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En het café/de kantine was er toch al sinds Roland Garros vorig jaar
Misschien moet je gewoon ergens vorig jaar zoeken. ik zal even kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:58 schreef Remzz het volgende:
Ik kan deel 1 in niet vinden misschien zijn we al bijna aan ons jubileum toe
Als ik op kantine zoek vind ik alleen deel 2
had hem ook net gevonden 1 tot 2 jaar terugquote:
Ja goed idee en de modjes moeten zich is laten zienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:16 schreef placebeau het volgende:
Vanaf nu moet er maar een openingspost jkomen met linkjes en een prentje of zo
Precies op mijn verjaardag! Hiep hoi, wat een feest!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah kijk bedankt daar was ie dus
Over iets meer dan 3 weken zijn we precies 1 jaar open![]()
oow kijk aanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:21 schreef Butra het volgende:
[..]
Precies op mijn verjaardag! Hiep hoi, wat een feest!![]()
nepmodquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef pfaf het volgende:
Ik denk niet dat Zjroentje z'n laptop mee heeft genomen naar Landgraaf...
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:21 schreef Butra het volgende:
[..]
Precies op mijn verjaardag! Hiep hoi, wat een feest!![]()
Een mod heeft geen levenquote:
quote:
onzin modquote:
Ja eigenlijk best welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:13 schreef pfaf het volgende:
Iedereen in ONZ is triest.
Het meest humorloze hoekje van Fok!.
Helemaal mee eens. Volgensmij heb ik daar ook nog helemaal nooit gepost.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:13 schreef pfaf het volgende:
Iedereen in ONZ is triest.
Het meest humorloze hoekje van Fok!.
Ja daarom ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:16 schreef Remzz het volgende:
Ja had Tong trouwens laatst niet iets met die Ruis ofzo
maak ie oe naaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja daarom ook
hij kan geen kritiek hebben
Het word gezellig hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |