understatement.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:40 schreef popolon het volgende:
We zijn er nog niet uit he?
Wat betreft de naam.
we hebben alleen nog wat obers nodig.quote:
ow, het is sportscaféquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:54 schreef placebeau het volgende:
sportcafé klinkt al iets gezelliger.
Whatever.quote:
Ik ga m'n tentje opzetten in Landgraaf.quote:
Alweerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 07:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ga m'n tentje opzetten in Landgraaf.
Met een beetje pech is het de laatste editie ooit.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 07:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Alweer
Beetje te vaak geweest, lol is er van af.
Have fun though.
daar moet die nep Amerikaan voor gaan zorgen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deze naam heeft wel wat, nu nog ESPN kunnen zien.
Wie?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:03 schreef mitt het volgende:
[..]
daar moet die nep Amerikaan voor gaan zorgen.![]()
Merkwaardig inderdaad, overal loopt het, behalve hier...quote:
Misschien moet je "bier" roepen...quote:Op maandag 16 mei 2005 11:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Merkwaardig inderdaad, overal loopt het, behalve hier...
BIERquote:Op maandag 16 mei 2005 12:30 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Misschien moet je "bier" roepen...
Ik vind ze sowieso onhandig. Ik kan sneller een [ i] typen, dan met m'n hand van het toestenbord naar de muis gaan, op het knopje mikken, weer de cursor goed zetten en dán pas typen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:19 schreef popolon het volgende:
Leuk al die nieuwe knopjes die niet werken.
Ik dacht dat ik eindelijk modknopjes had gekregen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind ze sowieso onhandig. Ik kan sneller een [ i] typen, dan met m'n hand van het toestenbord naar de muis gaan, op het knopje mikken, weer de cursor goed zetten en dán pas typen.
Ik ook... maar dat viel dus tegen... of iedereen is nu mod...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik eindelijk modknopjes had gekregen.![]()
Tja, ik ben het nu ook al zo gewend die vierkante haakjes...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind ze sowieso onhandig. Ik kan sneller een [ i] typen, dan met m'n hand van het toestenbord naar de muis gaan, op het knopje mikken, weer de cursor goed zetten en dán pas typen.
of niet maar nou gaat het lekkerquote:
meldquote:Op maandag 16 mei 2005 20:45 schreef placebeau het volgende:
BIER!
Halloquote:
Ja vanavond trainenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:58 schreef Remzz het volgende:
Iemand die nog iets sporterigs gaat doen vandaag?
Tja echt sport kun je het niet noemen... Volgende week examens dus tja veeel leren...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja vanavond trainen
en schuift een bakje koffie naar voren en jij
Welke school zit jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja echt sport kun je het niet noemen... Volgende week examens dus tja veeel leren...
Bakkie koffie is erg lekker zeker zo boven de boeken![]()
oow ik zit nou ook in almelo wat een toevalquote:
ik loop even naar de koelcel heb het hier niet koud staanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik hier een gewone extran ajeblief?
Dan kun je mijn buurman zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow ik zit nou ook in almelo wat een toeval![]()
in de windmolenbroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |