Je werk zal maar zo saai zijn, dat je moet gaan fokken om de tijd door te komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja met de computers. Problemen oplossen. Alleen er is niet zoveel te doen dus kijk maar naar mijn post aantal
Ja moet toch wel lukkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je werk zal maar zo saai zijn, dat je moet gaan fokken om de tijd door te komen.![]()
![]()
Al meer dan 20 posts vandaag in dit topic, gaat het dan toch lukken?
Nieuwe bedrijfsleider hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je werk zal maar zo saai zijn, dat je moet gaan fokken om de tijd door te komen.![]()
![]()
Al meer dan 20 posts vandaag in dit topic, gaat het dan toch lukken?
ben je ook een heracles fan of uberhaupt niet zo'n voetbal fanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja moet toch wel lukken
Nog iemand uit Almelo en omgeving
het was dan ook het laatste sub forum zonder SCquote:
de slowchat was er wel, de term werd gewoon heel letterlijk genomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het was dan ook het laatste sub forum zonder SC
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
de slowchat was er wel, de term werd gewoon heel letterlijk genomen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En het café/de kantine was er toch al sinds Roland Garros vorig jaar
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En het café/de kantine was er toch al sinds Roland Garros vorig jaar
Misschien moet je gewoon ergens vorig jaar zoeken. ik zal even kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:58 schreef Remzz het volgende:
Ik kan deel 1 in niet vinden misschien zijn we al bijna aan ons jubileum toe
Als ik op kantine zoek vind ik alleen deel 2
had hem ook net gevonden 1 tot 2 jaar terugquote:
Ja goed idee en de modjes moeten zich is laten zienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:16 schreef placebeau het volgende:
Vanaf nu moet er maar een openingspost jkomen met linkjes en een prentje of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |