Ik had het op tijd gemerkt. Je zit ook net 16 dagen langer op fok! dan mij, dus ongeveer hetzelfde tempoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:18 schreef Remzz het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik ben vandaag ook over de 5000 gekomen kom ik nu achter![]()
Een tijdelijk kanaal. Zogenaamd mag het blijven als het goed bevalt, maar dat is vrijwel nooit het geval. Hier hebben we Al-Jazeera gehad, Bloomberg, Moto TV en nu een soort van Sailing Channel. Lekker boeiend.quote:
ahaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een tijdelijk kanaal. Zogenaamd mag het blijven als het goed bevalt, maar dat is vrijwel nooit het geval. Hier hebben we Al-Jazeera gehad, Bloomberg, Moto TV en nu een soort van Sailing Channel. Lekker boeiend.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik had het op tijd gemerkt. Je zit ook net 16 dagen langer op fok! dan mij, dus ongeveer hetzelfde tempo
Cartoon Network en Animal Planet zitten hier 'vast' op de kabel. Rai lijkt me wel leuk om erbij te hebben, leuker dan Bloomberg of Sailing Channel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:39 schreef 9christensen het volgende:
[..]
aha
hier hadden we cartoon network, rai.. nu animal planet ofzo
Van hartequote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:14 schreef placebeau het volgende:
Beste medeSPT'ers, u hebt hier de kans me te feliciteren met mijn5000ste post
![]()
Nu, zo bijzonder is het niet, 5000 is niet eens een priemgetal. En niet allemaal waren ze even geniaal als deze. Maar toch. Ik trakteer iedereen hier aanwezig op een blonde leffe.
Deeld Grolsch uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef Remzz het volgende:
Idd tegen deze tijd kunnen we wel aan het bier na een succesvolle dag
Doe mij maar een Grolsch
Bah, bah, bah. Van alle Nederlandse bier is Grolsch wel het ergste.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef Remzz het volgende:
Idd tegen deze tijd kunnen we wel aan het bier na een succesvolle dag
Doe mij maar een Grolsch
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Bah, bah, bah. Van alle Nederlandse bier is Grolsch wel het ergste.
Ik heb hier Jupilers staanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
ga je schamen. Grolsch hebben we alleen van de tap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |