Ik denk het welquote:

Be my guest.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:19 schreef placebeau het volgende:
Is er eigenlijk geen zo'n soort "sport op TV" topic?

Niet dat de zender zo denderend is hoor..quote:

ja precies alleen sommige dingen is nog wel leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet dat de zender zo denderend is hoor..
Herhalingen van herhalingen die gisteren herhaald zijn worden vervelend...

zijn ze er allemaal op ik dacht een wimbledon nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:50 schreef mitt het volgende:
wat te denken van de Grand Slams.

Wimbledon is op RTL5, komende drie jaar ook nogquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
zijn ze er allemaal op ik dacht een wimbledon niet

Dan val ik in slaap het vroeger nog wel is met de Formule 1 gehad toen Hakkinenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is zeker wel een voordeel... Helemaal de nachtelijke... Heerlijk vanuit bed tannas kijken

die dingen, en de giro en tour en zo zijn ook wel op andere posten te volgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:50 schreef mitt het volgende:
wat te denken van de Grand Slams.

ja mooi werkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is zeker wel een voordeel... Helemaal de nachtelijke... Heerlijk vanuit bed tannas kijken

ik weet dat Leatherface ook geen Eurosport meer heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
die dingen, en de giro en tour en zo zijn ook wel op andere posten te volgen.
Het zijn vooral de kleinere sporten als curling en de sterkste man ter wereld die ik mis. Ik kon vroeger echt genieten van zo'n wereldkampioenschap bowling voor vrouwen en zo. Maar toen kwam de Belgische kabelmaatschappij in ruzie met eurosport...

Ik dacht in Rotterdam maar daar moet meer Extreme sports op zijn en dergelijkequote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar er is toch een soort van Eurosport 2 ofzoiets ook?
En volgens mij zit Amsterdam en omstreken zonder toch?

niks waard dusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik dacht in Rotterdam maar daar moet meer Extreme sports op zijn en dergelijke

Ja Europsport 2 zit op sommige preview kanalen. Hier hebben we op het preview kanaal TMF zittenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar er is toch een soort van Eurosport 2 ofzoiets ook?
En volgens mij zit Amsterdam en omstreken zonder toch?

oow is dat zo ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja Europsport 2 zit op sommige preview kanalen. Hier hebben we op het preview kanaal TMF zitten

wat is een preview kanaal?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja Europsport 2 zit op sommige preview kanalen. Hier hebben we op het preview kanaal TMF zitten

Ja ik heb het erop staan beetje slecht beeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:33 schreef Remzz het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |