NEE!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:19 schreef Blond19 het volgende:
Sokken aan in bed.... oke of niet?
Alleen bij gebrek aan dikke wollen dekens, midden op een steenkoude winternacht. Tegen de kou dus. Anders niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:19 schreef Blond19 het volgende:
Sokken aan in bed.... oke of niet?
Maar bij jongere jongens is dat toch wel geil? witte sokjesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:20 schreef tech het volgende:
[..]
Alleen bij gebrek aan dikke wollen dekens, midden op een steenkoude winternacht. Tegen de kou dus. Anders niet.
geloof toch niet alles wat "ze" zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Maar bij jongere jongens is dat toch wel geil? witte sokjestenminste dat hoor ik altijd van wat oudere homo's .
ik zie niet wat er geil aan is.
hoevaak "spreek" je doe oudere homo's?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:21 schreef Blond19 het volgende:
tenminste dat hoor ik altijd van wat oudere homo's .![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoevaak "spreek" je doe oudere homo's?
OMG..quote:
Dat onze vriend creno vertaling nodig heeft om de TT te kunnen lezen.quote:
eeeeeeeeeeeeeeeeey!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:52 schreef Ryan_R het volgende:
Leuke foto's hoor![]()
Internet doet het trouwens eindelijk weer.
Het niveau Frans buiten de provincie Limburg (of moet ik zeggen: regio Maastricht) is bedroevend, hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat onze vriend creno vertaling nodig heeft om de TT te kunnen lezen..
quote:
les gustibus ne pas disputandusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:55 schreef tech het volgende:
[..]
Het niveau Frans buiten de provincie Limburg (of moet ik zeggen: regio Maastricht) is bedroevend, hoor.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:55 schreef tech het volgende:
[..]
Het niveau Frans buiten de provincie Limburg (of moet ik zeggen: regio Maastricht) is bedroevend, hoor.
Nathan heeft Fok! verlaten na een pittige rel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:00 schreef LuQas het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met enkele posters die hier vroeger vaak kwamen? Twoflower? Nathan? enzo?
... dat is best wel correct ja... op z'n frans = zuigenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:59 schreef Ryan_R het volgende:
Frans zuigt
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:55 schreef tech het volgende:
[..]
Dat was geen Frans, dat was een (schamele) poging Latijn te schrijven.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:59 schreef Ryan_R het volgende:
Frans zuigt
Het was nauwelijks een rel. Meer een rellette.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nathan heeft Fok! verlaten na een pittige rel..
Twoflower is toen uit solidariteit Nathan achterna gegaan, maar post hier nog sporadisch..
Ja, meester LuQas.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:06 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat was geen Frans, dat was een (schamele) poging Latijn te schrijven.
Het moet zijn:
De gustibus non est disputandum => Over smaak valt niet te twisten.
Oh ja... Ik had hem hitsige hoer genoemd ofzoiets.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was nauwelijks een rel. Meer een rellette..
De rel kwam pas nadat ie weg was..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nathan heeft Fok! verlaten na een pittige rel..
Twoflower is toen uit solidariteit Nathan achterna gegaan, maar post hier nog sporadisch..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh ja... Ik had hem hitsige hoer genoemd ofzoiets..
Ach, ik heb de hoop opgegeven. En nu er een Firefox extensie is waarmee je bepaalde mensen kunt negeren, is de noodzaak ook een beetje verdwenen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:09 schreef LuQas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Er waren in die tijd ook constant relletjes ja![]()
Waar ik nog wel eens naar terugverlang waren de gesprekken over 'diepgang' in dit topic tussen een groepje jonge nichten uit overwegend Brabant/Limburg (die vaak communiceerden door middel van enkel smileys) en de wat oudere heaumeaux die zich hier onmetelijk aan stoorden.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, ik heb de hoop opgegeven. En nu er een Firefox extensie is waarmee je bepaalde mensen kunt negeren, is de noodzaak ook een beetje verdwenen..
Wel jammer er weinig overblijft, als je alle oppervlakkigheid weglaat..
We vinden elkaar dan ook allemaal zóóóóóó leuk!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:14 schreef Ryan_R het volgende:
En nu is fok relloos geworden
Volgens mij was het zo: verschillende mensen waren Nathans geile dubbelzinnige posts meer dan zat, waarop hij heel gekwetst reageerde, omdat we de - in zijn ogen - intellectueel hoogstaande posts helemaal verkeerd begrepen. En dat lag aan onze domheid en oppervlakkigheid, niet aan hem.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Waarom weet ik dat soort dingen niet meer?!.
De rel begon toch doordat hij een stukje op z'n weblog of whatever dat was had geschreven?
Vertelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We vinden elkaar dan ook allemaal zóóóóóó leuk!!
3 dagen lang opgesloten in Centerparcsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond de laatste relaxte training.... volgend weekend 3 dagen lang in centerparcs opgelsoten met een choreograaf en de weken daarna tot aan 25 juni stampen stampen stampen om de show er in te krijgen
Ow ja! Dat was het.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo: verschillende mensen waren Nathans geile dubbelzinnige posts meer dan zat, waarop hij heel gekwetst reageerde, omdat we de - in zijn ogen - intellectueel hoogstaande posts helemaal verkeerd begrepen. En dat lag aan onze domheid en oppervlakkigheid, niet aan hem.
En die discussie liep niet uit de hand, maar het lukte Nathan niet om zich hitsige stijl goed te praten, waarop hij relnichterig verdween en in zijn Weblog de [homo]'s in dit topic voor rotte vis uitmaakte..
En sindsdien is Nathanistisch een veelgebruikt bijvoegelijk naamwoord, als synoniem voor "irritant hitsig en overdreven geil"..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:18 schreef LuQas het volgende:
[..]
3 dagen lang opgesloten in CenterparcsWat een hel!
voorzichtige conclusie/vraag... nathanisme begint zich hier weer voor te doen ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo: verschillende mensen waren Nathans geile dubbelzinnige posts meer dan zat, waarop hij heel gekwetst reageerde, omdat we de - in zijn ogen - intellectueel hoogstaande posts helemaal verkeerd begrepen. En dat lag aan onze domheid en oppervlakkigheid, niet aan hem.
En die discussie liep niet uit de hand, maar het lukte Nathan niet om zich hitsige stijl goed te praten, waarop hij relnichterig verdween en in zijn Weblog de [homo]'s in dit topic voor rotte vis uitmaakte..
En sindsdien is Nathanistisch een veelgebruikt bijvoegelijk naamwoord, als synoniem voor "irritant hitsig en overdreven geil"..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef creno het volgende:
[..]
voorzichtige conclusie/vraag... nathanisme begint zich hier weer voor te doen ?
Open er een pol over!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef creno het volgende:
[..]
voorzichtige conclusie/vraag... nathanisme begint zich hier weer voor te doen ?
Dat is niet Nathanistisch, omdat het neutraal is formuleerd én het is waar:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:04 schreef Ang3l het volgende:
... dat is best wel correct ja... op z'n frans = zuigen
ik wìst dat ik aardig in de buurt zatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:06 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat was geen Frans, dat was een (schamele) poging Latijn te schrijven.
Het moet zijn:
De gustibus non est disputandum => Over smaak valt niet te twisten.
Ben je vanavond vrij? Dan leg ik het je wel uit in een praktijkles.quote:
dat gaat inderdaad vervelen, een keer kan leuk zijn, maar elke keerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je vanavond vrij? Dan leg ik het je wel uit in een praktijkles..
.
Dat zou dus een nathanistische reactie op jou post kunnen zijn. Als voorbeeld hè.. En dat dan iedere keer, bij elke post.
.
Best vermoeiend dusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je vanavond vrij? Dan leg ik het je wel uit in een praktijkles..
.
Dat zou dus een nathanistische reactie op jou post kunnen zijn. Als voorbeeld hè.. En dat dan iedere keer, bij elke post.
.
Waar is dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:52 schreef creno het volgende:
en wie gaat er morgen naar WASHH ?
quote:
[smachtend kijkt]quote:
Dag schatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:30 schreef Vlarp het volgende:
Orangerie
Moet f*cking werken morgen
Ohw..En hallo lieve schatjes
O jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:40 schreef tech het volgende:
[..]
Nee,
http://dirkvanuitdelft.gay.nl/
Gellarboy.
Gellarboy, waarom is die nooit meer fokkende eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:40 schreef tech het volgende:
[..]
Nee,
http://dirkvanuitdelft.gay.nl/
Gellarboy.
Ehm, onmin met andere 'hooggeplaatste' fokkers?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Gellarboy, waarom is die nooit meer fokkende eigenlijk?
Ja weet wie je bedoeld... goh hoe heet ie ook alweerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:55 schreef LuQas het volgende:
Stelletje relnichten ook allemaal eigenlijk.
- Twoflower
- NathaN
- Gellarboy
En er was nog een homo-fokker die enorm veel postte, maar toen online zelfmoordpoging deed of toch weer niet en meerdere keren werd geband. Vond hem wel altijd sympathiek overkomen. Maar ben zijn nick vergeten.
Hmm dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja weet wie je bedoeld... goh hoe heet ie ook alweer
Is dat niet die mineo-nogwattes van tegenwoordig?
Jah idd... kan alleen niet meer op z'n naam komen ghehequote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:01 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik niet.
Hij had altijd een getekend portret van zichzelf als icon. Zwart haar.
Gboy27quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jah idd... kan alleen niet meer op z'n naam komen ghehe
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:52 schreef creno het volgende:
en wie gaat er morgen naar WASHH ?
Volgende keer kom ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]IK
(Kheb er voor geflyerd dus zal ook wel komen he)
SPAM/PROMO/FLYER
[afbeelding]
Zaterdag 11-06-2005quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaterdag 11-06-2005
Maar dan ben ik er weer niet want dan ga ik naar Tori Amos
Ik niet, want dat ben ik naar het Arrow Festivalquote:
Geen ondergoed in het lijstje?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:16 schreef Ang3l het volgende:
O ja... meenemen:
Zwemspullen
Danskleding
Kleding die vies mag worden ()
Handdoeken
Slaapspullen
Dansschoenen
Uitgaanskleding
Toiletspullen
Contant geld
Lijkt wel een kinderfeestje
Behalve dan het "'s avodns wordt je weer netjes thuisgebracht"
oei, zou ik gaan slapen dan?quote:
Ik zo wel anders.. moet om 7 uur de bus hebben morgenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oei, zou ik gaan slapen dan?
*agenda pak*
awwwwquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik zo wel anders.. moet om 7 uur de bus hebben morgen
Neehquote:
Dat valt onder "kleding die vies mag worden"quote:
Ik ben niet de enigequote:
maar ik ga naar pinkpop, niet naar werkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige. Maar ik kan een half uur later weg. Ik kan m'n overstap op een niet officieel "overstappunt" doen. Geeft me 6 minuten extra speling
.
Neem je me mee in je broekzak? (of slaapzakquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik ga naar pinkpop, niet naar werk![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik ga naar pinkpop, niet naar werk![]()
( heb een extra slaapzak meequote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem je me mee in je broekzak? (of slaapzak)
Het is geen kwestie van willen peet. Het is je lotquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
( heb een extra slaapzak meealleen geen matje.. dus we ritsen gewoon 2 slaapzakken aan elkaar
)
@vlarp neeee! ik ga niet in de modder liggen .. hooguit staan.. voor een podium
en als we dan na het laatste optreden naar de feesttent gaan, en we drinken dan veel...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
( heb een extra slaapzak meealleen geen matje.. dus we ritsen gewoon 2 slaapzakken aan elkaar
)
ik heb mijn lot in eigen handen.... *hand uit broek haalt*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van willen peet. Het is je lot
lot, lul... scheelt maar 2 lettersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb mijn lot in eigen handen.... *hand uit broek haalt*uuuuhhm.. ik bedoel.. ik trek lieslaarzen aan
![]()
Hey!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Zouden Nathan, Twoflower, et cetera eigenlijk gewoon de hele tijd meelurken?.
Sunjammer wel kennelijk..
Hij zal vast de waarheid sprekenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:00 schreef Ang3l het volgende:Pup zit me er vals van te beschuldigen dat ik de afstandsbediening gejat heb!!!!
doe net als mijn buren:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:00 schreef Ang3l het volgende:Pup zit me er vals van te beschuldigen dat ik de afstandsbediening gejat heb!!!!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey!
SJ niet vergelijken met Nathan en Twof enzo![]()
heb je soms iets gezegt waar ik op zou kunnen reageren terwijl ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:03 schreef Waxxer het volgende:
*ahum*
Twee keer groetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je soms iets gezegt waar ik op zou kunnen reageren terwijl ik dat niet doe?
hoi trouwens
R U a PIMP?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Twee keer groeten![]()
Maarja.... ik ben maar de eenzame man, pimpelend aan de bar.... he??
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik bedoelde meer dat SJ ook een poster "van vroeger" is..
over poen gesproken.. wat doet een pakje cup-a-soup vandaag de dag?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Was het maar waar, dat brengt misschien wat poen in het laatje.
Mijn maagje is reeds gevuldquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
over poen gesproken.. wat doet een pakje cup-a-soup vandaag de dag?
Let je er wel op dat het geen oude verhuisdozen zijn? Voor je het weet verhuist een hele familie zilvervisjes mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:11 schreef Waxxer het volgende:
Ikheb
verhuisdozen
mee
naar
Zwolle
Wie wil er meehelpen poetsen??
Hai iedereen nog een keertje dan maar![]()
![]()
je hebt gelijk weer geld in je klauwen gedrukt gekregen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn maagje is reeds gevuld![]()
Ik schijn er slecht uitgezien te hebben, gezien de tirade die ik kreeg bij thuiskomst
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Let je er wel op dat het geen oude verhuisdozen zijn? Voor je het weet verhuist een hele familie zilvervisjes mee..
Ik heb een toelage gekregen van Student Financial Mamamanagementquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
je hebt gelijk weer geld in je klauwen gedrukt gekregen?
ff checken dat er geen stringetjes of tampons onder de flappen zijn blijven steken dusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouhou.....Zijn gewoon dozen die thuis over waren vân me sûs
'over waren' staat er, honneponquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
ff checken dat er geen stringetjes of tampons onder de flappen zijn blijven steken dus
als ze gebruikt waren, en ze heeft ze leeggepakt dan zijn ze vanaf dat moment ook overquote:
'over waren' staat er, lieve schatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
als ze gebruikt waren, en ze heeft ze leeggepakt dan zijn ze vanaf dat moment ook overtoch?
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen
Petre, veel plezier op Pinkpop!
werk ze morgenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen
dat is dinsdagochtend toch pas?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Slaap lekker!
En maandagavond heet het festival Stinkpop heh...
Wat doe je dan nog thuis?!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ontdekte vandaag opeens dat er een homo-kroeg om de hoek bij het kleine AH-tje zit..
Dat zeg ik: Wat doe je nog thuis?! HOP! naar de kroeg jij!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is vast zo'n ouwe mannetjes kroeg..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Wat doe je nog thuis?! HOP! naar de kroeg jij!
Laat thuis!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:36 schreef Weemz het volgende:
Zo. Ook weer gewerkt...
Jah, klopt. Daar is vorig jaar de prins van Effe Anders gehuldigdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ontdekte vandaag opeens dat er een homo-kroeg om de hoek bij het kleine AH-tje zit..
Tja, kijk, wij als Deli & kaasafdeling zijn altijd redelijk op tijd klaar... Maar de vulploeg schiet nooit op waardoor wij ze moeten helpen met spiegelen en vegen enzo... BLÈGH... Ja en daarom komt er standaard zo'n 3 kwartier extra werken bij... *zucht*quote:
Wat leuk!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:43 schreef creno het volgende:
halllooooo
ben op weg geweest naar het zwembad, maar vriendin en ik kwamen tot de conclusie dat we al heeel lang niet meer bij Marloes waren geweest...dus niet weesten zwemmen !
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
ach, Marloes, dat is lang geleden. Ik weet nog vroeger, altijd met Marloes enzo. En ook van dat ze erbij was. Hoe is het nu met Marloes?.
wie de nuek is Marloes?.
Oooow, díe Marloes!! natuurlijk ken ik die! Wie kent buuf Marloes nou niet?!quote:
wat hij zegtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen
precies ja !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oooow, díe Marloes!! natuurlijk ken ik die! Wie kent buuf Marloes nou niet?!
slaap lekkerquote:
nou altijd als ik niet mee kan gaan jullie naar de buuf!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:57 schreef creno het volgende:
[..]
precies ja !
ik denk dat ze het niet leuk vind hoor dat je haar niet meer kent, ze zegt nog tegen me: "eej creno, kerel, hoewistnou meej dieunne bief"
dus ze kent jou dus nog wel !
Mjah.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:11 schreef keizerpinguin het volgende:
nou het is wel saai hiero zeg
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Soow... Jezus Mina... het lijkt wel alsof hier iemand vijf jaar lang dood gelegen heeft ipv vijf jaar gewoond*aan het schoonmaken is*
Dat is normaal, zeker bij huurhuizen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Soow... Jezus Mina... het lijkt wel alsof hier iemand vijf jaar lang dood gelegen heeft ipv vijf jaar gewoond*aan het schoonmaken is*
Nou ja, dit hier is bouwjaar '96, alleen ligt er erg, erg veel stof...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:14 schreef creno het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik (misschien) in een nieuwbouwhuisje ga wonen
Ik zie het al helemaal voor me!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
*natte douche haartjes heeft*.
Mja de sfeer hangt wel in de buurt jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is normaal, zeker bij huurhuizen..
Ik zeg toch dat ik haar ken?! Hoe kan ik haar nou vergeten?! Maar ik ken zoveel Marloesenenen dat ik niet wist over welke je het nu had.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:57 schreef creno het volgende:
[..]
precies ja !
ik denk dat ze het niet leuk vind hoor dat je haar niet meer kent, ze zegt nog tegen me: "eej creno, kerel, hoewistnou meej dieunne bief"
dus ze kent jou dus nog wel !
Ietsje anders inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:16 schreef xman het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me!
[afbeelding]
Maar dan ietsjes anders..![]()
Ach bijna en we je kan intrekken in onze jouw nieuwe woning.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, dit hier is bouwjaar '96, alleen ligt er erg, erg veel stof...
de buuf dus !quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik haar ken?! Hoe kan ik haar nou vergeten?! Maar ik ken zoveel Marloesenenen dat ik niet wist over welke je het nu had..
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:18 schreef xman het volgende:
[..]
Ach bijna en we je kan intrekken in onze jouw nieuwe woning.
Heb je al een idee hoe je het gaat inrichten?
[afbeelding]
Nee, anders pas je zelfs niet meer in je eentje in dat éénpersoonsbed van je.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nu dus geld, maar ik krijg ook honger, maar door de Mc Drive gaan moet ik niet meer doen he?
Sorryquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Parent Banking Ltd.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ja daar reageerde ik vanmiddag ook op, zoooo lief!!!
![]()
![]()
![]()
SorryMaar... ik.... klap.... dicht....
Ik hoop dat Parent Banking Ltd. mij e.e.a. wil financieren, waaronder een slaapbank. De slaapkamer prop ik vol met mijn bureau en mijn einzelgängers-eenpersoonsbed dus dan liggen we heerlijk knus tegen elkaar aan en ik wil gewoon écht een volwassen, gezellig en modern ingerichte woonkamer. Ik heb al flink wat weggegooid dus jij en ik hebben straks saampjes álle ruimte en tóch knus, klein en compact![]()
zo klein als het is, zo gezellig en huiselijk wil ik het ook maken
Een IKEA Klippan slaapbank?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ja daar reageerde ik vanmiddag ook op, zoooo lief!!!
![]()
![]()
![]()
SorryMaar... ik.... klap.... dicht....
Ik hoop dat Parent Banking Ltd. mij e.e.a. wil financieren, waaronder een slaapbank.
Nou, door de Cup a Soup legende woog ik nog maar 77, dat is ook weer niet helemaal de bedoelingquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, anders pas je zelfs niet meer in je eentje in dat éénpersoonsbed van je..
Je kunt beter iets van een volkoren-iets eten ofzo. Dat vult wel, maar je wordt er niet dik van.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, door de Cup a Soup legende woog ik nog maar 77, dat is ook weer niet helemaal de bedoelingAl mijn kleren zijn al te wijd en ik wil geen uitgemergelde junk-look krijgen
![]()
Maar ik wil een Big Mac
En dan ontbijten aan de gracht en bootjes kijken en gezellig de stad in, lunchen bij Het Vliegerhuijs en inene ontdekken dat Zwolle lang niet zo saai is als je zou denken Het wordt zeker mooi, als mijn account-manager het iig overleeftquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:26 schreef xman het volgende:
[..]
Parent Banking Ltd.
Ik hoop dat het ontzettend knus wordt saampjesen het ontzettend mooi wordt!
Dan wil ik een hamburger in een volkorenbroodjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt beter iets van een volkoren-iets eten ofzo. Dat vult wel, maar je wordt er niet dik van..
De Cup a Soup legende..die heb ik gemist? Was da! Je hebt toch geen Coup a Soup dieet gedaan hoop ik?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, door de Cup a Soup legende woog ik nog maar 77, dat is ook weer niet helemaal de bedoelingAl mijn kleren zijn al te wijd en ik wil geen uitgemergelde junk-look krijgen
![]()
Maar ik wil een Big Mac
Meid, hou op, schei uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:20 schreef creno het volgende:
[..]
de buuf dus !
ze had weer veeel te veel gedronken zoals altijd he ! je kent 'r !
We zijn er een uurtje geweest en wij zijn gewoon aangeschoten geraakt door de alcoholwalm die er hing, maar ja dat is waarschijnlijk geen nieuws voor je
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een IKEA Klippan slaapbank?.
Die heb ik namelijk..
heb net een salade shaker op dat vult onzettend en dan nog een halve liter water..... en je zit zo vol dat het zeer doet! maar morgen vroeg plas ik alles weer uit ahhaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Maar ik wil een Big Mac
Ik heb zin in kebab!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan wil ik een hamburger in een volkorenbroodje
Er zijn van die dagen dat je gewoon een Mac attack hebt, G_E. Doe je niks aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt beter iets van een volkoren-iets eten ofzo. Dat vult wel, maar je wordt er niet dik van..
Ja, nou ja.. Niet om iedere dag op te slapen. Dat doe ik in mijn IKEA Sultan Boxspring.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dan is dat dus een goede, zeer bruikbare bank!
*check*
dan had zij die in ieder geval weer aan de sambuca uitgegeven !quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Meid, hou op, schei uit.
Als ik een dubbeltje kreeg voor elke keer dat buuf en ik straalbezopen onder een tafel lagen....
Ik ben twee keer bij de Mac geweest toen ik 9 jaar oud was.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er zijn van die dagen dat je gewoon een Mac attack hebt, G_E. Doe je niks aan..
Ah je bent er zo één dus!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, nou ja.. Niet om iedere dag op te slapen. Dat doe ik in mijn IKEA Sultan Boxspring..
En dan de fles stiekem voor zichzelf houden en mij niks geven!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:34 schreef creno het volgende:
[..]
dan had zij die in ieder geval weer aan de sambuca uitgegeven !
ben wel blij dat ze nog cola in huis had hoor, vriendin moest rijden !
Ik dacht dat ik al lang niet meer bij de Mac geweest was!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben twee keer bij de Mac geweest toen ik 9 jaar oud was..
En vorig jaar twee keer bij de McDrive in Zwolle, maar dat was alleen maar om te plassen, dus dat telt niet..
Verklaar u nader.quote:
echt een moord?!! wie dan.........quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al lang niet meer bij de Mac geweest was!.
Ik zou nu een moord doen voor Mcnuggets met zoetzure saus..
nou, euhm.. dinges..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
echt een moord?!! wie dan.........![]()
mag ik medeplichtig wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al lang niet meer bij de Mac geweest was!.
Ik zou nu een moord doen voor Mcnuggets met zoetzure saus..
je bed laten maken door kleine kindertjes die met bloedende handjes in een donker hok zitten opgesloten en 14 uur achter elkaar de matrassen aan het volproppen zijn en dichtnaaien maar met botte naalden waardoor hun vingers gevoelloos zijn geworden en ze na twee jaar niet meer kunnen gebruiken en dat allemaal om jou een lekker bedje te kunnen geven......quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Verklaar u nader..
De IKEA Boxspring kwam volgens de Consumentenbond heel goed uit de beddentest. Dus ach....
Ja zo'n knulla IKEA mannetje!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Verklaar u nader..
De IKEA Boxspring kwam volgens de Consumentenbond heel goed uit de beddentest. Dus ach....
Is dat niet typerend voor de hele homo-wereld?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:46 schreef xman het volgende:
Argh dat gay.nl is echt verworden tot een chatboy.nl.
Elke keer van die mannetjes die sex met je willen.
speak for yourselfquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is dat niet typerend voor de hele homo-wereld?.
vandaar dat je na de zak paprika-chips nu aan de zak wokkels bent begonnenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb net een salade shaker op dat vult onzettend en dan nog een halve liter water..... en je zit zo vol dat het zeer doet! maar morgen vroeg plas ik alles weer uit ahha
maar mijn honger gevoel is over![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:49 schreef creno het volgende:
[..]
vandaar dat je na de zak paprika-chips nu aan de zak wokkels bent begonnen![]()
weet je wel hoe zeer mijn buik doet!?!! moet jij zeggen by the way met je zak paprika chips en je buis pringles en nu eet je ook nog mee uit de zak wokkels!!! en................quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:49 schreef creno het volgende:
[..]
vandaar dat je na de zak paprika-chips nu aan de zak wokkels bent begonnen![]()
Het voldoet prima voor een basisinrichting, waarvan je na verloop van tijd delen kunt vervangen voor iets mooiers of exclusievers.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:47 schreef xman het volgende:
[..]
IKEA is wel perfect voor de wat kleinere woning.
of nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het voldoet prima voor een basisinrichting, waarvan je na verloop van tijd delen kunt vervangen voor iets mooiers of exclusievers..
Wat doe je dan ook op gay.nl.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:00 schreef xman het volgende:
Damn en ze weten ook niet van ophouden! Pff nee wil ook niet dat je naar me toe komt!
Arme Waxje!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:00 schreef xman het volgende:
Damn en ze weten ook niet van ophouden! Pff nee wil ook niet dat je naar me toe komt!
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:47 schreef xman het volgende:
[..]
IKEA is wel perfect voor de wat kleinere woning.
Nee joh..het wordt daar steeds drukker en hotter.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook op gay.nl..
Dat is toch helemaal uit, net als hot-or-not..
Nee, dat geloof ik niet!!! Niet Waxje! Die is niet zo!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hij zal er wel om gevraagd hebben![]()
Ow, hahai poes.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eh... arme Waxje is aan het poetsen hoor
Lang leve spraakwater?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:05 schreef Ang3l het volgende:
Conversation, like certain portions of the anatomy, always runs more smoothly when lubricated.
dat zijn vaak de ergste waar je het niet van verwacht!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet!!! Niet Waxje! Die is niet zo!!!.
Ehmm..ik weet niet of je al naar de klok hebt gekeken!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eh... arme Waxje is aan het poetsen hoor
Lang leve de Marquis de Sadequote:
Nou, noodgedwongenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:31 schreef xman het volgende:
[..]
De Cup a Soup legende..die heb ik gemist? Was da! Je hebt toch geen Coup a Soup dieet gedaan hoop ik?
*checkt*quote:
Hahaha ja ik ben nu ook gestoptquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:09 schreef xman het volgende:
[..]
Ehmm..ik weet niet of je al naar de klok hebt gekeken!![]()
Ik durf zwart op wit te beweren dat ik allerminst een wild leven heb hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat zijn vaak de ergste waar je het niet van verwacht!!![]()
Oeh! sigaretquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:13 schreef creno het volgende:
ik ga mijn sigaret oproken en dan duik ik ook mijn bed in !
morgen van hot naar her met de papieren van het huisje...
Meid, neem een taxi naar Maasbree!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! sigaret.
zou ik op dit moment ook een moord voor doen. kipnuggets met zoetzure saus en een sigaret..
Slapen wordt zo zwaar overschat.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Iedereen gaat tegenwoordig ook maar gewoon slapen..
Nou, kom kom. Dat valt heus wel mee en dat weet je zelf ook best.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:15 schreef Waxxer het volgende:
Of mijn marktwaarde is nihil, dat kan natuurlijk ook
Jah. Weg d'rmee!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Slapen wordt zo zwaar overschat..
quote:
Ah nee joh dat moet je niet meer doen! Kon je geen eten bij je ouders pikken? Ander kom je hier wat eten..ik ben al een hele kip aan het ontdooien voor morgen voor m'n gebraden kip met kastanje champions in champion saus en frites. Dat kan ik nooit alleen op.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, noodgedwongenIk kreeg dus nog geld van een huigenoot, sterker nog, nog stééds.... en dat bleef uit. Ondertussen had ik écht 0,0 cent en leefde twee dagen op Cupa Soup ja
Niet aan te bevelen, kan ik je zeggen....
Ik ben bijna 26, verstrooid als de pest, kritisch, cynisch..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, kom kom. Dat valt heus wel mee en dat weet je zelf ook best..
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:18 schreef xman het volgende:
[..]
Ah nee joh dat moet je niet meer doen! Kon je geen eten bij je ouders pikken? Ander kom je hier wat eten..ik ben al een hele kip aan het ontdooien voor morgen voor m'n gebraden kip met kastanje champions in champion saus en frites. Dat kan ik nooit alleen op.
Hahaha aaawww...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:18 schreef xman het volgende:
[..]
Ah nee joh dat moet je niet meer doen! Kon je geen eten bij je ouders pikken? Ander kom je hier wat eten..ik ben al een hele kip aan het ontdooien voor morgen voor m'n gebraden kip met kastanje champions in champion saus en frites. Dat kan ik nooit alleen op.
and another one.quote:
Alleen jammer dat ik niet zo snel ben.quote:
Je hebt een zwaar leven!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha aaawww...![]()
Jamaar nu klap ik écht dicht
![]()
(...)
Dat klinkt wel enórmtrouwens!!!!! Ik kachelde zo naar je toe als ik morgen geen rondleiding kreeg in een gevangenis en voor de krant naar een jazz-festival in Zevenaar moest
![]()
![]()
Je bent niet langzaam...je bent..uhm...euh...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet zo snel ben.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet zo snel ben.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:23 schreef Waxxer het volgende:ik
heb
trouwens
anderhalve
week
de
auto
vanaf
volgend
weekend
Datquote:
Neeee joh, alleen die interviewtjes morgen... Ik moet dingen rrrruim van tevoren plannen en de dagen vrijhoudenquote:
Ik ben bereid het in overweging te nemen, op voorwaarde dat je me iets meer details kunt geven over wat hupsen precies inhoudt.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben bereid het in overweging te nemen, op voorwaarde dat je me iets meer details kunt geven over wat hupsen precies inhoudt..
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat. wordt
straks
weer
Cup a Soup
eten
.
Dat doe ik jammer genoeg al een tijd niet meer! Maar als je wilt heb ik vast nog wel ergens een lekkere ijslollie voor een euro voor je.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Hai!
Soowww dát is lang geleden! Ga je weer ijsjes verkopen deze zomer?
Poekie, dat is smurfen, niet hupsen.quote:
JIJ snapt 'tquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]ik
gebruik
gewoon
mamma's
tankpasje
waarvan
pappa
elke
maand
de
rekening
betaalt
![]()
En je bent nog wel fan van een hupselkut!quote:
....... het is niet iets sexueels.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben bereid het in overweging te nemen, op voorwaarde dat je me iets meer details kunt geven over wat hupsen precies inhoudt..
Kan je die gebraden kip meenemen voor onderweg.quote:
T.A.F.K. A. H.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je bent nog wel fan van een hupselkut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |