NEE!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:19 schreef Blond19 het volgende:
Sokken aan in bed.... oke of niet?
Alleen bij gebrek aan dikke wollen dekens, midden op een steenkoude winternacht. Tegen de kou dus. Anders niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:19 schreef Blond19 het volgende:
Sokken aan in bed.... oke of niet?
Maar bij jongere jongens is dat toch wel geil? witte sokjesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:20 schreef tech het volgende:
[..]
Alleen bij gebrek aan dikke wollen dekens, midden op een steenkoude winternacht. Tegen de kou dus. Anders niet.
geloof toch niet alles wat "ze" zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Maar bij jongere jongens is dat toch wel geil? witte sokjestenminste dat hoor ik altijd van wat oudere homo's .
ik zie niet wat er geil aan is.
hoevaak "spreek" je doe oudere homo's?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:21 schreef Blond19 het volgende:
tenminste dat hoor ik altijd van wat oudere homo's .![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoevaak "spreek" je doe oudere homo's?
OMG..quote:
Dat onze vriend creno vertaling nodig heeft om de TT te kunnen lezen.quote:
eeeeeeeeeeeeeeeeey!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:52 schreef Ryan_R het volgende:
Leuke foto's hoor![]()
Internet doet het trouwens eindelijk weer.
Het niveau Frans buiten de provincie Limburg (of moet ik zeggen: regio Maastricht) is bedroevend, hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat onze vriend creno vertaling nodig heeft om de TT te kunnen lezen..
quote:
les gustibus ne pas disputandusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:55 schreef tech het volgende:
[..]
Het niveau Frans buiten de provincie Limburg (of moet ik zeggen: regio Maastricht) is bedroevend, hoor.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:55 schreef tech het volgende:
[..]
Het niveau Frans buiten de provincie Limburg (of moet ik zeggen: regio Maastricht) is bedroevend, hoor.
Nathan heeft Fok! verlaten na een pittige rel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:00 schreef LuQas het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met enkele posters die hier vroeger vaak kwamen? Twoflower? Nathan? enzo?
... dat is best wel correct ja... op z'n frans = zuigenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:59 schreef Ryan_R het volgende:
Frans zuigt
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:55 schreef tech het volgende:
[..]
Dat was geen Frans, dat was een (schamele) poging Latijn te schrijven.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:59 schreef Ryan_R het volgende:
Frans zuigt
Het was nauwelijks een rel. Meer een rellette.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nathan heeft Fok! verlaten na een pittige rel..
Twoflower is toen uit solidariteit Nathan achterna gegaan, maar post hier nog sporadisch..
Ja, meester LuQas.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:06 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat was geen Frans, dat was een (schamele) poging Latijn te schrijven.
Het moet zijn:
De gustibus non est disputandum => Over smaak valt niet te twisten.
Oh ja... Ik had hem hitsige hoer genoemd ofzoiets.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was nauwelijks een rel. Meer een rellette..
De rel kwam pas nadat ie weg was..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nathan heeft Fok! verlaten na een pittige rel..
Twoflower is toen uit solidariteit Nathan achterna gegaan, maar post hier nog sporadisch..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh ja... Ik had hem hitsige hoer genoemd ofzoiets..
Ach, ik heb de hoop opgegeven. En nu er een Firefox extensie is waarmee je bepaalde mensen kunt negeren, is de noodzaak ook een beetje verdwenen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:09 schreef LuQas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Er waren in die tijd ook constant relletjes ja![]()
Waar ik nog wel eens naar terugverlang waren de gesprekken over 'diepgang' in dit topic tussen een groepje jonge nichten uit overwegend Brabant/Limburg (die vaak communiceerden door middel van enkel smileys) en de wat oudere heaumeaux die zich hier onmetelijk aan stoorden.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, ik heb de hoop opgegeven. En nu er een Firefox extensie is waarmee je bepaalde mensen kunt negeren, is de noodzaak ook een beetje verdwenen..
Wel jammer er weinig overblijft, als je alle oppervlakkigheid weglaat..
We vinden elkaar dan ook allemaal zóóóóóó leuk!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:14 schreef Ryan_R het volgende:
En nu is fok relloos geworden
Volgens mij was het zo: verschillende mensen waren Nathans geile dubbelzinnige posts meer dan zat, waarop hij heel gekwetst reageerde, omdat we de - in zijn ogen - intellectueel hoogstaande posts helemaal verkeerd begrepen. En dat lag aan onze domheid en oppervlakkigheid, niet aan hem.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Waarom weet ik dat soort dingen niet meer?!.
De rel begon toch doordat hij een stukje op z'n weblog of whatever dat was had geschreven?
Vertelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We vinden elkaar dan ook allemaal zóóóóóó leuk!!
3 dagen lang opgesloten in Centerparcsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond de laatste relaxte training.... volgend weekend 3 dagen lang in centerparcs opgelsoten met een choreograaf en de weken daarna tot aan 25 juni stampen stampen stampen om de show er in te krijgen
Ow ja! Dat was het.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo: verschillende mensen waren Nathans geile dubbelzinnige posts meer dan zat, waarop hij heel gekwetst reageerde, omdat we de - in zijn ogen - intellectueel hoogstaande posts helemaal verkeerd begrepen. En dat lag aan onze domheid en oppervlakkigheid, niet aan hem.
En die discussie liep niet uit de hand, maar het lukte Nathan niet om zich hitsige stijl goed te praten, waarop hij relnichterig verdween en in zijn Weblog de [homo]'s in dit topic voor rotte vis uitmaakte..
En sindsdien is Nathanistisch een veelgebruikt bijvoegelijk naamwoord, als synoniem voor "irritant hitsig en overdreven geil"..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:18 schreef LuQas het volgende:
[..]
3 dagen lang opgesloten in CenterparcsWat een hel!
voorzichtige conclusie/vraag... nathanisme begint zich hier weer voor te doen ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo: verschillende mensen waren Nathans geile dubbelzinnige posts meer dan zat, waarop hij heel gekwetst reageerde, omdat we de - in zijn ogen - intellectueel hoogstaande posts helemaal verkeerd begrepen. En dat lag aan onze domheid en oppervlakkigheid, niet aan hem.
En die discussie liep niet uit de hand, maar het lukte Nathan niet om zich hitsige stijl goed te praten, waarop hij relnichterig verdween en in zijn Weblog de [homo]'s in dit topic voor rotte vis uitmaakte..
En sindsdien is Nathanistisch een veelgebruikt bijvoegelijk naamwoord, als synoniem voor "irritant hitsig en overdreven geil"..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef creno het volgende:
[..]
voorzichtige conclusie/vraag... nathanisme begint zich hier weer voor te doen ?
Open er een pol over!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef creno het volgende:
[..]
voorzichtige conclusie/vraag... nathanisme begint zich hier weer voor te doen ?
Dat is niet Nathanistisch, omdat het neutraal is formuleerd én het is waar:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:04 schreef Ang3l het volgende:
... dat is best wel correct ja... op z'n frans = zuigen
ik wìst dat ik aardig in de buurt zatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:06 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat was geen Frans, dat was een (schamele) poging Latijn te schrijven.
Het moet zijn:
De gustibus non est disputandum => Over smaak valt niet te twisten.
Ben je vanavond vrij? Dan leg ik het je wel uit in een praktijkles.quote:
dat gaat inderdaad vervelen, een keer kan leuk zijn, maar elke keerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je vanavond vrij? Dan leg ik het je wel uit in een praktijkles..
.
Dat zou dus een nathanistische reactie op jou post kunnen zijn. Als voorbeeld hè.. En dat dan iedere keer, bij elke post.
.
Best vermoeiend dusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je vanavond vrij? Dan leg ik het je wel uit in een praktijkles..
.
Dat zou dus een nathanistische reactie op jou post kunnen zijn. Als voorbeeld hè.. En dat dan iedere keer, bij elke post.
.
Waar is dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:52 schreef creno het volgende:
en wie gaat er morgen naar WASHH ?
quote:
[smachtend kijkt]quote:
Dag schatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:30 schreef Vlarp het volgende:
Orangerie
Moet f*cking werken morgen
Ohw..En hallo lieve schatjes
O jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:40 schreef tech het volgende:
[..]
Nee,
http://dirkvanuitdelft.gay.nl/
Gellarboy.
Gellarboy, waarom is die nooit meer fokkende eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:40 schreef tech het volgende:
[..]
Nee,
http://dirkvanuitdelft.gay.nl/
Gellarboy.
Ehm, onmin met andere 'hooggeplaatste' fokkers?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Gellarboy, waarom is die nooit meer fokkende eigenlijk?
Ja weet wie je bedoeld... goh hoe heet ie ook alweerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:55 schreef LuQas het volgende:
Stelletje relnichten ook allemaal eigenlijk.
- Twoflower
- NathaN
- Gellarboy
En er was nog een homo-fokker die enorm veel postte, maar toen online zelfmoordpoging deed of toch weer niet en meerdere keren werd geband. Vond hem wel altijd sympathiek overkomen. Maar ben zijn nick vergeten.
Hmm dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja weet wie je bedoeld... goh hoe heet ie ook alweer
Is dat niet die mineo-nogwattes van tegenwoordig?
Jah idd... kan alleen niet meer op z'n naam komen ghehequote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:01 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik niet.
Hij had altijd een getekend portret van zichzelf als icon. Zwart haar.
Gboy27quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jah idd... kan alleen niet meer op z'n naam komen ghehe
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:52 schreef creno het volgende:
en wie gaat er morgen naar WASHH ?
Volgende keer kom ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]IK
(Kheb er voor geflyerd dus zal ook wel komen he)
SPAM/PROMO/FLYER
[afbeelding]
Zaterdag 11-06-2005quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaterdag 11-06-2005
Maar dan ben ik er weer niet want dan ga ik naar Tori Amos
Ik niet, want dat ben ik naar het Arrow Festivalquote:
Geen ondergoed in het lijstje?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:16 schreef Ang3l het volgende:
O ja... meenemen:
Zwemspullen
Danskleding
Kleding die vies mag worden ()
Handdoeken
Slaapspullen
Dansschoenen
Uitgaanskleding
Toiletspullen
Contant geld
Lijkt wel een kinderfeestje
Behalve dan het "'s avodns wordt je weer netjes thuisgebracht"
oei, zou ik gaan slapen dan?quote:
Ik zo wel anders.. moet om 7 uur de bus hebben morgenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oei, zou ik gaan slapen dan?
*agenda pak*
awwwwquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik zo wel anders.. moet om 7 uur de bus hebben morgen
Neehquote:
Dat valt onder "kleding die vies mag worden"quote:
Ik ben niet de enigequote:
maar ik ga naar pinkpop, niet naar werkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige. Maar ik kan een half uur later weg. Ik kan m'n overstap op een niet officieel "overstappunt" doen. Geeft me 6 minuten extra speling
.
Neem je me mee in je broekzak? (of slaapzakquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik ga naar pinkpop, niet naar werk![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik ga naar pinkpop, niet naar werk![]()
( heb een extra slaapzak meequote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem je me mee in je broekzak? (of slaapzak)
Het is geen kwestie van willen peet. Het is je lotquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
( heb een extra slaapzak meealleen geen matje.. dus we ritsen gewoon 2 slaapzakken aan elkaar
)
@vlarp neeee! ik ga niet in de modder liggen .. hooguit staan.. voor een podium
en als we dan na het laatste optreden naar de feesttent gaan, en we drinken dan veel...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
( heb een extra slaapzak meealleen geen matje.. dus we ritsen gewoon 2 slaapzakken aan elkaar
)
ik heb mijn lot in eigen handen.... *hand uit broek haalt*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van willen peet. Het is je lot
lot, lul... scheelt maar 2 lettersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb mijn lot in eigen handen.... *hand uit broek haalt*uuuuhhm.. ik bedoel.. ik trek lieslaarzen aan
![]()
Hey!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Zouden Nathan, Twoflower, et cetera eigenlijk gewoon de hele tijd meelurken?.
Sunjammer wel kennelijk..
Hij zal vast de waarheid sprekenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:00 schreef Ang3l het volgende:Pup zit me er vals van te beschuldigen dat ik de afstandsbediening gejat heb!!!!
doe net als mijn buren:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:00 schreef Ang3l het volgende:Pup zit me er vals van te beschuldigen dat ik de afstandsbediening gejat heb!!!!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey!
SJ niet vergelijken met Nathan en Twof enzo![]()
heb je soms iets gezegt waar ik op zou kunnen reageren terwijl ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:03 schreef Waxxer het volgende:
*ahum*
Twee keer groetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je soms iets gezegt waar ik op zou kunnen reageren terwijl ik dat niet doe?
hoi trouwens
R U a PIMP?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Twee keer groeten![]()
Maarja.... ik ben maar de eenzame man, pimpelend aan de bar.... he??
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik bedoelde meer dat SJ ook een poster "van vroeger" is..
over poen gesproken.. wat doet een pakje cup-a-soup vandaag de dag?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Was het maar waar, dat brengt misschien wat poen in het laatje.
Mijn maagje is reeds gevuldquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
over poen gesproken.. wat doet een pakje cup-a-soup vandaag de dag?
Let je er wel op dat het geen oude verhuisdozen zijn? Voor je het weet verhuist een hele familie zilvervisjes mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:11 schreef Waxxer het volgende:
Ikheb
verhuisdozen
mee
naar
Zwolle
Wie wil er meehelpen poetsen??
Hai iedereen nog een keertje dan maar![]()
![]()
je hebt gelijk weer geld in je klauwen gedrukt gekregen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn maagje is reeds gevuld![]()
Ik schijn er slecht uitgezien te hebben, gezien de tirade die ik kreeg bij thuiskomst
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Let je er wel op dat het geen oude verhuisdozen zijn? Voor je het weet verhuist een hele familie zilvervisjes mee..
Ik heb een toelage gekregen van Student Financial Mamamanagementquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
je hebt gelijk weer geld in je klauwen gedrukt gekregen?
ff checken dat er geen stringetjes of tampons onder de flappen zijn blijven steken dusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouhou.....Zijn gewoon dozen die thuis over waren vân me sûs
'over waren' staat er, honneponquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
ff checken dat er geen stringetjes of tampons onder de flappen zijn blijven steken dus
als ze gebruikt waren, en ze heeft ze leeggepakt dan zijn ze vanaf dat moment ook overquote:
'over waren' staat er, lieve schatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
als ze gebruikt waren, en ze heeft ze leeggepakt dan zijn ze vanaf dat moment ook overtoch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |