Geen ondergoed in het lijstje?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:16 schreef Ang3l het volgende:
O ja... meenemen:
Zwemspullen
Danskleding
Kleding die vies mag worden ()
Handdoeken
Slaapspullen
Dansschoenen
Uitgaanskleding
Toiletspullen
Contant geld
Lijkt wel een kinderfeestje
Behalve dan het "'s avodns wordt je weer netjes thuisgebracht"
oei, zou ik gaan slapen dan?quote:
Ik zo wel anders.. moet om 7 uur de bus hebben morgenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oei, zou ik gaan slapen dan?
*agenda pak*
awwwwquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik zo wel anders.. moet om 7 uur de bus hebben morgen
Neehquote:
Dat valt onder "kleding die vies mag worden"quote:
Ik ben niet de enigequote:
maar ik ga naar pinkpop, niet naar werkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige. Maar ik kan een half uur later weg. Ik kan m'n overstap op een niet officieel "overstappunt" doen. Geeft me 6 minuten extra speling
.
Neem je me mee in je broekzak? (of slaapzakquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik ga naar pinkpop, niet naar werk![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik ga naar pinkpop, niet naar werk![]()
( heb een extra slaapzak meequote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem je me mee in je broekzak? (of slaapzak)
Het is geen kwestie van willen peet. Het is je lotquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
( heb een extra slaapzak meealleen geen matje.. dus we ritsen gewoon 2 slaapzakken aan elkaar
)
@vlarp neeee! ik ga niet in de modder liggen .. hooguit staan.. voor een podium
en als we dan na het laatste optreden naar de feesttent gaan, en we drinken dan veel...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
( heb een extra slaapzak meealleen geen matje.. dus we ritsen gewoon 2 slaapzakken aan elkaar
)
ik heb mijn lot in eigen handen.... *hand uit broek haalt*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van willen peet. Het is je lot
lot, lul... scheelt maar 2 lettersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb mijn lot in eigen handen.... *hand uit broek haalt*uuuuhhm.. ik bedoel.. ik trek lieslaarzen aan
![]()
Hey!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Zouden Nathan, Twoflower, et cetera eigenlijk gewoon de hele tijd meelurken?.
Sunjammer wel kennelijk..
Hij zal vast de waarheid sprekenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:00 schreef Ang3l het volgende:Pup zit me er vals van te beschuldigen dat ik de afstandsbediening gejat heb!!!!
doe net als mijn buren:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:00 schreef Ang3l het volgende:Pup zit me er vals van te beschuldigen dat ik de afstandsbediening gejat heb!!!!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey!
SJ niet vergelijken met Nathan en Twof enzo![]()
heb je soms iets gezegt waar ik op zou kunnen reageren terwijl ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:03 schreef Waxxer het volgende:
*ahum*
Twee keer groetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je soms iets gezegt waar ik op zou kunnen reageren terwijl ik dat niet doe?
hoi trouwens
R U a PIMP?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Twee keer groeten![]()
Maarja.... ik ben maar de eenzame man, pimpelend aan de bar.... he??
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik bedoelde meer dat SJ ook een poster "van vroeger" is..
over poen gesproken.. wat doet een pakje cup-a-soup vandaag de dag?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Was het maar waar, dat brengt misschien wat poen in het laatje.
Mijn maagje is reeds gevuldquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
over poen gesproken.. wat doet een pakje cup-a-soup vandaag de dag?
Let je er wel op dat het geen oude verhuisdozen zijn? Voor je het weet verhuist een hele familie zilvervisjes mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:11 schreef Waxxer het volgende:
Ikheb
verhuisdozen
mee
naar
Zwolle
Wie wil er meehelpen poetsen??
Hai iedereen nog een keertje dan maar![]()
![]()
je hebt gelijk weer geld in je klauwen gedrukt gekregen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn maagje is reeds gevuld![]()
Ik schijn er slecht uitgezien te hebben, gezien de tirade die ik kreeg bij thuiskomst
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Let je er wel op dat het geen oude verhuisdozen zijn? Voor je het weet verhuist een hele familie zilvervisjes mee..
Ik heb een toelage gekregen van Student Financial Mamamanagementquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
je hebt gelijk weer geld in je klauwen gedrukt gekregen?
ff checken dat er geen stringetjes of tampons onder de flappen zijn blijven steken dusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouhou.....Zijn gewoon dozen die thuis over waren vân me sûs
'over waren' staat er, honneponquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
ff checken dat er geen stringetjes of tampons onder de flappen zijn blijven steken dus
als ze gebruikt waren, en ze heeft ze leeggepakt dan zijn ze vanaf dat moment ook overquote:
'over waren' staat er, lieve schatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
als ze gebruikt waren, en ze heeft ze leeggepakt dan zijn ze vanaf dat moment ook overtoch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |