dat zijn vaak de ergste waar je het niet van verwacht!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet!!! Niet Waxje! Die is niet zo!!!.
Ehmm..ik weet niet of je al naar de klok hebt gekeken!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eh... arme Waxje is aan het poetsen hoor
Lang leve de Marquis de Sadequote:
Nou, noodgedwongenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:31 schreef xman het volgende:
[..]
De Cup a Soup legende..die heb ik gemist? Was da! Je hebt toch geen Coup a Soup dieet gedaan hoop ik?
*checkt*quote:
Hahaha ja ik ben nu ook gestoptquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:09 schreef xman het volgende:
[..]
Ehmm..ik weet niet of je al naar de klok hebt gekeken!![]()
Ik durf zwart op wit te beweren dat ik allerminst een wild leven heb hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat zijn vaak de ergste waar je het niet van verwacht!!![]()
Oeh! sigaretquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:13 schreef creno het volgende:
ik ga mijn sigaret oproken en dan duik ik ook mijn bed in !
morgen van hot naar her met de papieren van het huisje...
Meid, neem een taxi naar Maasbree!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! sigaret.
zou ik op dit moment ook een moord voor doen. kipnuggets met zoetzure saus en een sigaret..
Slapen wordt zo zwaar overschat.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Iedereen gaat tegenwoordig ook maar gewoon slapen..
Nou, kom kom. Dat valt heus wel mee en dat weet je zelf ook best.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:15 schreef Waxxer het volgende:
Of mijn marktwaarde is nihil, dat kan natuurlijk ook
Jah. Weg d'rmee!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Slapen wordt zo zwaar overschat..
quote:
Ah nee joh dat moet je niet meer doen! Kon je geen eten bij je ouders pikken? Ander kom je hier wat eten..ik ben al een hele kip aan het ontdooien voor morgen voor m'n gebraden kip met kastanje champions in champion saus en frites. Dat kan ik nooit alleen op.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, noodgedwongenIk kreeg dus nog geld van een huigenoot, sterker nog, nog stééds.... en dat bleef uit. Ondertussen had ik écht 0,0 cent en leefde twee dagen op Cupa Soup ja
Niet aan te bevelen, kan ik je zeggen....
Ik ben bijna 26, verstrooid als de pest, kritisch, cynisch..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, kom kom. Dat valt heus wel mee en dat weet je zelf ook best..
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:18 schreef xman het volgende:
[..]
Ah nee joh dat moet je niet meer doen! Kon je geen eten bij je ouders pikken? Ander kom je hier wat eten..ik ben al een hele kip aan het ontdooien voor morgen voor m'n gebraden kip met kastanje champions in champion saus en frites. Dat kan ik nooit alleen op.
Hahaha aaawww...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:18 schreef xman het volgende:
[..]
Ah nee joh dat moet je niet meer doen! Kon je geen eten bij je ouders pikken? Ander kom je hier wat eten..ik ben al een hele kip aan het ontdooien voor morgen voor m'n gebraden kip met kastanje champions in champion saus en frites. Dat kan ik nooit alleen op.
and another one.quote:
Alleen jammer dat ik niet zo snel ben.quote:
Je hebt een zwaar leven!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha aaawww...![]()
Jamaar nu klap ik écht dicht
![]()
(...)
Dat klinkt wel enórmtrouwens!!!!! Ik kachelde zo naar je toe als ik morgen geen rondleiding kreeg in een gevangenis en voor de krant naar een jazz-festival in Zevenaar moest
![]()
![]()
Je bent niet langzaam...je bent..uhm...euh...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet zo snel ben.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet zo snel ben.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:23 schreef Waxxer het volgende:ik
heb
trouwens
anderhalve
week
de
auto
vanaf
volgend
weekend
Datquote:
Neeee joh, alleen die interviewtjes morgen... Ik moet dingen rrrruim van tevoren plannen en de dagen vrijhoudenquote:
Ik ben bereid het in overweging te nemen, op voorwaarde dat je me iets meer details kunt geven over wat hupsen precies inhoudt.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben bereid het in overweging te nemen, op voorwaarde dat je me iets meer details kunt geven over wat hupsen precies inhoudt..
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat. wordt
straks
weer
Cup a Soup
eten
.
Dat doe ik jammer genoeg al een tijd niet meer! Maar als je wilt heb ik vast nog wel ergens een lekkere ijslollie voor een euro voor je.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Hai!
Soowww dát is lang geleden! Ga je weer ijsjes verkopen deze zomer?
Poekie, dat is smurfen, niet hupsen.quote:
JIJ snapt 'tquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]ik
gebruik
gewoon
mamma's
tankpasje
waarvan
pappa
elke
maand
de
rekening
betaalt
![]()
En je bent nog wel fan van een hupselkut!quote:
....... het is niet iets sexueels.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben bereid het in overweging te nemen, op voorwaarde dat je me iets meer details kunt geven over wat hupsen precies inhoudt..
Kan je die gebraden kip meenemen voor onderweg.quote:
T.A.F.K. A. H.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je bent nog wel fan van een hupselkut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |