Dan wil ik een hamburger in een volkorenbroodjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt beter iets van een volkoren-iets eten ofzo. Dat vult wel, maar je wordt er niet dik van..
De Cup a Soup legende..die heb ik gemist? Was da! Je hebt toch geen Coup a Soup dieet gedaan hoop ik?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, door de Cup a Soup legende woog ik nog maar 77, dat is ook weer niet helemaal de bedoelingAl mijn kleren zijn al te wijd en ik wil geen uitgemergelde junk-look krijgen
![]()
Maar ik wil een Big Mac
Meid, hou op, schei uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:20 schreef creno het volgende:
[..]
de buuf dus !
ze had weer veeel te veel gedronken zoals altijd he ! je kent 'r !
We zijn er een uurtje geweest en wij zijn gewoon aangeschoten geraakt door de alcoholwalm die er hing, maar ja dat is waarschijnlijk geen nieuws voor je
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een IKEA Klippan slaapbank?.
Die heb ik namelijk..
heb net een salade shaker op dat vult onzettend en dan nog een halve liter water..... en je zit zo vol dat het zeer doet! maar morgen vroeg plas ik alles weer uit ahhaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, door de Cup a Soup legende woog ik nog maar 77, dat is ook weer niet helemaal de bedoelingAl mijn kleren zijn al te wijd en ik wil geen uitgemergelde junk-look krijgen
![]()
Maar ik wil een Big Mac
Ik heb zin in kebab!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan wil ik een hamburger in een volkorenbroodje
Er zijn van die dagen dat je gewoon een Mac attack hebt, G_E. Doe je niks aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt beter iets van een volkoren-iets eten ofzo. Dat vult wel, maar je wordt er niet dik van..
Ja, nou ja.. Niet om iedere dag op te slapen. Dat doe ik in mijn IKEA Sultan Boxspring.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dan is dat dus een goede, zeer bruikbare bank!
*check*
dan had zij die in ieder geval weer aan de sambuca uitgegeven !quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Meid, hou op, schei uit.
Als ik een dubbeltje kreeg voor elke keer dat buuf en ik straalbezopen onder een tafel lagen....
Ik ben twee keer bij de Mac geweest toen ik 9 jaar oud was.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er zijn van die dagen dat je gewoon een Mac attack hebt, G_E. Doe je niks aan..
Ah je bent er zo één dus!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, nou ja.. Niet om iedere dag op te slapen. Dat doe ik in mijn IKEA Sultan Boxspring..
En dan de fles stiekem voor zichzelf houden en mij niks geven!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:34 schreef creno het volgende:
[..]
dan had zij die in ieder geval weer aan de sambuca uitgegeven !
ben wel blij dat ze nog cola in huis had hoor, vriendin moest rijden !
Ik dacht dat ik al lang niet meer bij de Mac geweest was!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben twee keer bij de Mac geweest toen ik 9 jaar oud was..
En vorig jaar twee keer bij de McDrive in Zwolle, maar dat was alleen maar om te plassen, dus dat telt niet..
Verklaar u nader.quote:
echt een moord?!! wie dan.........quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al lang niet meer bij de Mac geweest was!.
Ik zou nu een moord doen voor Mcnuggets met zoetzure saus..
nou, euhm.. dinges..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
echt een moord?!! wie dan.........![]()
mag ik medeplichtig wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al lang niet meer bij de Mac geweest was!.
Ik zou nu een moord doen voor Mcnuggets met zoetzure saus..
je bed laten maken door kleine kindertjes die met bloedende handjes in een donker hok zitten opgesloten en 14 uur achter elkaar de matrassen aan het volproppen zijn en dichtnaaien maar met botte naalden waardoor hun vingers gevoelloos zijn geworden en ze na twee jaar niet meer kunnen gebruiken en dat allemaal om jou een lekker bedje te kunnen geven......quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Verklaar u nader..
De IKEA Boxspring kwam volgens de Consumentenbond heel goed uit de beddentest. Dus ach....
Ja zo'n knulla IKEA mannetje!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Verklaar u nader..
De IKEA Boxspring kwam volgens de Consumentenbond heel goed uit de beddentest. Dus ach....
Is dat niet typerend voor de hele homo-wereld?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:46 schreef xman het volgende:
Argh dat gay.nl is echt verworden tot een chatboy.nl.
Elke keer van die mannetjes die sex met je willen.
speak for yourselfquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is dat niet typerend voor de hele homo-wereld?.
vandaar dat je na de zak paprika-chips nu aan de zak wokkels bent begonnenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb net een salade shaker op dat vult onzettend en dan nog een halve liter water..... en je zit zo vol dat het zeer doet! maar morgen vroeg plas ik alles weer uit ahha
maar mijn honger gevoel is over![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:49 schreef creno het volgende:
[..]
vandaar dat je na de zak paprika-chips nu aan de zak wokkels bent begonnen![]()
weet je wel hoe zeer mijn buik doet!?!! moet jij zeggen by the way met je zak paprika chips en je buis pringles en nu eet je ook nog mee uit de zak wokkels!!! en................quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:49 schreef creno het volgende:
[..]
vandaar dat je na de zak paprika-chips nu aan de zak wokkels bent begonnen![]()
Het voldoet prima voor een basisinrichting, waarvan je na verloop van tijd delen kunt vervangen voor iets mooiers of exclusievers.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:47 schreef xman het volgende:
[..]
IKEA is wel perfect voor de wat kleinere woning.
of nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het voldoet prima voor een basisinrichting, waarvan je na verloop van tijd delen kunt vervangen voor iets mooiers of exclusievers..
Wat doe je dan ook op gay.nl.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:00 schreef xman het volgende:
Damn en ze weten ook niet van ophouden! Pff nee wil ook niet dat je naar me toe komt!
Arme Waxje!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:00 schreef xman het volgende:
Damn en ze weten ook niet van ophouden! Pff nee wil ook niet dat je naar me toe komt!
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:47 schreef xman het volgende:
[..]
IKEA is wel perfect voor de wat kleinere woning.
Nee joh..het wordt daar steeds drukker en hotter.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook op gay.nl..
Dat is toch helemaal uit, net als hot-or-not..
Nee, dat geloof ik niet!!! Niet Waxje! Die is niet zo!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hij zal er wel om gevraagd hebben![]()
Ow, hahai poes.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eh... arme Waxje is aan het poetsen hoor
Lang leve spraakwater?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:05 schreef Ang3l het volgende:
Conversation, like certain portions of the anatomy, always runs more smoothly when lubricated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |