Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen
Petre, veel plezier op Pinkpop!
werk ze morgenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen
dat is dinsdagochtend toch pas?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Slaap lekker!
En maandagavond heet het festival Stinkpop heh...
Wat doe je dan nog thuis?!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ontdekte vandaag opeens dat er een homo-kroeg om de hoek bij het kleine AH-tje zit..
Dat zeg ik: Wat doe je nog thuis?! HOP! naar de kroeg jij!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is vast zo'n ouwe mannetjes kroeg..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Wat doe je nog thuis?! HOP! naar de kroeg jij!
Laat thuis!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:36 schreef Weemz het volgende:
Zo. Ook weer gewerkt...
Jah, klopt. Daar is vorig jaar de prins van Effe Anders gehuldigdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ontdekte vandaag opeens dat er een homo-kroeg om de hoek bij het kleine AH-tje zit..
Tja, kijk, wij als Deli & kaasafdeling zijn altijd redelijk op tijd klaar... Maar de vulploeg schiet nooit op waardoor wij ze moeten helpen met spiegelen en vegen enzo... BLÈGH... Ja en daarom komt er standaard zo'n 3 kwartier extra werken bij... *zucht*quote:
Wat leuk!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:43 schreef creno het volgende:
halllooooo
ben op weg geweest naar het zwembad, maar vriendin en ik kwamen tot de conclusie dat we al heeel lang niet meer bij Marloes waren geweest...dus niet weesten zwemmen !
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
ach, Marloes, dat is lang geleden. Ik weet nog vroeger, altijd met Marloes enzo. En ook van dat ze erbij was. Hoe is het nu met Marloes?.
wie de nuek is Marloes?.
Oooow, díe Marloes!! natuurlijk ken ik die! Wie kent buuf Marloes nou niet?!quote:
wat hij zegtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen
precies ja !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oooow, díe Marloes!! natuurlijk ken ik die! Wie kent buuf Marloes nou niet?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |